שתף קטע נבחר

חגיגת אפריקה: 250 אלף ש' למנכ"ל דניה סיבוס

הבונוסים באפריקה ישראל, שמושכים ביקורת רבה - מגיעים לחברות הבנות. הנימוקים בדירקטוריון להענקת הבונוס: "עבודתו המאומצת של מנכ"ל החברה, תוך ביצוע מהלכים ראויים לציון"

הבונוסים באפריקה מגיעים לחברות הבנות - מנכ"ל דניה סיבוס, רונן גינזבורג, יקבל מהחברה מענק של 250 אלף שקל. כך עולה מדיווח החברה לבורסה היום (ד') לאחר סיום המסחר בבורסה בתל אביב.

 

 

הבונוסים לבכירי החברה מושכים ביקורת רבה לאור העובדה שהם מוענקים לאחר שהקבוצה הגיעה להסדר חוב, שכלל ויתור של בעלי האג"ח של החברה על כספים שמגיעים להם. בדירקטוריון לא היו מתנגדים למענק.

 

דירקטוריון דניה סיבוס מנמק את החלטתו להעניק את הבונוס למנכ"ל: "תחת פיקוחו של מנכ"ל החברה השלימה החברה טיפול בעשרות מחלוקות כספיות עם שותפים וספקים לרבות הפשרה שהושגה עם המדינה בקשר עם ביצוע פרויקט כביש 431.

 

זאת ועוד, תחת ניהולו השלימה החברה בהצלחה את פרויקט "קניון קוטרוצ'ן" ברומניה, שהיווה פרויקט מהותי מאד לחברה. בנוסף, במהלך שנת 2010 , צפויה החברה להשלים את "מוסקו סיטי" ברוסיה, שגם הוא פרויקט מהותי מאד לחברה, בין היתר, כפועל יוצא מעבודה מאומצת של מנכ"ל החברה.

 

"ראוי לזכור, כי גם בתפקידו הקודם כסמנכ"ל הנדסה התבלט גינזבורג ביכולותיו הגבוהות והישגיו בתחום אחריותו, ועל רקע זה, בין היתר, קודם לתפקידו הנוכחי כמנכ"ל החברה. על כן, אין מקום לזקוף לחובתו את פרק הזמן הקצר יחסית בו הוא מכהן כמנכ"ל החברה אלא לזקוף לזכותו גם את העובדה, כי הינו זכאי למענק גם בגין הישגיו בתפקידו הקודם.

 

"אומנם ככלל, מענק אינו בבחינת דבר המובן מאליו ואין די בתפקוד סביר ונאות של נושא המשרה כדי להצדיק מתן מענק. שכן, בגין תפקודו הרגיל זכאי נושא המשרה למשכורתו הקבועה.

 

"עם זאת, בנסיבות המתוארות לעיל, בדבר עבודתו המאומצת של מנכ"ל החברה, תוך ביצוע מהלכים ראויים לציון ובשים לב לכך ששכרו הכולל של מנכ"ל החברה הינו נמוך יחסית לשכר הכולל הממוצע בחברות בעלות מאפיינים דומים בשוק, קיימת הצדקה עניינית להענקת תגמול נוסף למנכ"ל החברה בגין פעולותיו עד כה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רונן גינזבורג מנכל דניה סיבוס
צילום: תמר מצפי
צילום: אביגיל עוזי
לב לבייב אפריקה ישראל
צילום: אביגיל עוזי
מומלצים