עם בריכה עצומה: הצצה ראשונה לאחד מהמלונות הכי יוקרתיים שייפתח בישראל

ספא עם 15 חדרי טיפולים שלל מסעדות: המלון עתיד להיפתח בארץ כבר לקראת הקיץ • בתוכנית: מאות חדרים, חדר כושר עצום ונוף ישיר לים

מול חוף הים בין בת ים לראשון לציון, צילום: באדיבות פייגין אדריכלים

עם בריכה בגודל 1,000 מטר רבוע: קיבלנו הצצה ראשונה לאחד המלונות היוקרתיים בישראל שייפתח במהלך השנה. מדובר במלון הראשון מרשת Swissotel שצפוי להיפתח לקראת הקיץ.

המלון ייפתח על קו החוף בין בת ים לראשון לציון עם יותר מ־520 חדרים. בשלב הראשון רק 266 חדרים ייפתחו וכשנה לאחר מכן כל היתר. במלון צפויות להיות שלוש בריכות: הגדולה שבהן תהיה בגודל של 1,000 מטר רבוע עם נוף ישיר לים התיכון. בריכה נוספת תהיה עם מים מים המלח.

הצצה לבית המלון שיקום, צילום: באדיבות פייגין אדריכלים

בגזרת הספא, המלון צפוי לפתוח את המותג הביתי של הרשת. הספא יכלול 15 חדרי טיפולים, סאונות וחדר כושר בגודל 3,000 מטר רבוע. במלון צפויות לפעול מסעדה איטלקית, מסעדה ים תיכונית ובר אלכוהול.

חדר בבית המלון המתוכנן, צילום: באדיבות פייגין אדריכלים

רשת המלונות Swissotel שייכת לרשת Accor הצרפתית, מותג צרפתי שמחזיק יותר מ-40 רשתות שונות וביניהן גם ראפלס ריקסוס, מובנפיק, סופיטל, איביס, מנדרין, אוריינט אקספרס ופולמן. המלון יוקם במרחק של כמה דקות הליכה מתחנת הרכבת הקלה שתחבר בעתיד את בת ים עם תל אביב.

מי שישמש כמנכ"ל המלון הוא דני רונן. משרד האדריכלים שתכנן את העיצוב של המלון הוא פייגין אדריכלים, שאחראי בין היתר גם על מלון בראשית, רויאל ביץ׳ ומלונות רבים בארץ ובעולם.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר