כשקיילי ג'נר התלבשה כמו ליפה לאמבטיה

קיילי ג'נר בטקס פרסי האוסקר, ב-2020 | צילום: GettyImages

הקרדשיאנית הגיעה לתצוגת אופנה בפריז כשהיא מציגה לוק מעניין, שמשך מייד את כל תשומת הלב • גלימה בצבעי כחול ואפור, שמלת מיני והלבשה תחתונה נועזת • אז מה כבר יכול להשתבש? • כל הפרטים בכתבה

קיילי ג'נר עלתה אתמול (ראשון) לכותרות, אחרי שחשפה לראשונה את שמו של בנה המשותף עם טראוויס סקוט, 11 חודשים אחרי שנולד- אייר וובסטר ג'נט סקוט. כמו שרק הן יודעות, הקרדשיאנית אוהבת להישאר בכותרות, והמשיכה את היום בתצוגת אופנה בפריז. מה שמשך את תשומת ליבנו מייד היה האאוטפיט שבחרה ללבוש.  

איזו מתיקות: קיילי ג'נר חשפה את שמו ותמונתו של בנה

הטרנד הלוהט הבא: היילי ביבר חשפה מראה חדש

קיילי ג'נר בשבוע האופנה בפריז, צילום: מתוך אינסטגרם

ג'נר השתתפה בתצוגה של בית האופנה הצרפתי מייסון מרג'יאלה, כשהיא לבושה בכחול, אפור וכסף. בתמונות שהעלתה לאינסטגרם, היא לבשה שמלת מיני בצבע תכלת מבד קרפ, ומעליה הפריט הבולט ביותר בלוק - מעין עליונית שמזכירה מעיל או גלימה מבד משבצות אפור, שמעליו טול כחול שקוף שנתפר בכיווצים. העליונית הגיעה עד לקרסוליה של ג'נר, עם שרוולים ארוכים שקופלו כלפי חוץ וחשפו את דוגמת המשבצות, וחלק קדמי פתוח שהסיומת שלו נתפרה בכיווצים צפופים, שיצרו מראה מלכותי.

השלימה את הלוק עם נעלי עקב בצבע כסף, צילום: מתוך אינסטגרם

קיילי ג'נר בשבוע האופנה בפריז, צילום: מתוך אינסטגרם

תיק סגול משובץ אבנים כסופות. קיילי ג'נר, צילום: מתוך אינסטגרם

כדי להשלים את הלוק היא הוסיפה נעלי עקב כסופות מנצנצות ותיק סגול בהיר עם אבנים כסופות שמתכתבות עם הנעליים, ואת שערה היא אספה בקוקו נמוך. בחשבון האינסטגרם שלה שיתפה ג'נר בתהליך ההכנה, וסיפקה תמונה עם הבגדים התחתונים שלבשה מתחת לשמלה - מחוך ותחתונים בגזרה גבוהה בצבע אבן שעשויים מחומר דמוי לטקס, עם קאפ זוויתי בחזה.

בגזרת האיפור היא שמרה על מראה נקי יחסית - סומק בולט בצבע ורדרד, הברקה מרשימה בעצמות הלחיים ואודם ניודי.

הלבשה תחתונה מבד דמוי לטקס. קיילי ג'נר, צילום: מתוך אינסטגרם

ומה חשבנו על הלוק? ובכן, אין ספק שג'נר היא משפיענית אופנה ויודעת לבחור בשילובים המדויקים, ואהבנו את הצבעוניות של הבגדים - אבל משהו בעליונית לא עובד. שילוב הבדים מוזר, ואם נודה באמת - בד המשבצות האפור הזכיר לנו מצעים למיטה בפנימייה, והטול הכחול הזכיר לנו ליפה לאמבטיה.

קיילי ג'נר, לבושה כמו ספוג רחצה?, צילום: מתוך אינסטגרם

אמנם מדובר בבחירה נועזת, כמתבקש ממשפיענית בסדר גודל כמו שלה בתצוגות אופנה, אבל משהו לא מסתדר. אם הבד האפור היה מגיע בגוון בהיר יותר ובלי משבצות, או אפילו בצבע שמנת בהיר, התוצאה הסופית הייתה מוצלחת יותר.

-
**
טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר