אחרי שכבש צמד משחק הראווה מול פריז סן ז'רמן ולאו מסי, כריסטיאנו רונאלדו רשם הערב (ראשון) הופעת בכורה רשמית במדי אל-נאסר, כהשלים 90 דקות בניצחון הביתי של קבוצתו - בה חתם עד קיץ 2025 תמורת שכר עתק של 200 מיליון יורו לעונה - 0:1 על אל-איתיפאק במסגרת המחזור ה-14 בליגה הסעודית. בזכות הניצחון, שבה אל-נאסר למקום הראשון. לפי הדיווחים בסעודיה, 25,000 אוהדים מילאו את אצטדיון מרסול פארק וראו את הפורטוגלי בן ה-37 רושם דקות כדורגל ראשונות מחוץ לאירופה.
אנדרסון טאליסקה כבש בנגיחה את השער היחיד במשחק (31). הקשר ההתקפי הברזילאי היה הכוכב הגדול של הקבוצה טרם הגעתו של רונאלדו, והיום הוא כבש את השער ה-12 שלו ב-12 משחקי ליגה. רונאלדו כאמור לא כבש, אך רשם ארבע בעיטות לשער (אחת למסגרת), שתי מסירות מפתח, המון דריבלים והטעיות שהזכירו את ימיו הגדולים וניסיון מספרת. כיאה למעמדו, הוא זכה לשמירה צמודה משחקני היריבה במשך כל המשחק.
2 צפייה בגלריה
רונאלדו בועט
רונאלדו בועט
לא מצא את הרשת. רונאלדו בועט
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
רונאלדו חוגג עם חבריו
רונאלדו חוגג עם חבריו
רונאלדו חוגג עם חבריו
(צילום: AFP)
הצמרת בלליגה הסעודית רותחת. קבוצתו של הפורטוגלי כאמור במקום הראשון עם 33 נקודות אחרי 14 משחקים, היריבה העירונית אל הילאל - שבמדיה משחק סאלם אל-דאווסארי שכבש את שער הניצחון של סעודיה על ארגנטינה במונדיאל - מדורגת שנייה עם 32 נקודות אחרי 15 משחקים, אל-איתיחד שלישית עם 31 נקודות אחרי 14 משחקים ואל שבאב רביעית עם 28 נקודות אחרי 14 משחקים. אלה גם ארבע מתוך חמש הקבוצות הגדולות בסעודיה, כשהחמישית, אל-אהלי, נמצאת כעת בליגת המשנה.