שוב אכזבה גדולה במכבי ת"א. הצהובים היו בעמדה מצוינת לצאת עם ניצחון חוץ על ברצלונה, אך קפאו בדקות הסיום וראו את המארחת רצה 0:14 ומנצחת 78:83. הקבוצה של עודד קטש נחלצה מפיגור דו ספרתי והוליכה 68:74 כ-4 דקות לסיום, אך כאמור זה לא הספיק, וגם המאזן החיובי נמחק (11:11).
ג'יילן אדאמס הוליך את קלעי הצהובים עם 20 נקודות, כאשר גם וויד בולדווין בלט במהלך המומנטום הצהוב, אך גם הם נעלמו במהלך הריצה של ברצלונה. קורי היגינס (15) ורוקאס יקובאיטיס (14) הוליכו את קלעי המנצחת.
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מתוסכל. עודד קטש
(EPA)
מאמן מכבי ת"א עודד קטש אמר בסיום: "השופטים נתנו להם להרביץ במיוחד ברבע הרביעי, לא ראיתי כזה דבר. במשך שתי דקות לא הצלחנו להעביר מסירה. כשקבוצה נהיית אובר אגרסיבית, ובצד השני שולחים על כך מהלך לקו - זה קשה מאוד. מאוד חבל".
קטש המשיך: "עשינו משחק מספיק טוב כדי לנצח פה, וגם החטאנו זריקות בסיום שקלענו ברבע השלישי. גם אנחנו טעינו, כשלא סגרנו טוב בדקות הסיום". על העייפות של שחקניו: "הרגשתי את זה, והתכנית הייתה לחלק יותר דקות, אבל ברגע שגם ג'יילן וגם וויד נכנסו לעניינים נתנו להם לשחק. זה בעייתי גם להמשך השבוע".
על המשך הדרך: "כל משחק הוא קריטי, גם היום - בגלל זה העצבים. במחזור הבא מול ולנסיה יהיה קשה מאוד. הם יפעילו המון לחץ על הכדור. לורנזו בראון לא אמור לשחק".