יום רביעי, 29.05.2024 שעה 06:05
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

קראנקה: מבחינתי גלוך עדיין משחק ביום שבת

המאמן לאחר הניצחון 0:3 על מכבי חיפה: "הכבוד מגיע לשחקנים, בסך הכל שבועיים ויש שיפור". זהבי: "פארפה לא פחות מוכשר מאוסקר, הוא התייעץ איתי"

|
אייטור קראנקה (ראובן שוורץ)
אייטור קראנקה (ראובן שוורץ)

משחק העונה מאחורינו ומכבי תל אביב יצאה הערב (שני) מנצחת אחרי 0:3 על מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-19 של ליגת העל. המאמן המנצח, אייטור קראנקה, התפנה לדבר בסיום. 

קראנקה אמר מיד לאחר המשחק: “אני מאוד מרוצה אבל לא בשבילי. אני מאוד מרוצה בשביל האוהדים והשחקנים שלנו. אני חושב שלכולם הגיע ניצחון גדול וכבר שבועיים אנחנו עובדים על הדרך שבה אנחנו משחקים, כולם היו מדהימים והקהל היה נהדר. בסוף היום לחוות דבר כזה זה נהדר, נלך הביתה ונהנה מהניצחון אבל יש לנו כבר עוד משחק ביום שבת”.

על פארפה גייאגון שהיה נהדר וכבש שער אמר: “המערך המועדף שלי הוא 4-3-2-1 אמרתי את זה כשהגעתי אבל אני חושב שבגלל שהיה לנו רק שבוע אחד להתכונן אפשר היה לראות את ההשפעות של זה. פארפה היה מעולה והוא השתפר מאוד, אבל אנחנו צריכים להשתפר כקבוצה ולעבוד כקבוצה, מהשחקן ששיחק הכי הרבה עד השחקן שלא שיחק בכלל כדי שנמשיך להגיע להישגים”.

אייטור קראנקה (ראובן שוורץ)אייטור קראנקה (ראובן שוורץ)

על אוסקר גלוך: “אני לא יודע אם זה המשחק האחרון שלו ומבחינתי הוא משחק ביום שבת. אני לא יודע כלום אז אני לא יכול להגיד שום דבר בנושא. יש לי הרבה דברים שעבדתי עליהם לפני המשחק, אז אני לא יודע אם אוסקר יישאר כאן או לא”.

“היום אוסקר הראה לכולם כמה הוא טוב באמת”: אמר קראנקה והמשיך: “זה תענוג לראות כמה כישרון יש לו ואם הוא ילך בדרך הנכונה אין ספק שהוא הולך להיות שחקן מהטופ. אני אתגעגע אליו רק ביום שהוא לא יהיה כאן, נראה מה יהיה בהמשך, מחר הוא אמור להיות באימון ואני אנסה להראות לו את הווידאו של המשחק כדי שישתפר כמו שעשיתי כבר לפני איתו, הוא עשה חלק מהדברים שרציתי שיעשה”.

על מרוץ האליפות: “כשהגעתי אמרתי שאנחנו בפיגור אבל אנחנו נעשה את הדברים בצורה הטובה ביותר כדי להשתפר וכדי להוריד את הפער. הנקודות לא חשובות והדאגה העיקרית שלי היא השיפור של הקבוצה שלנו. המועדון הזה תמיד מנסה להתחרות על אליפויות ואנחנו הולכים להתחרות עד היום האחרון שנוכל לעשות זאת”.

אוסקר גלוך חוגג עם תנועת הטלפון לעבר היציע (רדאד ג'בארה)אוסקר גלוך חוגג עם תנועת הטלפון לעבר היציע (רדאד ג'בארה)

על חלון ההעברות והכוונות של קבוצתו: “אני חושב שכל מאמן יגיב כמוני: אני מאוד מרוצה מהקבוצה, אבל תמיד יש בעיות ודברים שצריך לשפר. יש דברים שצריך לעשות אבל לא בטוח שנביא שחקנים וכמובן שהראינו היום, שיש לנו קבוצה מדהימה”.

על היכולת של הקבוצה בבלומפילד: “היום היה משחק שנלמד ממנו הרבה. בכדורגל קשה להתחרות כשאתה לא מאה אחוז, אבל כשאתה כן, אז צריך לשבת, ללמוד ולנתח את מה שעבד טוב, וזה מה שאנחנו נעשה כדי להמשיך ולהתחרות”.

ערן זהבי גם כן דיבר על המשחק: “אנחנו רק שבועיים ביחד ויש רוח חדשה ואנרגיות כמו תמיד כששיש מאמן חדש שמגיע, בינתיים זה הולך לכיוון מאוד מאוד חיובי אבל יש לנו רוח קבוצתית שהייתה חסרה ועכשיו אני מרגיש שיש לנו את זה עכשיו וזאת מכבי תל אביב, ככה אנחנו צריכים להיראות”.

ערן זהבי חוגג (ראובן שוורץ)ערן זהבי חוגג (ראובן שוורץ)

על מאבק האליפות: “באמת צמצמנו את הפער, אבל מבחינתי הדבר היחיד שחשוב זה לקחת כמה שיותר נקודות מכל משחק ובסוף נראה מי תסיים לפני מי בטבלה. התפקיד שלנו זה להסתכל רק על עצמנו ומכאן והלאה זה לא בשליטה שלנו”.

על אוסקר גלוך, אמר החלוץ: “כשהוא סיפר לי על המועדון אני יודע שקשה מאוד להגיד לא. אני יודע מה הוא הולך לקבל ואיפה הוא הולך לשחק וזה גם יפתח דלתות לעוד שחקנים צעירים. המטרה שלנו היא לקחת תארים, אבל אנחנו רוצים ששחקנים שלנו יצאו ויתקדמו מכאן, הוא באמת כישרון-על ואני מקווה שהוא ימשיך לעבוד קשה ולנסות להשתפר מאימון לאימון. אם זה יהיה סופי אני אהיה הכי מאושר בשבילו בעולם. ממועדונים כאלה אתה יכול להגיע למקומות הכי גדולים בעולם ואין לו תקרת זכוכית”.

עוד הוסיף זהבי: “אין ספק שזה יהיה חיסרון, אבל אנחנו יכולים להיות חזקים ולהתגבר על כל דבר והרוח הקבוצתית תצטרך לעבוד שעות נוספות. זה יהיה חיסרון, אבל אנחנו נהיה האוהדים הכי גדולים שלו. פארפה ‘טאלנט’ לא פחות טוב מאוסקר וגם הוא צריך לעבוד קשה אבל, אין מילים לתאר את מה שהוא עשה היום על הדשא”.

קראנקה וברק בכר במסע"ת אחרי המשחק
אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */