גירסת הדפסה        
   
קבוצות דיון סקופים נושא #778308 מנהל    סגן המנהל    מפקח   עיתונאי מקוון    צל"ש  
אשכול מספר 778308        
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
2681 הודעות
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ג    23:33   20.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  

דוד לוי,ובגין,הם הסמלים הגדולים של מהפך77,מי שהפך את הליכוד לבית של ישראל השנייה,מהר מאוד הראו לו בליכוד שגם לבית הזה יש תקרת זכוכית למזרחים  

 
  
"אמרו 'לא ניתן לפרענק להשתלט על הליכוד'": דוד לוי סוגר חשבון

דוד לוי הוא אולי הפספוס הכי גדול של הפוליטיקה הישראלית. לצד בגין, הוא הסמל הגדול של מהפך 77' ומי שהפך את הליכוד לבית של "ישראל השנייה", אבל מהר מאוד הראו לו בליכוד שגם לבית הזה יש תקרת זכוכית למזרחים: גזענות, בדיחות, השפלות - ונתניהו שהאשים אותו בשידור חי שהוא "מוקף פושעים". הסיפור של דוד לוי, וריאיון נדיר איתו, עומד במרכז סרט תיעודי חדש בהוט 8: צפו בכתבה

דוד לוי
התמונות מליל הבחירות הדרמטי ב-1977, המהפך, אולי מקפלות בתוכן את הסיפור כולו. "דוד לוי תפס מקום בשורה הראשונה ליד שמחה ארליך מנהיג הליברלים ובסמוך לאהוד אולמרט", נאמר בשידור. "בתוך ההמולה הגיע גם עזר ויצמן ודוד לוי חבר הכנסת מבית שאן נאלץ להיפרד מכסאו ולצאת מהתמונה". בכל מדינה אחרת היו מלמדים על דוד לוי בבתי הספר. הסיפור על פועל בניין פשוט שהגיע לתפקיד שר החוץ וסגן ראש הממשלה הוא הרי סיפור הצלחה מעורר הצלחה. רק שאיכשהו אצלנו השם דוד לוי נדחק.


עלייתו ונפילתו של דוד לוי, מלך ישראל השנייה

מי שחי כאן בשנות ה-80 וה-90 זוכר בעיקר את הבדיחות, החיקויים הלעגניים וגם הגזעניים. לאורך השנים קצת נשכחה העובדה שלוי היה באמת אחד הפוליטיקאים המשמעותיים ביותר בתולדות מדינת ישראל. "אני הרי הייתי בפיהם כמו קוף, שזה עתה ירדתי מעצים", אמר בעבר בכאב. בתו אורלי לוי-אבקסיס אומרת: "אני חושבת שאבא הוא פספוס. כל הכישורים, כל היכולות, כל הניסיון - ואתה רואה את הקומון סנס שלו, אבל זה היה בתקופה שהגזענות הרימה ראש. יש אנשים שחולים עדיין במחלה הזו".

"דוד לוי הוא ההחמצה הכי גדולה של הפוליטיקה הישראלית, בטח של הליכוד", קובע פרופ' סמי שלום שטרית, חוקר, מרצה ומשורר. העיתונאי ניסים משעל מוסיף: "הוא היה יכול להיות ראש ממשלה טוב, אבל לא נתנו... לא עלה על דל מחשבתם".

זכה לחיקויים נלעגים ולבדיחות מעליבות. החרצוף של דוד לוי
הכניסה ל"רשימה השחורה" - והחיבור לבגין

לוי עלה מרבאט בגיל 19 היישר למעברה בבית שאן. בתחילה, כמו רוב תושבי העיירה, עבד במפעלים ובשדות של הקיבוצים בסביבה. אחרי שארגן שביתה בדרישה למים נקיים לעובדים, הוכנס לרשימה שחורה: "בכל מקום שאליו הופניתי לא הייתה עבודה בשבילי, אז חיפשתי פרנסתי במקום אחר", הוא מספר כעת בסרט חדש - "דוד מלך ישראל השנייה", שישודר בהוט 8.

הוא הלך לעבוד בבניין בתל אביב, ובעבודה ובנסיעות לבית שאן הוא החל להבין את הפערים העצומים בחברה: "אמרתי שצריך להיאבק, צריך להילחם". לוי מתחיל להוביל מאבקי עובדים בבית שאן ומושך את תשומת ליבו של מנחם בגין, מנהיג מפלגת חירות. עד סוף שנות ה-60 הייתה זו מפלגה קטנה של זקני מחתרות האצ"ל והלח"י, ורוב בני עדות המזרח הצביעו למפא"י. בגין זיהה את הפוטנציאל של הצעיר מבית שאן, שנבחר לכנסת ב-1969.

"כשבאו להתקין את הטלפון הראשון בבית שאן זה בבית שלי כחבר כנסת, לאחר מכן שירות לציבור - כל מי שצריך משהו בא לטלפון של דוד", הוא נזכר. בכתבה ששודרה אז סיפרו: "הטלפון מבשר על הצלחותיו של דוד לוי, האיש שצבר כוח מפתיע במשך זמן כה קצר והפך למנהיג העדה".

ריאיון עם השרה אורלי לוי אבקסיס
"אני חושבת שאבא הוא פספוס". אורלי לוי אבקסיס
והוא נזכר: "התחלתי לנסוע לאופקים, לשדרות, לקריית שמונה, לחצור, לדימונה. עשיתי חריש עמוק מאוד במקומות האלה שהמציאות שם הייתה דומה לזו שבבית שאן". סמי שלום שטרית מסביר: "דוד לוי בעצם בונה את הליכוד כתנועה המונית. הוא הולך לעיירות ולשכונות ואומר לאנשים 'בואו, הדלת פתוחה". ללוי, הוא אומר, היה תפקיד קריטי בחיבור של תנועת יוצאי האצל והלחי למאסות של העולם מארצות ערב וצפון אפריקה. תפקיד קריטי בהפיכת הליכוד למפלגה שאנחנו מכירים כיום, זו ששני שלישים ממצביעיה הם בני עדות המזרח.

"ניצחון כפול - הוא משלנו, הוא כמונו"

"הייתה לו תרומה משמעותית מאוד למהפך. אני לא בטוח שבלי דוד לוי זה היה קורה", טוען רובי אלמליח, מיוצרי הסרט. ומרב בטיטו העיתונאית נזכרת: "נולדתי וגדלתי בבית שאן. זו הייתה הפעם הראשונה שראיתי בית-שאני בטלוויזיה, הוא היה המופע הראשון שבו יכולתי איכשהו לראות את הבבואה שלי משתקפת, שלי ושל המשפחה שלי. ב-1977 אני בת 7 בכיתה א', בית שאן בטירוף, הניצחון הוא ניצחון כפול - יש פה גם את מנחם בגין וגם את דוד לוי מבית שאן - הוא משלנו, הוא כמונו".

בממשלות הליכוד לוי מתבלט כשר יעיל ועצמאי. הוא נתן תנופה כשר השיכון לפרויקט שיקום השכונות, בניית 300 אלף דירות. הוא עוזר לבגין להעביר במרכז הליכוד את הסכם השלום עם מצרים למרות התנגדות לא פשוטה. מאוחר יותר בשנות ה-80 הקול שלו יהיה המכריע בעד הנסיגה מלבנון. לוי מכהן כסגן ראש הממשלה ב-1983 כשבגין אומר "איני יכול עוד" ומתפטר. מרכז הליכוד התכנס לבחור את היורש.

"הייתי כתב צעיר לענייני מפלגות, הלכתי לסקר את זה. האולם והמסדרונות היו מלאים לקראת ההצבעה", נזכר משעל - שבספרו מקדיש פרק לימים שבהם דוד לוי רץ לראשונה לתפקיד ראש הממשלה. "אני מבחין בצורה ברורה שיש רוב מזרחי שאמור להצביע מי יהיה ראש הממשלה הבא ומי יהיה מנהיג הליכוד, ואני רואה גם הרבה מרוקאים ודוד לוי הוא מרוקאי צעיר בן 46". משעל אמר אז בשידור ליצחק שמיר: "הרושם הוא שמתחולל כאן איזשהו מהפך שלפיו אנשי עדות המזרח גוברים על דור ההמשך האשכנזי", ושמיר השיב לו: "לגמרי לא, הם תמיד התקבלו בכבוד, בחיבה ובאהבה בתנועה הזו".

"הייתי בפיהם כמו קוף שירד מהעצים". דוד לוי באירוע של הליכוד, ארכיון | צילום: עודד קרני
"הפנימו את הדימוי של המזרחי הנחות"

לוי היה שר מוערך, בוודאי כריזמטי יותר מיצחק שמיר, אבל הוא נלחם בממסד. "הם היו גזענים, לא היו מסוגלים לראות מזרחי, לא כל שכן מרוקאי, מוביל אותם", אומר שלום שטרית. ולוי מסביר: "אמרו 'לא ניתן לפרענק הזה להשתלט על תנועתנו', נאמרו הדברים הללו".

משעל משחזר: "הלכתי לכמה ראשי סניפים מרוקאים שהיו שם, שאלתי אותם 'יכולתם להכריע, יכולתם להצביע בעד האיש שלכם, מהמוצא שלכם, מנהיג' - הם שתקו. הם לא הגיבו. רק יותר מאוחר לימים הבנתי בעצם שהם לא הצביעו לו בגלל שהוא מהמוצא שלהם. המרוקאים והמזרחים של אותו מרכז לא ראו בדוד לוי מישהו ראוי". ובטיטו מחדדת: "הליכודניקים שצמחו בשנים שאני גדלתי קיבלו את התחושה שמרוקאי פשוט לא יכול לעשות את זה". לפי שלום שטרית, "מזרחים הפנימו במשך עשרות שנים את הדימוי של המזרחי הנחות, הלא מסוגל, הלא משכיל, לא מדבר אנגלית לצורך העניין ולא ראוי עדיין להנהיג".

חלק גדול מחברי המרכז היו מזרחים, לוי הרגיש שיש לו סיכוי טוב - רק שבאותה תקופה החל ז'אנר חדש בישראל, בדיחות דוד לוי. אמיר בן דוד, שיצר את הסרט יחד עם רובי אלמליח, נזכר: "בדיחות דוד לוי התחילו כשדוד לוי חרג מהתפקיד שייעדו לו בחברה הישראלית. אתה מזרחי, אתה מבין בשיקום שכונות, זה מעולה. מהרגע שהוא הרים את הראש ואמר 'אני רוצה להיות ראש ממשלה' - הופה, אתה בדיחה זה לא היה דבר קטן, אלו היו שנים שכל הארץ סיפרה בדיחות דוד לוי, יצאו חוברות עם בדיחות דוד לוי, ב'העולם הזה' פרסמו דפים - היו מאות מאות בדיחות".

יצחק שמיר. יחסים מתוחים
הפסיד לו בהתמודדות אחרי פרישת בגין. לוי עם יצחק שמיר | צילום: הרמן חנניה, לע"מ, חדשות
ובטיטו מזכירה: "אני זוכרת את החיקויים של טוביה צפיר, הם שרפו לי את הנשמה. כל בדיחה הייתה על המרוקאיות שלו. אחר כך היו החרצופים - הם הרגו אותו, לקחת דמות ולהתחיל ולסיים אותה במילה אחת - מופלטה. זה מה שהדמות שלו אמרה. אמרתי 'רגע, אם האנשים החכמים מהטלוויזיה, זה כל מה שהם רואים כשהם מסתכלים על דוד לוי, אולי הם צודקים?".

"לאן יכול בן אדם להגיע בתאווה לתפקיד?"

נושא השליטה באנגלית היה אחד המוטיבים החוזרים, גם כשלוי היה שר החוץ עשור אחרי כן. "בעולם בניגוד לישראל קיבלו את זה כדבר טבעי שנציגה של מדינת ישראל, שר החוץ, הוא דוד לוי ואולי האנגלית שלו לא רהוטה", מזכיר משעל. "זה לא הפריע להם, השפה לא היוותה מכשול". אך זה לא הפריע לעמיתיו לממשלה להגיד שלוי מביא איתו רמה "ערבית או אפריקנית", ממש במילים אלה, ולמסגר אותו באופן שלילי - מה שהגיע לשיא בפרשת "הקלטת הלוהטת".

נתניהו, שהתמודד על ראשות הליכוד ב-1993, אמר אז בשידור: "התקשר אלמוני, איים על אשתי שאם לא אפרוש מהמרוץ לראשות הליכוד יפורסם עליי אותו חומר" - בהתייחסות למידע על רומן שניהל שלכאורה תועד. "זה לא כל תנועת הליכוד, זה אדם אחד מוקף בחבורה של פושעים שפועלים בשיטה של עולם תחתון, של מאפיה", אמר נתניהו, ולוי מגיב לכך בסרט: "לאן יכול בן אדם להגיע בתאווה לתפקיד? יש קווים שאסור לעבור אותם".

דוד לוי ובנימין נתניהו
במערכת היחסים עם נתניהו, לוי תויג תמיד כזה שרק הכבוד חשוב לו | צילום: רויטרס, רויטרס1
במערכת היחסים עם נתניהו, לוי תויג תמיד כזה שרק הכבוד חשוב לו. "הם אומרים שהוא נעלב, אני קוראת אצל הפרשנים וזה תמיד 'הוא נעלב'", מטיחה בטיטו. "אף פעם לא היה פרשן שאמר 'רגע הבטיחו לו, לא קיימו - והוא קם והלך'. כולם תמיד דיברו על זה שהוא נעלב".

בהפגנה בכיכר ציון לפני רצח רבין ירד דוד לוי מהמרפסת ועזב את המקום, כאשר זיהה את הקריאות והכרזות. "אני מקווה שתהיה התבונה לשים קץ להשתוללות ולחוליגניות הזו", אמר אז. "יהיה העניין אשר יהיה, יישאו אנשים צלבי קרס ומדי SS ויקראו 'בוגדים' ויסיתו - אני סולד מן הדרך הזאת, אני מוקיע את הגישה הזאת". אבל אף אחד לא אמר על לוי שהוא הראשון שזיהה, להיפך. אחד השרים המוערכים בממשלה הוצג פעם אחר פעם כטיפש לחלוטין.

נתניהו על המרפסת בהפגנה
דוד לוי עזב ומתח ביקורת. נתניהו בהפגנה בכיכר ציון לפני רצח רבין | צילום: חדשות 2
"כאילו אנחנו עדיין באותה נקודה"

בסרט רואים משאל רחוב מתחילת שנות ה-90, שבו שואלים על ההחלטה של לוי לרוץ לראשות הממשלה. "הוא לא מתאים להיות ראש ממשלה, ואם הוא ייבחר להיות ראש ממשלה זו בושה למדינה שלנו", הצהיר אחד, ואחר עקץ: "הוא עדיין בחיתולים שלו". לפי היוצר רובי אלמליח, "אני חושב שזה אולי הרגע הכי עצוב בסרט, שאתה רואה אנשים מזרחים ואתה רואה את ההפנמה שלהם".

בהקרנת הבכורה של הסרט פגשנו גם את יהודה אלמליח, אביו של רובי הבמאי - בן למשפחת עולים ממרוקו שהגיעה לשדרות, ליכודניק שרוף כל חייו. "אני לא חשבתי שהוא כזה איש חשוב ומוכשר, אני חשבתי שהוא יותר בדיחה", הוא מודה. בדור שלי הדחקנו ואמרנו שאין גזענות והכול בסדר, וזה לא נכון. אבל הכול השתנה אז גם הליכוד השתנה". ובנו רובי משיב: "אני לא מסכים איתו דווקא, כי אני חושב שהמצב לא השתנה בליכוד".

צפו: דוד לוי מקבל את הפרס מבנט (צילום: תאגיד השידור כאן, חדשות)
"בלעדיו לא בטוח שהמהפך היה קורה". עם נפתלי בנט בקבלת פרס ישראל | צילום: תאגיד השידור כאן, חדשות
הסרט, אומר רובי הבמאי, היה דיאלוג עם אבא שלי. "אני זוכר שבאחד הוויכוחים ביום שישי שאלתי אותו מי הולך להחליף את ביבי לדעתך בליכוד, נתן לי רק שמות של אשכנזים - ארדן, ברקת, כ"ץ, לוין - לא היה אף מזרחי. עצוב כמה לא למדנו, כמה לא השתנינו. אתה רואה שאין לך שום הבדל, אנחנו כאילו נמצאים בדיוק באותה נקודה". לפי בטיטו, "כשאתה מגדל אנשים בתודעה שהם לא מספיק טובים, הם גדלים בתודעה שגם הם לא יצליחו להגיע אף פעם - הם יכולים להיות הסגנים, יו"ר הכנסת, שרת התחבורה, אבל לא ראש ממשלה, הם לא יעמדו בראש החץ, הם לא יגיעו לשם".

מפתה לצייר את דוד לוי כסוג של משה רבנו שראה את הארץ המובטחת אך מעולם לא נכנס אליה. אבל מי כן נכנס לארץ המובטחת? לא רק שלליכוד עדיין לא היה מנהיג מזרחי, אלא שבצילום הקבוצתי של ראשי המפלגה באחת ממערכות הבחירות האחרונות היו רק גברים אשכנזים. למעשה גם היום בקבינט המדיני-ביטחוני יש לליכוד 8 שרים, שרק שניים מהם מזרחים.

הסלפי שעורר סערה
תמונה בלי מזרחים, גם כיום: הסלפי של ראשי הליכוד, 2019 |
"עדיין לא בשלים להמליך עליהם מלך מזרחי"

אם את דוד לוי תיארו תמיד כמי שנעלב או מסתגר בביתו, אז גם שלושה עשורים אחרי פוליטיקאי מזרחי בכיר אחר שלא קיבל את התפקיד שרצה מתבצר בבית - אלא שהפעם מדובר בדודי אמסלם. אחרי שגם הוא כמו לוי זוכה לקריאות "דוד מלך ישראל", הוא תוקף: "אותי לא משפילים, לא ישפילו אותנו הספרדים, בני עדות המזרח - אף אחד לא ישפיל, גם לא ראש ממשלה מטעם הליכוד".


חה"כ דודי אמסלם תוקף את נתניהו

בסרט מלווים את לוי לטקס פרס ישראל ב-2018, סוג של נחמה מאוחרת לאיש שלא זכה להכרה מהממסד בזמן אמיתי. יובל שטייניץ מתועד כשהוא אומר לו: "כל עם ישראל שמח בפרס שלך, לא רק ה... לא רק אשתי ומשפחתה המרוקאית אלא גם האבא האשכנזי שלי אמר 'זה פרס ראוי'". ויצחק בוז'י הרצוג, לימים הנשיא, אמר: "אבא כתב ביומנו 'דוד לוי צריך להיות ראש ממשלת ישראל, בליכוד לא ייתנו לו'".

בטוויסט היסטורי של ההיסטוריה דווקא מי שקרא ללוי "בכיר בליכוד מוקף בחבורת פושעים" הוא היום המלך של ישראל השנייה. המיליונר האשכנזי בן האצולה מרחביה כרת עם המזרחים את ברית המקופחים. "אותו דבר עשו לנו, לישראל השנייה", הצהיר אחד מתומכיו. "אותן אליטות שנלחמות בו, נלחמות בנו".

דוד לוי, אהוד ברק ויאסר ערפאת
עם ערפאת ואהוד ברק
"דוד הוא לא מלך ישראל השנייה", טוענת בטיטו, "אם הוא היה מלך אז אזרחי ישראל השנייה היו בוחרים בו לראשות הממשלה. הם לא בחרו בו מעולם. אני ציפיתי וחשבתי שיהיו עוד הרבה דוד לוי אחרי שהוא 'הגיע כמעט', הייתי משוכנעת שיהיו המון, שהם יגדלו בכל מקום כמו ירוחם ודימונה וקריית שמונה ויש, אבל הם אף פעם לא הגיעו למעלה. 74 שנים זה מספיק זמן לעשות את העלייה הזו והם לא הגיעו".

ומשעל מסכים: "אנחנו בשנת 2023, אתה רואה באופק מועמד מזרחי שיכול לכבוש את ראשות הליכוד וראשות הממשלה? לא. וזו הבעיה מפני שהמזרחים עדיין לא בשלים להמליך עליהם מלך מזרחי ואני לא רואה את זה בשנים הקרובות". ולשלום שטרית יש המלצה כואבת לצעיר מזרחי שרוצה להיות ממשלה: "שיעבור לדנמרק".

https://www.mako.co.il/news-politics/2023_q1/Article-0bdb9e80334c581027.htm?sCh=31750a2610f26110&pId=173113802



              תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה         (ניהול: למבזק)        
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד


  האשכול     מחבר     תאריך כתיבה     מספר  
  1. לא חדשות ובטח לא סקופ. 2. ניצול ציני של ליל שבת 3. מאקו 4. אני מקשיבה שלהבת 20.01.23 23:38 1
     איזו תגובה משובחת. הנסיך 20.01.23 23:52 9
     גדול. אלופה חתול 21.01.23 00:06 12
     1. למה לא חדשות? יש פה כתבה סופר מעניינת,2.העלו את זה היום,3.מהווה את אחד משלושת אתרי החדשות המובילים בישראל.4. רקוויאם היא יצירת מופת Amadeus 21.01.23 00:57 19
         ,דוד לוי זה חדשות? בן כמה אתה? שלהבת 21.01.23 01:11 21
             מה זה משנה לעניין הגיל שלי? Amadeus 21.01.23 01:13 22
                 כי להעלות ב-2023 כתבה על דוד לוי, זה בערך כמו להעלות כתבה על דינוזאורים. שלהבת 21.01.23 01:40 23
                     צודקים הביביבוטים שהכתבה אמנם על דוד לוי אבל הסירחון של נתניהו כבר בתחילת דרכו מאפיל על הכל חדה 21.01.23 03:56 48
                         נכון, בדיחות דוד לוי זה משהו שמכונת הרעל הביביסטית המציאה, בטח. בדיחות דוד לוי היו עוד לפני שמישהו בכלל ידע berale 21.01.23 10:33 65
                         האמת היא שבאותם ימים המתחרים הריאליים על תפקיד יו''ר הליכוד היו אנשים עם עבר מפואר, בגין מנהיג האצ''ל berale 21.01.23 10:55 67
                             מעולל = מהולל berale 21.01.23 16:12 98
                     גם כתבה על דינוזאורים היא מעניינת סנפר 21.01.23 08:29 59
                     תמיד היו אנשים בורים, הם מעולם לא השוויצו בבורותם כמו בעידן הזה פרש צפוני 21.01.23 11:29 78
                         אוי,איזה מפיק פרטי שהפיק דוקו חדש לערוץ 8. זה ממש לא מתקבל על הדעת שבדוקו בערוץ 8 יציגו תמונת מציאות מעוותת. berale 21.01.23 12:08 89
                     למה את כ''כ מתנגדת לכתבה על דוד לוי? ש-עצמון 21.01.23 11:50 83
                         נראה לי הוא לא מתנגד לכתבה, אלה לאופן המניפולטי שבו מוצגים הדברים בכתבה. אם זה יהיה תלוי בשמאל אז הם בעוד berale 21.01.23 12:03 88
                     מסכים לגמרי. רק ימין 21.01.23 12:35 91
             תמשיכי להתלהם לא יעזור לך, ביבי מושחת ומסתבר שגם גזען לא קטן, Oasis 21.01.23 19:59 114
         תחסוך מאיתנו את חומרי התעמולה ושטיפת המח שלכם. עזיזה 21.01.23 05:44 54
         מאקו זה אתר חדשות? n12 כן אבל מאקו זה אתר רכילות וקליק בייטים Liran401 21.01.23 08:47 61
     אם את מתהדרת בכך שהנאשם מעסיק על חשבון המזרחיים שמצביעים לליכוד יועץ אישי שמתמחה בהשפלתם באמצעות טיפוח רגשי נחיתות, זו זכותך המלאה! גבולן 21.01.23 06:34 56
     מדוייק להפליא מסי פרגוסון 21.01.23 08:23 58
     סתם עוד יוֹם עֶבְרָה, או יום של זעם האינג'יניר 21.01.23 23:05 125
  כתבה מצויינת Yeshisaurus 20.01.23 23:40 2
     גם לדעתי. כינרת 20.01.23 23:46 6
  אמרתי שוב ושוב בנימין נתניהו כמו אולמרט שתולים בימין מטעם כנופיית החונטה והם שמאל קיצוני המעיר 20.01.23 23:44 3
     🤣 micmic 20.01.23 23:45 4
  כתבה יפה. עדי 20.01.23 23:46 5
  למי שמעז לפקפק באיכויות של כאן 11: LO-DAALI 20.01.23 23:49 7
     מבריק ilanka 21.01.23 00:15 17
         ה 3 שניות האחרונות זה בדיוק המשמעות של סאטירה תילתן אדום 21.01.23 09:41 64
             והבדיחה בשלוש שניות האלו היא עלינו, שעדיין לא השתחררנו מהגזענות. LO-DAALI 21.01.23 11:28 77
  כנראה שהיה מתוייג כשמאל קיצוני בימינו 27סוט 20.01.23 23:51 8
     היה שותף של ברק באיחוד סיעות אביהו 20.01.23 23:54 10
     בדיוק כמו שכול מנהיגי המערך/ העבודה של פעם היו מתויגים היום כימין קיצוני... סייר 21.01.23 00:06 13
         מישהו משווה את מנהיגי מפאי של אז למנהיגים/ות דהיום? ש-עצמון 21.01.23 11:52 84
     לזכותו של דוד לוי ייאמר (ואיני מחובביו כלל) שהיה לו ביצים ותעוזה לצאת מול נתניהו אבי_85 21.01.23 02:22 28
  השמאל תמיד מפגר ב 30-40 שנה...אחרי ''ההערצה'' לאחרונה לבגין, אותו הם תקפו בזמן אמת... סייר 21.01.23 00:04 11
     האשכנזי היחיד שפגע בו, היה נתניהו מירי 21.01.23 01:57 25
         אז פשוט ביבי בדה הכל מליבו? ואם כן, למה להביך עצמו מול כל המדינה בטלויזיה, שבגד בשרה? אבי_85 21.01.23 02:24 29
             בשביל ההתקרבנות.. יש אנשים שזה עובד עליהם.. Street 21.01.23 02:40 32
                 בשורה התחתונה, מצביעי הליכוד הוכיחו שהם תמיד בעד מזרחיים... בדרג השני והשלישי אך לעולם לא בראש ההנהגה של התנועה. גבולן 21.01.23 06:36 57
                     ממש כך ש-עצמון 21.01.23 11:56 85
             כי מישהו התקשר ואיים עליו עם הקלטת... מסתבר מירי 21.01.23 02:49 34
         אני מתקשה להבין אם קביעתך נובעת מזכרון לקוי או משנאה לנתניהו... סייר 21.01.23 02:53 37
             יופי. אבל דוד לוי היה מוכשר, וביבי פחד שיגבר עליו. מירי 21.01.23 03:00 39
                 הבנתי. רק נתניהו פגע בו...ולעזאזל העובדות, כמו, למשל, שלוי היה הרבה לפני נתניהו בליכוד... סייר 21.01.23 03:13 44
                     אני יכולה לומר זאת עלייך בדיוק! מירי 21.01.23 04:09 49
                     מדויק האזרח ע 21.01.23 11:31 79
             מסכימה עם כול מילה! אחדסתם 21.01.23 11:07 69
     כל התורה על רגל אחת האזרח ע 21.01.23 11:33 80
  דוד לוי לא היה יכול להנהיג אף אחד עמוס 21.01.23 00:07 14
     ברור :)) אבי_85 21.01.23 01:02 20
     מי שהפך את הנאום לנאום הקופים??? תנחש! מירי 21.01.23 03:01 41
         מי? מדובר בהתמודדות על ראשות הליכוד ב 1992. שמיר נבחר, והפסיד לרבין. סייר 21.01.23 03:26 46
             לא. ממש לא לזאת התכוונתי. דוד לוי עלה ועלה והיה עם הבכירים. מירי 21.01.23 04:26 51
  זה כמעט עולה לי בבריאות לפרגן ל-MAKO. אבל הכתבה של ציון נאנוס (כנסו לצפות) - פשוט מצוינת ilanka 21.01.23 00:09 15
  את דוד לוי נשאו בליכוד על כפיים רוניר 21.01.23 00:10 16
     חטא הגאווה היה לכולם! מימין ומשמאל. לדוד לוי היתה גאווה על השגיו ובצדק מירי 21.01.23 03:03 42
         מידע רב וקרוב רוניר 21.01.23 16:22 99
             לא אמרתי שאני צודקת. זאת היתה האווירה אז מירי 21.01.23 18:19 107
  למען השם, די כבררר עם ''ישראל השנייה'', מי בכלל ה*ליץ את הביטוי והמונח הזה ''ישראל השנייה''? אבי_85 21.01.23 00:34 18
     אתה צודק. הנושא של ישראל השניה, כבר עולה על העצבים. כי יש רק ישראל אחת. ושיפסיקו לבלבל את המוח מירי 21.01.23 03:04 43
         מי שיושב במרכז הארץ, אשכנזי או ''משתכנז'' בטוח שאין ''ישראל שניה'', ממש כמו האדמירל הטורקי שאמר ''מלטה יוק!''. סייר 21.01.23 03:32 47
             אז גם אתה שייך למתקרבנים? מירי 21.01.23 04:20 50
                 לא שהימין מתבכיין רוניר 21.01.23 16:26 100
                     עד מתי? מירי 21.01.23 18:20 108
  בנושא דוד לוי. אני מסכימה עם כל מילה. מירי 21.01.23 01:52 24
     איך את מסבירה שהעיר בית שאן עד היום מתנהלת כמו עסק פרטי של משפחת לוי? אבי_85 21.01.23 02:19 27
         עם אותו הסבר שבן דודו של נתניהו השחית את הרכש הבטחוני Street 21.01.23 02:45 33
         אינני מסבירה. כי לא ידוע לי על כך מירי 21.01.23 02:50 35
  לא יודע איך אפשר לקרוא לכתבה מצוינת כשנאנוס מנסה בסאבטקסט להעביר כל מיני מסרים דבילים ממוחו הקודח רנה דקארט 21.01.23 02:06 26
     כששמאלנים מהללים מנהיג עבר ימני, יש לכך מטרה, והיא בוודאות לא לטובת הימין... סייר 21.01.23 03:01 40
         ברור, וגל הכתבות של נאנוס הן כאלו. מלאות בסאבטקסט ודעות קדומות נגד הימין. רנה דקארט 21.01.23 13:08 96
             מי שמדבר על מאקו לא מבין שמדובר בכלל על סרט דוקו שעשו שני יוצאי מרוקו על דוד לוי, Oasis 21.01.23 20:43 115
                 מקדמים יוצרים שמאלנים בהוט 8 . אין קשר למזרחיות או לימין. הסרטים מוטים שמאלה pingi 21.01.23 23:55 130
  כאשר פותח האשכול את מאקו כואבים על מזרחיים ו''ליכוד''. לא קניתי. hamuda 21.01.23 02:26 30
     לא נכון. פשוט, הוציאו מהנפטלין את דוד לוי. והרי, כל הזמן מדברים על ישראל1 וישראל 2. מירי 21.01.23 02:53 36
         לא בחסד עליון אבל בעברית טובה במיוחד. רוניר 21.01.23 16:30 101
  דוד לוי מלקק מחשב במשרדו. הבת נכנסת ''אבא, מה אתה עושה?'' - ''טועם אי-בי-אמ!'' hamuda 21.01.23 02:29 31
     היו בדיחות יותר גרועות על הילדים שלו. אם אני זוכרת נכון, היו שבעה. מירי 21.01.23 02:54 38
         לא שמעתי מעולם בדיחות על הילדים שלו סנפר 21.01.23 08:32 60
         הבדיחות על ילדיו ועליו היו מבישות ש-עצמון 21.01.23 11:59 86
  בית היוצר של מכונת הרעל של השמאל עובדת שעות נוספות לאס וגאס 21.01.23 03:17 45
     מגיע לנתניהו. הוא עשה הרבה יותר גרוע נגד בנט, גנץ ולפיד. וכמובן שנגד סער, שהגיע למקום טוב בפריימריז! היה לכולם ממי ללמוד ובמי להתנקם. מירי 21.01.23 04:28 52
  זו לא כתבה על דוד לוי. זו כתבה על פרצופה האמיתי של החברה הישראלית ביחס למקומם של הפוליטיקאים שאינם אשכנזים Iceman 21.01.23 05:37 53
     כתבה שמכפישה את שמם של אנשי מרכז הליכוד, הפיקחים שיודעים טוב מאוד מה הם עושים. pingi 21.01.23 23:57 131
  חברי המרכז המזרחים רואים עצמם נחותים וכך הם מצביעים נגד עצמם והליכוד משועשע מכך יואב 21.01.23 05:55 55
  המזרחים של הליכוד צריכים את האשכנזי שישלוט בהם מאז ולעולם. עצוב מאד. mic 21.01.23 08:55 62
     דמוקרטיה זו מילה קשה מסתבר האלכימאי 21.01.23 11:41 81
         איך מה שהיא רשמה סותר את הדמוקרטיה? 27סוט 21.01.23 11:44 82
  אם אני מעלה לכאן פרשנות של ברדוגו-תומכו הגדול ביותר של דוד לוי, הקורע את אשכול התעמולה הזה לגזרים, כנראה שאנעל כבשה פועה 21.01.23 08:56 63
     לא תומך אלא מנערי… רוניר 21.01.23 16:32 102
  השמאל הלבן לא מסוגל לקבל את זה שהשחורים יותר דמוקרטים מהלבנים ולא חייבים שחור שינהיג אותם אלא יבחרו בלבן שיודע מה הוא עושה. ANTI-PC 21.01.23 10:38 66
     אז עד היום לא הצלחתם לייצר מזרחי אחד שראוי לשלוט? LO-DAALI 21.01.23 12:37 92
         כדורגל מכיר? ANTI-PC 21.01.23 13:05 94
             אז התשובה שלך היא שלא? עד היום לא קם מזרחי ראוי? אתה באמת טוען ששמיר למשל היה יותר ראוי LO-DAALI 21.01.23 13:07 95
                 ברור, רק לאחר סילוק כל השמאל הלבן והפלת המשטר העליון והעפת כל נאמניהם מצמרות הגופים והצמתים החשובים ANTI-PC 21.01.23 13:38 97
                     כותב כמו האוייב ומסביר כמו האוייב-הוא אוייב! מירי 21.01.23 18:18 106
                         כותב כמו אוייב? אולי זה בגלל שהשמאל רואה ביהודים אוייבים תגובותי נקראות לך ''כמו של אוייב''? אחר כך השמאל הגזען שטבח ביהודים למען האג'נדה ANTI-PC 21.01.23 19:48 113
                             שוב אני קוראת לך, לך!!!! ועוד איך כמו האוייב. מירי 21.01.23 21:11 116
                                 סביבתי מלאת השינאה? בחיי שלכל השמאל אין אפילו טיפה אחת של מודעות עצמית🤦🏻‍♂️ ANTI-PC 21.01.23 22:00 119
                             אם נחליף בפוסטים שלך את השמאל ביהודים נקבל חלקים מתוך מיין קאמפף, אתה אדם חולה ומקומך לא בין בני אדם, Oasis 21.01.23 21:24 117
                                 רק מכיוון שאין מהשמאל שום ציפיה להתנהגות תרבותית אף אחד לא מזדעזע מהשימוש של אנשי שמאל בכינויים של נאצים ליהודים. ANTI-PC 21.01.23 21:58 118
                                 על כמה מתערבים שאתה תחסם.? מירי 21.01.23 22:43 122
     לך...... פשוט לך! מירי 21.01.23 18:14 105
  נו באמת donnie 21.01.23 11:03 68
     הם חושבים שהציבור שכח איך קראו לבגין פאשיסט.. כלום לא השתנה אצלם רק השמותהגיחוך, והלעג אותו לעג . פלומה 21.01.23 11:07 70
         חבורה של צבועים donnie 21.01.23 11:08 71
             וכשנוח להם ביב אחראי, ביבי שומר על בית המשפט.. וכשהממשלה מתקדמת ברפורמה פלומה 21.01.23 11:14 72
                 חושבים שכולם מטומטמים בונים על הזכרון הקצר donnie 21.01.23 11:15 73
                     מפה זה מתחיל .שכרון הכוח איך אמרה חיות במנייסטרים חרוש כבר 35 שנה.. אז העם שרוצה תיקונים מבוטל. פלומה 21.01.23 11:20 75
         בגין הוציא את השד העדתי שכבר כמעט נעלם. ועל כך בנה את עליית מירי 21.01.23 18:26 110
             להזכיר לך איך התייחסו למזרחים? פלומה 21.01.23 18:30 112
             מירי, את מתבלבלת nili 21.01.23 22:51 123
                 נכון שלא נכנס לבקבוק עד הסוף. מירי 21.01.23 23:06 126
                     ++👍 כל מילה מירי כינרת 21.01.23 23:08 127
                         תודה כנרת. התמיכה שלך בי בימים מירי 21.01.23 23:52 129
                     לצערי זה קורה גם אצל החילוניים nili 21.01.23 23:42 128
                         מישהו שואל אותך היום? אותי? אף אחד. מירי 22.01.23 00:02 132
     זה לא ערוץ2! זה הליכוד עצמו לגלג והשמיץ. מירי 21.01.23 18:24 109
         חחח donnie 21.01.23 18:30 111
  כותרת שגויה: לא ''גם'' בליכוד יש תקרת זכוכית למזרחיים אלא ''רק'' בליכוד יש... גבולן 21.01.23 11:15 74
  התקשורת המעוותת היא הרעה החולה מאז ועד היום האזרח ע 21.01.23 11:24 76
     השמאל צחק והשפיל אז את דוד לוי והיום הם מאשימים את הליכוד בלעג לדוד לוי Not that wise 21.01.23 16:42 103
  הייתה תקופה בשנים האחרונות שהיה ניתן לבצע תיקון ציבורי לשם שיצא לו, אבל הבת שלו הרסה לו כל סיכוי כזה לחלוטין כוספלסטיק 21.01.23 11:59 87
  לא זכוא לי שדוד לוי היה מסמלי המהפכה ב 77 Amnonimus 21.01.23 12:32 90
     אכן הכתבה מגמתית, חד-צדדית ומשכתבת את ההיסטוריה. מיינדפול 21.01.23 13:03 93
  קודם שינקו את הגזענות באורוות שלהם נאקימה 21.01.23 18:10 104
  כן אוחנה יור הכנסת בהחלט אחלה תקרה Mr_Black 21.01.23 22:06 120
  כי מה לעשות שיש מזרחים כמו הביביסטים זרקא וכל החבורה שלו שאוהבת אשכנזים שישלטו עליהם?? ישראלצ'יק 21.01.23 22:30 121
  פעם בכיין תמיד בכיין צללפון 21.01.23 23:00 124

   
   
שלהבת
חבר מתאריך 3.7.14
22644 הודעות
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ג    23:38   20.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  1. 1. לא חדשות ובטח לא סקופ. 2. ניצול ציני של ליל שבת 3. מאקו 4. אני מקשיבה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
עכשיו לרקוויאם של מוצרט ומהרהרת במותו של השמאל בישראל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
הנסיך
חבר מתאריך 1.6.22
12 הודעות
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ג    23:52   20.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  9. איזו תגובה משובחת.  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
חריף ביותר

אהבתי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חתול
חבר מתאריך 21.10.15
12502 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    00:06   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  12. גדול. אלופה  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
2681 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    00:57   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  19. 1. למה לא חדשות? יש פה כתבה סופר מעניינת,2.העלו את זה היום,3.מהווה את אחד משלושת אתרי החדשות המובילים בישראל.4. רקוויאם היא יצירת מופת  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.01.23 בשעה 01:11 בברכה, Amadeus
 



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלהבת
חבר מתאריך 3.7.14
22644 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    01:11   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  21. ,דוד לוי זה חדשות? בן כמה אתה?  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  
הסיפא שלך נתונה לוויכוח. תחזרו? לא לשלטון.

עתידכם מאחוריכם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amadeus
חבר מתאריך 15.11.22
2681 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    01:13   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  22. מה זה משנה לעניין הגיל שלי?  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  
הסתכלת בכדור בדולח שלך?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
שלהבת
חבר מתאריך 3.7.14
22644 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    01:40   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  23. כי להעלות ב-2023 כתבה על דוד לוי, זה בערך כמו להעלות כתבה על דינוזאורים.  
בתגובה להודעה מספר 22
 
  
בעצם, דינוזאורים הרבה יותר מעניינים.
גם ילדים אוהבים דינוזאורים...

את מי מעניין **עכשיו** דוד לוי, למעט מאקו השמאלנים המטורללים,

שמגרדים מתחתית פח האשפה שלהם חומרים פרהיסטוריים כי,

לפי מחשבתם המטומטמת, זה יפגע בליכוד?

היום יש בליכוד את אוחנה, קרעי, אמסלם, מיקי זוהר, מירי רגב, משה סעדה, דני דנון, דוד ביטן, אליהו רביבו, נסים ואטורי, שלום דנינו, אליהו דלל, גילה גמליאל, גלית דיסטל, בועז ביסמוט,

כולם ממוצא ''מזרחי'', לא שזה משנה לנו הרבה, אז להביא עכשיו את האגדות לילדים על דוד לוי?




            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חדה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.7.17
3735 הודעות, 43 מדרגים, 18 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    03:56   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  48. צודקים הביביבוטים שהכתבה אמנם על דוד לוי אבל הסירחון של נתניהו כבר בתחילת דרכו מאפיל על הכל  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
סוכן ההרס הגדול ביותר שקם למדינת ישראל



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
14955 הודעות, 126 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    10:33   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  65. נכון, בדיחות דוד לוי זה משהו שמכונת הרעל הביביסטית המציאה, בטח. בדיחות דוד לוי היו עוד לפני שמישהו בכלל ידע  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
מי זה בנימין נתניהו.
כשנתניהו החל את דרכו הפוליטית בליכוד- אז דוד לוי כבר היה דינוזאור שבע קרבות, ומחנות, ושביעיות, ו"חישוקאים"(ככה קראו להטרלות "מימין" של לוי ושרון מול יצחק שמיר), ומה לא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
14955 הודעות, 126 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    10:55   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  67. האמת היא שבאותם ימים המתחרים הריאליים על תפקיד יו''ר הליכוד היו אנשים עם עבר מפואר, בגין מנהיג האצ''ל  
בתגובה להודעה מספר 48
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.01.23 בשעה 11:04 בברכה, berale
 
שמיר מנהיג הלח"י, שרון הגנרל הכי מעולל בצה"ל.

ומהצד השני רבין הרמטכ"ל לשעבר, ופרס שתואר כמי שהיה כבר מדינאי מבריק עוד כשהיה בן טיפוחיו של בן גוריון.

וזה מה שאמת האפיל על האספירציות הפוליטיות של דוד לוי.


ולדעתי האספירציות שלו מול מי שנתפסו אז כענקים, זה גם מה שעודד את הבדיחות. שנלווה אליהם גוון עדתי, ושבשום אופן לא היו נחלתם של תומכי ליכוד דווקא.


##

ועובדה היא, שגם ה"נסיכים" האשכנזים, אלה מביניהם שלא היה להם איזה ערך מוסף להתהדר בו נמוגו בדרכם לצמרת.

##

והיום אפשר לראות איזה מחנה פוליטי מהדהד את השיח הסטראוטיפי הנפסד מול חבר כנסת מעולה וסופר אינטליגנטי כמו דוד אמסלם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
14955 הודעות, 126 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    16:12   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  98. מעולל = מהולל  
בתגובה להודעה מספר 67
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
11525 הודעות, 73 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    08:29   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  59. גם כתבה על דינוזאורים היא מעניינת  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
השאלה אם יש פה משהו חדש או דברים שאומר דוד לוי היום
הרלוונטיות שלו בציבור היא עדיין גדולה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פרש צפוני
חבר מתאריך 5.7.18
1211 הודעות, 11 מדרגים, מינוס 10 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:29   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  78. תמיד היו אנשים בורים, הם מעולם לא השוויצו בבורותם כמו בעידן הזה  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  
מפיק פרטי הפיק דוקו חדש על דוד לוי ופועלו. הדוקו נמכר לערוץ 8. ישודר בשבוע הבא. כחלק מקידום הדוקו וערוץ 8, כפי שעושים בכל השקת מוצר חדש, יזמו כתבה על הדוקו בחדשות 12.

אבל כל זה לא בדיוק מתיישב לך על הפוזיציה, אז החלטת לנסות להנדס לנו פה סלט תודעה על חומרים ארכיוניים שערוץ 12 השמאלני מביא לנו כדי לפגוע בליכוד ולהרים לשמאל.

אתה נושם לפני שאתה חושב או שאתה יורה על אוטומט כמו כבשה?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
14955 הודעות, 126 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    12:08   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  89. אוי,איזה מפיק פרטי שהפיק דוקו חדש לערוץ 8. זה ממש לא מתקבל על הדעת שבדוקו בערוץ 8 יציגו תמונת מציאות מעוותת.  
בתגובה להודעה מספר 78
 
  
טוב בסדר.

ופה זה בכלל טענות על כתבה שעומדת בפני עצמה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון
חבר מתאריך 10.4.16
72465 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:50   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  83. למה את כ''כ מתנגדת לכתבה על דוד לוי?  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
berale לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.11.19
14955 הודעות, 126 מדרגים, 232 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    12:03   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  88. נראה לי הוא לא מתנגד לכתבה, אלה לאופן המניפולטי שבו מוצגים הדברים בכתבה. אם זה יהיה תלוי בשמאל אז הם בעוד  
בתגובה להודעה מספר 83
 
  
כמה עשורים יעשו גם כתבה על דוד אמסלם,
ויתארו איזה רשעים הם הליכוד, ואיך בליכוד נחסמה דרכו לצמרת, ויזכירו איך לעגו לדוד אמסלם עם רמיזות סטראוטיפיות, לרבות שהוא כביכול מדבר עם הידיים.

ויספרו למשל על האופן שבו התקשורת בכוונה הוציאה דברים שלו מהקשרם, ועל הצורה הנלעגת שבה הוא מוצג בתוכניות סטירה, תוך שהם יפנו אצבע מאשימה לליכוד



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רק ימין לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.7.22
2724 הודעות, 8 מדרגים, 15 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    12:35   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  91. מסכים לגמרי.  
בתגובה להודעה מספר 23
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Oasis לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
7294 הודעות, 40 מדרגים, 29 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    19:59   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  114. תמשיכי להתלהם לא יעזור לך, ביבי מושחת ומסתבר שגם גזען לא קטן,  
בתגובה להודעה מספר 21
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עזיזה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 22.12.16
5708 הודעות, 29 מדרגים, 54 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    05:44   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  54. תחסוך מאיתנו את חומרי התעמולה ושטיפת המח שלכם.  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Liran401 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 23.10.16
13419 הודעות, 80 מדרגים, 135 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    08:47   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  61. מאקו זה אתר חדשות? n12 כן אבל מאקו זה אתר רכילות וקליק בייטים  
בתגובה להודעה מספר 19
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
7421 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    06:34   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  56. אם את מתהדרת בכך שהנאשם מעסיק על חשבון המזרחיים שמצביעים לליכוד יועץ אישי שמתמחה בהשפלתם באמצעות טיפוח רגשי נחיתות, זו זכותך המלאה!  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מסי פרגוסון
חבר מתאריך 25.8.19
10132 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    08:23   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  58. מדוייק להפליא  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
גדי טאוב תאר את זה הכי נכון.

ישנן 2 קבוצות בשמאל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האינג'יניר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 16.7.14
40658 הודעות, 171 מדרגים, 334 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    23:05   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  125. סתם עוד יוֹם עֶבְרָה, או יום של זעם  
בתגובה להודעה מספר 1
 
  
מוצרט:
https://youtu.be/RKJur8wpfYM.toutube

ורדי:



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב

וכמובן בסרט ביג לסובסקי:



לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Yeshisaurus
חבר מתאריך 28.11.20
169 הודעות
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ג    23:40   20.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  2. כתבה מצויינת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינרת
חבר מתאריך 13.10.15
35334 הודעות
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ג    23:46   20.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  6. גם לדעתי.  
בתגובה להודעה מספר 2
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
המעיר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.3.08
15282 הודעות, 63 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ג    23:44   20.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  3. אמרתי שוב ושוב בנימין נתניהו כמו אולמרט שתולים בימין מטעם כנופיית החונטה והם שמאל קיצוני  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
micmic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.12.14
105583 הודעות, 298 מדרגים, 526 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ג    23:45   20.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  4. 🤣  
בתגובה להודעה מספר 3
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עדי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.9.19
22251 הודעות, 48 מדרגים, 39 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ג    23:46   20.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  5. כתבה יפה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LO-DAALI לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.14
36526 הודעות, 151 מדרגים, 283 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ג    23:49   20.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  7. למי שמעז לפקפק באיכויות של כאן 11:  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  


לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
124773 הודעות, 292 מדרגים, 487 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    00:15   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  17. מבריק  
בתגובה להודעה מספר 7
 
  
פחות אהבתי את 3 השניות האחרונות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
תילתן אדום לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 12.11.17
748 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    09:41   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  64. ה 3 שניות האחרונות זה בדיוק המשמעות של סאטירה  
בתגובה להודעה מספר 17
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LO-DAALI לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.14
36526 הודעות, 151 מדרגים, 283 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:28   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  77. והבדיחה בשלוש שניות האלו היא עלינו, שעדיין לא השתחררנו מהגזענות.  
בתגובה להודעה מספר 64
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
27סוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
30100 הודעות, 134 מדרגים, 222 נקודות.  ראה משוב
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ג    23:51   20.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  8. כנראה שהיה מתוייג כשמאל קיצוני בימינו  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אביהו
חבר מתאריך 5.4.17
430 הודעות
יום ששי כ''ז בטבת תשפ''ג    23:54   20.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  10. היה שותף של ברק באיחוד סיעות  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
העבודה גשר… שר החוץ שלימים תיאר את ממשלת ברק כ״טיסה לשום מקום״



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
19221 הודעות, 148 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    00:06   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  13. בדיוק כמו שכול מנהיגי המערך/ העבודה של פעם היו מתויגים היום כימין קיצוני...  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
בשנת 1964 הנשיא יצחק בן צבי, חבר מפא"י, הניח אבן פינה ליסוד העיר כרמיאל, ונשא נאום בשבח "ייהוד הגליל".
מישהו מעלה בדעתו את יצחק הרצוג משתמש במושג זה כיום?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון
חבר מתאריך 10.4.16
72465 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:52   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  84. מישהו משווה את מנהיגי מפאי של אז למנהיגים/ות דהיום?  
בתגובה להודעה מספר 13
 
  
אגב,אלמנתו של הנשיא בן צבי -רחל ינאית בן צבי החזיקה בעמדות ימין אמיתיות ,הייתה חלק מקבוצה של תומכי ארץ ישראל השלמה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
58977 הודעות, 171 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    02:22   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  28. לזכותו של דוד לוי ייאמר (ואיני מחובביו כלל) שהיה לו ביצים ותעוזה לצאת מול נתניהו  
בתגובה להודעה מספר 8
 
  
ועוד באופן מתוקשר לקרוא עליו תיגר

מה שאין לאבי דיכטר, דוד ביטן, דוד אמסלם, ישראל כץ, ניר ברקת ויריב לוין הפחדנים ומוגי לב



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
19221 הודעות, 148 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    00:04   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  11. השמאל תמיד מפגר ב 30-40 שנה...אחרי ''ההערצה'' לאחרונה לבגין, אותו הם תקפו בזמן אמת...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.01.23 בשעה 00:19 בברכה, סייר
 
וקראו לו "היטלר","רוצח", וציירו אותו מחסל את הדמוקרטיה האומללה בעזרת סכיני הטלה.
עכשיו הם שרים "מה יפית" לדוד לוי, אותו לוי שכשהיה פוליטיקאי פעיל, הם בזו לו וצחקו לו, הפריע להם המבטא הצרפתי, חוסר ידיעת האנגלית...כל זה נמחק כעת. יש צורך לפכוע בליכוד של היום, אז " איזה מנהיג דוד לוי, ואיך התעללו בו האשכנזים"...
תנו לשמאל 30-40 שנה, והם יעריצו את נתניהו.
נא לא לדאוג: הם ימצאו אז מנהיג ימין אחר, פעיל, כדי להסית ולפזר נגדו שקרים.
סה"כ, אין כמו השמאל: להתעורר באחור, לשנוא, לדרוס יריבים ועמיתים פוליטיים, ולקונן על מות הדמוקרטיה...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    01:57   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  25. האשכנזי היחיד שפגע בו, היה נתניהו  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
בכבודו ובעצמו. העליל עליו שהוא זה שצילם את הקלטת הלוהטת. מי שיצא כאן פטתי, היה נתניהו. גם פרסם שבגד בשרה, וגם האשים את דוד לוי. והכי מצחיק, שבכלל לא היתה קלטת לוהטת!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
58977 הודעות, 171 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    02:24   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  29. אז פשוט ביבי בדה הכל מליבו? ואם כן, למה להביך עצמו מול כל המדינה בטלויזיה, שבגד בשרה?  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Street
חבר מתאריך 2.1.17
22348 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    02:40   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  32. בשביל ההתקרבנות.. יש אנשים שזה עובד עליהם..  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
7421 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    06:36   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  57. בשורה התחתונה, מצביעי הליכוד הוכיחו שהם תמיד בעד מזרחיים... בדרג השני והשלישי אך לעולם לא בראש ההנהגה של התנועה.  
בתגובה להודעה מספר 32
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון
חבר מתאריך 10.4.16
72465 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:56   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  85. ממש כך  
בתגובה להודעה מספר 57
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    02:49   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  34. כי מישהו התקשר ואיים עליו עם הקלטת... מסתבר  
בתגובה להודעה מספר 29
 
  
שבאמת היה לו רומן. יש גם את השם שלה. הוא נבהל. ורץ לבקש סליחה בפומבי ובטלביזיה. הוא היה בטוח שדוד לוי עשה לו את זה.
מסתבר שלא היתה בכלל קלטת. מישהו חמד לצון, או שידע על הרומן, אבל לא היתה לו שום קלטת נגד נתניהו. מה שמצחיק ומגוחך... שלמרות כל הפישולים הטיפשיים, נתניהו נבחר. קרא בגוגל, אולי יהיו עוד פרטים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
19221 הודעות, 148 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    02:53   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  37. אני מתקשה להבין אם קביעתך נובעת מזכרון לקוי או משנאה לנתניהו...  
בתגובה להודעה מספר 25
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.01.23 בשעה 02:59 בברכה, סייר
 
אבל דוד לוי היה חבר הכנסת והשר של הליכוד שהתיקשורת השמאלנית על כול גווניה וסוגיה "אהבה" לבוז לו, לגחך אותו ולהמציא עליו בדיחות בשל אי ידיעת האנגלית.
מכיוון שתקפו אותו יותר מכול ח"כ אחר, ורוב תוקפיו היו אשכנזים, אני לא חושב (בהמעטה) שזה היה מקרי. תוכלי למצוא "עקבות" של התקיפות של פעם, פה , בפורום, באשכול זה. את עצמך הגבת ל"בדיחה" וציינת ש"הבדיחות היו אכזריות". אז מהן הוא לא נפגע, לדעתך?

באשר לפרשת הקלטת של נתניהו והאשמותיו כלפי לוי: אני לא יודע, ולדעתי גם את אינך יודעת , מה היה שם. איני יודע מי סחט, אבל ברור שהיה מי שנסחט, אחרת נתניהו לא היה נותן פומביות לפרשה. העובדה שהקלטת לא פורסמה, לא אומרת שלא הייתה קיימת. כנראה שהפרסום היזום שנתן לה נתניהו בתוספת העובדה שאף אחד לא רצה להזדהות כסחטן, גרמו לאי פרסום הקלטת. אגב, הטיפול של נתניהו בקלטת היה לפי מיטב האסטרטגיה של ניהול משברים.
לנתניהו היסטוריה ארוכה של שיתוף פעולה גם עם חברי ליכוד מזרחיים, ועימותים גם עם חברי ליכוד אשכנזים. הנסיון לפשט את הפרשה לעימות אשכנסי/מזרחי יותר משהו מעיד על נתניהו, הוא מעיד עליך, ועל יושרה לקויה שלך.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    03:00   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  39. יופי. אבל דוד לוי היה מוכשר, וביבי פחד שיגבר עליו.  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
גם מפלגת העבודה ליגלגה עליו, באופן טבעי. אבל הכי טרגי היה, שבבית שלו עצמו, הליכוד, ליגלגו גם. אז אי אפשר להאשים את מפלגת העבודה שהיתה נגדו. ואי אפשר היה להאשים את בני עדות המזרח, שנעלבו גם מהלגלוג על לוי. וכן. רובם שתקו ולא הגנו עליו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
19221 הודעות, 148 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    03:13   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  44. הבנתי. רק נתניהו פגע בו...ולעזאזל העובדות, כמו, למשל, שלוי היה הרבה לפני נתניהו בליכוד...  
בתגובה להודעה מספר 39
 
  
וסבל מ"רצח אופי" מהשמאל ולא מהימין, ובוודאי שלא מהליכוד, הרבה זמן לפני שנתניהו התחרה בליכוד, יותר מעשור לפניו.
הוא נבחר באופן קבוע בשביעיה הראשונה הפריימריס של הליכוד. להגיד ש"גם" השמאל היה נגדו, זה ניסוח שיקרי. ונכון, בני עגות המזרח אכן נפגעו, ולכח לא הצביעו לשמאל, אלא לליכוד, לתמ"י ולש"ס.

כבר למדתי: אין הגיון אצל רל"בים. כשזה מגיע לדיון שנוגע לנתניהו, אתם מאבדים הגיון, זכרון ויושרה.
אם את מסוגלת לגמד את כול סאגת ההתעללות שלוי עבר ממפלגות השמאל, מהעיתונאים ומשדרני הטלביזיה, לציין את "הבדיחות האכזריות" ובסוף להתמקד בנתניהו כאשם יחידי "באפליה האשכנזית" נגד לוי, את פשוט חסרת יושרה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    04:09   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  49. אני יכולה לומר זאת עלייך בדיוק!  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  
כי המפלגה שכנגד, באופן טבעי התנגדה לכל בכיר בליכוד. לא הם המציאו את הבדיחות. היום בדיעבד אני התחזקתי בדעתי, אחרי שראיתי מה עשו נגד בנט, גנץ ולפיד! מה שכשר אצל נתניהו, דפוק אצל אחרים, נכון?
אני, לעולם לא הייתי בוחרת במפלגה שהמליכה את נתניהו, אחרי שעשה מעצמו וממשפחתו צחוק! אז, לא אני העליתי את הנושא. אני רק הצטרפתי עם הזכרונות של אז! אז מצאת על מי לכעוס. אל תדבר איתי לא על יושרה ולא על נתניהו.
אתה במקומי, היית עוד משמיץ את לוי אם היה ולא במפלגת הליכוד.
מי שרכב על גבם של עדות המזרח,היו בגין ואחריו יתר בני הליכוד. בגין עם הדמגוגיה שלו, עשה את זה ובמודע! לא היה אכפת לכם שהחזיר את סיני וגירש יהודים מימית.אם אינני טועה בשם. אחר כך שרון הנערץ על הימין, גירש מגוש קטיף. אבל, לשיטתך תמיד השמאל אשם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
15413 הודעות, 116 מדרגים, 228 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:31   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  79. מדויק  
בתגובה להודעה מספר 44
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אחדסתם לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.2.02
7631 הודעות, 59 מדרגים, 105 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:07   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  69. מסכימה עם כול מילה!  
בתגובה להודעה מספר 37
 
  
חסכת לי לכתוב את זה (כתבת טוב יותר). התגובה של נתניהו לניסיון הסחיטה גרמה לי להצטרף לליכוד, רציתי להצביע עבורו בפריימריז אבל לפי חוקי הליכוד הצטרפתי מאוחר מידי מכדי להצביע בבחירות ההן, נתניהו ניצח בלעדי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
15413 הודעות, 116 מדרגים, 228 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:33   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  80. כל התורה על רגל אחת  
בתגובה להודעה מספר 11
 
  
השמאל תמיד מפגר ב 30-40 שנה...אחרי ''ההערצה'' לאחרונה לבגין, אותו הם תקפו בזמן אמת...



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
עמוס
חבר מתאריך 5.5.02
30714 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    00:07   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  14. דוד לוי לא היה יכול להנהיג אף אחד  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
איש פומפוזי ונפוח וריק. נאום הקופים שלו נחרת בעצמותיו של כל אחד שהיה בר דעת בזמן שהמטומטם הזה פצח בו..

בגין עשה בו שימוש מסיבותיו כדי למשוך מזרחיים שהם בעצמם לא נתנו בנפוח הזה אמון.

אין ולא היה ימין בשלטון מאז ימי גולדה - עובדה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
58977 הודעות, 171 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    01:02   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  20. ברור :))  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    03:01   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  41. מי שהפך את הנאום לנאום הקופים??? תנחש!  
בתגובה להודעה מספר 14
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
19221 הודעות, 148 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    03:26   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  46. מי? מדובר בהתמודדות על ראשות הליכוד ב 1992. שמיר נבחר, והפסיד לרבין.  
בתגובה להודעה מספר 41
 
  
אני בטוח שרצית לספר לכולנו שנתניהו היה מועמד הליכוד לבחירות, שהתמודד בפרימריס מול לוי, אבל הוא בכלל לא התחרה...
מי שהפך את נאום הפרישה של לוי ל"נאום הקופים" זאת התיקשורת "האוהדת" שהוציאה מילה מנאומו והשתמשה בה כנגד הליכוד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    04:26   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  51. לא. ממש לא לזאת התכוונתי. דוד לוי עלה ועלה והיה עם הבכירים.  
בתגובה להודעה מספר 46
 
  
ביבי פחד מעלייתו. ולכן גם חשד או במכוון האשים שהוא גרם לצילום הקלטת הלוהטת. אני מדברת על התקופה הזאת. מה שהיה בנאום הקופים, אינני כל כך זוכרת. מפני שדוקא לוי היה נואם בחסד עליון ובעברית צחה למדי!
כנראה שלא התייחסתי לאותו נאום כמו שאתה הזכרת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ilanka לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 25.4.02
124773 הודעות, 292 מדרגים, 487 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    00:09   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  15. זה כמעט עולה לי בבריאות לפרגן ל-MAKO. אבל הכתבה של ציון נאנוס (כנסו לצפות) - פשוט מצוינת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מחכה לצפות בסרט המדובר, בערוץ 8:

לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.5.22
7570 הודעות, 35 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    00:10   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  16. את דוד לוי נשאו בליכוד על כפיים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
בגלל אשיותו ויכולותיו.
ומעמדו בליכוד היה כאחד הבכירים ביותר.

ומה שהכשיל אותו בהמשך היה בעיקר חטא הגאווה.

אפילו המיני מרד שלו בבגין ,
רק בגלל החתירה למעלה ,
כמחליף לבגין לא דחק אותו ממעמדו הרם.

חטא הגאווה הוא שהכשיל אותו גם בתחרות על הכתר , מול ביבי , זה מקרוב בא.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    03:03   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  42. חטא הגאווה היה לכולם! מימין ומשמאל. לדוד לוי היתה גאווה על השגיו ובצדק  
בתגובה להודעה מספר 16
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.5.22
7570 הודעות, 35 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    16:22   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  99. מידע רב וקרוב  
בתגובה להודעה מספר 42
 
  
התרשמתי אחרת.
ובשל כך הצבעתי כפי שהצבעתי במרכז הליכוד.
אז.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    18:19   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  107. לא אמרתי שאני צודקת. זאת היתה האווירה אז  
בתגובה להודעה מספר 99
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
58977 הודעות, 171 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    00:34   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  18. למען השם, די כבררר עם ''ישראל השנייה'', מי בכלל ה*ליץ את הביטוי והמונח הזה ''ישראל השנייה''?  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
מזרחיים וספרדים מספיק כבר עם רגשי הנחיתות! המדינה בת 75, תתקדמו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    03:04   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  43. אתה צודק. הנושא של ישראל השניה, כבר עולה על העצבים. כי יש רק ישראל אחת. ושיפסיקו לבלבל את המוח  
בתגובה להודעה מספר 18
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
19221 הודעות, 148 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    03:32   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  47. מי שיושב במרכז הארץ, אשכנזי או ''משתכנז'' בטוח שאין ''ישראל שניה'', ממש כמו האדמירל הטורקי שאמר ''מלטה יוק!''.  
בתגובה להודעה מספר 43
 
  
תעשי סיבוב בפריפריה בדרום או בצפון, בקרי ברחובות הערים, בשווקים ובבנייני המגורים, ואז ספרי לנו אם יש "ישראל שניה".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    04:20   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  50. אז גם אתה שייך למתקרבנים?  
בתגובה להודעה מספר 47
 
  
גם ההורים שלי היו במעברה.הם היו מרוצים שהם בארץ.
גם עליהם צחקו בשל מוצאם. מספיק כבר עם הנושא. וזה רק הימין מתבכיין. ממש הבלים.
אז הספרדים הגיעו בלי רכוש, אבל האשכנזים הגיעו חצי מתים. רצחו את משפחותיהם והכל נכתב. אז הם גם ילדו פחות ילדים בגלל המצב הנפשי והגופני. אז יכלו להשקיע יותר בילד אחד או בשניים. מגיע היה להם הפיצויים. וזה לא פיצה לא אותם ולא את ילדיהם. גם אני גרה בפריפריה. אז מה? אני גאה במקום מגורי ובמי שאני. ומותר לי, להעלות את מה שקרה, גם אם זה מעליב אותך שנתניהו הודה בריש גלי שבגד עם אשה נשואה!!! וביבי היה נשוי לשרה, ולא הרבה זמן. אני רק העליתי עובדות. וכולם מכירים אותם.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.5.22
7570 הודעות, 35 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    16:26   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  100. לא שהימין מתבכיין  
בתגובה להודעה מספר 50
 
  
אלא שרוב בוחריו הם הבכיינים הפטלוגיים.

דור שלישי ורביעי של- אכלו לי שתו לי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    18:20   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  108. עד מתי?  
בתגובה להודעה מספר 100
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    01:52   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  24. בנושא דוד לוי. אני מסכימה עם כל מילה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
היה פוליטיקאי הגון, רהוט וחכם.
מי ששם לו רגליים היה נתניהו, שהאשימו את לוי בעקיפין, בסחיטת הקלטת הלוהטת. מה שלא היה ולא נברא! אני זוכרת היטב את הבדיחות על דוד לוי, שבכלל לא היו מצחיקות אלא רק פוגעות. פלא שהאיש הזה הסתגר. גם אני חושבת, שלוי היה יכול להיות ראש ממשלה מעולה.
נכון. נתניהו יקירכם, עשה הכל שזה לא יקרה. הבדיחות וההאשמות כאילו דוד לוי חי בעולם הפשע, הגיעו מהצד של נתניהו. אם תקראו היטב, את ההסטוריה של הליכוד, תבינו, כמה האיש סבל מגיזענות.אין להשוות בין דודי אמסלם לדוד לוי, לדעתי. דוד לוי, היה איש מיוחד וחבל שדחקו אותו לגמרי! לוי מול אמסלם? ממש לא! כמו שמים וארץ! ו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
אבי_85 לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
58977 הודעות, 171 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    02:19   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  27. איך את מסבירה שהעיר בית שאן עד היום מתנהלת כמו עסק פרטי של משפחת לוי?  
בתגובה להודעה מספר 24
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Street
חבר מתאריך 2.1.17
22348 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    02:45   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  33. עם אותו הסבר שבן דודו של נתניהו השחית את הרכש הבטחוני  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    02:50   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  35. אינני מסבירה. כי לא ידוע לי על כך  
בתגובה להודעה מספר 27
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.09
51240 הודעות, 230 מדרגים, 343 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    02:06   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  26. לא יודע איך אפשר לקרוא לכתבה מצוינת כשנאנוס מנסה בסאבטקסט להעביר כל מיני מסרים דבילים ממוחו הקודח  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.01.23 בשעה 02:21 בברכה, רנה דקארט
 
כמו כך שהליכודניקים וביבי הם הגזענים האמיתיים במדינה, ושהליכודניקים טמבלים בגלל שהם בוחרים אשכנזי כמו ביבי.

כמו כן, הניסיון למכור את דוד לוי כאיזה מדינאי גאוני שראוי להיות ראש ממשלה הוא מגוחך. האיש אולי לא טיפש כמו שהסטירקנים עשו ממנו, אבל לא מדובר גם באיזה מדינאי דגול. לדעתי נשיאים אמריקאים מתוחכמים כמו בוש האב וקלינטון היו עושים ממנו פורפרה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סייר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.3.03
19221 הודעות, 148 מדרגים, 266 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    03:01   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  40. כששמאלנים מהללים מנהיג עבר ימני, יש לכך מטרה, והיא בוודאות לא לטובת הימין...  
בתגובה להודעה מספר 26
 
  
"היזהרו מיוונים נושאי מתנות"



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רנה דקארט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 1.6.09
51240 הודעות, 230 מדרגים, 343 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    13:08   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  96. ברור, וגל הכתבות של נאנוס הן כאלו. מלאות בסאבטקסט ודעות קדומות נגד הימין.  
בתגובה להודעה מספר 40
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Oasis לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
7294 הודעות, 40 מדרגים, 29 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    20:43   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  115. מי שמדבר על מאקו לא מבין שמדובר בכלל על סרט דוקו שעשו שני יוצאי מרוקו על דוד לוי,  
בתגובה להודעה מספר 96
 
  
כל התיאוריה שלכם להפיל את התיק על מאקו מראה בדיוק מי אתם וכמה אין לכם יכולת לקבל ביקורת ואז מחפשים פגמים במאקו,

ציון נאנוס הוא בסה"כ משמש כקריין בסרט הדוקו, ואתם אנשים מביכים רק מוכיחים כמה הביביזם הופך אנשים למכונות רעל,



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pingi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.9.14
22388 הודעות, 46 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    23:55   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  130. מקדמים יוצרים שמאלנים בהוט 8 . אין קשר למזרחיות או לימין. הסרטים מוטים שמאלה  
בתגובה להודעה מספר 115
 
  
ומעוותים חזק את ההיסטוריה. דוד לוי התנהג בצורה בעייתית וזו הסיבה שלא בחרו בו
ואי אפשר להשוות את ההילה של שמיר כיוצא מחתרת ופעולות נגד הכיבוש הברטי לעומת התפקידים שביצע לדוד לוי.
לאנשי מרכז הליכוד היה שכל בקודקוד.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hamuda
חבר מתאריך 9.9.22
546 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    02:26   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  30. כאשר פותח האשכול את מאקו כואבים על מזרחיים ו''ליכוד''. לא קניתי.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    02:53   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  36. לא נכון. פשוט, הוציאו מהנפטלין את דוד לוי. והרי, כל הזמן מדברים על ישראל1 וישראל 2.  
בתגובה להודעה מספר 30
 
  
אז, ההוכחה היא דוד לוי. אגב. הוא היה נואם בחסד עליון!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.5.22
7570 הודעות, 35 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    16:30   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  101. לא בחסד עליון אבל בעברית טובה במיוחד.  
בתגובה להודעה מספר 36
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
hamuda
חבר מתאריך 9.9.22
546 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    02:29   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  31. דוד לוי מלקק מחשב במשרדו. הבת נכנסת ''אבא, מה אתה עושה?'' - ''טועם אי-בי-אמ!''  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    02:54   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  38. היו בדיחות יותר גרועות על הילדים שלו. אם אני זוכרת נכון, היו שבעה.  
בתגובה להודעה מספר 31
 
  
והבדיחות היו אכזריות!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
סנפר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.7.16
11525 הודעות, 73 מדרגים, 136 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    08:32   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  60. לא שמעתי מעולם בדיחות על הילדים שלו  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  
הבת חברת כנסת שלו היתה אופורטוניסטית עלובה וגם הוא היה מלא בגינוני שררה כשהיה שר החוץ והבית שלו בבית שאן היה מאובטח עם עמדת שמירה של חיילים.
אחיו מקסים לוי היה ראש עיריית לוד כמעט 20 שנה וחכ הרבה יותר טוב ומוצלח



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ש-עצמון
חבר מתאריך 10.4.16
72465 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:59   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  86. הבדיחות על ילדיו ועליו היו מבישות  
בתגובה להודעה מספר 38
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
לאס וגאס לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 4.10.20
1304 הודעות, 9 מדרגים, 3 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    03:17   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  45. בית היוצר של מכונת הרעל של השמאל עובדת שעות נוספות  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
כל יום מחפשים לכלוכים חדשים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    04:28   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  52. מגיע לנתניהו. הוא עשה הרבה יותר גרוע נגד בנט, גנץ ולפיד. וכמובן שנגד סער, שהגיע למקום טוב בפריימריז! היה לכולם ממי ללמוד ובמי להתנקם.  
בתגובה להודעה מספר 45
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Iceman
חבר מתאריך 15.6.16
1723 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 13 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    05:37   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  53. זו לא כתבה על דוד לוי. זו כתבה על פרצופה האמיתי של החברה הישראלית ביחס למקומם של הפוליטיקאים שאינם אשכנזים  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
pingi לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 9.9.14
22388 הודעות, 46 מדרגים, 68 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    23:57   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  131. כתבה שמכפישה את שמם של אנשי מרכז הליכוד, הפיקחים שיודעים טוב מאוד מה הם עושים.  
בתגובה להודעה מספר 53
 
  
דוד לוי לא היה ראוי להיות ראש ממשלה , לעומת שמיר וההילה שלו כאיש מוסד + בכיר המחתרות.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
יואב לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 27.9.05
14908 הודעות, 55 מדרגים, 89 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    05:55   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  55. חברי המרכז המזרחים רואים עצמם נחותים וכך הם מצביעים נגד עצמם והליכוד משועשע מכך  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
mic לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.14
6511 הודעות, 50 מדרגים, 76 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    08:55   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  62. המזרחים של הליכוד צריכים את האשכנזי שישלוט בהם מאז ולעולם. עצוב מאד.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האלכימאי לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.6.16
4351 הודעות, 40 מדרגים, 75 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:41   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  81. דמוקרטיה זו מילה קשה מסתבר  
בתגובה להודעה מספר 62
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
27סוט לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.11.14
30100 הודעות, 134 מדרגים, 222 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:44   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  82. איך מה שהיא רשמה סותר את הדמוקרטיה?  
בתגובה להודעה מספר 81
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כבשה פועה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 29.5.21
7212 הודעות, 34 מדרגים, 48 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    08:56   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  63. אם אני מעלה לכאן פרשנות של ברדוגו-תומכו הגדול ביותר של דוד לוי, הקורע את אשכול התעמולה הזה לגזרים, כנראה שאנעל  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
רוניר לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 26.5.22
7570 הודעות, 35 מדרגים, 16 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    16:32   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  102. לא תומך אלא מנערי…  
בתגובה להודעה מספר 63
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ANTI-PC לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.18
11109 הודעות, 147 מדרגים, 257 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    10:38   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  66. השמאל הלבן לא מסוגל לקבל את זה שהשחורים יותר דמוקרטים מהלבנים ולא חייבים שחור שינהיג אותם אלא יבחרו בלבן שיודע מה הוא עושה.  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זוכרים איך השמאל הגזען התחרפן איך זה שהוא שם שחור להוביל את המלפגה הלבנה של הקיבוצים הלבנים, אבל היהודים השחורים הבבונים, העדר, העדתיים, המזרחיים, הערבים בני דת משה לא הצביעו לשמאל שונא היהודים אלא ללבן שמבחינתם מנהיג את מחנה היהודים?

יש גזענים יותר מהשמאלנים הלבנים?

באו תבינו משהו שמאל לבן וגזען,
אנחנו לא עדר רדוד וחסר יכולת מחשבה עצמאית הפועה אחרי הרועה עם החליל כמוכם.

המדהים הוא איך השמאל מיילל כל פעם כאילו את ייללת ה"מזרחיים" על ידי יללות שמאלניות לבנות וגזעניות כאילו היהודים והמרכז ימין
בעלי אותו אופי נחות כמו השמאל הבזוי שמנסה להסביר ליהודים שזה בסדר שהשמאל הלבן והאנטישמי מפלה יהודים, כי הינה גם היהודים לא בוחרים "מזרחיים" שהשמאל רוצה למנהיגים שינהיגו אותם, אז מדוע שהשמאל יכניס אותם למרכז השליטה הנמצא בידי השמאל ושונאי היהודים?

מתחילים להבין מדוע כמו חוק טבע תמיד בשורה התחתונה יוצא שרק השמאל אשם בהכל?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LO-DAALI לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.14
36526 הודעות, 151 מדרגים, 283 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    12:37   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  92. אז עד היום לא הצלחתם לייצר מזרחי אחד שראוי לשלוט?  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ANTI-PC לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.18
11109 הודעות, 147 מדרגים, 257 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    13:05   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  94. כדורגל מכיר?  
בתגובה להודעה מספר 92
 
  
אסור שמישהו "זר" ינהיג את הקבוצה?

הינה מבזק מהמציאות.

בניגוד לשמאל אנחנו לא עדר גזענים רדוד וחסר יכולת מחשבה עצמית שצריכים רועה ומנגינה מהדהדת.

תסתכל, מה בעצם מחרפו את השמאל?

שמתגלה פעם אחר פעם כמה השמאל פוסל במומו ומתאר את עצמו כשהו משליך על האחר.

שמתגלה שהיהודים ובמיוחד אלו שהשמאל מכנה עדר, בבונים, חסרי שכל, בורים, מלקקי אכוזו של המנהיג ועוד ועוד ועוד אינם כאלו כלל אלה אלו הגדרות שמתארות את התנהגותו של השמאל.

אתה מבין כמה נחות השמאל שציפה מהעדר בבונים והערבים בני דת משה להצביע לשמאל רק כיוון שהם שמו ערבי בן דת משה בראשות המפלגה הלבנה?🙄

וחכה, לכל דבר יש זמן ומקום.
ועוד יתכן שלא רק יהיה "מזרחי" ראש ממשלה אלא זו יכולה להיות "מזרחית" ואז נוכל כמו תמיד לראות את השמאל שוחט עוד פרות קדושות ויורד הכי נמוך שאפשר כדי לרדת לחייה ולמראה שלה או לסיגנון הדיבור שלה וכו' וכו' וכו'.

אנחנו לא גזענים ואם איש לבן שאוכל שרצים מייצג אותנו הכי טוב שאפשר אז הוא זה שיעמוד בראשות המחנה.

שמתי לב שזה בכלל מחרפן את השמאל ובמיוחד את אלו ששונאים יהודים ומתארים אותם כחשוכים וכו' כו' כו'.

ואם יהיה ראש ממשלה "מזרחי" הומו?
השמאל יניח לו ויפאר את מעשיו או שיתנהג אליו יותר גרוע מאשר התנהגו עליו באותו מצעד שאמור לייצג הומואים?

אם לשמאל הייתה קצת ביקורת עצמית ופחות ביקורת ארסית על האחר, כל העולם היה נראה אחרת ומקום נעים יותר לחיות בו.

והינה הגענו לשורה התחתונה והינה כמו חוק טבע יוצא שרק השמאל אשם בהכל.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
LO-DAALI לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.14
36526 הודעות, 151 מדרגים, 283 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    13:07   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  95. אז התשובה שלך היא שלא? עד היום לא קם מזרחי ראוי? אתה באמת טוען ששמיר למשל היה יותר ראוי  
בתגובה להודעה מספר 94
 
  
מדויד לוי?



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ANTI-PC לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.18
11109 הודעות, 147 מדרגים, 257 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    13:38   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  97. ברור, רק לאחר סילוק כל השמאל הלבן והפלת המשטר העליון והעפת כל נאמניהם מצמרות הגופים והצמתים החשובים  
בתגובה להודעה מספר 95
 
  
נוכל להעמיד בראש המדינה מנהיג מזרחי כיוון שידוע שהמזרחים הם יהודים תמימים ולא אירופאים שגדלו ושירתו את האג'נדה הלבנה או שהתגוננו מפניה ויודעים איך להתגונן מהשמאל הלבן האלים והרצחני.

זו הסיבה שאנו גם שמים לבנים במקומות מסויימים.

השמאל בעצם בא להאשים אותי שאני גזען כי אני שם לבן שנותן בראש לשלמאל הלבן והגזען ולא שם להם שחור שהם יוכלו לחגוג בקרנבלי גזענות מהבוקר עד הערב🤦🏻‍♂️

אתה באמת טוען ששמיר למשל היה יותר ראוי
מדויד לוי?

אני לא טוען ולא מבקר אלא זה מה שהמחנה שלי ו*עם ישראל* החליט.

אבל אענה לך שאנחנו לא חייבים מישהו שניראה כמונו ובאותו צבע שלנו ובאותו מבטע שלנו כדי לתת לו לייצג אותנו.

אנחנו נעמיד נציג שניראה באותו צבע ומדבר באותו מבטע וסלג ויודע לעשות מהלכים וכו' וכו' וכו' כמו היריב שמולו אנו מתמודדים.

כמו שבכדור סל אנו נשאף להביא אנשים גדולי מימדים שיודעים גם להשתמש בגודל שלהם ולא ניתן להם לשחק רק כי הם גדולי מימדים.

תראה במה השמאל מתעסק כל היום ותבין שזו הסיבה שמנהיגי השמאל רק הולכים ונעשים רדודים ואלימים יותר ויותר.

רוצה שאלה להשוואה?

מי לדעתך נציג יותר ראוי, ייצוגי ו"גדול מהאחר"?

מר אמיר אוחנה?
או
מר ניצן הורוביץ'?

האם היה שיוויון בתגובות השמאל לכל אחד מהם?

מה השוני בינהם?
(רוצה רמז או שכבר הבנת שאחד שנוא כי הוא מייצג דיעה פוליטית אחרת ולא מבצע מהלכים נגד החברה הכללית כדי להטיב עם המיעוט הטרוריסטי של השמאל כמו האחר?)

מתחיל לראות איך תמיד כמו חוק טבע בשורה התחתונה יוצא שרק השמאל אשם בהכל?🙄



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    18:18   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  106. כותב כמו האוייב ומסביר כמו האוייב-הוא אוייב!  
בתגובה להודעה מספר 97
 
  
לא יאומן שרוטר מסכים לזאת



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ANTI-PC לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.18
11109 הודעות, 147 מדרגים, 257 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    19:48   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  113. כותב כמו אוייב? אולי זה בגלל שהשמאל רואה ביהודים אוייבים תגובותי נקראות לך ''כמו של אוייב''? אחר כך השמאל הגזען שטבח ביהודים למען האג'נדה  
בתגובה להודעה מספר 106
 
  
מיילל כי מתחילים להגיד את האמת על השמאל מחרחר המלחמה ומפיץ השינאה.

השמאל מתחרפן איך זה הוא עושה טרור ועדיין לא סותמים את הפה לכל מי שאומר את האמת על השמאל.

תסתכלי סביב
יושבת ומתחבקת עם מהללי שהידים ורוצחי יהודים ועוד יש לה את החוצפה לכתוב לי שאני נשמע לה כמו אוייב כאילו הבעיה היא אצלי.

הלו גברת
קצת ביקורת עצמית תטיב עם כל העולם מאשר הביקורת הארסית שלכם שרק גורמת לחולאים חברתיים ושפיכת דמים.

רואה איך זו לא סיסמה ותמיד בשורה התחתונה, ממש כמו חוק טבע יוצא שרק השמאל אשם בהכל?

ברוכים הבאים למציאות המזוויעה שהשמאל יצר עם האג'נדאות וכת השינאה האנטישמית.🥳

נראה אם את מסוגל לחדש משהו או תמיד אותם תגובות שינאה שלאחריהם תגובות התקרבנות על שהורסים לך את הנרטיב העדין והקדוש על "ציונים" מלאכים לבנים ומראים לך כמה השמאל שופך דמים.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    21:11   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  116. שוב אני קוראת לך, לך!!!! ועוד איך כמו האוייב.  
בתגובה להודעה מספר 113
 
  
היהודים, המתייונים, האשכנזים השמאל. לאוייב לא אכפת. אלא שאנחנו יושבים בארץ הזאת, מולדתנו. חז, חזור לסביבתך מלאת השנאה. ושכל רע שאתה מאחל לי ולעם ישראל באשר הוא, יפול עלייך. כי מרגע לרגע אתה מוכיח את שחשדתי.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ANTI-PC לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.18
11109 הודעות, 147 מדרגים, 257 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    22:00   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  119. סביבתי מלאת השינאה? בחיי שלכל השמאל אין אפילו טיפה אחת של מודעות עצמית🤦🏻‍♂️  
בתגובה להודעה מספר 116
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Oasis לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 3.8.18
7294 הודעות, 40 מדרגים, 29 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    21:24   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  117. אם נחליף בפוסטים שלך את השמאל ביהודים נקבל חלקים מתוך מיין קאמפף, אתה אדם חולה ומקומך לא בין בני אדם,  
בתגובה להודעה מספר 113
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ANTI-PC לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 8.8.18
11109 הודעות, 147 מדרגים, 257 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    21:58   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  118. רק מכיוון שאין מהשמאל שום ציפיה להתנהגות תרבותית אף אחד לא מזדעזע מהשימוש של אנשי שמאל בכינויים של נאצים ליהודים.  
בתגובה להודעה מספר 117
 
  
אם נחליף בפוסטים שלך את השמאל ביהודים נקבל חלקים מתוך מיין קאמפף, אתה אדם חולה ומקומך לא בין בני אדם,

מדוע השמאל לא מסוגל להתמודד עם האמת וישר מתחיל להשתולל?

לא לוותר לשמאל ולבקר את מעשיו ולהטיל עליו את האחריות להשלכות מעשיו זה מיין קאמף?

להראות לכולם איך פעם אחר פעם בשורה התחתונה כמו חוק טבע תמיד יוצא שרק השמאל אשם בהכל זה נציזם?

אבל אם נעצור רגע וניזכר כולנו שהשמאל פוסל את האחר במומו ומתאר אותו בהשלכת חולאי השמאל עליו, מה קיבלנו?🧐

זו המציאות שיוצר לנו השמאל עם השינאה החולנית שלו ליהודים ויהדות וחוסר היכולת להכיל דמוקרטיה.

השמאל יכול ליילל עד מחרתיים ולקלל ולכנות בכינויים מזוויעים אותי ויהודים נוספים אבל בשורה התחתונה כל מילה שכתבתי ואכתוב גם אני וגם אחרים כמוני על הזוועות שביצע, מבצע ומן הסתם יבצע גם בעתיד ואף איש שמאל לא יוכל לסתור את הדברים כיוון שכל מילה אמת.

אתה מבין איך השמאל מגיב כשהוא נתקל במציאות הדוקרנים שמחוררת לו את עולמו העדין הנשען על נרטיב שקרי?

אין מיכם שום ציפיה וידוע שהשמאל תמיד ירד הכי נמוך שאפשר ורק כדי להוכיח את הנקודה ירד עוד יותר נמוך.

מימני ומאנשי המחנה שלי יש ציפיות גבוהות לכן אנו אפילו את האמת ואת הקשר שבין השמאל האנטישמי היום ומי שמממן אותו ומוביל אותו ואיך שירתו את האג'נדה ומסרו יהודים לשלטונות בשם הממלכתיות ובזזו את כספם שממממן היום את כל עמותות הרדיפה של השמאל ואת כל ארגוני השטנה והאנטישמיות שלהם בקושי יכולים להזכיר ככה בלי להיכנס לעומק כמה השמאל פוסל את היהודים במומו כשהוא מכנה אותם נאצים.👿

את האמת היהודים שמתחילים להתעורר משטיפת המוח של השמאל מתחילים לראות ומתחילים לעורר יהודים נוספים כדי שיתחילו להפנים למה מתכוון השמאל כשהוא מכנה את היהודים אוייב ושאר כינויים ושצריך להיזהר כי השמאל לא משחק משחקים וכשהשלטון שלו בסכנה הוא יוצא לטבוח ביהודים.

והינה שוב הגענו לשורה התחתונה שבה כמו חוק טבע יוצא שרק השמאל אשם בהכל.
תשתולל אתה וכל השמאל גם עד מחר, זו האמת.😇



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    22:43   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  122. על כמה מתערבים שאתה תחסם.?  
בתגובה להודעה מספר 117
 
  
שמתי לב, שמי שמחזיר ל פיסי
נחסם... אני מקווה שהפעם יראו מי , ויחסמו אותו לתמידpc



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    18:14   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  105. לך...... פשוט לך!  
בתגובה להודעה מספר 66
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
donnie לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.04
16333 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:03   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  68. נו באמת  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
לחץ כאן לצפיה דרך טוויטר



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
80917 הודעות, 204 מדרגים, 384 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:07   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  70. הם חושבים שהציבור שכח איך קראו לבגין פאשיסט.. כלום לא השתנה אצלם רק השמותהגיחוך, והלעג אותו לעג .  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
donnie לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.04
16333 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:08   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  71. חבורה של צבועים  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
80917 הודעות, 204 מדרגים, 384 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:14   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  72. וכשנוח להם ביב אחראי, ביבי שומר על בית המשפט.. וכשהממשלה מתקדמת ברפורמה  
בתגובה להודעה מספר 71
 
  
הם רצים לברר עם מחלקת החקירות איך זה שלא נפתחות חקירות.. ומאיימים בניצרות.. הם שמדברים יל דמוקרטיה מתנהגים כמו אחרוני העבריינים..



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
donnie לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.04
16333 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:15   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  73. חושבים שכולם מטומטמים בונים על הזכרון הקצר  
בתגובה להודעה מספר 72
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
80917 הודעות, 204 מדרגים, 384 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:20   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  75. מפה זה מתחיל .שכרון הכוח איך אמרה חיות במנייסטרים חרוש כבר 35 שנה.. אז העם שרוצה תיקונים מבוטל.  
בתגובה להודעה מספר 73
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    18:26   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  110. בגין הוציא את השד העדתי שכבר כמעט נעלם. ועל כך בנה את עליית  
בתגובה להודעה מספר 70
 
  
הליכוד. כל בר דעת ראה ושמע. קיראו היטב את הנאומים שלו.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
פלומה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.1.15
80917 הודעות, 204 מדרגים, 384 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    18:30   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  112. להזכיר לך איך התייחסו למזרחים?  
בתגובה להודעה מספר 110
 
  

https://youtu.be/qiG881ihhro



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nili לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.06
31160 הודעות, 238 מדרגים, 474 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    22:51   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  123. מירי, את מתבלבלת  
בתגובה להודעה מספר 110
 
  
זכור לך נאום הצ'חצ'חים?
עכשיו נחזור להתחלה ותאמרי שוב מי הוציא את השד העדתי מהבקבוק.
אם להיות הוגנת הוא כמעט אף פעם לא נכנס עד סופו לבקבוק.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    23:06   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  126. נכון שלא נכנס לבקבוק עד הסוף.  
בתגובה להודעה מספר 123
 
  
כי היו אנשים שהשתמשו בנושא לטובת התעמולה שלהם. דודו טופז זה אישיו בשבילך? חלק מהילדים שלו מעורב. טיפש. זו לא דוגמא. את משווה אותו לבגין?
דוקא בגין היה יכול לעשות שינוי דרסטי. כנראה היה לו יועץ גרוע. בסופו של דבר, אפילו את הבן שלו גרשו. בקיצור. העיניין העדתי פשוט לא יאומן. כל כך הרבה נישואים מעורבים בין עדות.
אבל תמיד יש מישהו נבזה, שמשחק על רגשותיהם. ראי אצל החרדים. לא מוכנים לתת לילדים מצאצאי עדות המזרח המעורבים, לבוא לבית הספר האשכנזי. בבית הקברות בקרית אתא נקברים ספרדים ואשכנזים, בחלקות שלהם. אין לערב! לא יאומן! מה שאני רוצה לומר. זה קורה עדיין אצל החרדים. ולא אצל חילוניים



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כינרת
חבר מתאריך 13.10.15
35334 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    23:08   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  127. ++👍 כל מילה מירי  
בתגובה להודעה מספר 126
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    23:52   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  129. תודה כנרת. התמיכה שלך בי בימים  
בתגובה להודעה מספר 127
 
  
אלו חשובה לי♥



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
nili לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 17.6.06
31160 הודעות, 238 מדרגים, 474 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    23:42   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  128. לצערי זה קורה גם אצל החילוניים  
בתגובה להודעה מספר 126
 
  
מדבריך משתמע שהחרדים האשכנזים גזענים - אני יכולה להסכים איתך. כאשכנזיה אני אומרת לך שהגזענות כלפי עדות המזרח לצערי הרב לא עברה מהעולם.
אני שופטת אנשים לפי אופיים ולא לפי מוצאם.
חלילה לי להשוות את בגין ז"ל לדודו טופז ז"ל אך באותה הפגנה המונים הריעו לו על דבריו
הנלוסים ואף אחד לא מחה על דבריו כולל הדוברים אחריו.

אני מתפללת ליום שבו אף אחד לא ישאל את השני "מה המוצא שלך".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום ראשון כ''ט בטבת תשפ''ג    00:02   22.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  132. מישהו שואל אותך היום? אותי? אף אחד.  
בתגובה להודעה מספר 128
 
  
כשהייתי קטנה, אמרתי שאני מזרח תיכונית. פעם, לפני המון המון שנים, הבת שלי חזרה מבית הספר ושאלה: אמא, אני ספרדיה או אשכנזיה? ומה זה בכלל?
היא היתה בכיתה ה'. כבר בדור שלי, ואני מהמאה הקודמת. היינו צברים שהתחתנו עם כל העדות.
אז היום??? לכן. אני חושבת, שהפוליטיקאים חושבים שלהמשיך לנגן על השד העדתי, עוזר לפוליטיקה.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מירי
חבר מתאריך 27.8.19
12281 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    18:24   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  109. זה לא ערוץ2! זה הליכוד עצמו לגלג והשמיץ.  
בתגובה להודעה מספר 68
 
  
הדיון יש? בגלל ערוץ2 לא בחרו בדוד לוי? אם בגלל זה, אז הליכוד לא שווה שום דבר. אפסים!



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
donnie לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 13.5.04
16333 הודעות, 63 מדרגים, 126 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    18:30   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  111. חחח  
בתגובה להודעה מספר 109
 
  
תסתכל שוב כל התוכניות שלגלגו היו הערוצים בטלוויזיה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
גבולן
חבר מתאריך 24.4.20
7421 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:15   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  74. כותרת שגויה: לא ''גם'' בליכוד יש תקרת זכוכית למזרחיים אלא ''רק'' בליכוד יש...  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
האזרח ע לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 21.10.15
15413 הודעות, 116 מדרגים, 228 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:24   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  76. התקשורת המעוותת היא הרעה החולה מאז ועד היום  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אני זוכרת את החיקויים של טוביה צפיר, הם שרפו לי את הנשמה. כל בדיחה הייתה על המרוקאיות שלו. אחר כך היו החרצופים - הם הרגו אותו, לקחת דמות ולהתחיל ולסיים אותה במילה אחת - מופלטה. זה מה שהדמות שלו אמרה. אמרתי 'רגע, אם האנשים החכמים מהטלוויזיה, זה כל מה שהם רואים כשהם מסתכלים על דוד לוי, אולי הם צודקים?".



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Not that wise
חבר מתאריך 9.2.20
3572 הודעות, 32 מדרגים, 0 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    16:42   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  103. השמאל צחק והשפיל אז את דוד לוי והיום הם מאשימים את הליכוד בלעג לדוד לוי  
בתגובה להודעה מספר 76
 
  
חבל שדוד לוי משתף פעולה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
כוספלסטיק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 19.12.13
18545 הודעות, 86 מדרגים, 148 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    11:59   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  87. הייתה תקופה בשנים האחרונות שהיה ניתן לבצע תיקון ציבורי לשם שיצא לו, אבל הבת שלו הרסה לו כל סיכוי כזה לחלוטין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
זה שמידי פעם אנשים יצקצקו ויגידו ״זה לא הוגן מה שעשו לו״ לא יעזור, ההיסטוריה כבר רשמה אותו כדמות סאטירית והוא לא הצליח להשאיר שום רושם ציבורי אחר.

הבת שלו הכתימה את שם המשפחה באופן סופי



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Amnonimus לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 6.5.18
8296 הודעות, 18 מדרגים, 23 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    12:32   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  90. לא זכוא לי שדוד לוי היה מסמלי המהפכה ב 77  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
ובטח שלא מועמד לראשות הממשלה אחרי עזיבתו של בגין
רק מאוחר יותר הוא היה אחד מארבעה מועמדים שהפסיד בפריימריז לכוכב עולה נתניהו



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
מיינדפול
חבר מתאריך 21.6.17
5973 הודעות
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    13:03   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  93. אכן הכתבה מגמתית, חד-צדדית ומשכתבת את ההיסטוריה.  
בתגובה להודעה מספר 90
 
  
ערכתי לאחרונה בתאריך 21.01.23 בשעה 13:24 בברכה, מיינדפול
 
הזלזול בדוד לוי החל זמן רב לפני שהתמודד על הנהגת הליכוד, ונבע בעיקר מתפיסתו כאדם חסר כישורים שלא רכש השכלה ולא שירת בצה"ל. ראו אותו כאדם שכולו פוזה. לזה נוסף הנופך העדתי/גזעני.

דוגמה לכך אפשר למצוא בפרסומים של השבועון "העולם הזה" שאחד מהם גם מוזכר בכתבה (אי-שירות בצה"ל היה עניין לסדרת כתבות שכללה גם שרים אחרים בממשלת בגין הראשונה ובהם אליעזר שוסטק, שמואל תמיר ומשה נסים):

מתוך "העולם הזה" גליון 2076, 15.6.1977:

https://olam.eu-central-1.linodeobjects.com/spdf/2076/B-I2076-D150677-P28.pdf

https://olam.eu-central-1.linodeobjects.com/spdf/2076/B-I2076-D150677-P29.pdf

מתוך "העולם הזה" גליון 2110, 8.2.1978:

https://olam.eu-central-1.linodeobjects.com/spdf/2110/B-I2110-D080278-P10.pdf

https://olam.eu-central-1.linodeobjects.com/spdf/2110/B-I2110-D080278-P11.pdf

מתוך "העולם הזה" גליון 2111, 15.2.1978:

https://olam.eu-central-1.linodeobjects.com/spdf/2111/B-I2111-D150278-P28.pdf

https://olam.eu-central-1.linodeobjects.com/spdf/2111/B-I2111-D150278-P29.pdf



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
נאקימה לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 7.2.13
12908 הודעות, 32 מדרגים, 47 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    18:10   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  104. קודם שינקו את הגזענות באורוות שלהם  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
אחרי זה שיחפשו גזענות במקום אחר - האחרונים לקשקש את זה



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
Mr_Black לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 14.2.18
17122 הודעות, 95 מדרגים, 172 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    22:06   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  120. כן אוחנה יור הכנסת בהחלט אחלה תקרה  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
ישראלצ'יק לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 2.4.12
17561 הודעות, 87 מדרגים, 146 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    22:30   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  121. כי מה לעשות שיש מזרחים כמו הביביסטים זרקא וכל החבורה שלו שאוהבת אשכנזים שישלטו עליהם??  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  
גם אחרי שביבי ילך הם עדיין יצביעו לברקת האשכנזי כי ככה הם מעדיפים. ראש מזרחי קשה לו לפרגן למזרחי אחד. סוג של נחיתות רגשית.



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
צללפון לחץ כאן להצגת דירוג המשתמש
חבר מתאריך 30.8.13
13405 הודעות, 59 מדרגים, 109 נקודות.  ראה משוב
יום שבת כ''ח בטבת תשפ''ג    23:00   21.01.23   
כרטיס אישי עבור לצ'אט  
  124. פעם בכיין תמיד בכיין  
בתגובה להודעה מספר 0
 
  



            תגובה עם ציטוט   | תגובה מהירה                                     (ניהול: מחק תגובה)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד

  

תגובה מהירה  למכתב מספר: 
 
      

__________________________________________________________________________
למנהלים:  נעל | נעל אשכול עם סיבה | מחק | העבר לפורום אחר | מזג לאשכול אחר | מחק תגובות | גיבוי אשכול | עגן אשכול
   
   


© כל הזכויות שמורות ל-רוטר.נט בע"מ rotter.net
חדשות