ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
נסע במנהרת המוות

במהלך טיול בפריז: הנסיך הארי סטר לאחד ממאבטחיו

"אחרי לילה של שתייה מרובה נהמתי עליו, התנדנדתי, סטרתי לו בראש", כתב הארי בספר הזיכרונות שלו שלא מפסיק לעורר מהומה מאז יצא לחנויות. כ-2 מיליון עותקים כבר נמכרו

במהלך טיול בפריז: הנסיך הארי סטר לאחד ממאבטחיו
אילוסטרציה צילום: unsplash

הנסיך הארי תקף את אחד משני המאבטחים שלו שהשגיחו עליו בטיול לפריז, כך הוא מגלה בספרו החדש "ספייר", ששני מיליון עותקים כבר נמכרו ממנו. הארי מספר כי המאבטח עזר לו להימלט מצלמי הפפראצי שעקבו אחריו, לאחר שעזב את מקום הבילוי, בכך שנתן לו לקפוץ לתא המטען של המכונית שלו. "הוא סגר את התא כמו ארון קבורה" סיפר הארי.

אך הסיפור המדהים ביותר היה במהלך טיול לפריז ב-2007, הארי היה נחוש לחזור על מסעה האחרון של אימו. לאחר ביקור במנהרה בה היא מתה בתאונת דרכים כשהארי היה בן 12. הארי ביקש מהמאבטח, בילי, ללוותו למנהרה לאחר לילה של שתייה מרובה.

הארי אומר: "כשבילי ליווה אותי בחזרה למלון, ניסיתי להילחם איתו. נהמתי, התנדנדתי, סטרתי לו בראש, הוא בקושי הגיב. הוא פשוט קימט את מצחו כמו הורה אולטרה סבלני. סטרתי לו שוב, הייתי נחוש לפגוע בו, הוא ראה אותי ככה בעבר. פעם, אולי פעמיים".

לאחר מכן הנסיך מפרט כיצד בילי ושומר ראש אחר 'שפכו' אותו למיטה - אבל כשהם חשבו שהוא ישן, הוא קם וחמק על פניהם, תוך כדי הליכה לאורך נהר הסיין בכוחות עצמו. הוא כותב כיצד סיפר לאחיו על ביקורו במקום בו מתה אימם. הוא כתב: "שום דבר מזה לא הגיע לו כחדשות. מסתבר שגם הוא נהג במנהרה".

הנסיך הארי הנסיכה דיאנה פריז

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד