רשת הסופרים קינג סטור, הגדולה במגזר הערבי (22 סניפים), שבבעלות מוחמד חסן ובילאל אלמשדהוואי, הודיעה היום (שני) כי תיכנס לראשונה לגוש דן, לכפר סבא, נתניה, רמלה ועוד, ותשקיע 100 מיליון שקלים במטרה להגיע ל-35 סניפים, לפרוץ לשוק הקמעונאות הישראלי, תוך פנייה לקהל היהודי. עד עכשיו קינג סטור פעלה במגזר ובערים בהן יש אוכלוסייה מעורבת כמו באר שבע, נצרת, כפר קאסם-ראש העין.
"אנחנו לא אומרים שאנחנו הכי זולים, המחירים שלנו דומים לרשתות המוזלות", אמר המנכ"ל מג'די כתאני במסיבת עיתונאים שערכה הרשת באחד הסניפים המרכזיים שלה בכפר קאסם. "הבשורה שלנו היא שאצלנו יש מוצרים שלאחרים אין, כמו מגוון קפה, שמן זית, טחינה ואורז, ועוד במחיר תחרותי. אנחנו מעודדים יצרנים ויבואנים קטנים, שלא נכנסים לרשתות אחרות כי הן החליטו לחזק את החזקים".
>> לסיפורים החשובים והמעניינים בכלכלה ובצרכנות - הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו והאזינו לתוכנית כסף חדש ב-ynet radio
2 צפייה בגלריה
רשת קינג סטור
רשת קינג סטור
רשת קינג סטור
(צילום: בכר נאסר)
במדפי החלב בחנויות הרשת ניתן למצוא לצד המחלבות הגדולות, מחלבות מהמגזר הערבי, יצרניות לבנה וסוגי גבינות לבנות שונים, מוצרי מתיקה, ופלים, קפה, טחינה, סלטים מוכנים ומשקאות קלים מטורקיה ומיצרנים רבים ברשות הפלסטינית. את הפירות והירקות מספקת חברת גרנות, שבבעלות הקיבוצים.
כמה מחירים ומבצעים לדוגמה: שלושה בקבוקי זירו 1.5 ליטר ב-26 שקלים, עוף טרי במשקל 16 שקלים לקילו, חזה עוף 35 שקלים לקילו, כבש טרי 65 שקלים לקילו, צלעות כבש 75 שקלים, אנטריקוט עם עצם 70 שקלים. שלוש חבילות של כריות תלמה ב-45 שקלים. שלוש כרוביות ב-10 שקלים, שעועית צהובה ב-20 שקלים, שלושה ק"ג קישואים ב-10 שקלים, תפוח אדמה ארוז – 3 ק"ג ב-11 שקלים, עגבניות ב-6.9 שקלים לק"ג.
2 צפייה בגלריה
מנכ"ל קינג סטור מג'די כתאני
מנכ"ל קינג סטור מג'די כתאני
מנכ"ל קינג סטור מג'די כתאני
(צילום: בכר נאסר)
בנוסף לסופרים, לקינג סטור יש גם פורמט חנויות שכונתיות, שפועלות בשבת, ועל כן אין לה תעודת כשרות. יחד עם זאת, היא מציינת כי מרבית מוצריה כשרים והבשר בקצביות שלה הוא משחיטה כשרה.
ברשת שותפה גם חברת הפניקס, שלפני חמש שנים רכשה 20% ממנה תמורת 40 מיליון שקל, תוך כוונה להנפיקה בעתיד ולהפוך אותה לחברה הערבית הראשונה והיחידה שנסחרת בבורסה בתל אביב. לבעלי קינג סטור יש גם חברת יבוא, מפעל המייצר מזון תחת המותג קספה וחברת סלולר על תשתית פלאפון.