אוסקר גלוך ממשיך להיות מבוקש ברחבי היבשת. אחרי הפרסומים האחרונים לגבי מארסיי ומונאקו שניסו לרכוש את השחקן, בפורטוגל מדווחים הבוקר (שישי) כי לא אחרת מאשר בנפיקה נכנסה גם כן למרוץ. ב"רקורד" פורסם כי קבוצת הפאר פנתה לנציגיו של היהלום בן ה-18 עוד בחודש שעבר.
המניה של גלוך, שגם ככה הייתה בעלייה מתמדת, זינקה במאות אחוזים בקיץ. לא מעט סקאוטים מרחבי אירופה התמוגגו מהביצועים של היהלום מרחובות ביורו עד גיל 19, שם גם כבש בגמר נגד אנגליה - ולפני מספר חודשים חתם על הארכת חוזה במכבי ת"א עד תום עונת 2024/25.
1 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
מבוקש בכל אירופה. גלוך
(צילום: יאיר שגיא)
גלוך, שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, עלה לקבוצה הבוגרת בעונה שעברה וכבש 3 שערים ב-11 הופעות בכל המסגרות, חווה, כאמור, קיץ מדהים כשהוביל את נבחרת הנוער למשחק הגמר של אליפות אירופה עד גיל 19. העונה הפך אוסקר לשחקן משמעותי בסגל כשהוא כובש 4 שערי ליגה ומבשל שישה נוספים ב-15 משחקי ליגה.
בנפיקה, כידוע, טיפחה לא מעט מהכישרונות הכי הגדולים בכדורגל האירופי, ובשנים האחרונות היא מכרה לענקיות היבשת שמות כמו ז'ואו פליקס, דרווין נונייס, רובן דיאס ואדרסון. היא פגשה העונה פעמיים את מכבי חיפה בליגת האלופות וסיימה כראש הבית, לפני פ.ס.ז' הגדולה.