מתכננים לנפוש בפסח בארץ? תיאלצו להיפרד מעשרות אלפי שקלים

בדיקת "ישראל היום" מגלה כי אם תנפשו בישראל במהלך החג, מחירי המלונות בדרגת חמישה כוכבים יהיו גבוהים במיוחד • וגם, תיראו מופתעים: חופשות באותם תאריכים בדובאי ובאנטליה יהיו זולות משמעותית

מלון רויאל ביץ' באילת , צילום: יהדוה בן יתח

בעוד כחודשיים וחצי יצוין חג הפסח, וישראלים רבים שריינו מראש את החופשה שלהם לקראת החג.

מזג האוויר אמור להיות נעים, וזו תקופה מצוינת לצאת לחופש מהעבודה ולנקות את הראש. יש שבוחרים לנפוש מעבר לים ויש כאלה שמעדיפים להישאר בארץ – אז מה קורה למי שרוצה להתפנק במלונות טובים בישראל? הוא יצטרך להיפרד מכמה עשרות אלפי שקלים, במקרה הטוב.

• מתכננים לטוס בפסח? כנראה שאתם צריכים להתחיל לדאוג

• בהשקעה של מיליארד שקלים: קבלו הצצה לאחד המלונות היוקרתיים שייפתח בישראל

• יקצרו את התורים? מכונות ממוחשבות ינפיקו עבורכם דרכונים

בבדיקה שערכנו, מצאנו מחירים גבוהים במיוחד במלונות שמוגדרים בדרגת חמישה כוכבים בישראל, למרות שבפועל אין דירוג רשמי שכזה. את המחיר הגבוה ביותר מצאנו במלון קמפינסקי בתל אביב: זוג שירצה לנפוש במקום ישלם 87 אלף שקלים לשבוע בתאריכים 12-5 באפריל, עם ארוחת בוקר בלבד. מדובר בחדר מסוג סוויטת פנורמה, בגודל של 76 מטרים.

אם תרצו לנפוש בהרכב משפחתי ברחבי הארץ, המחירים אמנם נמוכים יותר, אבל לא בהרבה: במלון רויאל ביץ' באילת תשלמו לא פחות מ-54 אלף שקלים עבור חופשה לשבוע באותם תאריכים, לזוג ושני ילדים מתחת לגיל 12. חשוב להדגיש כי מדובר בשני חדרים, כיוון שזאת האפשרות היחידה שניתן להשיג לחופשה משפחתית במלון, שמחייב גם מינימום של 7 לילות בימים שנבדקו.

מלון דן אילת (ארכיון), צילום: יהודה בן יתח

חופשה במלון מלכת שבא באילת תעלה 36 אלף שקלים בהרכב של זוג ושני ילדים בשבוע של פסח, וגם כאן – רק עם ארוחת בוקר. במלון דן אילת תשלמו מחיר דומה עבור אותו הרכב, 34,860 שקלים עבור שבעה לילות בפסח עם ארוחת בוקר. במלון הרודס אילת המחיר קצת יותר נמוך, ועומד על 29 אלף שקלים, וגם זאת עם פיצול לשני חדרים עם ארוחת בוקר בלבד.

אם תרצו להתפנק במלון מפואר בירושלים, יגבו מכם 45 אלף שקלים במלון וולדורף אסטוריה יגבו מכם 45 אלף שקלים עבור אותו הרכב, תמורת לינה וארוחת בוקר. במלון בית בגליל, זוג ישלם 27 אלף שקלים עבור לינה וארוחת בוקר בתאריכים הללו, ובמלון סטאי ישלמו זוג ושני ילדים 41 אלף שקלים עם ארוחת בוקר.

תטוסו לשם בפסח הקרוב? דובאי (ארכיון), צילום: Getty Images


וכמה זה עולה בדובאי או באנטליה? מלון ג'ומיירה אמירייטס בדובאי מציע שבוע שלם באותם ימים בדיוק לזוג ושני ילדים ב-5,200 שקלים, ועוד 1,300 שקלים עבור מסים; מלון ראפלס דובאי היוקרתי מציע שבוע שלם ב-4,780 שקלים לאותו הרכב ועוד 1,200 שקלים עבור מסים; מלון אנאטרה דאון טאון המפואר מציע חופשה לזוג ושני ילדים לשבוע תמורת 3,500 שקלים ועוד 950 שקלים עבור מסים.

במלון אקרה באנטליה תוכלו לנפוש באותם תאריכים ובאותו הרכב תמורת 6,000 שקלים, בקראון פלאזה תמורת 3,550 שקלים, בריזורט סי לייף תמורת 7,740 שקלים על בסיס הכל כלול, ובריזורט פורטו בלו תשלמו 6,500 שקלים וגם כאן – על בסיס הכל כלול.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר