לראשונה מאז הקמת לשכת שמאי המקרקעין, תעמוד בראשותה אישה. שמאית המקרקעין והמשפטנית נחמה בוגין נבחרה בשבוע שעבר ליו"ר הלשכה ובכך גברה על סולימני אומיד עודד, סער פלד (סגן יו"ר הלשכה הנוכחית) ודליה עסיס. היא תחליף בתפקידה את חיים מסילתי, שכיהן כיו"ר הלשכה בשתי הקדנציות האחרונות (6 שנים - המקסימום המותר על פי תקנון הלשכה).
הבחירות הנוכחיות נסובו בעיקר סביב עתיד הענף והרפורמות המבניות שתחום הנדל"ן עובר. ללשכה יש קשר פעיל עם גורמי ממשל, מקבלי החלטות ובכירים רבים. בוגין היא שמאית מקרקעין ומשפטנית ותיקה ומוכרת בענף השמאות, וכעת כאמור גם האישה הראשונה שתכהן כיו"ר הלשכה.
1 צפייה בגלריה
נחמה בוגין, חיים מסילתי
נחמה בוגין, חיים מסילתי
נחמה בוגין, חיים מסילתי
(צילום: ניר שהרבני, דנה קופל)
בוגין מסרה: "שמחה על האמון הרב והתמיכה הרחבה שזכיתי להם, הוכחנו לאורך כל קמפיין הבחירות כי המטרה שלנו להוביל קו נקי ואמיתי של תרומה ופעולה לטובת שמאי המקרקעין. האתגרים שעומדים בפני הלשכה רבים ואני מאמינה בלב שלם שאצליח ליישם בשטח את המשימות החשובות שהלשכה צריכה לקדם. אני רוצה להודות ליו"ר היוצא חיים מסילתי, על תרומתו החשובה ללשכה ולשמאי המקרקעין בישראל".
מסילתי מסר: "אני מחזק את ידיה של נחמה בוגין ובטוח שהיא תדע להמשיך מהלכים שהתחלנו, תוך שמירה על הישגיה של הלשכה. לרשותה נבחרת נפלאה שתסייע לה. בטוחני כי המתמודדים כולם רואים את טובת הלשכה לנגד עיניהם ויצטרפו גם הם לעשייה הברוכה. העוצמה והיוקרה המיוחסים ללשכה באשר היא חשובים הם, ואני סמוך ובטוח שקברניטיה הנכנסים של הלשכה יפעלו להמשיך ולחזק אותה".