האזינו לקטע מתוך התוכנית הראשונה
במשך שנים היא שמרה את הסוד הזה. ממשפחתה ואפילו מעצמה. כעת מסוגלת שרון פרי, העיתונאית והשדרנית בערוץ הספורט, לדבר על הטראומה של ילדותה. בריאיון אישי שיפורסם במלואו ביום שישי בתוכנית הספורט החדשה של ynet radio וב"ידיעות אחרונות" היא מגלה כיצד קרוב משפחתה התעלל בה מינית בילדותה - בזמן שבאה לישון בבית של סבתה.
"הוא היה משכנע אותי לעשות כל מיני דברים כשהייתי באה לישון שם בסופי שבוע בבית של סבתא".
2 צפייה בגלריה
נדב צנציפר ושרון פרי
נדב צנציפר ושרון פרי
שרון פרי ונדב צנציפר, במהלך התכנית הראשונה
(צילום: יאיר שגיא)
היית בכיתה ג', ד'. איך קמים לבית הספר למחרת? "הקורבן מפתח רגשות לפושע, כלומר רוצה להיות איתו יותר, כי הוא לא מכיר משהו אחר. אז אף אחד לא יכל לדעת שום דבר כי מבחינתי הוא היה הכול, הוא עיצב את דמותי, לא הבנתי שזה לא בסדר. אתה לא מבין את זה כילד".
המשפחה לא זיהתה שקורה משהו? "אנחנו מדברים על אנשים מאוד עתיקים, אולי אפילו לא נאורים כל כך, יוצאי שואה. אני לא חושבת שבכלל התעסקו בזה או שמו לב לזה בתקופה ההיא. אני זו שהלכה עם המשא הכבד הזה על הגב".
2 צפייה בגלריה
שרון פרי
שרון פרי
"פוצצתי את זה בגיל מאוד מאוחר. זו הדחקה". פרי
(צילום: יאיר שגיא)
מתי את מפוצצת את זה? "בגיל מאוד מאוחר, 24. זו הדחקה".
התעמתת איתו? "אם הייתי מתעמתת איתו, הייתי רוצחת אותו".
פרי היא האורחת הראשונה בתוכנית הספורט החדשה של ynet radio, "ריפליי", שתשודר בכל יום רביעי ב-12:00. האנשים הכי מעניינים בספורט הישראלי מגיעים לשיחה אישית בארבע עיניים על מה שבאמת קורה מאחורי הקלעים. בריאיון מספרת פרי על תחילת דרכה כשדרית קווים לצד הנשים המעטות אז בתחום כמו אופירה אסייג, אורלי אלקעי ולילך סונין, ועל הרגע שעברה מהקווים למסך: "זה היה דרך יורם ארבל שראה אותי רצה עם המיקרופונים על הקווים במשחקים. ואז יום אחד בקיץ, אחרי שהעונה הסתיימה קראו לי לשיחה - כמעט התעלפתי".