מכבי חיפה החתימה היום (רביעי) את הקשר האחורי גוני נאור, שעבר אליה מהפועל ירושלים וחתם על חוזה לשנתיים וחצי. נאור בן ה-23 שימש כקפטן האדומים וכעת ינסה להיכנס לנעליים הגדולות שיותיר נטע לביא, הקפטן הירוק, שיעבור בקרוב לגמבה אוסקה היפנית. אם היה נשאר בקבוצתו היה הופך נאור לשחקן חופשי בקיץ, כך שהפועל ירושלים העדיפה למכור אותו כעת מאשר לאבד אותו ללא תמורה בעוד מספר חודשים. הוא ילבש את החולצה מספר 18 ויצטרף לאימונים עם הקבוצה כבר מחר בבוקר.
נאור אמר לאחר החתימה: "אני מאושר ומתרגש להגיע למועדון מוביל. זה המקום להודות להפועל ירושלים, מועדון שהעניק לי כל כך הרבה, על ההזדמנות, התמיכה, החוויות המדהימות וכמובן לקהל הנפלא. כעת הפנים שלי להצלחה ולהשגת המטרות עם מכבי חיפה. מצפה כבר למשחק הראשון בסמי עופר עם הקהל האדיר".
2 צפייה בגלריה
גוני נאור קשר מכבי חיפה עם גל אלברמן, יעקב שחר
גוני נאור קשר מכבי חיפה עם גל אלברמן, יעקב שחר
מטדי לסמי עופר. נאור עם אלברמן ושחר
(צילום: אתר מכבי חיפה)
2 צפייה בגלריה
גוני נאור שחקן מכבי חיפה
גוני נאור שחקן מכבי חיפה
(צילום: אתר מכבי חיפה)
המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, אמר: "שמחים מאוד על הצטרפותו של גוני. עקבנו בשנים האחרונות אחרי ההתפתחות שלו ואנו רואים בו שחקן שיכול לתרום מקצועית וחברתית, בטווח הקצר ובוודאי שבטווח הארוך. חשוב לומר שלצד היכולת על המגרש, מדובר בשחקן עם אישיות שתוסיף לנו בחדר ההלבשה. אנו מאחלים לגוני הצלחה מרובה בדרכו החדשה בירוק, בתקווה שירגיש בבית מהר ככל האפשר".
נאור גדל בבית"ר ירושלים, עבר למחלקת הנוער של מכבי ת"א ומשם להפועל קטמון, במדיה גם ערך את הבכורה בבוגרים. הוא סייע לקבוצה להעפיל לליגת העל והפך לקפטן כאשר קיבלה מחדש את שמה כהפועל ירושלים. בליגת העל כבש נאור שני שערים (אחד בעונה שעברה ואחד העונה) ב-43 הופעות.
באוקטובר 2021 זומן הקשר לראשונה לסגל נבחרת ישראל ובספטמבר 2022 ערך את הבכורה בהפסד 2:1 למלטה במשחק ידידות.
נאור פרסם מכתב פרידה מהפועל ירושלים, בו נכתב: "ביולי 2017, במחנה האימונים, ישבנו כל הצעירים בחדר אחד: הראל, אווקה, אגבדיש ואני, ודיברנו בינינו על המטרות שלנו בכדורגל. אני זוכר שאמרתי לאגבדיש: "יודע מה החלום שלי? לעלות במנהרה בטדי, מספר 8 על הגב, סרט הקפטן על זרוע ימין, וילד קטן מחזיק לי את יד שמאל בעלייה לכר הדשא".
נאור המשיך: "אחרי 4 שנים מצאתי את עצמי במנהרה של טדי, פעם ראשונה כקפטן הפועל. 8 על הגב, כמובן, והנה ילד קטן מגיע ומושיט לי יד. עולים לדשא. הדבר היחיד שלא יכולתי לצפות ב-2017 זה שהפנטזיה תתגשם במשחק דרבי. אני דמיינתי בכלל שישי בצהריים בטדי. אבל הפועל לא רק הגשימה לי חלום כמו שאומר השיר, אלא הגיעה אפילו מעבר לחלומות.
"הפועל ידעה לזהות את מה שתמיד האמנתי שיש בי, כשהגעתי כשחקן ליגה שנייה לנוער, הכניסה אותי לתוך משפחה שאין דומה לה, באמת, ונתנה לי את כל הכלים להפוך לשחקן בוגרים צעיר, ואז משחקן ספסל להרכב, לעלות לליגת העל ולהוביל את האדום האדיר הזה. כי כשאני אומר הפועל, מי שמכיר יודע - זה כולם כאן. קהילה שהקהל הוא הכוח שבנה אותה ושומר עליה, יחד עם מערכת מקצועית ואנושית שהיא פשוט נכס מדהים. איזה אנשים. אני אסיר תודה לכולם, לכולכם. בדרך כלל אני לא מתרגש ככה, אבל הפרידה הזו היא לא משהו רגיל.
אנחנו עוד ניפגש
אוהב, גוני".
פורסם לראשונה: 16:01, 25.01.23