יום רביעי, 29.05.2024 שעה 06:42
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

השוער מיגל סילבה סיכם בבית"ר עד לסיום העונה

הקבוצה מהבירה בדרך לרכש כאשר המועדון הודיע על הגעה לסיכום עם השוער של מאריטימו הפורטוגלית. הוא ינחת בין ראשון לשני ויושאל עם אופציה להארכה

|
מיגל סילבה (רויטרס)
מיגל סילבה (רויטרס)

בית”ר ירושלים נראתה טוב בתקופה האחרונה, כבשה בכל משחק מאז החזרה מהפגרה והגיעה לחלק העליון של הטבלה. אמש (שבת), הרצף הגיע לסיומו עם הפסד 2:0 להפועל חדרה, שמצידה סיימה רצף משחקים שלה ללא ניצחון בכל המסגרות במשחק הבכורה של המאמן החדש/ישן מנחם קורצקי. בתוך כך, המועדון הודיע כי שוערה של מאריטימו מיגל סילבה סיכם עד לסיום העונה בקבוצה מהבירה ויגיע בהשאלה עם אופציה לשנה נוספת. השוער ינחת בלילה שבין ראשון לשני בישראל ויצטרף לסגל הקבוצה.

סילבה בן ה-27 רשם 11 משחקים העונה במדי קבוצתו הפרוטוגלית, ובכולן ספג כשבסך הכל הוא הוציא 31 כדורים מהרשת. מאריטימו ממוקמת במקום ה-17 והלפני אחרון בליגה המקומית, כשבמאזנה 13 נקודות אחרי 17 מחזורים. סילבה עצמו עבר גם באפואל ניקוסיה הקפריסאית ובגימארייש הפורטוגלית ורשם שבע הופעות בקריירה בליגה האירופית.

מאמן בית”ר ירושלים, יוסי אבוקסיס, אמר לאחר המשחק: “קודם כל, אני רוצה להשתתף בצער המשפחות שאיבדו את יקיריהן בפיגוע בירושלים. אני חושב שהשליטה במשחק הייתה שלנו. נתנו לחדרה לחדור לתוך הרחבה והם עשו את זה בצורה מצוינת. קיבלנו המון כדורים והגבהנו כל הזמן. ירדנו במחצית בפיגור והקהל עודד אותנו, זה אומר שהקבוצה הייתה טובה. בחצי השני היינו לא סבלניים. מסוג הימים שאתה לא משחק בחוכמה ואתה מפסיד”.

יוסי אבוקסיס (חגי מיכאלי)יוסי אבוקסיס (חגי מיכאלי)

על העובדה שהליגה מאוד צמודה וניצחון הערב היה יכול לתת מקפצה לכיוון הפלייאוף העליון אמר: “בליגה כולם יכולים לנצח את כולם. יש שלוש מעל כולן ומתחתיהן כולן יכולות לנצח את כולן. אני חושב שהיינו בשליטה מלאה ועשינו דברים טובים, אבל בתכל’ס לא היינו שם. בכדורגל צריך לדעת לשחק בחוכמה. אני מאוד מאוכזב כי לא היו לנו יותר מדי מצבים. שיחקנו לידיים של שלושת הבלמים שלהם”. 

איאון ניקולסקו ופיליפ איפולה במאבק (חגי מיכאלי)איאון ניקולסקו ופיליפ איפולה במאבק (חגי מיכאלי)

על חוליית ההתקפה שלו, שנעצרה אחרי שמונה מחזורים בהם אחד מהם כבש שער: “אם השלושה היו כובשים כל משחק הם לא היו משחקים כאן. ראיתי היום מלחמה של השחקנים והיה לנו רצון גדול. אפילו אחרי משחק לא טוב של החלק הקדמי אני צריך לחבק אותם”.

מאמן הפועל חדרה, מנחם קורצקי, סיכם את הניצחון הראשון שלו בבכורה המחודשת: “זה היה ניצחון חשוב. בהרבה דקות בעיקר בחצי הראשון שיחקנו טוב ולחצנו. לקראת הסוף בית”ר התחילה ללחוץ אבל היו לנו הרבה מצבים, הם לא סיכנו אותנו יותר מדי. כבר הרבה זמן מדברים לא טוב על השחקנים של חדרה ואמרתי להם את זה. אני שמח שהם באו והשקיעו ונתנו עבודה וקיבלנו את שלוש הנקודות”. 

על חלקו בניצחון למרות ההכנה הקצרה שערך עם שחקניו אמר: “חלק גדול מהניצחון זה אסף נמני. אני יכול לקחת קרדיט מפה עד מחר אבל אסף הוא זה שהתווה את הדרך ומגיע לו כל הקרדיט. אני שמח עבור השחקנים שלי שהם הצליחו ובהחלט היה לי יותר פשוט לפגוש פרצופים מוכרים כאן, עזר לי מאוד”.

מנחם קורצקי. פרגן לקודמו ועוזרו לשעבר (חגי מיכאלי)מנחם קורצקי. פרגן לקודמו ועוזרו לשעבר (חגי מיכאלי)

כשנשאל על חיזוק לקראת המשחק העונה אמר: “אני אשב עם אורן גולן ואני חושב שצריך לחזק את הסגל. גם אורן יודע את זה. אסור לנו להסתנוור מניצחון אחד, יש לנו סגל מאוד קצר ואנחנו צריכים להביא שחקנים שיעזרו לנו”.

קפטן המפסידה, אופיר קריאף, לא הסתיר את אכזבתו: “ללא ספק אנחנו מאוכזבים, כל משחק הוא קריטי עבורנו בשלב הזה. עוד יומיים יש לנו משחק חשוב ואחריו עוד אחד, זאת תקופה של משחקים קריטיים. אני חושב שחדרה לא ניסו לשחק. במיוחד אחרי שחדרה כבשה שער מוקדם והם הסתגרו מאחור. יוצאים בתחושה חמוצה”.

סמי בורארד, שכבש את הצמד המנצח, סיכם: “אנחנו יודעים שלנצח בליגה הזאת זה קשה. אני חושב שהבאנו הרבה מאוד אנרגיה היום ושמחים על הניצחון. אני רוצה להודות לאסף נמני על התקופה שלו פה. אני שמח שהגבנו כמו שצריך והבאנו את הניצחון היום. אנחנו התחלנו טוב את העונה ולא הפסדנו יותר מדי. לפעמים אתה נמצא בסיטואציה רעה ואנחנו שמחים לחזור לנצח. אני מנסה להוביל את חדרה. זה לא קל אבל אני נותן את המקסימום שלי בשביל לתרום לקבוצה לנצח”.

שחקני הפועל חדרה חוגגים (חגי מיכאלי)שחקני הפועל חדרה חוגגים (חגי מיכאלי)
אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */