מכבי ת"א אמנם הצליחה לחזור מפיגור פעמיים הערב (שני) מול בית"ר ירושלים בזכות צמד נגיחות של ערן זהבי (40, 69), ועוד בעשרה שחקנים אחרי שדריק לוקאסן הורחק אחרי שהכשיל את דנילו אספרייה ברחבה (29), אבל היא צריכה להיות מאוכזבת מאוד מהשורה התחתונה: הפער ממנה למכבי חיפה המובילה גדל לשמונה נקודות, ממש לפני המפגש הישיר בינהן בבלומפילד (שני, 20:20). לאחר המשחק היו עימותים בין אוהדי מכבי ת"א לשוטרים.
לאחר המשחק התפתחו עימותים בין אוהדי מכבי ת"א למשטרה בעקבות דוחק ביציאה מהיציעים. אוהד זרק מצת, ואז החלו עימותים בין המשטרה לאוהדים. אוהדי מכבי ת"א טענו שהם נרמסו ע"י שוטרים, ושלא יכול להיות ש-8,000 אוהדים יוצאים דרך יציאה אחת בכזה דוחק. האוהדים טוענים שהמשטרה דחקה אותם בכוח ויצרה עימותים מיותרים.
מהמשטרה נמסר: "במהלך הערב ועד שעה זאת, פעלו כוחות משטרה רבים בסיוע סדרנים ומאבטחים לשמירת הסדר הציבורי ומניעת אירועי אלימות לקראת, במהלך ולאחר משחק הכדורגל שנערך באצטדיון טדי כבר טרם המשחק, אותרו מספר אוהדים שהגיעו כשהם חמושים באבנים וכלי תקיפה (מוטות עץ וברזל) וחשודים אלו נעצרו על ידי כוחות המשטרה. בהמשך, במהלך המשחק החלו זריקות חפצים בין יציעי קהל האוהדים משני הקבוצות.
4 צפייה בגלריה
כלי תקיפה שנתפסו ע"י המשטרה
כלי תקיפה שנתפסו ע"י המשטרה
כלי תקיפה שנתפסו ע"י המשטרה
(צילום: משטרת ישראל)

4 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי ת"א בטדי
אוהדי מכבי ת"א בטדי
אוהדי מכבי ת"א בטדי
(צילום: עוז מועלם)
המשטרה הוסיפה: "בסיום המשחק, החלו קומץ אוהדים להפר את הסדר תוך יידוי חפצים. בעקבות כך פעלו השוטרים לבצע את מעצרם של מעורבים בכך, תוך שמספר אוהדים ניסו לסכל את פעולות המשטרה וקראו קריאות גנאי לעברם. בניגוד לטענות שפורסמו בחלק מכלי התקשורת, בסיום המשחק נפתחו מספר שערי יציאה לטובת אוהדי הקבוצה על מנת לאפשר יציאה אל מחוץ לאצטדיון באופן בטוח. במהלך הערב הועברו לחקירה במשטרה 10 חשודים. אחד בעקבות הדלקת זיקוק שזוהה באמצעות מצלמות האיצטדיון ובסיוע תצפית הוכוון כוח שעצר את החשוד, אחד שנתפס ברשותו גז פלפל, שישה בגין הפרת סדר ושתיים בגין תקיפת שוטרים".
ממכבי ת"א נמסר בתגובה: "התמונות והעדויות שזורמות אלינו מהאוהדים הרבים שיצאו מאצטדיון טדי חמורות מאוד. הגיע קהל גדול של מכבי ת"א למשחק ולא ייתכן שהוא ייצא משם כשהוא סופג אלימות כזו משוטרים כשהסיבה לא נראית מוצדקת. זאת לא הפעם הראשונה שאוהדים נתקלים בהתנהגות כזו מצד שוטרים בטדי ובסוף אוהדים לא יירצו להגיע לשם. נמשיך ללמוד את העובדות ונפעל בהתאם".

קראנקה: "לשחק ב-70 דקות עם עשרה שחקנים זה קשה"

אייטור קראנקה סיכם איבוד נקודות חשוב: "לשחק ב-70 דקות עם עשרה שחקנים זה קשה, השחקנים היו נהדרים. זה היה משחק לא פשוט, אבל אני גאה בהם על ההופעה. מודה לקהל שהגיע, בלעדיהם לא היינו מצליחים להשיג נקודה. לא רוצה להגיב על ההרחקה של לוקאסן".
על אוסקר גלוך: "אני עוד לא מכיר אותו מספיק, הוא כישרון ענק, אבל חייב להמשיך ולעבוד. יש לו הכל, אך הוא יצטרך להשתפר ועם שחקן כמו זהבי הוא יכול לעבוד טוב איתו, זה יעזור לו מאוד. הוא צריך לקחת ממנו דוגמא".
לקראת מכבי חיפה בשבוע הבא: "בדרך בה ניצחנו במחזור שעבר נוכל להשיג מולם שלוש נקודות. אם נשחק בדרך בה אני רוצה נחזור לנצח". על החתמות: "יש לנו שחקנים נהדרים. אמרתי כבר קודם לכן, אם מישהו יגיע זה יצטרך להיות שחקן שישפר אותנו. אני מאוד מרוצה מהסגל שלנו".
4 צפייה בגלריה
אייטור קראנקה
אייטור קראנקה
אייטור קראנקה
(צילום: עוז מועלם )
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים, סיכם את משחק: "אני גם מתוסכל וגם שמח. מצד אחד מכבי ת"א עם כל השחקנים שיש לה, תיקו זה לא גרוע. פעם ראשונה שהופענו מול קבוצה גדולה. מאכזב מאוד שעשינו טעויות אחרי ההרחקה של לוקאסן. משחק ההגנה שלנו רע מאוד, משחק אחרי משחק, בלי קשר למערך שלנו. לא הייתי אומר שתיקו זה גרוע".
שכנשאל על הגישה הזהירה שלו במשחק: "מה יותר להאמין מלהוציא בלם ולהכניס את בר כהן במחצית במצב של 1:1? עלינו בהרכב מאוד התקפי. יותר התקפי מזה זה כבר להיות חוצפן בכדורגל. למה לא הצליח? היינו מאוד לא חכמים בפעולה האחרונה שלנו. נתנו למכבי ת"א התקפות מעבר שאסור שזה יקרה ביתרון מספרי. זה באמת הרכב סופר התקפי, שגם עלה לנו בהתקפות מעבר".
בית"ר ספגה 37 שערים העונה, הכי הרבה בליגה ביחד עם הפועל ת"א, ואבוקסיס דיבר גם על כך בסיום: "אנחנו צריכים להיות חזקים יותר במשחק ההגנה שלנו. היום הגיע בלם ואולי נתחזק בעוד שחקן כי לא בכל משחק נכבוש שניים ושלושה שערים". מנגד, בית"ר כבשה 29 שערים ויש לה את ההתקפה הרביעית בטיבה בליגה. על ההתקפה המלהיבה של בית"ר אמר אבוקסיס: "בסוף אני רוצה לנצח. זה הדבר הכי חשוב. מעדיף לנצח 0:1 קטן ולעלות בטבלה מאשר 2:2 מלהיב. אנחנו צריכים למצוא את האיזון בין התקפה להגנה".
4 צפייה בגלריה
ירדן שועה חוגג
ירדן שועה חוגג
11 בישולים העונה. שועה חוגג
(צילום: עוז מועלם)
על כך שבדקה ה-71 החליף את ירדן שועה, שכבש בפנדל (29) ובישל לאספרייה (61): "ירדן סימן לי שהוא מרגיש את האחורי. אני מקווה שזה שום דבר כי הוא שחקן חשוב. הוא עשה שינוי גדול במשחק שלו. הוא עושה דברים יפים מאוד השנה, רק שימשיך ככה".
על ברק אברמוב שהגיע היום לטדי אחרי שנשדד בביתו בשבוע שעבר: "אם הוא הגיע היום כנראה שיש לו עור של פיל. הוא מאוד חזק למרות שזה משהו לא נעים".