עדן קארצב חתם היום (שלישי) בבשאקשהיר הטורקית לארבע וחצי שנים. מכבי נתניה, שאתמול הודיעה על עזיבתו של הקשר, תקבל כ-2.2 מיליון אירו מהקבוצה הטורקית, וגם אחוזים ממכירה עתידית של הקשר.
דמי הרכישה תמורת קארצב לא יועברו במלואם לקופת המועדון מעיר היהלומים, שכן על פי הסכם העברתו של קארצב ממכבי ת"א הצהובים אמורים לקבל 15% ממכירה עתידית של הקשר, כך שגם הקבוצה של אייטור קראנקה תהנה ממכירתו.
1 צפייה בגלריה
עדן קארצב מוצג במדי בשאקשהיר
עדן קארצב מוצג במדי בשאקשהיר
עדן קארצב מוצג במדי בשאקשהיר
(צילום: עמוד הטוויטר של בשאקשהיר)
"ברוכים הבאים עדן קארצב", נכתב באתר הרשמי של בשאקשהיר. "אנו מקבלים אותך למשפחה שלנו ומאחלים המון הצלחה עם המדים הכתומים-שחורים-כחולים שלנו". קארצב הוצג רשמית במדי קבוצתו החדשה וישחק עם הספרה 72.
בשאקשהיר עשתה היסטוריה ב-2020 כשזכתה לראשונה בתולדותיה באליפות טורקיה. מדובר במועדון שנחשב למקורב לנשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, שתומך בו ומקדם אותו בשנים האחרונות. הקבוצה מדורגת כיום במקום השלישי עם 40 נקודות, 8 פחות מהמוליכה גלאטסראיי כשאנחנו 20 מחזורים מפתיחת העונה.
קארצב, שחתם ברוסיה באוגוסט האחרון ונשאר בסופו של דבר בנתניה, חוזר על ידי הטורקים עוד בקיץ, אך המו"מ בין מכבי נתניה לבין בשאקשהיר - שנפגשו כזכור במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג - לא הצליח להבשיל.