האם אירופה בדרך למעבר שירעיד את היבשת? על פי דיווחים בעיתון האיטלקי 'גאזטה דלו ספורט', קמבה ווקר סיכם את תנאיו במילאנו ואמור להצטרף לקבוצה שנמצאת במקום הלפני אחרון ביורוליג. הגארד כיכב ארבע פעמים באולסטאר ה-NBA (מתוכן פתח פעמיים בחמישייה) והיה אחד השחקנים המרכזיים בנבחרת ארה"ב שסיימה במקום ה-6 באליפות העולם שנערכה בסין ב-2019.
ווקר בן ה-32 שיחק העונה תשעה משחקים בשורות דאלאס מאבריקס וקלע בממוצע 8 נקודות למשחק לפני ששוחרר מהקבוצה. מתוך 11 וחצי שנותיו ב-NBA שיחק ווקר שמונה עונות בשארלוט, שבחרה אותו בדראפט ובזמן ששיחק בה היה כוכבה הבלתי מעורער. בקיץ 2019 כאמור עבר לבוסטון איתה השיג ניצחון פלייאוף ראשון בקריירה.
2 צפייה בגלריה
קמבה ווקר
קמבה ווקר
ירעיד את אירופה? קמבה ווקר
(צילום: AP)
השחקן סבל מירידה בממוצעיו בשתי העונות האחרונות, כאשר במהלך הקריירה שלו קלע בממוצע 19.3 נקודות למשחק. עונת השיא שלו הייתה 2018/19 - עונתו האחרונה במדי שארלוט - במהלכה קלע בממוצע 25.6 נקודות למשחק בנוסף ל-5.9 אסיסטים ו-4.4 ריבאונדים.
מבחינת מילאנו, אם אכן העסקה תצא לפועל - מדובר בלי ספק בהחתמה הגדולה בתולדותיה, וגם כפי הנראה בתולדות היורוליג. הקבוצה מבירת האופנה באיטליה שמה לאורך השנים את ידיה על לא מעט שמות גדולים, כולל כאלה עם עבר מרשים ליגה הטובה בעולם - אך כאן מדובר בסדר גודל שונה לגמרי.
2 צפייה בגלריה
אטורה מסינה מאמן מילאנו
אטורה מסינה מאמן מילאנו
מצבה של מילאנו ביורוליג נורא ואיום. אטורה מסינה
(צילום: EPA)
יש לציין שבקבוצה של אטורה מסינה מתנים את החתימה בבדיקות רפואיות שאמור לעבור ווקר. בדיווחים לא דובר עם גובה השכר שדורש השחקן, אך כן נכתב כי שני הצדדים נמצאים לקראת הסכמות, וכי הסיכום בדרך.
מילאנו מוליכת את הטבלה בליגה האיטלקית כשהיא עם זהה לזה של וירטוס בולוניה השנייה, אך ביורוליג הקבוצה של אטורה מסינה נראית נורא ואיום. מילאנו נמצאת במקום הלפני אחרון בטבלה כשהיא עם מאזן של 6 ניצחונות לעומת 13 הפסדים.