בהופעתו הרשמית השלישית מאז המעבר הגדול לאסיה, כריסטיאנו רונאלדו כבש הערב (שישי) שער בכורה במדי אל-נאסר, שחילצה 2:2 מול אל-פתאח מהמקום השישי, אותה מאמן אקס מכבי ת"א גורגיוס דוניס. בכך, חזרה אל-נאסר למקום הראשון בטבלת הליגה הסעודית בזכות הפרש שערים עדיף על זה של אל-שבאב. הפורטוגלי בן ה-37 כבר היה בדרך למשחק נוסף ללא שער, אבל כבש מהנקודה הלבנה בתוספת הזמן (90+3) וקבע חלוקת נקודות.
רונאלדו היה קרוב מאוד למצוא את הרשת עוד לפני. בדקה ה-21 שער שלו נפסל בטענה לנבדל; בדקה ה-35 הוא נותר לבד במרכז הרחבה, אך שלח בעיטה לשמיים; ובתוספת הזמן של המחצית הראשונה קיבל כדור נוח בסמוך לנקודת הפנדל, והבעיטה שלו ברגל שמאל הרעידה את המשקוף.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
בסוף הוא כבש. רונאלדו. רונאלדו
(צילום: AFP)
אנדרסון טליסקה, הקשר ההתקפי הברזילאי והכוכב הגדול ביותר של אל-נאסר טרם הגעתו של רונאלדו, היה הראשון שהשווה עבור האורחת (42), עם שערו ה-14 העונה בליגה ב-13 הופעות בלבד. נראה שההגעה של הפורטוגלי לא פגעה כלל בטליסקה, שכבש בכל שלושת המשחקים של רונאלדו. לצערו, במשחק הבא הוא כבר לא יכבוש, משום שהוא כלל לא ישחק - פחות מדקה לאחר השער של רונאלדו הוא ביצע עבירה מסוכנת והורחק באדום ישיר אחרי התערבות של ה-VAR. אקס ברצלונה כריסטיאן טייו (12) וסופיאן בנדבקה (58) כבשו עבור אל-פאתח.
אל-נאסר רשמה ניצחון 0:1 על אל-אתיפאק בליגה במשחק הראשון של רונאלדו, אך בשני הפסידה תואר כשהודחה מהסופר-קאפ הסעודי אחרי הפסד 3:1 לאל-איתיחאד.