לוס אנג'לס לייקרס (25:22) רשמה הלילה (בין ראשון לשני) את הרבע הגרוע בתולדותיה. אל הרבע השני במשחק מול פורטלנד בלייזרס (25:21) היא עלתה ביתרון 7 נקודות, אך להפסקת המחצית ירדה בפיגור 25 אחרי שקלעה 13 נקודות בלבד מול 45 של המארחת.
בכל ליגה אחרת העולם פיגור 71:46 במחצית היה מסמן את סופו של המשחק, אבל לא ב-NBA ולא עבור לברון ג'יימס. הכוכב בן ה-38 המשיך לזלזל בקונספט של הזדקנות עם 37 נקודות (20 מהן במחצית השנייה) ו-11 ריבאונדים והוביל את קבוצתו לניצחון בטוח בתוצאה 111:121, אחרי שהלייקרס השלימו את המהפך באמצע הרבע האחרון.
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
מזלזל בקונספט של הזדקנות. ג'יימס חוגג עם טרוי בראון
(צילום: AP)
מדובר בקאמבק השני הכי גדול בהיסטוריה של הלייקרס בפיגור של מחצית, כאשר רק הקאמבק מול דאלאס ב-2002 שבו הם חזרו מפיגור של 28 התעלה עליו. "הם התחילו להריח דם ולברון המשיך לתקוף ולתקוף", הודה צ'ונסי בילאפס המאמן המנוצח, "אנחנו היינו מאוד פגיעים ונהיה משחק צמוד".
ג'יימס אמר לאחר המשחק: "אתה יכול לוותר על המשחק ולחשוב על המשחק הבא, או שאתה יכול לחכות לראות מה יקרה ברבע השלישי ולחזור למשחק. אנחנו אוהבים להתחרות, אנחנו לא קבוצה שמוותרת על כלום, זה לא מתאים למועדון הזה".
מי שעוד הצטיין אצל הלייקרס, בעיקר במשחק ההגנה שלו, הוא פטריק בברלי. הוא עשה עבודה נהדרת בלשמור על הכוכב הגדול דמיאן לילארד וסיים את המשחק עם פלוס מינוס של 27 פלוס ב-29 הדקות בהן שיחק. "הוא חי בשביל הרגעים האלו", אמר עליו לאחר המשחק דניס שרודר (24 נקודות). תומאס בראיינט הצטרף להצגה עם 31 נק' ו-14 ריבאונדים.
2 צפייה בגלריה
פטריק בברלי
פטריק בברלי
"הוא חי בשביל משחקים כאלה". בברלי
(צילום: AP)
הניצחון של הלייקרס הוריד את פורטלנד, שבתחילת העונה הייתה הפתעה מרעננת ועבורה מדובר בהפסד שלישי ברציפות, למקום ה-13 במערב. אבל זה לא אומר שהיא מחוץ למרוץ הפלייאוף: הפער בין המקום השלישי ל-13 במערב עומד על 5.5 משחקים בלבד - קטן יותר מהפער בין מקומות 13 ו-14 (סן אנטוניו ספרס).