יום ראשון, 09.06.2024 שעה 01:50
לוח משחקים
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 1
  • הפועל ב"ש

"אם לא נעלה לשלב הבא, אנחנו פראיירים"

מאמן בית"ר, יוסי אבוקסיס, אחרי ה-0:4 על הפועל עפולה: "שיחקנו בצורה טובה מאוד לאורך שתי המחציות". ניקולסקו: "חיכיתי לגול הזה, תודה לאוהדים"

|
יוסי אבוקסיס (עמרי שטיין)
יוסי אבוקסיס (עמרי שטיין)

במסגרת רבע גמר גביע המדינה, הפועל עפולה מהליגה הלאומית אירחה היום (רביעי) את בית”ר ירושלים מליגת העל. בתום התמודדות לא פשוטה, תחת גשם סוער, הקבוצה מהבירה הצליחה להביס 0:4 את הקבוצה הביתית, במה שככל הנראה סולל את דרכה אל עבר חצי הגמר. מאמני שתי הקבוצות, יוסי אבוקסיס ושחר ויזינגר, שיתפו בתחושותיהם בתום המשחק.

מאמן הקבוצה המנצחת, יוסי אבוקסיס, היה נשמע מאוד מרוצה: “אם לא נעלה אנחנו פראיירים, שיחקנו בצורה טובה מאוד לאורך שתי המחציות. זה מגרש קשה מאוד, במיוחד עם מזג האוויר הזה והרוחות. אני מאוד שמח שעשינו את העבודה כמו שצריך, והמחשבה כעת היא לשבת”.

על שלושת שחקני הרכש החדשים, השוער מיגל סילבה, הבלם סרגיי בורודין והקשר תמיר עדי, אמר: “זו הייתה הופעת בכורה טובה מאוד של שלושתם. כמו שאמרתי, זה היה משחק לא קל, כולם עשו עבודה טובה והיו מעורבים, ואני שמח שגם לא ספגנו”.

שחר וייזינגר (עמרי שטיין)שחר וייזינגר (עמרי שטיין)

בצד הקבוצה המפסידה, המאמן שחר ויזינגר לא הסתיר את אכזבתו: “לא ציפיתי לתוצאה כזו. המחצית הראשונה הייתה שקולה, הם התחילו טוב, אחר כך אנחנו נכנסים לעניינים והיה לנו סיכוי להשוות, אבל לא היינו צריכים להתפרק ככה במחצית השנייה. יש לנו עוד חמישה משחקי ליגה עד המשחק הבא, ננסה להשתחל בפלייאוף העליון ולהשיג את המטרה שלנו, אנחנו מאמנים שאפשר לעשות זאת”. 

על מה הוא יכול לקחת מהמשחק להמשך הדרך: “קבלת ההחלטות שלנו לא הייתה טובה היום. מבחינה הגנתית, הגולים שקיבלנו היו קלים מדי. היה צריך מהשחקנים יותר בגרות בשביל להחזיק משחק כזה, אנחנו נמשיך ונתקן, יש לנו יעד בליגה וננסה לעשות הכל כדי להיות שם”.

איאון ניקולסקו בטירוף (עמרי שטיין)איאון ניקולסקו בטירוף (עמרי שטיין)

גם החלוץ איאון ניקולסקו, שחווה תקופה אישית לא מעודדת מבחינתו לאחרונה, היה נשמע שמח: “אני מרגיש נהדר. חיכיתי לגול הזה, התאמנתי הרבה ואני מאוד שמח שהבקעתי. אני רוצה להודות לאוהדים שהיו מאחוריי תמיד, גם היום אחרי שהחמצתי מצב גדול הם שרו את השם שלי והיו מאחוריי, ואני מאוד מודה להם על כך. אם עלינו לחצי הגמר? הכדורגל מאוד דינמי, כל משחק הוא מאוד שונה ואני מאמין שנשחק במשחק השני כמו היום”.

על השחקנים החדשים שהגיעו לבית”ר אמר החלוץ: “כמו שראינו היום, כולם שיחקו טוב מאוד ואני מאוד שמח שהם הגיעו אלינו, ומקווה שהם יעזרו לנו להשיג את המטרות שלנו שזה לזכות בגביע ולהיות בפלייאוף העליון. בוא נראה מה יהיה הלאה, אני מרגיש מאוד טוב איתם”.

על ההפסד נגד חדרה בשבת אמר: “לפעמים אתה משחק לא טוב, אין מה לעשות. זה היה המשחק הכי גרוע שלנו העונה, במיוחד כשהם שיחקו מאוד הגנתי וצפוף למטה. זה היה קשה, לא שיחקנו חכם וזו הייתה הבעיה שלנו. בסופו של דבר, ספגנו מפנדל ובעיטה חופשית”.

אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */