סערת רונאלדו והקבוצה הסעודית: יוסי מדינה מבאבאגול בריאיון
(צילום: אסף חן)
כמה אתם מוכנים לשלם כדי לפגוש את כריסטיאנו רונאלדו ולאו מסי פנים מול פנים? אם זה תלוי באנשי העסקים הסעודים, אז מדובר בהרבה מאוד כסף. הרבה מאוד-מאוד.
איש הנדל"ן מושרף אל-גמדי הציע 2.6 מיליון דולר כדי לרכוש את כרטיס ה-VIP הכי יוקרתי למשחק הנוצץ בחמישי הבא בין קבוצת כוכבים של אל-נאסר, המועדון החדש של רונאלדו ואל-הילאל, לבין פ.ס.ז' של לאו מסי. הכרטיס הקרוי "מעבר לכל דמיון" יעניק לאדם שיגיש את ההצעה הגבוהה ביותר (עד ה-17 בינואר) אפשרות לא רק לצפות במשחק, אלא גם לפגוש אחריו פנים מול פנים את שני הכוכבים הגדולים.
3 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל-נאסר
כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל-נאסר
מוכנים לשלם כדי לפגוש אותו הרבה מאוד כסף. רונאלדו
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו
הסעודים רק מחכים למשחק בין מסי לרונאלדו
(צילום: AFP)
יהיה זה המפגש ה-37 בסך-הכל בין הפורטוגלי לארגנטינאי - והראשון מאז דצמבר 2020. מסי ורונאלדו, כאמור, התמודדו ראש בראש 36 פעמים בעבר - 30 משחקים בין ברצלונה לריאל מדריד בכל המסגרות, שלושה קרבות בין בארסה של מסי למנצ'סטר יונייטד של רונאלדו בתחילת דרכו באנגליה, ועוד שני מפגשי ידידות בין נבחרות ארגנטינה ופורטוגל. המשחק הנוסף היה גם האחרון בשורה הארוכה - יובנטוס נהנתה מצמד של הפורטוגלי בדרך ל-0:3 בחוץ על ברצלונה המפורקת בשלב הבתים בליגת האלופות לפני קצת יותר משנתיים.
וכן, הפעם הראשונה שבה רונאלדו ישחק כדורגל בסעודיה תהיה - מי היה מאמין - דווקא מול מסי, שיגיע כמובן למשחק הראווה בריאד. ולמרות שמדובר רק ב"הופעת שעשועים", לא יהיה אוהד בעולם שלא ירצה לצפות במפגש הישיר בין שתי האגדות.
היחיד שנשמע בשבוע האחרון לא מרוצה מהתעלול השיווקי הוא מאמן אל-נאסר רודי גרסיה, שהודה כי רונאלדו ישתתף במשחק: "אני לא יכול להיות שמח מזה, בגלל ששלושה ימים לאחר מכן מחכה לנו משחק ליגה. היה אפשר לתכנן את זה טוב יותר. ועדיין, ההגעה של פ.ס.ז' והשחקנים הנפלאים הללו תהיה טובה להתפתחות של הכדורגל הסעודי".
3 צפייה בגלריה
מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו
המשחק האחרון בין השניים, בדצמבר 2020
(צילום: getty images)
שיקולי הפרסום הובילו גם את הצד השני למשחק הזה: מאז שהקטארים רכשו את פ.ס.ז' ב-2011, הקבוצה נוסעת מדי חורף לביקור במפרץ. הפעם יהיה מדובר בנסיעה בת יומיים, שבה פ.ס.ז' תמריא לסעודיה ותבקר גם בקטאר למטרות שיווקיות במסגרת הסכמי החסות שלה.
ולמי שדואג בכל זאת שלפחות בגזרת המועדונים כבר לא נראה התמודדות רשמית ביניהם, כדאי לשים לב לדיווחים שיצאו בימים האחרונים בתקשורת העולמית: לפי הטענות, אל-הילאל, שתשתף פעולה עם אל-נאסר במשחק הכוכבים, מעוניינת להביא את מסי לסעודיה, ומוכנה להציע לו שכר של 300 מיליון אירו לעונה, 100 מיליון יותר ממה שצפוי להשתכר רונאלדו. בקיצור, הולך להיות מעניין בקרוב.