בשיתוף YouTube
לא יכולנו לסגור שנה מוצלחת יותר של מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מאשר עם הקמפיין ההיסטרי של שופרסל, שבמרכזו דמותה הבלתי נשכחת של אירנה (ליאת הר לב) והאינטרקציות המצחיקות שלה בזמן הקניות, עם סטוקרית השופינג שלה ועם קונים נוספים. ההצלחה של הקמפיין היא עוד הוכחה שהומור הוא דרך מופלאה להעברת מסרים.
ומאחר שאנחנו גם מסכמים שנה, יש לנו גם זוכים במדד הפרסומות לשנת 2022: לקוח: בזק, משרד מדיה: Publicis Media, ומשרד פרסום: לפמ.

במקום הראשון: שופרסל. הכול בשבילי

המיקרוקוסמוס הישראלי נחשף לפנינו בביקור היומי בשופרסל. המסר החדש של הרשת כמותג שיש בו הכול, מועבר בקלילות בעזרת הכתיבה המושחזת והביצוע המושלם של צוות השחקנים, בהם אושרית סרוסי שסיפרה לנו מאחורי הקלעים: "באמת היה סביב הקמפיין הזה הרבה באזז, אני חושבת שזה הסוד שיש בהומור וביכולת לקחת רעיון ולהעביר אותו בצורה כיפית, קלילה ומצחיקה".

"זה ממש לא פשוט לעשות פרסומת הומוריסטית טובה וחזקה", אומר יותם שרון, מנהל קריאייטיב בגליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS, "בשופרסל עשינו את זה עם ארבעה טאלנטים מפוצצים בכישרון שמדמים ארבעה לקוחות קבועים של הרשת ויש ביניהם דינמיקות מצחיקות שבאמצעותן אנחנו מעבירים את המסרים". זיו קסלמן, מנהל אגף שיווק ודיגיטל בשופרסל, אמר כי "המטרה הייתה להשיק אמירה חדשה ומעצימה לשופרסל. היתרון הגדול של הרשת כקבוצת קמעונאות רבת זרועות היווה גם אתגר. רצינו להבליט את ערך הקבוצה כולה ולכנס את כלל תחומי הפעילות לשפה תקשורתית אחת, מזוהה ובולטת".

הקמפיין פונה לקהל המשפחות, כפי שמסבירה קרן שכטר ויסמן, סמנכ"ל לקוחות בגליקמן שמיר סמסונוב PUBLICIS. "זה הקהל שקונה באופן שוטף, וכמובן שאנחנו פונים גם לקהל הלקוחות שלא קונים בשופרסל ורוצים להביא אותם אלינו". ואיפה יוטיוב בתוך כל זה? "לערוץ היוטיוב של שופרסל יש יותר מ-50 אלף מנויים", אומר קסלמן, "כאשר רוב התוכן מתעסק בקולינריה. כמובן שאת הסרטונים האלה אנחנו מעלים גם בשורטס. ביוטיוב אנחנו רואים זמן שהייה גבוה יותר משאר הפלטפורמות".

במקום השני: תפוצ'יפס וויבי בטעמים

תפוצ'יפס עלו על הגל של המונדיאל עם השקת וויבי, הגרסה העבה והקראנצ'ית של החטיף הממכר. הקמפיין, שהושק כמעט במקביל לשידורי גביע העולם, שומר על הקונספט הקריאטיבי של המותג ומצולם בלוקיישן שהפך מזוהה עם "שומעים שזה טרי" – שדה התפודים של קיבוץ נירים. באופן טבעי, שם גם החקלאים מהקמפיינים הקודמים צופים בכדורגל ומנשנשים.


במקום השלישי: דוריטוס נאצ'ו

דוריטוס משיקים מחדש את הטעם שכולם אוהבים, דוריטוס נאצ'ו, באריזה אדומה וטעם משודרג. הקונספט הקריאייטיבי כולל הפעם אלטרואיזם במיטבו, כאשר שני חברים מוכנים לוותר זה לזה על הדוריטוס האחרון שנותר בארץ. המהלך השיווקי מיטיב לפרוט על החברות לעומת התשוקה לנאצ'ו האחרון, שממוסגר על הקיר למקרה שמישהו יישבר.


במקום הרביעי: עם Bfiber של בזק האהבה תנצח

בזק ממשיכה לקדם את הפייבר המהיר, כשהפעם שחר סאול ואגם בוחבוט חוברים לגידי גוב ומעלים את הביט ואת הסטורי המנצח. המהלך הקריאייטיבי של הקמפיין מצליח לפנות לכל הקהלים בטווח של מעריצי כוורת עד מעריצי סאול ובוחבוט, תוך מחווה חמודה לשיר "האוהבים הצעירים" של צביקה פיק.


במקום החמישי: HOTEL BOTANICA

רשת מלונות פתאל משיקה את מלון בוטניקה עם קמפיין בניחוח חו"ל. מיקומו של המלון בחיפה עם הנוף המלבב לגנים הבהאיים, מסייע להשלים את הלוק למרגלות ההר הירוק תמיד, ומעורר תשוקה מיידית לחופשה מפנקת בחלוק מגבת רך, ובופה שלא נגמר.


יוטיובר החודש: אלון גרעיני

2023 הגיעה אלינו בצעדי ענק וזה בדיוק הזמן לחשוף כאן את הערוץ שמתעסק בקדמה ואת מי שיסקור את כל הטרנדים הטכנולוגיים שיככבו כאן בשנה הקרובה. אלון גרעיני יספק לכם את התשובה לכל שאלה שתעלה על דעתכם כשתגשו לקנות את הטלפון, המחשב או הטלוויזיה הבאה שלכם. יש לו קהל אדוק של 134k מנויים הצופים בסרטונים מרתקים המועלים על בסיס שבועי לפלטפורמה.
בערוץ של גרעיני תוכלו למצוא עושר רב של מידע על מגוון רחב של מוצרים, סרטוני הדרכות, טיפים, סקירות מעמיקות והשוואות מחירים. רוב הסרטונים מופקים בסטודיו חדשני שנבנה במיוחד עבור התכנים הללו. כיאה לערוץ טכנולוגי מוביל הסרטונים מצולמים וערוכים בקפידה ויספקו לכם פיסת אינפורמציה אמינה מעשירה ומהנה גם יחד.
כל אלו הפכו את גרעיני למחוזר ביותר על ידי חברות מסחריות בארץ ובחו״ל. ביניהן בלט החודש במיוחד שיתוף הפעולה המוצג לפניכם בין גרעיני לחברת הטכנולוגיה הבינלאומית Gigabyte העוסקת בייצור והפצה של רכיבי חומרת מחשבים. החיבור של Gigabyte עם גרעיני היה אותנטי ומתבקש וסיפק את הסחורה עם סרטון מהנה, אינפורמטיבי ומעשיר. מוזמנים להציץ:

מדד הפרסומות של יוטיוב ו-ynet מבוסס על מדד עולמי של גוגל ויוטיוב, שמשקלל מספר קריטריונים כדי לקבוע מהן הפרסומות הקריאייטיביות ביותר. הדירוג כולל רק את הפרסומות שעלו לאוויר בישראל ובין הקריטריונים שנלקחים בחשבון - מספר הצפיות המשוקלל, משך הזמן מהסרט בו אנשים צפו ואחוז הצפיות האורגניות.

בשיתוף YouTube