עודד קטש מדבר לקראת המשחק מול אלבה
(באדיבות ONE)
האם מכבי ת"א בדרך לחיזוק? סולימאן בריימו נמצא במו"מ מתקדם עם מכבי ת"א כמחליפו של אלכס פוית'רס.
יש לציין כי בריימו (33, 2.03 מ') לא היה בין השמות שהיו על הרדאר של הצהובים בחודש האחרון, ומדובר בסוג של ברירת מחדש אחרי שבקבוצה הבינו שאין שחקן פנוי אחר איכותי בשוק.
2 צפייה בגלריה
בריימו
בריימו
יחזור לישראל? בריימו
(צילום: עוז מועלם)
בריימו זכור בעיקר משתי הקדנציות שלו בארץ בהפועל ירושלים, באחרונה - בעונת 2021/22 רשם ממוצעים של 14.3 נקודות, 6 ריבאונדים ו-2.2 אסיסטים למשחק ב-28.6 דקות. בפלייאוף, בו ירושלים הודחה ע"י חולון, העמיד שורה סטטיסטית של 13.9 נקודות, 6 ריבאונדים ו-2.4 אסיסטים לערב.
הסנטר נחת בישראל לראשונה בנובמבר 2018 אז חתם בהפועל אילת, איתה העפיל לפיינל-פור שם הוא וקבוצתו הפסידו למכבי ת"א. בקיץ 2019 הוא הצטרף להפועל ירושלים (תחת עודד קטש), עימה זכה בגביע ווינר ובגביע המדינה.
2 צפייה בגלריה
עידן זלמנסון וסולימאן בריימו חוגגים
עידן זלמנסון וסולימאן בריימו חוגגים
מכירים טוב אחד את השני. קטש עם בריימו בקדנציה בירושלים
(צילום: עוז מועלם)
את העונה הנוכחית פתח השחקן בטופאש בורסה הטורקית. הממוצעים: 8.6 נקודות עם 6.3 ריבאונדים, 1.7 אסיסטים, 1.5 חטיפות ו-0.5 חסימות למשחק.
בנוסף, במכבי ת"א שוקלים לשחרר את דארון היליארד, שלא ממש שותף במשחקים האחרונים ביורוליג וגם לא נרשם למשחק האחרון מול בני הרצליה ברבע גמר הגביע.
הצהובים יארחו הערב (21:05) את אלבה ברלין ביורוליג וינסו לחזור למסלול הניצחונות באירופה. הצהובים במאזן 9:10 ובמקום התשיעי ביורוליג. אחרי אלבה, הקבוצה תשחק בראשון הקרוב מול הפועל ת"א בדרבי, ותפגוש בשישי הבא את אולימפיאקוס ביורוליג.