חזרה לחייך: 0:2 לרומא בישול כפול לדיבאלה
(באדיבות ONE)
המחזור ה-21 בפרמייר ליג נמשך היום (שבת) עם מספר משחקים מסקרנים ומפתיעים. ליברפול שוב הושפלה וחטפה 3:0 מוולבס. מנצ'סטר יונייטד התקשתה מול קריסטל פאלאס, אבל ניצחה 1:2.
5 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח שחקן ליברפול
מוחמד סלאח שחקן ליברפול
עוד תצוגה מביכה. סלאח
(צילום: רויטרס)

וולבס - ליברפול 0:3

הקבוצה של יורגן קלופ ממשיכה בעונה המסויטת שלה וסגרה משחק ליגה רביעי ברציפות ללא ניצחון. ללא ניצחון? עם השפלה גדולה. ליברפול נותרה עשירית אחרי התבוסה הקשה שספגה מוולבס. ג'ואל מאטיפ כבש שער עצמי כבר בדקה החמישית, קרייג דוסון (12) ורובן נבס (71) השלימו את החגיגה של הזאבים, שעלו מעל הקו האדום.
5 צפייה בגלריה
מרקוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד
מרקוס רשפורד שחקן מנצ'סטר יונייטד
שוב כבש. רשפורד
(צילום: גטי אימג'ס)

מנצ'סטר יונייטד - קריסטל פאלאס 1:2

רק לפני שבועיים השדים האדומים שמטו שתי נקודות כשספגו שער בדקה ה-90 מול פאלאס. הפעם זה הלך למנצ'סטר יונייטד טוב יותר בזכות פנדל מוצלח של ברונו פרננדש בדקה השביעית ושער נוסף של מרקוס רשפורד הלוהט בדקה ה-62. קאסמירו הורחק בכרטיס אדום ישיר בדקה ה-70 אחרי שחנק שחקן יריב וצפוי לספוג השעיה ממושכת. ג'פרי סחלופ רק צימק בדקה ה-76.

אסטון וילה - לסטר 4:2

לווילה: אולי ווטקינס (9), הארי סוטאר (עצמי, 32), ללסטר: ג'יימס מדיסון (12), קלצ'י איהנאצ'ו (41), טטה (45+2), דניס פראט (79)

ברייטון - בורנמות' 0:1

לברייטון: קארו מיטומה (87)

ברנטפורד - סאות'המפטון 0:3

לברנטפורד: בן מי (41), בריאן אמבואמו (44), מתיאס ינסן (80)

ניוקאסל - ווסטהאם 1:1

לניוקאסל: קאלום ווילסון (3), לווטסהאם: לוקאס פאקטה (32)
5 צפייה בגלריה
לאו מסי שחקן פריז סן ז'רמן
לאו מסי שחקן פריז סן ז'רמן
ביצוע מדהים. מסי
(צילום: AFP)

צרפת

פריז סן ז'רמן - טולוז 1:2

הקבוצה של כריסטוף גאלטייה חסרה את קיליאן אמבאפה, ניימאר, פרסנל קימפמבה, נורדי מוקיאלה וסרחיו ראמוס הפצועים ואת מרקו וראטי המורחק, אבל בזכות לאו מסי היא מצליחה לנצח. אלוף העולם הטרי כבש שער יפה מחוץ לרחבה בדקה ה-58 וסידר לקבוצה מהבירה שלוש נקודות. אשרף חכימי, שבישל לו את השער, כבש את הראשון בדקה ה-38. ברנקו ואן דן בומן סידר לטולוז יתרון מוקדם בדקה ה-20.
5 צפייה בגלריה
תמי אברהם שחקן רומא
תמי אברהם שחקן רומא
רומא שלישית, זמנית. אברהם
(צילום: EPA)

איטליה

רומא - אמפולי 0:2

הג'אלורוסי עם ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים ועלתה אל המקום השלישי באופן זמני עם 40 נקודות. רומא כבשה פעמיים כבר בדקות הראשונות: רוג'ר איבנייס (2) ותמי אברהם (6) מצאו את הרשת והכריעו את המשחק מוקדם.
5 צפייה בגלריה
אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד
אנטואן גריזמן שחקן אתלטיקו מדריד
שתי נקודות שהלכו לאיבוד. גריזמן
(צילום: AFP)

ספרד

אתלטיקו מדריד - חטאפה 1:1

הקבוצה של דייגו סימאונה נעצרה אחרי שני ניצחונות ברציפות ואכזבה בגדול מול הקבוצה מהמקום ה-19. אנחל קוראה כבש וסידר לאתלטיקו יתרון בדקה ה-60, אבל אנס אונאל איזן בפנדל בדקה ה-83.
חטאפה סוחטת נקודות מאתלטיקו במטרופוליטנו
(באדיבות ONE)
פורסם לראשונה: 19:00, 04.02.23