ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מעצרו הוארך

תיעוד מבני ברק • השודד דורס את המתנדבים בניסיון ההימלטות

במהלך ניסיון ההימלטות, תושב רמלה החשוד בניסיון שוד של חלפן כספים הלילה בבני ברק דרס את מתנדבי ארגון 'השומרים' שניסו לתפוס אותו | בית המשפט האריך את מעצרו. החשוד עומד מאחורי פריצה לבית כנסת בעיר לפני מספר ימים בה גנב עשרות אלפי ש"ח. צפו בתיעוד הדרמטי

תיעוד מבני ברק • השודד דורס את המתנדבים בניסיון ההימלטות
דריסת המתנדבים צילום: מתוך הסרטון

בית המשפט האריך היום (שלישי) את מעצרו של תושב רמלה, החשוד שניסה לבצע שוד בביתו של חלפן כספים מוכר במרכז בני ברק. בתיעוד שהגיע לידי 'בחדרי חרדים' נראה החשוד דורס את מתנדבי ארגון 'השומרים' שניסו לבלום אותו. בתוך כך, מתנדבי הארגון גילו היום כי החשוד עומד מאחורי פריצה לבית כנסת בעיר לפני מספר ימים, במהלכה גנב מבית הכנסת כ-50,000 ש"ח.

כפי שדווח מוקדם יותר, החשוד, תושב רמלה, הגיע לעיר באמצעות קטנוע שעליו ארגז של חברת 'וולט'. במהלך הלילה התחקו אחריו מתנדבי הארגון עד לתפיסתו ברחוב סמוך לבית החלפן. בעת הניסיון לעצור את החשוד, שלף נשק לעבר מתנדבי ארגון 'השומרים' ואף דרס אותם באמצעות הקטנוע. לאחר מעצרו, הממצאים נאספו מהזירה על ידי חוקרי הזיהוי הפלילי.

לפי ארגון 'השומרים', בשעת לילה מאוחרת התקבל דיווח במוקד הארגון על אופנוע חשוד שמסתובב בסמוך לביתו של חלפן הכספים. עם קבלת הדיווח, הוקפצו למקום מתנדבים, שזיהו את האופנוע ללא לוחיות זיהוי, מה שהגביר את חשדם כי מדובר בניסיון שוד.

מתנדב ששהה במקום יצר קשר טלפוני עם חלפן הכספים ועדכן אותו על החשד. החלפן סיפר בשיחה כי הוא מבחין במצלמות האבטחה בחשוד מחוץ לביתו - בודק האם דלת הבית או החלונות פתוחים. לאחר מעקב של מספר דקות הבחין החשוד שעלו על עקבותיו והחל להימלט. במהלך ההימלטות דרס עם האופנוע שלושה מתנדבים, שנפצעו בפלג גופם תחתון.

במהלך המרדף החליק החשוד עם האופנוע והחל להימלט רגלית. המתנדבים המשיכו לדלוק אחריו לאורך מספר רחובות, עד שנכנס לתוך בניין מגורים ועלה לקומה האחרונה. המתנדבים שהגיעו לקומה הופתעו כשהחשוד שלף אקדח וכיוון אותו לעברם. בהמשך החשוד אף התיז עליהם גז פלפל. המתנדבים הצליחו להשתלט על החשוד ולמקום הוזעקו כוחות גדולים של משטרה ומז"פ שפתחו בחקירה.

 

שוד חלפן כספים השומרים בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד