ההחלטה של בעלי הפועל ת"א שלא לפתוח את שער 13 למכירה לאוהדי מכבי ת"א לקראת הדרבי התל-אביבי שיתקיים מחרתיים (שבת) בבלומפילד, שנחשפה לראשונה ב-ynet, יצרה מתיחות בין המועדונים.
מתחממים לקראת הדרבי התל-אביבי - כתבות נוספות
נציג של הפועל ת"א פנה למנכ"לית מכבי ת"א, שרון תמם ויעדכן אותה בהחלטה, זאת מאחר שמדובר בפעם הראשונה שמאז שיפוץ בלומפילד אוהדי מכבי לא יקבלו כ-8,000 כרטיסים, בלחץ האוהדים.
2 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
אוהדי הפועל ת"א
(צילום: עוז מועלם)
במכבי כעסו על ההחלטה והביעו אכזבה גדולה, אלא שבהפועל השיבו ואמרו: "אנחנו מחויבים על פי ההסכם ל-5,000 כרטיסים, ובדיוק כמונו זה מה שמכבי ת"א תקבל, אז איפה הבעיה? הם הרי נתנו רק 2,800 כרטיסים למכבי חיפה וסגרו את היתר. אנחנו מחויבים לקהל שלנו. הבנו מהם שהם כועסים, זה יעבור להם".
בהפועל עוד ניסו למזער נזקים המוערכים ברבע מיליון שקל ולהציע לאנשי עסקים לשלם סכום זה, כדי לא לפתוח את השערים, אולם במספר מגעים שכבר הגיעו לכדי סיכום זה לא יצא לפועל. "אם לא הלחץ שלנו והמסר להנהלה כי לא ייגמר בטוב אם אוהדי מכבי יישבו בשער 13, לא היה קורה דבר כזה", העידו אוהדי הפועל.
חיים סילבס יקבל היום שני שחקנים חדשים לאימון. המונטנגרי אלכסנדר בולייביץ' שבמועדון מקווים כי יקבל עוד היום את השחרור הבינלאומי שלו מההתאחדות הבלגית על מנת שיוכל להיות בסגל לקראת הדרבי והחלוץ רווה אסייג. בקבוצה עוד מנסים לסגור את רכישת הבלם הסרבי וסיליה באקיץ'.
2 צפייה בגלריה
חיים סילבס מאמן הפועל ת"א
חיים סילבס מאמן הפועל ת"א
חיים סילבס. יקבל שחקנים חדשים
(צילום: עוז מועלם)

קראנקה: "רוצה שהקהל יהיה גאה בקבוצה"

מכבי ת"א ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת הדרבי בשבת (20:00) בהשתתפות המאמן אייטור קראנקה. הספרדי אמר: "אימנתי ושיחקתי בקריירה שלי בהרבה דרבים, אני מצפה מאוד לדרבי . המשחק הזה חשוב מאוד לקהל שלנו. אני רוצה שהקהל יהיה גאה בקבוצה".
צפו: אייטור קראנקה מדבר לקראת הדרבי התל-אביבי
(צילום: ONE)
"המשחק הזה יהיה קשה כי זה דרבי, אנחנו עוד צריכים להשתפר. אסור לנו לתת להם לצאת למתפרצות. אנחנו נשחק מול קבוצה טובה וזה יהיה קשה יותר כי הם באים עם הרבה מוטביציה. על פארפה גיאגון: "הוא יצטרך להמשיך להוכיח את עצמו ולהיות עקבי ביכולת שלו. יש לנו הרבה שחקני התקפה טובים שמתחרים איתו".
על הרכש בינואר: "המועדון עובד טוב מאוד, בפגישות שלי עם מיץ' גולדהאר וברק יצחקי סיכמנו מה אנחנו רוצים. כרגע אני מרוכז במה שיש לי. בואו נראה מה יהיה. על דן ביטון: אם הוא יהיה מספיק טוב אז הוא יישאר".