האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
חוק פרסונלי מובהק. בג''צ יפסול כמובן...:) |
רוני53 |
28.01.23 05:44 |
1 |
לא יאומן עד היכן הם מדרדרים את כבוד הכנסת. שוק של עבריינים |
מנטעש |
28.01.23 05:57 |
4 |
+1 |
רוני53 |
28.01.23 06:14 |
7 |
איזה כבוד הכנסת? מזמן אין כבוד לא לכנסת ולא למי שעובד שם |
tiptipon6 |
28.01.23 07:18 |
36 |
ככה נראית דמוקרטיה כשהשמאל הישראלי בשלטון |
בחלם |
28.01.23 15:34 |
116 |
מה זה ''מינוי פרסונלי''? יש מינוי לא פרסונלי? |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 06:13 |
6 |
צודק. תודה. התכוונתי ''חוק פרסונלי'' ותיקנתי...:) |
רוני53 |
28.01.23 06:15 |
9 |
חוק הרוטציה וחוק ממשלת חילופים לא היו חוקים פרסונליים בשביל גנץ? החונטה פסלה אותם? |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 06:18 |
12 |
אלה היו חוקים פרסונליים בשביל ביבי... |
חבקוק |
28.01.23 06:20 |
15 |
לא, הם היו פרסונליים בשביל נתניהו...:) |
רוני53 |
28.01.23 06:21 |
16 |
והחוק שניסו להעביר שראש ממשלה מכהן עם כתב אישום לא יכול להיות בתפקידו? |
ימנצהל |
28.01.23 07:18 |
37 |
תזכיר לי מתי חוקקו חוק כזה? |
יגאל פת-אל |
28.01.23 08:04 |
51 |
תקרא את ההודעה שוב |
ימנצהל |
28.01.23 08:17 |
53 |
זה בדיוק ההבדל. ניסו...:) |
רוני53 |
28.01.23 13:37 |
103 |
ניסו זה לא שחם זה לא נס ינואר זה לא חנוכה פסח |
מזל דלי |
28.01.23 22:23 |
189 |
מתעסקים בשטויות בשעה שהערבים המנוולים מפגעים בנו |
ש-עצמון |
28.01.23 07:37 |
44 |
אוהבים ללכת עם הראש בקיר |
gזאביק |
28.01.23 08:38 |
57 |
דרעי מייצג כל מה שמכוער במדינה הזאת. כל. |
opuser |
28.01.23 09:17 |
66 |
והפסילה לא היתה פרסונלית? |
צדקצדקתרדוף |
28.01.23 10:21 |
84 |
לא. עבריין מורשע הוא עבריין מורשע. |
mic |
28.01.23 10:23 |
87 |
כמו ליברמן? |
זבוב על הקיר |
28.01.23 13:42 |
107 |
לא יעזור. העם החליט ויסדר גם את החוק כך שהסביר יהיה סהיר ולא גחמה של שופטת מאפיונרית שהשמיעה את דעתה הפוליטית. |
קונדור |
28.01.23 15:57 |
128 |
בפסיקה שבה 11 שופטים, ביניהם ימניים ומתנחלים, קובעים שדרעי לא יכול לכהן כשר |
beckham17 |
28.01.23 22:23 |
190 |
תתפלא אבל המשפחה ממושמעת לסנדקית. ככה זה במאפיות. ואנו באנו לתקן. |
קונדור |
28.01.23 23:09 |
191 |
אתה יכול להפנות לחוק בו השתמשו השופטים בקובעם שדרעי אינו יכול לכהן כשר? |
הגיון_בריא |
28.01.23 23:15 |
193 |
העניין הוא שצריך להחזיר את בג״צ לגודלם הטבעי….. בלי כנפיים….. |
רומי נטע |
28.01.23 16:39 |
158 |
למה מי זה בג''ץ שיתערב במינויים |
חזק באויר |
28.01.23 22:15 |
187 |
פועלים ללא הפסק לטובת מדינת ישראל |
היגיון |
28.01.23 05:55 |
2 |
:) |
רוני53 |
28.01.23 06:16 |
10 |
חוק זכויות העבריין |
4X6GX |
28.01.23 13:13 |
95 |
אולי די כבר? |
Lisbon |
28.01.23 05:56 |
3 |
בשום מדינה מערבית בית משפט לא מתערב במינוי של שרים, זו המצאה של החונטה המשפטית שתפסה את השלטון בישראל |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 06:13 |
5 |
בשום מדינה מערבית לא ממנים עבריינים לשרים...:) |
רוני53 |
28.01.23 06:19 |
13 |
בארה''ב טד קנדי היה סנאטור בכיר עשרות שנים וכמעט היה מועמד לנשיא עם עבר פלילי, אף אחד לא טען שהחוק פוסל אותו |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 06:51 |
23 |
לא יודע, למיטב ידיעתי איש מהם לא הורשע בשוחד, כלומר בגניבה מהציבור...:) |
רוני53 |
28.01.23 07:09 |
34 |
הפקרה למוות של נפגעת בתאונת דרכים שקנדי גרם לה לא פוגעת מספיק בטוהר המידות מבחינתך? |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 07:19 |
38 |
והקשר?,שם לפחות יש חוקה ודת מופרדת ממדינה |
ש-עצמון |
28.01.23 07:37 |
45 |
מה הקשר בין התערבות של החונטה במינוי שרים להפרדת דת ומדינה? |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 07:59 |
50 |
קשר עקיף אבל הדוק |
ש-עצמון |
28.01.23 10:20 |
83 |
לא הוא לא מעל בתפקידו וודאי שלא 3 פעמים |
-עד מתי- |
28.01.23 08:08 |
52 |
מתי דרעי ''מעל בתפקידו 3 פעמים''? אתה יודע שההרשעה האחרונה היא על עבירות מס שלא קשורות לפעילות הציבורית שלו? |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 10:18 |
80 |
צודק רק פעמיים עכשיו זה הופך את המצב שלו לכשר |
-עד מתי- |
28.01.23 10:23 |
88 |
גם לא פעמיים. דרעי הורשע פעם אחת על עבירות במסגרת תפקידו הציבורי שהתרחשו בשנות ה-80, לפני יותר מ-30 שנה |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 10:25 |
92 |
הורשע פעמיים |
-עד מתי- |
28.01.23 10:30 |
93 |
אתה טענת '''מעל בתפקידו 3 פעמים'' ואז ''רק פעמיים''. ההרשעה השנייה לא קשורה לפעילות הציבורית שלו |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 13:16 |
96 |
הרשאה שניה היא על הפרת אמונים איך זה לא קשור לתפקידו? |
-עד מתי- |
28.01.23 14:21 |
109 |
לא. לטעמי, עבור איש ציבור - שוחד, כלומר גניבה *מהציבור* היא עבירה חמורה יותר, אשר פוסלת אדם לצמיתות מפוליטיקה |
רוני53 |
28.01.23 08:54 |
61 |
אתה מעוניין לכפות את טעמך על רוב הציבור באמצעות החונטה המשפטית? |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 10:24 |
89 |
אין דבר כזה ''החונטה המשפטית''. המצאה של נתניהו כד לחמוק מאימת הדין...:) |
רוני53 |
28.01.23 13:26 |
97 |
גם דרעי לא הורשע בשוחד. הוא הורשע בעבירה מינורית של אי דיווח לרשויות המס ללא כוונה להונות את רשות המס. |
הגיון_בריא |
28.01.23 23:34 |
194 |
ברזיל נחשבת מדינה מערבית? כי שם השמאל שם נשיא מורשע, אבל לשמאל מותר. נשיא בכלא יותר גרוע. |
עכביש |
28.01.23 09:34 |
67 |
לא, לא נחשבת...:) |
רוני53 |
28.01.23 13:26 |
98 |
יש חוק לגבי מי יכול להיות שר |
חבקוק |
28.01.23 06:21 |
17 |
דרעי עומד בדרישות החוק, אין על זה ויכוח |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 06:44 |
21 |
יש חוק שאי אפשר להיות שר אם נגזר מאסר |
חבקוק |
28.01.23 06:52 |
24 |
הכנסת שינתה את החוק, החונטה בינתיים לא ניסתה לבטל אותו. גם הטענה של ''פסק דין מחייב'' לא נכונה |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 06:56 |
28 |
השופט לא יכול, אבל הנאשם יכול להתחייב |
חבקוק |
28.01.23 07:05 |
31 |
אתה מוזמן למצוא בחוק איזושהי פרוצדורה שנקראת ''התחייבות של נאשם בפסק דין פלילי'', אני לא מכיר שום פרוצדורה כזאת |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 07:15 |
35 |
יש. קוראים לזה ''הסדר טיעון''...:) |
רוני53 |
28.01.23 13:41 |
105 |
לפרקליטות הישראלית יש הרבה ''שגגות''😘 |
בחלם |
28.01.23 15:41 |
117 |
אה טעות, לכנסת היה מותר לרוץ (בתקווה שילך לקואליציה עם גנץ) ואז פתאום בג''צ נזכר לפסול אותו מלכהן כשר? |
party pooper |
28.01.23 15:51 |
120 |
א. דרעי לא התחייב. ב. נניח שהוא היה מתחייב (לא כחלק מהסדר הטיעון) להסתגר בביתו לשלושים שנה , הוא היה חייב אכן להסתגר? |
הגיון_בריא |
28.01.23 23:40 |
195 |
במדינות מערביות יש אתיקה עבריינים מורשעים לא מתמנים לשרים חברי פרלמנט. אין צורך להתערב. |
mAnOrAsTroMaN |
28.01.23 15:53 |
122 |
אכן, די! אבל זה לא ייעצר מעצמו...:( |
רוני53 |
28.01.23 06:18 |
11 |
זה ייעצר בצורה דמוקרטית רק אם תצליחו לגייס רוב בציבור ולנצח בבחירות, בינתיים אתם לא מצליחים אבל בדמוקרטיה תמיד תהיה לכם עוד הזדמנות |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 06:19 |
14 |
מי זה ''אתם''? אני לבד כאן...:) |
רוני53 |
28.01.23 06:22 |
19 |
כשכתבת ''רק מחאה ציבורית נרחבת תעזור'' התכוונת רק לעצמך או ל-''איזו קבוצת שמאל מדומיינת שקיימת רק בראש שלי''? |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 06:52 |
25 |
רק לעצמי...:) |
רוני53 |
28.01.23 07:03 |
30 |
לא יודע, בבחירות האחרונות ההפרש היה 30k לטובת הקואליציה הנוכחית. משהו שיימחק בקלות בבחירות הבאות...:) |
רוני53 |
28.01.23 07:06 |
32 |
אתה יודע שאין לכם רוב יהודי ואתם לא מסוגלים להקים קואליציה בתמיכה של כל הערבים, זו הסיבה ל-5 בחירות בתוך 3 שנים |
זבנג וגמרנו |
28.01.23 07:23 |
39 |
עוד פעם ''רוב יהודי''...:) |
רוני53 |
28.01.23 13:31 |
99 |
לא מדויק. האופוזיציה כוללת גם חכים ערבים שבעיני לא לגיטימי להקים איתם קואליציה |
ש-עצמון |
28.01.23 10:22 |
85 |
בעיניי - חוץ מבל''ד, המוקצים מחמת מיאוס - כולם כשרים...:) |
רוני53 |
28.01.23 13:33 |
102 |
מי?,טיבי?-כולם תומכי טרור |
ש-עצמון |
28.01.23 16:06 |
136 |
נכון, טיבי לא חבר בהסתדרות הציונית. אבל הוא מייצג נאמן של מאות אלפים מאזרחי המדינה...:) |
רוני53 |
28.01.23 16:09 |
139 |
קשה לנצח בבחירות ציבור עלאק ימני-חרדי. |
ש-עצמון |
28.01.23 07:39 |
46 |
להרגע. תגיעו לשלטון תשנו. בשנה וחצי האחרונה למדנו איך לשלוט מבלי להתייחס לאופוזיציה. |
קונדור |
28.01.23 15:59 |
129 |
רק זה מה שבראש שלהם דיי למינוי פרסונלי |
Tzyonit |
28.01.23 06:14 |
8 |
+1 |
רוני53 |
28.01.23 07:06 |
33 |
ואני שואלת: איך יכול להיות ש400 אלף איש הצביעו לעבריין שהורשע, לא פעם אחת אלא שלוש פעמים? |
dilbert |
28.01.23 06:22 |
18 |
שאלה מצויינת. כנראה, שרוב הציבור הימני לא מחשיב שחיתות ציבורית כעבירה, ומעדיף... |
רוני53 |
28.01.23 06:25 |
20 |
הציבור הישראלי גם לא מחשיב נסיעה באדום כעבירה או חניה על המדרכה או דקירה... וכו'... |
mAnOrAsTroMaN |
28.01.23 15:55 |
126 |
אןי אוי אוי. יש פי עשר שחיתות בשמאל, רק דהחונטה פרקליטות-בגצ לא העמידה לדין, אפילו לא חקרו. |
קונדור |
28.01.23 16:01 |
130 |
או שרוב הציבור לא מאמין לשופטי בג''ץ. והפסיק לסמוך על שיקול דעתם. מה שמחייב את בג''ץ לעשות חשבון נפש מדוע הציבור הפסיק להאמין בו |
הגיון_בריא |
28.01.23 23:42 |
196 |
ואני שואל, איך משתכנז שטובע בכסף מצליח לשכנע 400 אלף שהוא אביר המזרחיים העניים |
חבקוק |
28.01.23 06:53 |
26 |
+1 |
רוני53 |
28.01.23 07:02 |
29 |
תלמד לראות נכון, שים לב שמלבד המאיון העליון, רוב המשרות כבר בידי עדות המזרח. |
קונדור |
28.01.23 16:02 |
131 |
זה רק מוכיח שיהודים לא בדיוק 'אור לגויים'. |
ש-עצמון |
28.01.23 07:39 |
47 |
לא חושבים עושים מה שהרבי אומר |
mic |
28.01.23 10:24 |
90 |
מי מקדם את חוק המלך? |
גולש ירוק |
28.01.23 06:47 |
22 |
''בימים ההם אין מלך בישראל. איש הישר בעיניו יעשה''...:( |
רוני53 |
28.01.23 06:56 |
27 |
המלך אהרון ''כיתת יורים'' רעם, יצא מארמונו בהיכל המשפט. סהו. לוק המלך מוסדר בקרוב ולא יהיה יותר מלך בישראל. |
קונדור |
28.01.23 16:04 |
134 |
עושים צחוק מהחוק |
דור תשיעי |
28.01.23 07:28 |
40 |
השופטים. אכן עצוב |
פיצה |
28.01.23 19:57 |
183 |
שיקדמו גם סעיף שקל ליישם; רק מי שביצע עבירות יוכל להנהיג את המדינה, כגודל העבירה כך קדימות לתפקיד בכיר |
מלמ |
28.01.23 07:35 |
41 |
חוק פרסונלי?? לא יתכן |
קרלוס |
28.01.23 07:35 |
42 |
במקום להתעסק עם חוקי דרעי וביבי |
ש-עצמון |
28.01.23 07:36 |
43 |
מדינה בהפרעה.. |
ליאונרדו |
28.01.23 07:46 |
48 |
כן.. בדיוק זה מה שהכי חשוב כרגע לקדם ולטפל. בקידום חוקים עבור עבריין |
איש 1 |
28.01.23 07:54 |
49 |
נרצחים כאן יהודים ביציאה מבית כנסת בזמן שהממשלה עסוקה בענייניו של דרעי |
p101 |
28.01.23 08:30 |
54 |
יוקר מחייה - לא. משילות - לא. ביטחון אישי - לא. ג'ובים ושררה - כן. |
gold1980 |
28.01.23 08:34 |
55 |
לפיד חזר? |
גם זה לטובה |
28.01.23 09:41 |
69 |
''חוק יסוד דרעי העבריין התחמן'' או ''חוק יסוד אבי הבצל'' : |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 08:34 |
56 |
ועוד הם לא מבינים שכל עוד הם ממשיכים להתעסק במינוי של דרעי לצד השתוללות הטרור והמצב הכלכלי זה רק מוריד מצביעים |
gold1980 |
28.01.23 08:40 |
58 |
המצביעים טפשים והוכיחו טיפשותם על מלא פעם אחר פעם. עוד שנתיים-שלוש ביבי שוב יספר שהוא ''ימין מלא חזק'' ועדיין |
Gdax |
28.01.23 15:10 |
111 |
+1 |
רוני53 |
28.01.23 15:12 |
112 |
מה שלום האופוזיציה? הכל בסדר שם? מאוחדים? עם הערבים תומכי טרור? |
קונדור |
28.01.23 16:09 |
140 |
חוק יסוד הדיקטטורה |
ברווז ירוק v2 |
28.01.23 08:41 |
59 |
חוק כבוד העבריין וחירותו? |
A_G |
28.01.23 08:41 |
60 |
גועל נפש |
בבקה |
28.01.23 08:57 |
62 |
השקית עליי. |
קונדור |
28.01.23 16:10 |
142 |
תחושה עזה שהקואליציה הנוכחית משקיעה את כל זמנה בסיוע לעבריינים |
Sarek |
28.01.23 08:59 |
63 |
למרות שזה מתכתב עם דרעי, זה לא חוק פרסונלי עבורו. הקואליציה מזהה כי יש בצנרת של מיארה/בג''צ, פסילות עתידיות המתוזמרות לחבל ברפורמה במשפט |
כבשה פועה |
28.01.23 09:08 |
64 |
''זה לא חוק פרסונאלי''.... חחח |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 09:11 |
65 |
מה שאתה רוצה. דרעי יהיה שר והרפורמה תעבור. בגצ השודד ירוסן. |
אבני אקדח |
28.01.23 10:10 |
73 |
אין שום מדינה בעלת מנהל תקין שמורשע בעבירות כלכליות(כפול 3) יתחייב לעיסקת טיעון ויצהיר שלקח אחריות |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 10:15 |
76 |
אתה מודע לכך שההרשעה הרצינית היחידה והיחידה בה נפסק קלון, נמחקה לפני למעלה מעשור ואין זכות חוקית לאף אחד לנפנף בה כעת |
כבשה פועה |
28.01.23 13:32 |
100 |
ולמה אין לו קלון ,עכשיו ? אה כי התחייב בעיסקת טיעון לפרוש מחיים ציבוריים.. |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 15:54 |
124 |
התחייב לפרוש מהחיים הציבוריים? אז איפה הייתה הפרקליטות ואיפה היה הג'ינג'י כשדרעי התמודד לריצה לכנסת?! |
party pooper |
28.01.23 16:04 |
133 |
לא הבנתי מה קשור שר הביטחון הקודם, אבל תגובה 137 תעזור להבהיר, וגם: |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 16:09 |
141 |
ראיתי כבר את הטיעון הזה, רק שאין שום בסיס חוקי וגם לא יכול ליהיות למה שכתבת עכשיו. ''השאלה מי קובע את הקריטריונים''? |
party pooper |
28.01.23 16:15 |
145 |
התחייב בעיסקת טיעון ורימה את בית המשפט, עבריין מועד ואתה טוען לאי חוקיות... כמה פיתול מוסרי צריך אדם |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 16:18 |
149 |
זה טיעון דמגוגי אך נניח לרגע שזה נכון.. |
כבשה פועה |
28.01.23 17:57 |
174 |
עובדתית אין ובג''צ לא הטיל עליו קלון! מה שבג''צ עשה זה צפצוף על חוק יסוד ע''י קומבינה משפטית, |
כבשה פועה |
28.01.23 17:42 |
171 |
אבל לכנסת היה מותר לרוץ (כל עוד היה מצטרף לקואליציה ''הנכונה''). עוד אחרי זה מטיף על מנהל תקין. |
party pooper |
28.01.23 15:53 |
123 |
יש הבדל עקרוני . ציטוט מדברי הסיכום של השופט: |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 16:07 |
137 |
אז זהו - שאין באמת הבדל. גם כח''כ הוא ''יכול לגעת בקופה הציבורית''. אבל היה נוח למישהו לא לדון בסוגיה... |
party pooper |
28.01.23 16:11 |
143 |
כי אתה החלטת שאין הבדל ? |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 16:13 |
144 |
כי *החוק* החליט שאין הבדל! בג''צ עושה דין לעצמו. כשבג''צ החליט לנפק את הלכת דרעי-פנחסי, עדיין הקפיד להסתמך |
party pooper |
28.01.23 16:16 |
147 |
החוק קובע שאין הבדל בין בחירת ח''כ למינוי שר ? |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 16:18 |
150 |
הדבר היחיד שמונע מכהונה בתפקיד שר וח''כ הוא אותו הדבר: יש קלון/אין קלון. |
party pooper |
28.01.23 16:22 |
151 |
נניח שלא הבנת מה זו פעולה מנהלית.. לגבי ''אין קלון''- האי קלון הושג במרמה*- לכן יש קלון-עבריין ותחמן |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 16:24 |
152 |
מצויין - אז היה צריך לפסול אותו מלרוץ לכנסת. משעה שזה לא קרה, אין לפסול בדיעבד את בחירת הציבור. |
party pooper |
28.01.23 16:25 |
153 |
הלוגיקה שלך תמוהה בעיני. |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 16:26 |
154 |
לא רק שהיא אינה תמוהה, היא *מאוד* פשוטה ומתבקשת. חוזר ואומר - למעט המקרה של הגשת כתב אישום - אין הבדל |
party pooper |
28.01.23 16:29 |
155 |
אתה בעצמך,טענת שמה שקובע- יש קלון, או אין. ה ''אי קלון '' הושג במרמה- מוסכם ? |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 16:34 |
156 |
אם ''הושג במרמה'' מדוע הפרקליטות לא רצה לבטל את ההסדר עם הריצה של דרעי לכנסת, הרי הוא אמור ליהיות עם קלון! |
party pooper |
28.01.23 16:36 |
157 |
אאל''ט שופט המיעוט הפנה אותו לוועדת הכנסת,שם היה חוטף קלון ומורחק מבית הנבחרים |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 16:41 |
160 |
אחלה - אבל אלה סוגיות שההגינות הבסיסית חייבה לבצעה *טרם הבחירות*. כל דבר אחר הוא עיוות דמוקרטי ורמייה של |
party pooper |
28.01.23 16:43 |
163 |
שוב, הלוגיקה שלך ובחירת המילים לשם הגנה על עבריין מועד ושקרן ,תמוהים |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 16:46 |
164 |
''התיק הזה לא הוליד אפילו עכברון'' - ראש ראשות האכיפה על התיק שהתנהל כנגד דרעי. לא אוהב את ש''ס אבל כשהם צודקים- |
party pooper |
28.01.23 16:48 |
165 |
בקטנה. .עכברוני..- מצ''ב כתב האישום: (בכל הזמן הזה, שנים , מכהן כאיש ציבור כן ?) |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 16:53 |
166 |
אצטט שוב בעברית צחה: ''אפילו לא עכברון''. זה לא אני אמרתי. ושוב - יש לברר דברים אלו *טרם* הבחירות. |
party pooper |
28.01.23 16:59 |
167 |
מה שעושים העבריין המועד והנאשם זה צחוק מהחוק. דברים *אלה* מלווים את המושחתים שנים |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 17:15 |
169 |
מותר - כי איש לא ביקש לפסול...:) |
רוני53 |
28.01.23 17:58 |
175 |
להחזיר עבריין שגנב מהציבור להיות מופקד שוב על כספי האזרחים זה לא פחות מהמשך השינוי המשטרי |
טרמי |
28.01.23 09:36 |
68 |
אתה שקרן. אתה מחלל את זכרו של הרב רוטר המייסד ז''ל. |
אבני אקדח |
28.01.23 10:05 |
71 |
מה כן נאמר: |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 10:12 |
74 |
אתר ynet לא עובר אצלי את סף האמינות. |
אבני אקדח |
28.01.23 10:15 |
77 |
קלאסי. כל מה שנוגד לידע שאתה מחזיק בו- זוכה לפסילה\ התעלמות. אלו ציטוטים מהמשפט |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 10:17 |
79 |
האשכול לא ממאקו, אלא מאתר כאן...:) |
רוני53 |
28.01.23 15:21 |
113 |
''נאמר'' זה נחמד, אבל עובדתית היה צריך להיפסל מריצה לכנסת בהנחה שהטיעונים כנד דרעי מוצדקים. זה לא קרה, |
party pooper |
28.01.23 15:55 |
125 |
זה לא קרה, כי לפני הבחירות איש לא הגיש עתירה לבג''צ ו/או לועדת הבחירות המרכזית בבקשה לפסול אותו...:) |
רוני53 |
28.01.23 17:28 |
170 |
קדימה. להעביר החוק ב 3 ימים. בלי למצמצץ |
אבני אקדח |
28.01.23 09:58 |
70 |
מה זה כאן רפובליקת בר בא אבא ? בר בא קונץ ? |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 10:05 |
72 |
תעשה צחוק. תגחיך. ממש לא משנה דבר. |
אבני אקדח |
28.01.23 10:13 |
75 |
גם אם אתאמץ לא אגיע לרמתך |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 10:16 |
78 |
איך זה שונה מהחוק הפרסונלי שרצו להעביר שראש ממשלה תחת כתבי אישום לא יכול לכהן? |
the_coon |
28.01.23 10:19 |
81 |
רצו... נו? העבירו?! :) |
רוני53 |
28.01.23 15:23 |
114 |
לא העבירו אך ורק בגלל התנגדות של שקד. |
party pooper |
28.01.23 16:05 |
135 |
בדיוק! בממשלת השינוי היה ריבוי דעות, אשר מנע מהלכים קיצוניים - לכל צד...:) |
רוני53 |
28.01.23 16:40 |
159 |
את האבחון המדויק לביבי ועוזריו נתן איל ברקוביץ': ארגון פשיעה. ארגון פשיעה השתלט על המדינה |
תשבץ |
28.01.23 10:19 |
82 |
עצוב אבל נכון |
פרופסור סנייפ |
28.01.23 10:23 |
86 |
כואב, אבל נכון...:( |
רוני53 |
28.01.23 16:43 |
162 |
אם המהלך יתממש תהיה פה אנרכיה |
mic |
28.01.23 10:25 |
91 |
כי זה מה שחשוב עכשיו |
pix |
28.01.23 11:42 |
94 |
במקום לדבר את עצמכם לדעת תעשו ואז,ץ תדברו. |
פלומה |
28.01.23 13:32 |
101 |
יאללה תתחילו לגנוב הכל מותר היום |
אין כמוני |
28.01.23 13:39 |
104 |
בתור קינוח או מנה ראשנה? |
חד כתער |
28.01.23 13:42 |
106 |
וזה בערך כל מה שבאמת מעניין אותם, לתת לדרעי שוב את הגישה לכסף ושביבי ישאר במקומו, הלימון הסחיט |
קוראת ותיקה |
28.01.23 13:48 |
108 |
אני מבקש פוש על כל פעולה של הממשלה לשמן את ישבנו של אריה דרעי. אין שום דבר אחר שיותר דחוף מהישבן של אריה! |
Big Khanna |
28.01.23 15:06 |
110 |
שונאי ציון המושחתים התאחדו בכנסת ישראל בשביל לחוקק את: ''חוק יסוד - חופש השחיתות'' |
Androidog |
28.01.23 15:29 |
115 |
אז לא הבנתי מה הבעיה. כולם עוברים את ועדת האיתור של הקואליציה בקלות. |
יגאל פת-אל |
28.01.23 15:52 |
121 |
בתור איש ימין אני אומר |
טיו |
28.01.23 15:45 |
118 |
אוקיי, זו לא בעיה, מה שיעשו זה שפשוט בעוד שנייה יתייגו אותך כשמאל ולא כימין |
27סוט |
28.01.23 16:15 |
146 |
בקיצור, חוק יסוד קידום עבריינים |
הקוריאני |
28.01.23 15:46 |
119 |
כזכור, לפי ה״רפורמה״, בגצ או בית משפט כלשהו לא יוכלו להתערב בחוק יסוד |
פרוזק |
28.01.23 15:56 |
127 |
בג''ץ גם היום אינו רשאי להתערב בחוק יסוד לפי דבריו של ברק עצמו. זה שבג''צ עושה דין לעצמו, זה כבר סיפור אחר. |
party pooper |
28.01.23 16:08 |
138 |
רק שחוק יסוד אמור להיות מחוקק ברוב מיוחד, ולא כקומבינה בשביל להכשיר את דרעי וכמותו |
פרוזק |
28.01.23 16:59 |
168 |
חוק יסוד הדרעי |
חובב רדיו |
28.01.23 16:03 |
132 |
כשהממשלה באמוק מטורף להחזיר לשולחן הממשלה עבריין מורשע, לעומת גרירת הרגליים במלחמה בטרור |
מקלאוד |
28.01.23 16:17 |
148 |
מביש, במקום להתעסק בנושא הביטחוני והכלכלי משקיעים זמן על דרעי |
Flyby |
28.01.23 16:43 |
161 |
זאת לא ממשלה ימנית |
ביריון |
28.01.23 18:50 |
178 |
מזעזע,המדינה בוערת והמושחתים עסוקים רק בחלוקת ג'ובים וקידום חוקים פרסונליים ולטובתם האישית |
אקטואלי |
28.01.23 17:47 |
172 |
מושחתים חסרי בושה |
qm |
28.01.23 17:48 |
173 |
מנסים לשנות חוק יסוד כדי שמושחתים וגנבים ישלטו כשרים בישראל |
אריה33 |
28.01.23 18:39 |
176 |
+1 |
רוני53 |
28.01.23 19:53 |
181 |
ממשלה של פשע ושחיתות. נאשם בפלילים יעשה כל כדי למנות פושע פלילי מועד לשר. |
ביריון |
28.01.23 18:49 |
177 |
+1 |
רוני53 |
28.01.23 19:53 |
180 |
והנורא מכל, האספסוף שמריע לכל ה💩 הזה. |
ביריון |
28.01.23 20:13 |
185 |
הצעת חוק להכניס גנב לממשלה |
יוחאי שכן טוב |
28.01.23 19:00 |
179 |
חבל שהממשלה הקודמת, לא החמירה את החוק, שמי שהורשע בקלון, יהיה אסור לעולמים להיות בכנסת |
עמלץ פלד |
28.01.23 19:57 |
182 |
עדיף בשב״ס |
lukitus |
28.01.23 20:10 |
184 |
באמת שאינני מבין: מישהו שישב בכלא על שחיתות חשוב יותר מ-7 יהודים הי''ד? |
יעקב כץ |
28.01.23 22:11 |
186 |
גם בזה להראות משילות. |
HAIM |
28.01.23 22:23 |
188 |
נראה אם סמוטריץ' יטרפד את זה אחרי ששברו מולו הסכם |
נדב |
28.01.23 23:10 |
192 |
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 28.01.23 בשעה 06:14 בברכה, רוני53
הקואליציה הולכת מדחי אל דחי...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.1.23
12 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.10.03
9016 הודעות, 50 מדרגים, 88 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
פעם בחלק הזה של העולם הייתה בושה והיה כבוד עצמי והדדי, היום זה שייך לסיפורי עבר על גבול הדימיון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
21113 הודעות, 93 מדרגים, 162 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 6
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.15
4273 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
אגב, גנץ לא נהנה כלל מ"החוק הפרסונלי" הזה. נתניהו דאג לפוצץ את הממשלה לפני כן...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.14
4638 הודעות, 31 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
זה לא פרסונלי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
35851 הודעות, 230 מדרגים, 376 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.7.14
4638 הודעות, 31 מדרגים, 35 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 37
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.18
45265 הודעות, 145 מדרגים, 280 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 103
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
72810 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.4.08
3121 הודעות, 13 מדרגים, 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.12
9883 הודעות, 88 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
וגם כל ש״ס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 11.2.22
603 הודעות, 3 מדרגים, 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.14
6536 הודעות, 50 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.3.18
9713 הודעות, 68 מדרגים, 125 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 87
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.10
9344 הודעות, 74 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
נגמרו חגיגות השמאל על הימין.
נגמרו.
הצעה: ככל שהשמאל יפנים מהר יותר יהיה לו קל יותר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.2.02
7415 הודעות, 27 מדרגים, 54 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 128
אז מה זה אומר על מה העם החליט?
הרצון של אנשים להתעלם ממערכת המשפט, כאילו היא לא חלק מהדמוקרטיה שהעם רוצה, היא עצובה מאוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.10
9344 הודעות, 74 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 190
סבירות?
תגיד אתה מה יותר סביר:
תפוח אדום או ירוק או צהוב?
לםצל ולהשכיר ללא היתר ולשקר בחקירה?
להקיף את כדור הארץ מצפון לדרום או ההיפך?
להרדם ב 23 או ב 2305?
מקווה שהבנת ואם לא התיקונים בחוקים יעזרו לנו " הלא סבירים" הנחותים החארות, כוחות האופל, שאינם מתנהגים יפה באופוזיציה ולכן בגצ מאשר לחלול להעביר שטחי ארץלחיזבאאלה ללא אישור ההעברה בכנסת ובניגוד לחוק יסוד??!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.1.17
2378 הודעות, 62 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 190
עד כמה שאני יודע, שופטים בקיאים בספר החוקים, וככאלה, הם אמורים להשתמש בידע שלהם ולפסוק בהתאם לחוק.
כל דבר אחר, ודאי בשאלות ציבוריות וערכיות, אין לשופט עדיפות על פני כל אזרח.
לראיה - בדמוקרטיה יש לשופטים קול אחד בקלפי כמו כל אזרח. איש לא טען שלשופט אמור להיות זכות לשים נניח 1000 קולות בקלפי כי דעתו ראויה יותר, ערכית יותר, ובעיקר סבירה יותר, מכל אזרח.
משמע, דעתו של שופט בשאלות מה ראוי, סביר, ערכי ונכון, חשובה בדיוק כמו דעתו של כל מצביע בקלפי.
דעתו של שופט נחשבת רק בתחום בו הוא מומחה. לאמור. ספר החוקים.
לכן, אני שואל באיזה ידע משפטי השתמשו השופטים בקובעם שלא סביר שדרעי יהיה שר?
הפנה אותי לחוק הרלוונטי בבקשה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.11.22
481 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.1.15
7605 הודעות, 89 מדרגים, 178 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
כבודו במקומו מונח, שיעסוק בפרשנות החוק ולא יתערב בהליכים פנימיים ברשות המבצעת.
אם יפסול חוק יסוד שלא יתפלא שתגיע רפורמה מקיפה וברוכה שתבהיר לו את מקומו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.16
4203 הודעות, 16 מדרגים, 20 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מרגש
גם עבריינים הם אזרחים בעלי זכויות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.9.16
4653 הודעות, 18 מדרגים, 29 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מה שמגיע מגיע
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.10.20
5672 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
כמה אפשר **** את ספר החוקים בשביל להחזיר עבריין מורשע לשררה ולכוח?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
בהולנד חירט וילדרס הורשע בעבירה פלילית ורה"מ רוטה אמר שזה לא ימנע ממנו להיבחר לראש ממשלה. באיטליה ברלוסקוני חזר לפרלמנט אחרי שהוא הורשע. בצרפת שיראק כיהן כנשיא עם חסינות לפי "החוק הצרפתי" בזמן שהיה נגדו תיק פתוח והוא הורשע לאחר תום תפקידו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
אולי ברלוסקוני. ממש מחמיא לדרעי להידמות אליו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 34
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
72810 הודעות
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
72810 הודעות
בתגובה להודעה מספר 50
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
6260 הודעות, 26 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 52
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
6260 הודעות, 26 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
לא יאמין שדרעי גונב כסף לוקח שוחד ומעלים מיסים ואתם ממשיכים לצודד בו.
מילא נתניהו שלא הורשע עדיין ולא הוכח שנתן דבר בתמורה למתנות שקיבל אבל דרעי שגנב ולקח שוחד וישב בכלא?
עד איפה המוסר הנמוך שלכם ירד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 88
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
6260 הודעות, 26 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 93
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.11.20
6260 הודעות, 26 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
הפרת אמונים לאישתו?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 61
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
כל מי שחושב אחרת - תמים או רשע...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.1.17
2378 הודעות, 62 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
שזו עבירה שאצל אזרח רגיל מסתיימת בהטלת קנס מנהלי.
רק אצל דרעי שהפרקליטות לא יכלה לצאת עם בושות שרדיפה של 6 שנים הסתיימה בלא כלום (ההר הוליד בקושי עכברון כדברי מנדלבליט), הם הגישו, כמו מאפיונרים שלא יודעים להודות בתבוסה, כתב אישום עלוב בכדי לצאת גברים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.9.15
16281 הודעות, 105 מדרגים, 184 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.15
4273 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 5
הממשלה עושה מהחוק צחוק
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.15
4273 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
הממשלה שינתה את החוק כדי שלא יכול על דרעי.
יש גם חוק שפסק דין מחייב. אבל לא ב*** של דרעי לעמוד בתנאים שהסכים להם. אם לדרעי מותר, מדוע לא לכל פושע?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 24
סעיף מספר 1 בחוק העונשין קובע שבמשפט פלילי השופט רשאי לתת רק עונש שמופיע בחוק, כלומר מאסר, מאסר על תנאי, עבודות שירות או קנס. הוא לא יכול להמציא עונשים שלא קיימים בחוק כמו "פסילה מהחיים הציבוריים", גם אם נניח שהוא היה מנסה להטיל על דרעי עונש כזה (וכמובן שזה לא נכון, מדובר בהערה לא מחייבת של השופט במסגרת הנימוקים לגזר הדין שלא כלל שום פסילה מהחיים הציבוריים).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.15
4273 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 28
דרעי רצה גם לקבל גזר דין מופחת וגם לא לשלם את המחיר. שיאכל את הדייסה שבישל. הוא זה שעירב את המשך הקריירה הפוליטית שלו במשפט שלו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
הטעות של הפרקליטות הייתה שלא חתמה עם דרעי על כזה, הסתפקה בהבנות בעל פה...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
21113 הודעות, 93 מדרגים, 162 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
ד"ש חמה מרות, מזוודת הכסף, דוד וחבריה, המוחזק בגרון והמחזיק.
חבר שואל, מה לגבי עשרות הפדופילים ש"שומרי הסף "מסתירים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
זה לא רציני.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.1.17
2378 הודעות, 62 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.23
20 הודעות
בתגובה להודעה מספר 5
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
רק מחאה ציבורית נרחבת תעזור, כחלק מהמחאה נגד ההפיכה המשטרית...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
ידידי, כשאתה מדבר איתי אל תשייך אותי לאיזו קבוצת שמאל מדומיינת שקיימת רק בראש שלך...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 19
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות
בתגובה להודעה מספר 25
בקושי מייצג את עצמי...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
אני אופטימי...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
69467 הודעות
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות
בתגובה להודעה מספר 39
בדמוקרטיה, אין חיה כזו, "רוב יהודי". אבל אחרי ההפיכה המשטרית של נתניהו, לוין ורוטמן - מי יודע?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
72810 הודעות
בתגובה להודעה מספר 32
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות
בתגובה להודעה מספר 85
אולי קצת מסריח - אבל כשר...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
72810 הודעות
בתגובה להודעה מספר 102
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות
בתגובה להודעה מספר 136
הבעיה המרכזית ש*הוא* לא רוצה להיות חבר בקואליציה.
אגב, קרא קצת על טיבי ועל בית גידולו. אביו היה חבר מפא"י...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
72810 הודעות
בתגובה להודעה מספר 14
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.10
9344 הודעות
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.20
226 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות
בתגובה להודעה מספר 8
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.3.02
45067 הודעות, 293 מדרגים, 147 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אף אחד מהם לא חשב פעמיים לפני שהוא שולח את הגנב בחזרה לזירת הפשע?
שלא לדבר על זה שבוחרי ש"ס מצביעים למי שמנציח את העוני שלהם, ומונע מהם כל קידום בחיים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
ערכים אחרים על פני המלחמה בשחיתות.
עצוב, אבל זה מה שקרה לחברה הישראלית...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.1.23
20 הודעות
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.10
9344 הודעות, 74 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
עוד כחודש לאחר העברת הרפורמה, נתפנה ונפתח מספר ועדות חקירה.
נראה מה יאמרו בוחרי השמאל עם פרסום הממצאים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 17.1.17
2378 הודעות, 62 מדרגים, 120 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.7.15
4273 הודעות, 22 מדרגים, 44 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
דרעי לקח את יהדות המזרח והכפיף אותה לחרדים האשכנזים. הוא הדבר הכי גרוע שקרה למזרחיים מאז מפא"י
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.10
9344 הודעות, 74 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
השמאל הזחוח והמתנשא לא מפנים שזמנו עבר. לא נורא. מרגיש וירגיש יותר בעתיד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
72810 הודעות
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.14
6536 הודעות, 50 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 18
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.14
1686 הודעות, 5 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ברוב של 61 ניתן יהיה להמליך מלך בישראל...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מדינת הלכה, מלוכה תיאוקרטית, זה מה שחסר לנו עכשיו...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.10
9344 הודעות, 74 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 22
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.4.22
415 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.19
4184 הודעות, 25 מדרגים, 32 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 40
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.3.21
5381 הודעות, 17 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.9.17
19216 הודעות, 75 מדרגים, 115 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.4.16
72810 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
ובמקום להמשיך עם הטרלול המטופש של לוין האובססיבי כדאי שביבי יתעסק בעינינים יותר חשובים.
קודם כל בביטחון ובמשילות.
באשר לטרלול של לוין-צריך להרגיע.
רפורמה צריכה להיות מאוזנת ולא חד צדדית.
שיישבו כל החוכ'מים של ביבי כמו לוין ורוטמן עם נציגי האופוזיציה ובמתינות יפעילו רפורמה הגיונית.ץ
בינתיים לוין הילד המגודל של ביבי גורם נזק עצום לתושבים {גם למצביעי הליכוד!]-הבורסה יורדת,תשואות האג"ח עולות ומי יודע מה יילד יום.
ביבי-תרגיע את האנשים האלה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.3.09
9396 הודעות, 30 מדרגים, 60 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.8.18
603 הודעות, 1 מדרגים, מינוס 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
פיגועים ? יוקר מחיה ? שיחכו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.10.07
2852 הודעות, 12 מדרגים, 24 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.14
59760 הודעות, 246 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
סדרי עדיפויות של ממשלת הימין על מלא. ג'ובים על מלא
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.7.20
2444 הודעות, 15 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 55
יאללה להמשיך עם ההספמה של יום שבת 🤦🏻♂️
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יסוד חוקתי במדינת ישראל יקבע כי לאריה דרעי תהיה גישה וזכות לבזוז את משאבי הציבור וכי אין לפגוע בזכותו להמשיך לעבור על חוקי מדינת ישראל היות והוא במחנה הנכון..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.7.14
59760 הודעות, 246 מדרגים, 286 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
1838 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
יקבל 30+ מנדטים מהאנשים שהוא זורק לפח רגע אחרי שמתישב בכסא.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.10
9344 הודעות, 74 מדרגים, 132 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 111
תהנו שם מהחברותא.
אנו נשנה את הדקטטורה המשפטית לדמוקאטיה עממחת.
כשהחונטא בבגצ לא תקשור יןתר את ידי הימין, נצא מול המחבלים והאוייבים.
סבלנות. עם ישראל לא מפחד מדרך ארוכה.
בינייתם, הרבא שלכם אהרון ברק מחפש כיתת יורים. חברת הכנסת רייטן כבר בנתה את הצבא שלה? אולי יש לה איזה כיתה שלמדה לירות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.7.14
3328 הודעות, 31 מדרגים, 52 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.11
42033 הודעות, 141 מדרגים, 228 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.3.22
270 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
להקיא מהם ומי שבחר בהם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.10
9344 הודעות
בתגובה להודעה מספר 62
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
11204 הודעות, 159 מדרגים, 312 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ראוי רק להזכיר שיש נושאים נוספים שכדאי לעסוק בהם, גם אם מעריצי ראש הממשלה ילכו אחריו באש ובמים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.21
7344 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
מדובר במשחק פוליטי עם אג'נדה אידאולוגית מאוד ברורה אצל שני הצדדים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.07
2864 הודעות, 32 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
תפגין כאוות נפשך. רק תזהר לא לעבור על החוק.
תלמד משהו משמאלן הוגן:
https://twitter.com/DavKozo/status/1615808222908059661?t=2J_jy5C3evhiMtJHvy_3xw
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 73
ויום אחרי החתימה יחזור בו.
"חוק יסוד העבריין דרעי וחירותו להמשיך לפשוע" הוא בושה לכל ישראלי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.21
7344 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
ערכתי לאחרונה בתאריך 28.01.23 בשעה 13:39 בברכה, כבשה פועה
אתה מבקש למחוק כעת חוק יסוד (הממשלה) ולכונן אחד אחר, שבו ניתן לזקוף קלון לחובת אדם, 15 שנה אחרי שזה תם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 100
חוק יסוד העבריין התחמן, דרעי... בושה למדינה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 124
אה רגע... ע"ע הקמפיין של גנץ.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 133
הבוחר יכול לבחור לכנסת מפלגה, ושם הכללים יותר מכילים.
מינוי שר - זו פעולה מנהלית, וככזו חשופה לביקורת שיפוטית. ברור שלא כל אחד יכול וראוי לכהן כשר, השאלה מי קובע את הקריטריונים. ועדיין, יש מעשים שמכתימים אדם, וכולנו מצפים ששרים בממשלה יהיו אנשים ישרים והגונים שהרי הם מנהיגים את המדינה.
אז כיצד ניתן להלום שאדם שהורשע 3 פעמים בעבירות של שליחת יד בכספי ציבור, במסגרת תפקידו כשליח ציבור, ישוב וישא בתפקיד ציבורי כלשהו?!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 141
תשובה - החוק, בדברים כאלה - החוק המפורש.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 145
לעשות כדי להצדיק את מעשיו הבזויים של דרעי ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.21
7344 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 149
ערכתי לאחרונה בתאריך 28.01.23 בשעה 18:03 בברכה, כבשה פועה
לשיטתך, מה שזה אומר כעת הוא שדרעי התכחש לעסקת טיעון (זה כאמור אינו נכון אבל נניח..). המשמעות היא שחוזרים לבית המשפט הדן לצורך המשך שמיעת ראיות, טענות הצדדים וכ"ו..ואולי היה יוצא משם זכאי או מנגד - אולי הפרקליטות היתה דורשת מאסר? אתה מבין שלבית משפט שדן בהליך פרוצדורלי בלבד, פשוט אסור היה לקבוע ענישה בסוגיה שהוא לא דן בה? התכחשות להסכם (לא נכון אבל נניח) יש לה מחיר ישיר רק בהיבט אחד : זילות בית משפט. לעליון אין שום סמכות למנוע ממנו כהונה בנימוק זה. זה חורג אפילו מן הרף של העליון האמון לטענתו על "יסודות השיטה". זה אגב, לא רק אני טוען - כל מי שמבין מעט במשפטים, פשוט לא מבין הקשר בין טענת "ההשתק" להחלטת הכס הקדוש. בפרשנותו להשתק, העליון עשה לדרעי משפט שדה במובן הכי ישיר של המושג: "משפט" ללא פרוצדורה משפטית, בלי ראיות, עדויות, אפילו בלא שמיעת טענות הצדדים (לעניין עבירת המס).
אזכיר כי זהו נימוק של 3 שופטים בלבד מתוך ההרכב, 7 אחרים קבעו אי סבירות שזה מטורף במובן של חריגה מחוק יסוד אלא שכאן לפחות אפשר היה להבין את הרציונל (העקום)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.5.21
7344 הודעות, 35 מדרגים, 50 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 124
שמצד אחד קובעת "אי סבירות קיצונית" שבפועל זה קלון דה-פקטו שאין לו תפוגה והסותר חוק יסוד שלא מאפשר הטלת קלון מצטבר ומצד שני, קובעת "השתק" ומחליטה על עונש ללא שום פרוצדורה משפטית, כבמשפט שדה, שזה מטורף וחורג מכל מה שיטה משפטית המבוססת על ראיות, הוכחות ושמיעת עדויות, מאפשרת!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 123
"הודעת ההסדר מלמדת כי הנאשם החליט להתפטר מכנסת ישראל. על פניו, מדובר בהודעה
אשר אינה קשורה להליך הפלילי, אין בה כדי ללמד על סנקציה פלילית כזו או אחרת המהווה
חלק מהסדר הטיעון ועניין זה מעלה תמיהה – מדוע אם כן, נכתב סעיף זה ומה הוא בא
ללמדנו?
אלא, שמדובר בנסיבה חשובה הבאה ללמד שתי נקודות חשובות אודות הנאשם.
הראשונה, הנאשם, איש ציבור מזה כשנים רבות, מדיר עצמו מעתה מרצון מעיסוק בצרכי
ציבור. שיקוליו הרחבים אינם פרושים בפניי, אך נדמה כי תולדות חייו מלמדים כי הוא ראה
בהיותו נבחר ציבור ייעוד ודרך חיים, וכעת נוכח התיק דנן ואישומיו – הרי שהוא מוותר על
כך, וזאת מרצונו.
אין זה קורבן קל למי שמיצב עצמו כשליח ציבור בעשורים האחרונים ונדמה כי המאשימה
עצמה רומזת על כי היא רואה בכך חלק מן העונש אשר אותו הטיל הנאשם על עצמו.
הנקודה השנייה, הינה מניעתית בטיבה.
כל החושש מן הנאשם ומפגיעתו בקופה הציבורית ויטען כי קיימת בו מסוכנות בכל הכרוך
במשאו ובמתנו בענייני ממון הרבים או היחיד - יוכל למצוא מנוח לחשש זה ולומר בוודאות
כי הנאשם לא ייגע עוד בצרכי ציבור הכורכים בתוכם עיסוק כלכלי, וזאת בשל התרחקותו
מהזירה הציבורית."
שלב הטיעונים לעונש הוא שלב חשוב מאוד. שם נאמרו הדברים, במטרה ברורה להטות את הכף לענישה קלה.
כמה מפתיע שמי שהורשע במרמה והפרת אמונים - שוב מרמה ושוב מפר אמון שניתן בו..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 137
הדין בין שר לח"כ שונה רק בעת הליך משפטי שמתנהל, לא זה החלוט. בג"צ עשה דין לעצמו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 143
מינוי שר - זו פעולה מנהלית, וככזו חשופה לביקורת שיפוטית. ברור שלא כל אחד יכול וראוי לכהן כשר, השאלה מי קובע את הקריטריונים. ועדיין, יש מעשים שמכתימים אדם, וכולנו מצפים ששרים בממשלה יהיו אנשים ישרים והגונים שהרי הם מנהיגים את המדינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 144
על חוק מפורש *המאפשר* לרה"מ לפטר שר על רקע הגשת כתב אישום, ו"פשוט" נתן לו טוויסט פרשני. אבל עדיין הקפיד להסתמך על החוק. כאן זה לא המצב. אני לא חובב את תנועת ש"ס, אבל בעניין הזה בג"צ עושה צחוק מהחוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 147
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 150
משעה שמותר לו לרוץ לכנסת, מותר לו גם ליהיות שר. כל השאר - קשקושים.
המקרה של הליך משפטי לא חלוט אינו רלוונטי לענייננו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 151
קרי, גנב גם מהמדינה וגם מאזרחיה. ראוי לתת לו צ'אנס רביעי?? להפקיד בידיו תקציבי-ענק ולקוות שהפעם לא יעשה לביתו
*השתק שיפוטי זה שאם טענת משהו עובדתי/עקרוני, אתה מושתק מלטעון אחרת/ההיפך (מהטעם שכבר הבעת את דעתך בסוגיה. לא תוכל לטעון טענות חלופיות, כי עכשיו הן משרתות אותך יותר)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 152
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 153
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 154
בין שר לח"כ. זה החוק!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 155
זה בדיוק ההשתק השיפוטי. אי אפשר גם לטעון "אין קלון" וגם להתעלם מהעובדה שהעבריין לא קיבל קלון כי התחייב ואז חזר בו כי הוא שקרן
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 156
ערכתי לאחרונה בתאריך 28.01.23 בשעה 16:44 בברכה, party pooper
זה לא קרה ולהעלות בדיעבד טענת מרמה - לא נראה טוב בלשון המעטה. ספויילר - ההתחייבות של דרעי בהסדר טיעון הקודם הוא לפרוש מהכנסת הקודמת (אז עוד לא דובר על פירוק הקואליציה ופיזור הכנסת). זהו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 157
אם הייתה בעבריין טיפת חרטה, היה מתפטר מהכנסת, אבל הרי בסביבתו מאמינים שכיסא השר "שייך לאבא שלי", בטאבו..
לגבי החלטה מנהלית -היא עומדת לביקורת שיפוטית, בניגוד להחלטת הבוחר
המשפט המנהלי מתייחס למערכת הכללים על פיה עומדים מעשי השלטון והחלטותיו באמצעות הרשות המבצעת (בלשון המשפט: "החלטות מנהליות") לביקורת שיפוטית של בתי המשפט.
באופן כללי ניתן לחלק את הביקורת השיפוטית על ההחלטה המנהלית לשלושה קטגוריות עיקריות:
הסמכות המנהלית – השאלה הראשונה ששואל עצמו בית המשפט בבואו לבחון פעולה מנהלית של השלטון היא האם היא נעשתה בסמכות. הרשות המנהלית יונקת את כוחה מהסמכות שניתנה לה בחוק, בהעדר סמכות- הפעולה או ההחלטה נעדרים כל תוקף חוקי ואין להם כל ערך מחייב.
ההחלטה המנהלית – לאחר שנקבע כי ההחלטה התקבלה בסמכות, הביקורת השיפוטית על החלטה מנהלית בוחנת את חוקיות ההחלטה בשני מישורים עיקריים:
האם ההחלטה הינה החלטה חוקית; החלטה המנוגדת לחוק הינה החלטה שתיפסל על ידי בית המשפט בשל אי חוקיות.
האם ההחלטה שהתקבלה סבירה בנסיבות העניין. ייתכן שהחלטה מסוימת של השלטון תהיה חוקית לחלוטין, למרות זאת בית המשפט יחליט שהיא איננה סבירה באופן קיצוני ויש לבטלה. בית המשפט לא שם את שיקול דעתו במקום שיקול הדעת של הרשות, ולכן לא יתערב בהחלטה, גם אם יכול והוא היה מחליט אחרת, כל עוד מדובר בהחלטה סבירה. מאידך, אם מדובר בהחלטה המצויה מחוץ למתחם הסבירות- בית המשפט יתערב ויפסול אותה בעילה מנהלית של חוסר סבירות קיצונית. החלטה הנגועה באפליה או שהתקבלה משיקולים זרים-תיפסל.
תקינות ההליך – במקרים מסוימים בית המשפט יתערב בהחלטה שעל פניה הינה החלטה חוקית ואף ולא חורגת ממתחם הסבירות בשל פגמים שנפלו בהליך קבלת ההחלטה. פקידי הציבור אינם רשאים להפעיל את הכוח השלטוני בשרירותיות ועל כן יש חשיבות שההליך שהוביל להחלטה היה תקין. החלטה מנהלית יכולה להיות פסולה בשל כך שהתקבלה ללא נימוקים, ללא התייעצות עם גורמים מקצועיים, ללא הליך מסודר של איסוף נתונים, תוך שלילת זכות הטיעון והשימוע וכיוצא באלה. כך, למשל, החלטה על שלילת רישיון עסק יכולה להיפסל רק בשל כך שלא ניתנה לבעל העסק הזדמנות לטעון כנגד ההחלטה.
העילות העיקריות לתקיפת החלטה מנהלית
ניתן לסכם את העילות העיקריות לתקיפת החלטה מנהלית כדלהלן:
סמכות – בשיטת המשפט הישראלית, הכלל הבסיסי ואולי החשוב ביותר הנוגע לסמכות השלטונית, מעוגן בעקרון הידוע כ “עקרון חוקיות המנהל”. על פי עקרון זה, הרשות המנהלית רשאית ומוסמכת לבצע רק את הפעולות שהחוק העניק את הסמכות לבצען באופן פוזיטיבי. הנחת המוצא לגבי רשות מנהלית היא הנחה הפוכה מההנחה לגבי אנשים פרטיים: בעוד אדם פרטי רשאי לבצע כל פעולה שלא נאסרה במפורש בחוק, הרשות המנהלית אינה רשאית לבצע פעולה אלא אם כן החוק העניק לה את הסמכות לבצע את הפעולה באופן פוזיטיבי.
עקרון זה מעגן את עקרון שלטון העם, שכן פקיד הציבור יונק את סמכותו מהעם באמצעות חוקים שעברו ביקורת פרלמנטרית. כל עוד לא הוענקה הסמכות על ידי המחוקק, אין לו לפקיד הציבור כל סמכות. עקרון זה מזוהה מאוד עם ההגנה על זכויות האדם מפני שרירותיות השלטון באמצעות בלמים ואיזונים בהם ביקורת פרלמנטרית על הכוח השלטוני וריסונו.
הליך הוגן – מצופה מרשות ציבורית לקבל החלטה על פי כללי הצדק הטבעי ולמקסם את ההסתברות שתתקבל החלטה נכונה וסבירה. המשפט המנהלי מכיר בשני כללים עיקריים לשמירה על הוגנות ההליך: זכות הטיעון ואיסור על ניגוד עניינים.
זכות הטיעון – כאשר החלטה מנהלית עלולה לפגוע באינטרס של פרט או קבוצה, חלה חובה על הרשות לשמוע את האדם שההחלטה עלולה לפגוע בו. זכות הטיעון אינה מעוגנת בחוק ספציפי ולכן יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון אפשרויות; בכתב ובעל פה, באמצעות עו”ד ובאמצעות חוות דעת אקדמית – והכל לפי העניין.
איסור על ניגוד עניינים – על הרשות לקבל את ההחלטה ללא משוא פנים וללא אינטרסים אחרים העלולים להשפיע על ההחלטה המנהלית. המבחן הוא מבחן אובייקטיבי של האדם הסביר ולא מבחן התוצאה.
חובת התייעצות – לעיתים החוק עצמו קובע שרשות מנהלית חייבת להיוועץ בעניינים מסוימים עם גורמים שונים בטרם קבלת החלטה. ההיוועצות חייבת להיות מהותית ואמיתית. שמיעת הגוף המייעץ צריכה להיות בלב פתוח ובנפש קולטת תוך מתן אפשרות לגורם המייעץ להשפיע על תוכן ההחלטה שתתקבל.
שיקול הדעת – המשפט המנהלי מבוסס על העיקרון שההחלטה של פקיד ציבורי מתקבלת תוך הפעלת שיקול דעת עצמאי ומקצועי. על פקיד הציבור להפעיל את שיקול הדעת על בסיס החוק, השכל הישר ועקרונות הצדק הטבעי וכן על בסיס עקרונות יסוד חוקתיים שעל הפקיד להתחשב בהם במסגרת הפעלת שיקול הדעת.
שוויון – המשפט החוקתי מדבר על השוויון כחוק יסוד, חלק מכבוד האדם. היישום היומיומי של עקרון השוויון הוא באיסור להפלות. צריך לראות האם בסיטואציה מסוימת קיימת אפליה. השופט ברק, הבחין בין 3 קטגוריות לסעדים במקרה של אפליה:
1.מקרה זכות – בו האזרח טוען לאפליה, מאחר ומישהו אחד קיבל משהו והאזרח טוען שגם לו מגיע והוא סורב שלא בצדק למרות שהוא עומד באותם קריטריונים כמו האחרים. במקרה זה, ינתן סעד חיובי – יורו לרשות המנהלית לפעול על פי השוויון.
2.מקרה שאסור לתת – אדם שהופלה יחסית לאחרים, אבל מתברר שלרשות המנהלית לא היתה סמכות לתת לאחרים. נניח משרד האוצר נתן הטבה למספר יישובים ויישוב שלא קיבל עותר ומבקש את ההטבה. אם התברר שלא היתה סמכות למשרד האוצר לתת מלכתחילה את ההטבה, הסעד במקרה זה יהיה סעד שלילי – יבטלו את ההטבה גם לאחרים וכך ייווצר השוויון.
3.מקרה מעורפל הדורש שיקול דעת – אין לי זכות לקבל, אבל אין איסור על הרשות לתת. במקרה כזה רשות המנהלית יש שיקול דעת, כלומר היא לא חייבת לתת, אבל יש לה רשות לתת. אבל אם נותנים לאחד, אז חייבים לתת גם לאחרים, כדי שלא תיווצר הפליה.
4.הבטחה שלטונית – גם אם הבטחות בין אנשים פרטיים אינן נחשבות תמיד חוזה מחייב, הרי שהבטחה מנהלית, באופן עקרוני, הינה החלטה מחייבת בשם ההגינות הציבורית ובשם אמון הציבור בשלטון החוק. ביהמ”ש קובע אילו תנאים צריכים להתקיים כדי שהבטחה תחשב כמחייבת:
א.נותן ההבטחה היה בעל סמכות לתת אותה. למשל: מנכ”ל העירייה ולא פקיד זוטר.
ב.צריך להוכיח שהיתה לגורם המוסמך כוונה לתת להבטחה תוקף משפטי.
ג.אין צידוק חוקי להשתחרר ממנה. בית המשפט מאזן בין האינטרסים השונים ומחליט במקרים מסוימים בהם ניתנה הבטחה או אף נחתם הסכם עם הרשות המנהלית, שהגורם המוסמך טעה ולכן יש צידוק חוקי להשתחררות הרשות מההסכם.
5.זמן הפעולה – על הפקיד המנהלי לעמוד בזמנים הקצובים בחוק לעשיית הפעולה, או אם לא נקבע זמן לעשות את הפעולה בזמן סביר.
6.חובת הנמקה – קיימת חובה על רשות מנהלית לנמק את החלטותיה. חובה זו מעוגנת הן בחוק לתיקון סדרי מנהל והן בחובת ההגינות הכללית החלה על הרשות המנהלית.
ההבדלים העיקריים בין הליך מנהלי להליך אזרחי
ניתן לסכם את ההבדלים העיקריים בין הליך מנהלי להליך אזרחי כדלהלן:
1.מועדים – כיוון שהמדינה ומוסדותיה הוקמו מכוח חוקי המדינה הרי שהם מייצגים בראש ובראשונה את ה”אינטרס הציבורי”. לפיכך, על האזרח המבקש לתקוף החלטה של גוף מוסדי כזה או אחר (שמייצג את האינטרס הציבורי) לעשות זאת תוך זמן קצר עד כמה שניתן. כך למשל עתירה מנהלית צריכה להיות מוגשת תוך 45 יום מיום שנודע לאזרח על ההחלטה.
2.תנאי סף – המשפט המנהלי במקורו נולד והתפתח בעיקר בפסיקה משיקולים של צדק והגנה על האזרח מפני השלטון לעומת המשפט האזרחי המעוגן ונובע מהחוק הכתוב. הזכות לקבלת סעד מבית המשפט מותנה במשפט המנהלי בקיומן של תנאי סף והעיקרי שבהן הינו ניקיון כפיו של העותר.
3.סדרי הדין – לעומת המשפט האזרחי המבוסס על שמיעת ראיות ועדויות, המשפט המנהלי שואף לקיומו של הליך מהיר עם מינימום בירורים עובדתיים או הליכים לשמיעת ראיות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 160
בוחרים, כביכול בחסות החוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 163
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 164
הם צודקים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 165
כתב האישום מייחס לדרעי עבירות מס בשתי פרשיות - עסקת גבעת שאול והכנסות מחברת גרין אושן. פרשת גבעת שאול קשורה לעסקת נדל"ן מ-2013, שבה מכר דרעי לאחיו שלמה נכס בשכונת גבעת שאול בירושלים. על פי האישום, הדיווחים שהועברו לרשויות מיסוי מקרקעין במסגרת טפסי הדיווח המקוונים על העסקה (טופס מש"ח), כמו גם חוזה המכירה שצורף לדיווח, לא שיקפו את מלוא פרטי העסקה, לרבות גובה התמורה שבעסקה. צירוף פרטי העסקה החסרים למש"ח היה מאפשר לרשויות המס לשום את העסקה כראוי, ולהעמיד את שווי התמורה על סך 1.6 מיליון דולר (כ-5.8 מיליון שקל), ולא 4.25 מיליון שקל, כפי שדווח. בשל הדיווח החסר לרשויות מיסוי מקרקעין, מס הרכישה שנדרש שלמה דרעי לשלם הופחת שלא כדין. בגין כך נאשם דרעי בסיוע לעריכת הצהרה שאינה נכונה.
הפרשה השנייה קשורה לגרין אושן, קרן פיננסית להשקעות בארה"ב. ב-2011 החלה גרין אושן לשלם לדרעי עמלת מגייס בגין גיוס משקיע לקרן. לפי האישום, החל מינואר 2013, כשחזר לחיים הפוליטיים, הורה דרעי לגרין אושן להעביר את סכומי העמלות שלהם היה זכאי לאחיו שלמה. בהתאם לכך, בין השנים 2015-2013 שולמו לשלמה דרעי כ-630 אלף שקל כנגד חשבוניות ייעוץ. דרעי לא כלל את ההכנסה בסך 101,074 שקל בדו"ח שהגישה החברה בבעלותו לשנת 2013, וכן לא ניהל פנקסי חשבונות ולא הגיש את דו"חות החברה שבבעלותו לרשויות המס לשנים 2015-2014, ובכך נמנע מלדווח בפני פקיד השומה על הכנסה בסך כ-534 אלף שקל לשנים אלו. בגין פרשה זו הוא נאשם בעבירות של הכנת דו"ח וידיעות לא נכונים וכן אי הגשת דו"ח ואי ניהול פנקסי חשבונות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 166
מה שעשה בג"ץ זה צחוק מהחוק.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 167
רבות, ובחירות-גם לשם הסטת תשומת לב הציבור מדברים *אלה* יש כל הזמן..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 123
ראו עוד תגובה 170...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.6.17
9880 הודעות, 42 מדרגים, 30 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
והזעם על הנאשם המושחת שרוצה להיות דיקטטור עם שותפים שיגזלו ויעשקו את הציבור החילוני יגרום רק להתחזקות והסלמת ההפגנות וצעדי המחאה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.07
2864 הודעות, 32 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
בסיכום של השופט לעסקת הטיעון נאמר בדיוק ההיפך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
תובע: הוא הוסיף כי "אנו סבורים שהעונש המוסכם ממקם אותו בחלק התחתון של מתחם העונש ההולם. בין הנסיבות שאינן קשורות לביצוע העבירה, נסיבות לחומרה: בכל המועדים שבהם עבר הנאשם את העבירות הוא היה נבחר ציבור, מבחינת אחריותו וחובתו כלפי הציבור, פגיעה אצל נאשם כזה שמבצע עבירות היא צורמת מאוד גם אם יש נסיבות להקל, נבחר ציבור אמור להיות כמגדלור עבור כלל הציבור הנושא עיניו שיורה לו את דרך הישר ובוודאי ח"כ לא אמור לעבור על החוק שהוא מחוקק. יש לנאשם עבר פלילי, נחשפת תמונה מורכבת בכל הנוגע לכך, הוא הורשע בעבירות שביצע בעת שהיה בעל מעמד ציבורי. החזרה על ביצוע העבירות במעמד ציבורי רם היא משמעותית.
מצד שני", אמר גולומב, "נתנו משקל שכעת מדובר בעבירות שונות לגמרי. היסוד הנפשי חמור פחות מאז. יש סיבות שמצדיקות להקל עמו: הודייתו ונטילת אחריות על מעשיו, אמירתו הציבורית ופרישתו מחייו הפוליטיים משקפים שפיו ולבו שווים. הגעה להסדר טיעון בשלב מוקדם של ההליך טרם כתב האישום מהווה חיסכון משמעותי בזמן שיפוטי, תרומת הנאשם לחברה יש להוסיף אותה ולקחת בחשבון את חלוף הזמן מעת ביצוע העבירה - תשע שנים. גם לחלוף הזמן מאז החלה החקירה יש לתת משקל, אך בצורה מוגבלת".
עורך דינו של דרעי, נבות תל צור: אמר בדיון כי "מדובר בהסדר סביר, ראוי ומידתי". לדבריו, "האירועים התרחשו בכובעו של דרעי כאיש עסקים פרטי - אין זיקה לתפקיד ציבורי כלשהוא בשני האירועים האלו. כל החשדות החמורים שהובילו לפתיחת החקירה נגנזו על ידי היועמ"ש. הוא הוסיף כי "לאורך אותן שש שנים קשות של חשדות חמורים שמרחפים מעל ראשו, הוא לא התבטא בנושאי החקירה. לא צריך לקבל פרס על שלא תקף את רשויות האכיפה, אבל התנהלותו היא דוגמה ומופת של איש ציבור מול מצב שהוא נקלע אליו מול גורמי החקירה".
כתב האישום נגד דרעי הוגש לפני חודש, לאחר שהודיע ליו"ר הכנסת וליו"ר ועדת הכנסת שאין בכוונתו לבקש חסינות מפני העמדה לדין פלילי. כתב האישום הוגש לאחר הסדר טיעון עם היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט, ומייחס לדרעי עבירות מיסים לפי פקודת מס הכנסה וחוק מיסוי מקרקעין.
על פי החלטת היועמ"ש, במסגרת הסדר הטיעון הוסכם כי דרעי יודה ויורשע בכתב האישום, וכי הצדדים יעתרו במשותף לכך שייגזר עליו עונש מאסר על תנאי וקנס כספי בסך 180 אלף שקל. כמו כן, הודיע היועמ"ש כי במסגרת שיקולי ההסדר הוא רשם בפניו את הודעת דרעי בדבר החלטתו להתפטר מהכנסת, ועל כן, ועל פי הדין ביחס למי שאינו נבחר ציבור, היועץ לא יטען בעניין הקלון בפני בית המשפט. בהתאם לכך, שלשום התפטר דרעי מהכנסת.https://www.ynet.co.il/news/article/skhzzhhpy
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.07
2864 הודעות, 32 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
בניגוד אליך, אני מסתמך על עובדות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
אבל הרי אצלך, רק ערוץ 14 "עובר את סף האמינות"...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 74
ולכן אין באמת עילה ראויה לפסול את דרעי מכהונה כשר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
בג"צ לא יוזם מהלכים, אלא מגיב לעתירות. כך גם ועדת הבחירות המרכזית, בכל הקשור לפסילות.
אבל רשמתי לעצמי את הערתך - לקראת הבחירות הבאות...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.07
2864 הודעות, 32 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
עם נבר תתנבר ועם עקש תתפתל.
בגצ עושה קונצים? גם הכנסת יודעת לעשות קונצים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.10.07
2864 הודעות, 32 מדרגים, 56 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 72
בגצ עושה דווקא. יעשו לו דווקא בריבוע.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
עם הסיסמאות הילדותיות והחשיבה הסופר פשטנית
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.2.21
6030 הודעות, 48 מדרגים, 38 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
במבט לאחור זה מה שהשמאל היה צריך לעשות..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
כנראה היו סיבות טובות למה לא...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 114
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 135
לעומת ממשלת השינוי - בממשלת הדיכוי של נתניהו, סמוטגביר וגולדקנופף - אין איזון; כווולם קיצונים, חוץ מנתניהו האימפוטנט...
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.10.04
88205 הודעות, 357 מדרגים, 665 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כשהוא באופוזיציה הוא משתמש במכונת רעל משומנת עד שהוא מפרק את הקואליציה עם בריונים, שקרים ואיומים. וכשהוא בקואליציה הוא מפרק את הדמוקרטיה לחתיכות והופך אותה לדיקטטורת אייתולות פאשיסטית חשוכה, בלי תקשורת חופשית ובלי רשות בולמת ועם תיוג כלכלנים ובכירי המשק ויזמים שמתנגדים להפיכה המשטרית כבוגדים סמולנים, ומשווק זאת כ"רפורמה"
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9469 הודעות, 79 מדרגים, 98 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.8.14
6536 הודעות, 50 מדרגים, 76 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.7.14
997 הודעות, 5 מדרגים, מינוס 6 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.15
81103 הודעות, 204 מדרגים, 384 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.1.18
149 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 5.2.08
13597 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.1.15
20866 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.5.21
3855 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.2.19
13688 הודעות, 52 מדרגים, 74 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ולא מפליא שהם גם רוצים למנות שופטים מטעמם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.12.11
35851 הודעות, 230 מדרגים, 376 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.20
1861 הודעות, 16 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אריה דרעי לא ראוי משום בחינה להיות בתפקידים בכירים .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.11.14
30587 הודעות, 134 מדרגים, 222 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.7.13
19257 הודעות, 120 מדרגים, 124 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.09
14070 הודעות, 89 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
האקדח מהמערכה הראשונה חוזר במערכה השלישית -
המטרה להכשיר מינויים והחלטות של עבריינים מורשעים ומושחתים כדוגמת דרעי.
ולא יהיה שום גורם שיוכל לבקר, לפקח או רח״ל לבטל.
בהצלחה לכולנו עם ״תיקון״ המערכת..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.10.19
7067 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 127
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.7.09
14070 הודעות, 89 מדרגים, 157 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 138
הממשלה גם משתוללת עם חוקי היסוד באופן חסר תקדים - מתי אי פעם השתמשו בחוקי יסוד בשביל לתפור קומבינה פרסונלית? - וגם מתכוונת למנוע בחוק כל התערבות של בגצ.
הגיוני בעיניך? לא בעיניי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.5.04
13843 הודעות, 80 מדרגים, 139 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
להקיא ממכם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
7122 הודעות, 35 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 30.4.12
9825 הודעות, 42 מדרגים, 77 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לא חשבתי שממשלה ימנית תיהי תתחיל בצורה כל כך גרועה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
105020 הודעות, 373 מדרגים, 602 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 161
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
78201 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.8.02
64103 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 4.12.20
15682 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 176
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
105020 הודעות, 373 מדרגים, 602 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כל מאמצי הממשלה מושקעים רק בזה ובינתיים נרצחים 7 יהודים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.5.18
25070 הודעות, 129 מדרגים, 225 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 177
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.9.07
105020 הודעות, 373 מדרגים, 602 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 180
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.12.19
3055 הודעות, 19 מדרגים, 3 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
אם כך גם אולמרט כשר להיות שר
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.12.17
55266 הודעות, 146 מדרגים, 218 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
יש מספיק מושחתים, ויש מספיק טובים שיוכלו לעבוד בכנסת
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 25.10.18
2348 הודעות, 9 מדרגים, 18 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.7.22
206 הודעות
בתגובה להודעה מספר 0
מוטב שבליכוד ובש"ס יתעשתו ויהרגו את משפחתו של המחבל בהקדם, למען ישמעו ויראו!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 31.12.08
6818 הודעות, 94 מדרגים, 168 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 10.9.13
817 הודעות, 4 מדרגים, 8 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד