הבחירות לאולסטאר ה-NBA לא פעם שנויות במחלוקת. בכל זאת, רק 24 שחקנים יכולים להיכלל בסופו של דבר במשחק הכוכבים. המון נשארים בחוץ, כולל כמה סופרסטארים גדולים.
אחרי שהוכרזו הקפטנים ושחקני חמישייה, הלילה (בין חמישי לשישי) פורסמו גם המחליפים של שתי קבוצות למשחק שייערך ב-19 בפברואר ביוטה. הפתעות? כמובן שיש. במזרח נבחרו ג׳ואל אמביד, דמאר דרוזן, ג׳רו הולידיי, ג'יילן בראון, באם אדבאיו, ג'וליוס רנדל וטייריס הליברטון, שיערוך הופעת בכורה באירוע.
3 צפייה בגלריה
הארדן
הארדן
עצבני הארדן
(צילום: AFP)
3 צפייה בגלריה
הסטורי של ג'יימס הארדן
הסטורי של ג'יימס הארדן
"חוסר כבוד": הסטורי של ג'יימס הארדן
(צילום מסך)
הציוץ הציני של ג'ואל אמביד
במערב, האולסטארים שנבחרו כמחליפים הם ג׳ה מוראנט, דמיאן לילארד, דומנטאס סאבוניס, פול ג'ורג' וגם שלושה שיזכו להופעת בכורה מפתיעה: לאורי מרקאנן, הכוכב הפיני של יוטה; שיי גילג׳ס אלכסנדר, שמציג עונה נהדרת באוקלהומה סיטי; וג׳ארן ג׳קסון ג׳וניור, מהעוגנים של ממפיס המרעננת.
אבל יש, מצד שני, לא מעט כוכבי ענק שנשארו בחוץ. ג'יימס הארדן, למשל. גם טריי יאנג וג'ימי באטלר. ואפשר גם להזכיר שמות כמו אנתוני אדוארדס ודארון פוקס. וכן, הם עצבניים. "חוסר כבוד" כתב הארדן בסטורי שהעלה על רקע שחור. עוד אתמול הוא אמר לעיתונאים כי "אני לא צריך להוכיח למה מגיע לי להיות באולסטאר, המספרים מדברים בעד עצמם". חברו של הארדן בפילי, ג'ואל אמביד, רתח גם הוא, תייג את ה-NBA בציוץ שהעלה וכתב: "יש לכם הסברים לתת".
3 צפייה בגלריה
הופעת בכורה. מרקאנן
הופעת בכורה. מרקאנן
הופעת בכורה. מרקאנן
(צילום: AP)
קרל אנתוני טאונס אומר את מה שיושב לו על הלב
ויש עוד אנשים עצבניים. "זו חייבת להיות בדיחה", צייץ קארל אנתוני טאונס, כוכב מינסוטה, על כך שאנתוני אדוארדס נשאר בחוץ ולא פחות מהעובדה שהטימברוולבס נותרו הקבוצה היחידה בטופ-6 ב-NBA ללא שחקן באולסטאר.
כזכור, מי שנבחרו לחמישיית המזרח הם קיירי ארווינג, דונובן מיצ'ל, ג'ייסון טייטום, קווין דוראנט ויאניס אנדטוקומבו, כשבמערב מדובר על לוקה דונצ'יץ', סטף קרי, זאיון וויליאמסון, לברון ג'יימס וניקולה יוקיץ'.