הפועל ירושלים הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של טי. ג׳יי. קליין עד סוף העונה. הפורוורד שמחזיק באזרחות ישראלית יצטרף לאימוני הקבוצה בקרוב ויחזק את הקו הקדמי של אלכסנדר דז'יקיץ' לקראת המשך העונה, כשהירושלמים כזכור עדיין מתמודדים בשלוש מסגרות (ליגה, גביע ואירופה).
קליין החל את דרכו באירופה מדי גלאטסראי, ולאחר מכן שיחק במשך 3 עונות בהפועל חולון. את עונת 2020 התחיל בברשיה ולאחר מכן הצטרף למכבי ת״א. בעונה שעברה שיחק קליין בקבוצת הפיתוח של וושינגטון בג׳י ליג, ורשם ממוצעים של 10 נק׳ ו-3.7 ריב׳ ב-17 דקות לערב. קליין רשם גם ארבע הופעות בנבחרת ישראל במוקדמות מונדובאסקט 2017 ומוקדמות יורובאסקט 2020.
1 צפייה בגלריה
טי. ג'יי. קליין מצטרף להפועל ירושלים
טי. ג'יי. קליין מצטרף להפועל ירושלים
מצטרף להפועל ירושלים. טי. ג'יי. קליין
(צילום: הפועל ירושלים)
טי. ג׳יי. קליין אמר לאחר החתימה: "אני נרגש מאוד להצטרף למועדון היסטורי ויוקרתי כמו הפועל ירושלים. אני כבר מחכה לשחק עבור בסיס האוהדים הנהדר של הפועל, וללמוד ממאמן ענק. אנחנו מתחרים כעת על שלושה תארים ואני רוצה לעזור לקבוצה להגיע לפוטנציאל המלא שלה".
המנהל הספורטיבי יונתן אלון אמר: "היתה לנו הזדמנות להחתים את טי ג׳יי ולחזק את הקבוצה. טי ג׳יי הוא שחקן קבוצתי ולוחם ואלו בדיוק התכונות שאנחנו מחפשים בשחקנים. אנחנו שמחים שהצלחנו לצרף אותו אלינו, הוא יעזור לנו להתקדם ולהשתפר״.