נתחיל מהסוף- אוסקר גלוך הוא עילוי. מין איל ברקוביץ' מתובל בקצת חיים רביבו ומעט יוסי בניון - לא ברזומה כמובן, אך נראה שהפלא הזה, רק בן 18, משחק כבר 5 שנים מול העיניים שלנו.
ומה שהוא עושה לנו... המסירות, ראיית המשחק, הדריבלים הקטנים, הגולים. מה שהוא עשה באליפות אירופה לנוער גרם לנו להבין חד משמעית שהנה הגיע פנומן. מאז ברקוביץ' בסאות'המפטון לא התרגשנו ככה מילד שבא לתת בראש לאנגלים, ונזכור שאיל יצא לחו"ל לראשונה בגיל 24! כלומר' לגלוך היום, כשחקן כמעט שלם שעושה יש מאין במכבי תל אביב, יש עוד 6 שנים פור.

1 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א אוסקר גלוך מול שחקן הפועל חדרה גלעד אברמוב
שחקן מכבי ת"א אוסקר גלוך מול שחקן הפועל חדרה גלעד אברמוב
גלוך
(צילום: טל שחר)

אם וכאשר הוא עובר לזלצבורג יש כאן זכייה לכל הצדדים. מכבי תל אביב: לא תקבל יותר מ-7 מיליון אירו משום קבוצה אחרת + אחוזים ממכירה עתידית. זלצבורג: הולכת לשלש ואף יותר את ההשקעה בעוד 3 שנים כשאוסקר ישלוט - והוא ישלוט- בליגה האוסטרית. ואוסקר? הזוכה הגדול באוסקר. יש לו ולסובביו את כל הפריבילגיה לבחור את הקבוצה הכי מתאימה לו ולוותר על קבוצות אחרות. זלצבורג שולטת בליגה האוסטרית, ועבור שחקן כזה זה אומר מספרים, והמון.
לא מעט שחקנים צעירים קיבלו תארים וכתבות בגילי נוער והתרסקו. השתן עלה לראש והניהול היה חובבני, כי הפן הנפשי והמנטלי חשוב פי כמה מהטכני והכישרון. אז ניתן כבר לומר שאוסקר גלוך מנוהל היטב, כולל אבא קרוב מאוד. עוד מהנוער הוא כבר היה השם החם, באליפות אירופה הוא הכתיב את הטון והוביל את הנבחרת והעונה במכבי ת"א כבר אפשר לומר שהילד הזה, שבינינו מזכיר במבט איזה ילד שהיה פלא מארגנטינה, נותן עונה מעולה מספרית ומנהיגותית - והוא רק בן 18.
עם ישראל אוהב גיבורים חדשים, ילדי פלא סטייל בניון ומנור סולומון, ונראה שאנחנו בדרך לדבר הגדול הבא. אולי הגדול ביותר שידענו. הזמן יגיד. בהצלחה ילד.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.