6 צפייה בגלריה
דווין מארבל
דווין מארבל
דווין מארבל
(גיל נוימן)
המחזור ה-15 של ליגת ווינר סל ננעל הערב (שני), כשהפועל גליל עליון הצליחה לנצח באולם ספורט היובל 68:87 את בני הרצליה. חניכיו של ברק פלג שלטו לאורך כל המשחק והמשיכו את היכולת הטובה שלהם כאשר בשבעת המשחקים האחרונים ניצחו שש פעמים. מי שבלט אצל הקבוצה הצפונית היה רועי הובר, שהיה אחראי ל-21 נקודות ו-5 אסיסטים.
למרות שהפסידו במחזור הקודם להפועל ירושלים 84:82 אחרי הארכה מותחת, הכחולים לבנים מהשרון הגיעו למשחק בכושר מעולה ומלבד המעידה מול האדומים מהבירה השיגו ארבעה ניצחונות רצופים. על אף שניצחון היה עשוי לקרב אותם לבית העליון, חניכיו של אהרוני לא הצליחו להתעלות על עצמם הפעם, כאשר השחקנים לא הציגו יכולת טובה ולא עלו ליתרון פעם אחת במהלך המשחק.
הצפוניים כאמור, הגיעו עם הגב אל הקיר למשחק. בארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הרצליה ניצחה בכולם, והניצחון החוץ האחרון שלהם על החבורה מהשרון התרחש אי שם ב-2008. בעקבות הניצחון, האדומים הצליחו לרשום הישג נוסף בדמותו של עצירת הרצף העגום.
6 צפייה בגלריה
רועי הובר
רועי הובר
רועי הובר
(גיל נוימן)
קלעו לבני הרצליה: מוריס קמפ 17 נקודות, קווינטון הוקר וג'וליאן גמבל 11 נק’ כ”א, אנדי ואן וליט 8 נק’, עודד ברנדווין, גייב לבין ויאיר קרביץ 5 נק’ כ”א, כריס באב 4 נק’ וסנדי כהן 2 נק’.
קלעו להפועל גליל עליון: רועי הובר 21 נקודות ו-5 אסיסטים, דיישון בוקר ונמרוד לוי 12 נק’, דווין מארבל ו-ווין לנגסטון 10 נק’, ברייס וושינגטון 9 נק’, לוטן אמסלם 8 נק’, איתי מושקוביץ’ 3 נק’ ויהל מלמד 2 נק’.

רבע ראשון – 21:26 להפועל גליל עליון

כבר בהתחלה בוקר התרומם לשלשה והעלה את גליל עליון ל-0:3. ואן וליט החזיר עם לייאפ משלו, וושינגטון התרומם לשלשה נוספת של האורחים אלא שהבלגי קלע פעם נוספת וסחט עבירה, 5:6 לגליל עליון. שתי הקבוצות המשיכו לבצע עבודה הגנתית טובה והרבו להחמיץ. מארבל נכנס במקום אמסלם לאחר שזה עשה עבירה, עלה לשלשה גדולה והגדיל את הפער זמנית, 13:17 לגליל.
קצב השלשות נמשך עם שתי קפיצות אדירות של נמרוד לוי וקווינטון הוקר מנגד, כשמוריס קמפ החזיר את המארחים למסלול, שוויון 20:20 כאשר 2:30 לסיום הרבע. דווקא לאחר שהיה נראה כי הרצליה תתעלה על עצמה, גליל עליון יצאה לרצף טוב של 6 נקודות, ובסיום הרבע 21:26 לאדומים.
6 צפייה בגלריה
דיישון בוקר נגד מוריס קמפ
דיישון בוקר נגד מוריס קמפ
דיישון בוקר נגד מוריס קמפ
(גיל נוימן)

רבע שני – 31:51 להפועל גליל עליון

הרצליה מתקשה לקלוע, כשמנגד לנגסטון והובר הגדילו את הפער לראשונה המשחק לדו ספרתי, 21:31 לגליל. הריצה האדירה של האורחים נמשכה עם יכולת טובה כשהם ראשונים לכל כדור. הובר, שנראה נהדר, הצליח לקלוע שתי שלשות רצופות לעלות את היתרון ל-25:43.
הצפוניים ממשיכים להיות מדוייקים בשלשות. נמרוד לוי יצא לריצה של 5 נק’ כשהיתרון המשיך לגדול, 10:25 בסיום הרבע ו-31:51 בסיום המחצית הראשונה.
6 צפייה בגלריה
נמרוד לוי
נמרוד לוי
נמרוד לוי
(גיל נוימן)

רבע שלישי – 57:63 להפועל גליל עליון

הרצליה פתחה את המחצית השנייה בצורה טובה עם ריצה של 5 נקודות, אך הצפוניים החזירו ריצה דומה משלהם, 36:56. החבורה של אהרוני תוקפת בצורה מצויינת בראשות גמבל וקמפ והצליחה לצמצם את הפער לחד ספרתי בתום הרבע, 57:63 לאורחים.
6 צפייה בגלריה
ברק פלג
ברק פלג
ברק פלג
(גיל נוימן)

רבע רביעי – 68:87 להפועל גליל עליון

רועי הובר עלה לשלשה וקלע את ה-15 שלו הערב, כשלוין החזיר עם לייאפ משלו בצד השני, 59:66 לאדומים. לאחר דקות שאף קבוצה לא הצליחה לצאת למומנטום טוב, גליל ניצלה את יכולת הגנתית רעועה מצד חניכיו של אהרוני ועלתה לפער של 17 נקודות, כש-63:80 כאשר 3:30 לסיום המשחק.
לקראת הסיום, גליל עליון המשיכה את הריצה הטובה שלה עם מארבל ולנגסטון כשבסיום הצליחה לנצח את הרבע 11:24, ו-68:87 בסיום.
6 צפייה בגלריה
איתי מושקוביץ' חוגג
איתי מושקוביץ' חוגג
איתי מושקוביץ' חוגג
(גיל נוימן)