יום רביעי, 29.05.2024 שעה 04:00
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

"יש דין לבית"ר ודין לשאר, ההחלטה קטסטרופה"

יוסי אבוקסיס לקראת ריינה בשבת: "הרדיוס צריך לעוף מהעולם, מאמין שבשבוע הבא נצרף שחקן או שניים. אין לי בעיה עם גררו". וגם: קריאף עקץ בסטורי

|
יוסי אבוקסיס (איציק בלניצקי)
יוסי אבוקסיס (איציק בלניצקי)

אחרי ה-2:2 הסוער מול מכבי תל אביב, בית”ר ירושלים תנסה לחזור למסלול הניצחונות בשבת ב-19:30, כשתתארח אצל מכבי בני ריינה. היום (חמישי) מאמן הצהובים-שחורים, יוסי אבוקסיס, דיבר לקראת ההתמודדות במסיבת העיתונאים הרשמית, שהועברה בשידור חי באתר.

אבוקסיס אמר לקראת המשחק: “כמובן שאנחנו רוצים לעשות סיבוב שני יותר טוב מהראשון, בטח ובטח מהחלק הראשון של הסיבוב הראשון שבו היינו נוראיים. רוצים להתקדם בטבלה, אני לא מחפש משחקים אישיים נגד קבוצות מסוימות, אלא שנתקדם ונשתפר בהתקפה ובהגנה, ובחוכמה של המשחק”.

בבית”ר לא יצאו כל כך מאוכזבים מהתיקו מול מכבי ת”א.
”לא יצאתי מרוצה ולא מאוכזב, יצאתי באמצע. שיחקנו מול קבוצה עם איכות מטורפת, אפילו כשהם בעשרה שחקנים הם חזקים. נכון שזה היה בבית שלנו, היינו יכולים לשחק יותר בחוכמה ולא להשאיר אותם לבד בהגבהות. נקווה שנדע ליישם, אי אפשר שנספוג בהגבהות, אנחנו מאבדים ריכוז וזה מה שמאכזב אותי, אנחנו אף פעם לא בחיסרון מספרי ברחבה. יש מחויבות, הריכוז חסר”.

יוסי אבוקסיס במסע"ת של בית"ר ירושלים

מדברים על הטעויות בהגנה. בשער הראשון עמדו שלושה שחקנים לבד ורק צריכים להחליט מי נוגח. גם בגול השני זהבי נגח בחופשיות. 
”אנחנו מנסים לתקן. אני חושב שזה חוסר ריכוז, אני אומר את זה גם לשחקנים. כשמנסים לתקן ולא מצליחים אז גם מביאים רכש, הבאנו בלם, לפעמים מנסים לתקן על ידי הסבר ולפעמים על ידי הבאת שחקנים. מקווה שנהיה יותר מרוכזים. אין לי ספק שהשחקנים רוצים, לפעמים אנחנו לא מוצאים את המקום, אי אפשר להמשיך לספוג ככה, לוקח את האחריות על עצמי, ברגע שזה לא משתפר אז מביאים שחקנים מבחוץ”.

הבלם החדש בורודין התחיל להתאמן?
”הוא עוד לא בכושר משחק, הוא עשה אימונים אישיים, נקדם אותו ונעשה לו אימונים מיוחדים שייכנס לעניינים כמה שאפשר. באמצע שבוע הבא נדע מה המצב, אנחנו לא רוצים לפגוע בשחקן ובנו, אם הוא לא יהיה מוכן וייכנס ישר לבלגן אנחנו גם עלולים להפסיד אותו לפציעה”.

סרגיי בורודין (איציק בלניצקי)סרגיי בורודין (איציק בלניצקי)

יש דין לבית”ר ודין לשאר?
”חד משמעית כן. לקבוצות אחרות סוגרים שער, ההחלטה היא קטסטרופה, ישבתי בבית והייתי בהלם, לא יכול להיות שיהיה דין לבית”ר ודין לאחרות, על אותה עבירה יש אלפי אוהדים של בית”ר שרוצים לבוא ויהיו בבית. העונש הזה צריך לעוף מהעולם, לא רק לנו, אלא גם לאחרות. זה הורס את הכדורגל. אסור שזה יהיה, אנחנו נערער”.

יש סיכוי שגררו ימשיך?
”הודענו מה שהודענו, לפעמים לא משתלבים במועדון, גם אם שחקן טוב ומצוין. אין לי בעיה איתו, הוא טוב ומתאמן טוב, אבל לפעמים אין חיבור”.

אדוארדו גררו (שחר גרוס)אדוארדו גררו (שחר גרוס)

“עשינו רוטציות בכל העמדות בקבוצה, אבישי משחק הגנה טוב, גם בהתקפה יש רוטציה, מי שטוב ממשיך לשחק. חיזוק להתקפה? מאמין שעד תחילת שבוע הבא נצליח לצרף שחקן או שניים. יש דיבורים, זה תלוי גם בנושא הזרים שלנו, מאמין שעד שבוע הבא יהיה שחקן או שניים לפחות”, סיכם המאמן.

יוסי אבוקסיס (איציק בלניצקי)יוסי אבוקסיס (איציק בלניצקי)

אבישי כהן הוסיף: “אנחנו רואים את שערי החובה ושערי הזכות, ההתקפה עובדת יפה, צריכים לתת את הדעת בהגנה, עובדים באימונים, מנסים לשפר. לא נעים לספוג כל משחק. מקווים שבמשחק הבא זה ייראה טוב יותר. אני נשפט על פי התוצאות, שמח לחזור להרכב, אבל אני צריך לתת משחקים יותר טובים”.

אבישי כהן (איציק בלניצקי)אבישי כהן (איציק בלניצקי)

איך אתה עם משחק הרדיוס? דיברתם על זה?
”הדבר הזה צריך להיעלם, זה לא הגיוני שבית”ר מקבלת רדיוס על רימון קטן, אחרות מדליקות אבוקות ומקבלות קנס קטן, זה אפליה שלא צריכה להיות”.

מעבר למאמנו, גם קפטן הקבוצה, אופיר קריאף, הביע את התחושות שלו בעקבות העונש שקיבלה קבוצתו כשהעלה סטורי לאינסטגרם עם הכיתוב: “מאז ועד היום דין לנו דין לשאר”, והוסיף “#2015”. 

הסטורי של אופיר קריאף, (אינסטגרם)הסטורי של אופיר קריאף, (אינסטגרם)

בנושא אחר, ילדי חבר עמותת “אחים לחיים” הגיעו לאימון משותף במתחם האימונים בית וגן, אותו ערכו ביחד עם שחקני הקבוצה הבוגרת. האימון קרה שלושה ימים לאחר טקס לכבוד הארגון שנערך לפני שריקת הפתיחה במפגש נגד מכבי תל אביב. “האימון נתן לשחקנים כוח רגשי גדול לקראת המשחק מול ריינה ואנחנו בטוחים שהכוח הזה יעזור לנו”, אמרו במועדון.

עמותת “אחים לחיים” שמה לה למטרה לקדם ולסייע לחיילי צה”ל שנפצעו בזמן פעילות מבצעית והגנה על העם והמולדת. העמותה מהווה מסגרת חברתית תומכת שמסייעת ללוחמים פצועים בהליך שיקומם ובחזרתם למסלול החיים. העמותה מעניקה סיוע ללוחמים ומשפחותיהם, סיוע הכולל עזרה רפואית, ייעוץ משפטי, מלגות ללימודים, תמיכה כלכלית ומדריכה את חבריה מול גורמי השיקום הרבים. כמו כן, העמודה שמה דגש על פעילות חברתית שמסייעת בהטבת המצב הנפשי של הלוחמים. פעילות זו מפגישה בן לוחמים שונים שחולקים ביניהם את חוויותיהם האישיות ומסייעים איש לרעהו.

את העמותה מנהלים קצינים ולוחמים קרביים שחוו על בשרם ונפשם פציעות קרביות, ועברו הליכי שיקום מפציעות אלו. אביחי, חבר עמותת "אחים לחיים", אמר לאחר האימון: "חוויה מטורפת, שחקני והנהלת המועדון קיבלו איתנו בדרך נפלאה, חתמו לנו על חולצות, על הכובעים והכדורים. ערכנו משחקון עם כל הילדים לפני האימון שלהם. זאת הייתה הפעם הראשונה שאני מגיע במסגרת שיתוף הפעולה עם בית"ר ואני מקווה להגיע לפה עוד פעם, כי אני והילדים נהנו במיוחד".

אופיר קריאף, הוסיף: "כל פעם שחברי עמותת "אחים לחיים" מגיעים אלינו אנחנו מתרגשים. ביום שני עלינו למשחק עם חולצות מיוחדות עליהם יש גם את הסמל שלנו וגם את הסמל שלהם, והיום ערכנו אימון מיוחד שבו נפגשנו עם ילדיהם של חברי העמותה. החיבור בינוני לבין העמותה הוא ארוך שנים ואנחנו תמיד שמחים לארח אותם אצלנו.

אסור לפספס
נגןהפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
הפרסומת החדשה של מסי ביחד עם וויל סמית'
נגןמי משחקני ברצלונה מחזיק ברכב היקר ביותר?
מי משחקני ברצלונה נוהג ברכב היקר ביותר?
נגןהמפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
המפגש של ספיד עם גראנצ'ו נגמר בהתרסקות
נגןטורניר הצעירים בהשתתפות טיאגו מסי
מול אצטדיון מלא: טיאגו מסי במשחק על גביע
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */