בשבוע שעבר מכבי חיפה הובסה 3:0 ע"י מכבי ת"א במשחק העונה, ואם זה לא מספיק, אז בשבת לא הצליחה לנצח גם בבית את הקבוצה מהמקום האחרון בליגה. אז אתה יכול להיות הטוב במדינה, עם השחקנים הכי טובים והכי הרבה אוהדים במשחקים - שלא לדבר על כך שהם הכי תומכים - אך אם לא תזהה בזמן את עייפות החומר אתה תפסיד.
אותה נסיגה ביכולת של הירוקים מגיעה ממספר סיבות: 1. חוסר תחרות בסגל: שרי, אצילי וחזיזה שחקנים מעולים - אך אם אין שחקנים חדשים שיאתגרו ויתמרצו אותם להילחם על מקומם, הם מרגישים שהם יכולים לעיתים להוריד רגל מהגז.

1 צפייה בגלריה
אצילי וחזיזה
אצילי וחזיזה
אצילי וחזיזה
(צילום: עוז מועלם)

2. סגנון משחק קבוע: נראה שקבוצות כבר באות מוכנות לכדורגל של החיפאים. ההרכב זהה, גם הטקטיקה - וכשאין צורך להתחדש ולשנות אז קשה לשמור על ההצלחה.
3. מיצוי: שתי אליפויות רצופות, קמפיין ליגת אלופות, 30 אלף איש כל משחק - יש תחושה של מיצוי, עד כדי כך שאין פתאום לחץ גדול לקחת אליפות, ולאירופה כבר הגענו.
4. עייפות פיזית: העונה מספיק עמוסה בנוסף למשחקי ליגת האלופות ששאבו מהקבוצה כוחות גדולים, על אחת כמה וכמה שהם לא רגילים לקצב אירופי. כעת נראה שהשחקנים מתחילים לקרוס פיזית, כאשר אין מחליפים טובים באותה רמה שווה להרכב.
מכבי חיפה נמצאת כרגע בשפל. לברק בכר ולצוות שלו יש עבודה לא פשוטה בהוצאת העגלה מהבוץ, ובעיקר להרים מנטלית את השחקנים לקראת המשך העונה לפני שהאליפות, שהייתה עד לפני שבועיים דבר ברור - תהפוך משימת הגנה על התואר שעשוי ללכת לת"א.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.