קורצקי: "שמח להתחיל את הקדנציה בניצחון"
(באדיבות ONE)
בית"ר ירושלים ממשיכה להתחזק: הקבוצה החתימה היום (שלישי) את החלוץ הניגרי, פרד פריידיי, ששיחק בשנתיים האחרונות בליגה הנורבגית במדי סטרומסגודסט, בה הבקיע 12 שערים.
פריידיי בן ה-27 שיחק גם בליגה ההולנדית (טוונטה, אלקמאר וספרטה רוטרדם) והחל את דרכו בליליסטטרום הנורבגית. החלוץ יגיע על חשבונו של אדוארדו גררו.
1 צפייה בגלריה
פרד פריידיי
פרד פריידיי
יגיע לישראל. פריידיי
(צילום: gettyimages)
כזכור, רק אתמול מיגל סילבה, שכבר חתם על חוזהו, עבר את הבדיקות הרפואיות במועדון, ילבש את המספר 55 ויצטרף לאימוני בית"ר.
השוער הפורטוגלי בן ה-27 שיחק העונה שמונה פעמים במדי מאריטימו מהליגה הראשונה בפורטוגל, כשהפעם האחרונה בה פתח בהרכב הייתה בחודש דצמבר. לפני כן שיחק באפואל ניקוסיה מקפריסין ובוויטוריה גימראייש הפורטוגלית.
גם המגן היהודי-רוסי, גריגורי מורוזוב (28), ששיחק בעבר בדינמו מוסקבה, ויאן יוסופוב הצעיר מצטרפים לקבוצה של יוסי אבוקסיס בחלון ההעברות הנוכחי.
מורוזוב, ששיחק בעבר בדינמו מוסקבה ואופה, נחת בשעות הצהריים בנתב"ג, הגיע לירושלים ועבר בדיקות רפואיות כדי להצטרף לסגל הקבוצה. מורזוב חתם בקבוצה עד סוף העונה, עם אופציה לעונה נוספת. המגן אמר אחרי החתימה: "שמעתי רבות על בית"ר ירושלים, ומהרגע הראשון של המשא ומתן הוא היה רציני מאוד. כיהודי, שמעתי רבות על המועדון והאוהדים ואני שמח מאוד להגיע לכאן. הבנתי שהמטרה כעת היא לעלות לפלייאוף העליון ולהתקדם בגביע ומקווה שאתרום כמה שאפשר".
פורסם לראשונה: 10:47, 31.01.23