י' אייר התשפ"ד
18.05.2024
"משדרת מסר לאויב"

תיעוד: בית המחבל מנווה יעקב נאטם הלילה

ביתו של המחבל שביצע את הטבח בנווה יעקב נאטם הלילה בהתאם להוראת חברי הקבינט המדיני בטחוני | השר בן גביר: "טוב שהצעתי לאטום את הבית התקבלה ומהירות האטימה משדרת מסר לאויב אבל חייבים עוד מגוון צעדים שיבהירו לטרור שיצאנו להתקפה"

תיעוד: בית המחבל מנווה יעקב נאטם הלילה
איטום בית המחבל צילום: דוברות המשטרה

בהתאם להחלטת הדרג המדיני, הלילה (ראשון) כוחות משטרה של מחוז ירושלים, לוחמי מג"ב וצה"ל, פעלו באזור א-טור שבמזרח ירושלים לאיטום בית המחבל עלקם חיירי, שביצע פיגוע ירי שלשום בערב בנווה יעקב שבו נרצחו שבעה בני אדם ונפצעו נוספים.

כזכור המחבל נוטרל על ידי שוטרי מחוז ירושלים שביצעו אחריו מרדף, חתרו למגע וניהלו איתו קרב יריות.

בית המחבל נתפס עוד בליל הפיגוע ע"י כוחות משטרה ומג״ב שפינו את יושביו וביצעו מעצרים של קרוביו ובני משפחת המחבל.

הלילה בוצע האיטום של כל פתחי הבית לאחר קבלת האישורים הנדרשים ובהוראת הדרג המדיני. הפעילות המבצעית הסתיימה לפנות בוקר ללא אירועים חריגים, ובית המחבל פונה ונאטם.

לאחר הדיון בקבינט הלילה, החליט הקבינט לקבל את הצעתו של השר איתמר בן גביר, ולאטום באופן מידי את בית המחבל שרצח שבעה יהודים בפיגוע בנווה יעקב. במהלך הלילה אטמו כוחות צה"ל ומשטרת ישראל את בית המחבל.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר אומר הבוקר: "טוב שהצעתי לאטום התקבלה ובקרוב נאטום את הבית כולו ומהירות התגובה שלא הייתה בממשלה הקודמת חשובה. יחד עם זאת, נצטרך ליישם עוד מגוון צעדי תגובה כדי להבהיר לטרור שיש ממשלה חדשה בירושלים ושישראל יוצאת להתקפה ולא רק מתגוננת על נפשה".

איטום הפיגוע בנווה יעקב א טור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד