יום ראשון, 09.06.2024 שעה 18:22
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

בכר: המשחק הכי חלש שלי במכבי חיפה, נוקאאוט

מאמנה של מכבי חיפה סיכם את ההפסד הצורם מול מכבי ת"א: "לא הגענו למשחק, קיבלנו בראש ועוד יצאנו בזול. נאושש את השחקנים ונחפש אחר חיזוק מתאים"

|
ברק בכר (ראובן שוורץ)
ברק בכר (ראובן שוורץ)

קרב הענקיות של הכדורגל הישראלי שנערך הערב (שני) באצטדיון בלומפילד הסתיים בנוקאאוט מוחלט, כשמכבי תל אביב גברה 0:3 על מכבי חיפה וצימקה את הפער בפסגה לחמש נקודות. 

מאמנה של מכבי חיפה, ברק בכר סיכם את המשחק: “לא הגענו למשחק היום. לא הצלחנו לייצר שום פתרון והפסדנו את המשחק הזה בצדק מוחלט. ידענו שמכבי תל אביב תבוא להילחם על החיים שלה, התכוננו לזה אבל האגרסיביות והיכולת שלהם ניצחו. לא שיחקנו טוב, היינו בתקופה לא טובה ולא הצלחנו להרים את הרמה היום וקיבלנו בראש. זה המשחק הכי חלש מאז שהגעתי למכבי חיפה, חד משמעית, יצאנו בזול היום. זה הכדורגל, דברים קורים, אפשר לתפוס משחק לא טוב נגד קבוצה מצוינת, עשינו את הכל לא טוב היום וכעת צריך לחשב מסלול מחדש, לאושש את השחקנים ולנצח במשחק הבא”.

“היה פה נוקאאוט, אף אחד לא בורח ומתכחש לזה”, הודה המאמן. “הפסדנו לקבוצה מצוינת שבאה ועשתה דברים שאנחנו לא רגילים שעושים לנו. כנראה הגענו עם הרגשה נוחה מדי, בשום שלב במשחק לא הרגשנו שאנחנו נכנסים לעניינים. אולי המשחק הזה יזעזע את כולנו, אותי, את הצוות ואת השחקנים. אולי לפעמים סטירה כזאת יכולה לעשות לנו טוב, כשאתה מנצח יש הרגשה שהכל יהיה בסדר, בטח עם רצף כזה ופער שנוצר בטבלה, ועכשיו ההפסד הזה יכול לזעזע אותנו. אנחנו נצטרך לעבוד יותר קשה ולתקן את מה שצריך. לא נעים להפסיד, בטח לא בצורה כזאת ובמשחק כזה חשוב אבל זה הכדורגל, כמו שעשינו דברים יפים השנה יש גם דברים לא נעימים, חטפנו שש ושבע בליגת האלופות וזה לא היה נעים, וגם היום זה לא היה נעים אבל יש פה מערכת חזקה ונחזור לעניינים”.

ברק בכר (ראובן שוורץ)ברק בכר (ראובן שוורץ)

על ההכנות למשחק אמר: “התכנון היה לשחק בשיטה אחרת אבל שחקנים לא היו כשירים ובריאים - לא דניאל סונדגרן לא דולב חזיזה ולא עלי מוחמד - ולכן שינינו תוכניות. בכל אופן, היינו צריכים לעשות יותר עם ההרכב הזה. גילינו חוסר אגרסיביות מול אגרסיביות מטורפת של מכבי תל אביב”.

“האליפות זו המטרה אבל אנחנו בסך הכל אחרי חצי ליגה”, הוסיף בכר. “גם אם היינו מנצחים וגם אם היה תיקו הכל עדיין היה פתוח. ההפרש הצטמצם, אולי גם המומנטום, אבל ננסה להפוך את זה. היה יום חלש של כולנו, שלי, של הצוות ושל השחקנים, כולם רצו וניסו אבל לא יכולנו. אני לא מאמין שיש שחקן אחד שלא בא ורצה לנצח ולעשות את הדברים נכון. נענשנו ביחד, אני לא מחפש אשמים. אני מחפש לבדוק את עצמי ואת הצוות, מה עשינו לא בסדר ולתקן. לדבר עם השחקנים, להרגיש מה הם חושבים, נשב וננתח בשקט ובחוכמה. לא צריך לערוף ראשים, אנחנו עדיין במקום הראשון, הכל בסדר.

על ההרחקה שלו, אמר מאמנה של מכבי חיפה: “עמדתי מעבר לקו הטכני מטר או שניים ובגלל זה הרחיקו אותי. אם זה ככה אז כל מאמן צריך להיות מורחק בכל משחק. השופט הרביעי בא לשופט ואמר לו להוציא לי צהוב ואמרתי לו שיוציא”.

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (רדאד ג'בארה)שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (רדאד ג'בארה)

על הצורך בחיזוק, הוסיף בכר: “אנחנו צריכים רענון בסגל, השאלה איזה שחקן יהיה אפשר להביא. זרים אנחנו לא צריכים להביא וכרגע אין יותר מדי ישראלים טובים וזולים בשוק. ננסה לחזק את עצמנו, נחפש משהו מתאים ואם לא נמצא אז נסתדר עם מה שיש, תמיד טוב לחדש ולרענן”.

רועי משפתי סיכם גם הוא את המשחק: “לא הגענו למשחק הערב אבל נעשה חושבים ונתאושש, אנחנו כבר מתרכזים במשחק הבא. מה שקרה הערב לא מתאים לנו, אבל כמו שידענו לעשות רצף מטורף של 11 ניצחונות אנחנו נתאושש. האוהדים עשו את כל הדרך מחיפה, עודדו ללא הפסקה וכואב לנו עליהם אבל נחזיר להם על המגרש בהמשך”.  

רועי משפתי מאוכזב (ראובן שוורץ)רועי משפתי מאוכזב (ראובן שוורץ)
אסור לפספס
נגןהכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
גם הכפילים של ריאל מדריד חוגגים עם הגביע
נגןאבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
אבא מסי מגיע לשחק עם תיאגו מול כל החברים
נגןתומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
תומר חמד בחופשה מפסיד במשחק טניס ומתעצבן
נגןאיך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
איך הגיב לוקה דונצ'יץ' להחתמה של אמבפה?
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */