האשכול |
מחבר |
תאריך כתיבה |
מספר |
תקופה ארוכה שאני כותב כאן: פושעי השמאל לא יוותרו בלי מלחמת אזרחים. |
תמהוני |
11.01.23 18:51 |
1 |
אני לא רוצה לרדת לרמת ההסתה של השמאל , אבל אם נרד לרגע , רק אומר שאנחנו נהיה מוכנים ... |
Agent_Smith |
11.01.23 18:53 |
2 |
לגמרי נושכי הכריות האלה לא מבינים אם מי הם מתעסקים |
golikoto |
11.01.23 18:54 |
4 |
תגידו נפלתם על השכל??? אנשים אחים אנחנו!!! |
בר כוכבא |
11.01.23 19:47 |
68 |
++ |
מויאלס |
11.01.23 21:29 |
141 |
מי שמנסה להפחיד מראים לו שאין פחד בעיניים |
esim |
11.01.23 22:01 |
156 |
תכלס יש לימין את החרדים, עם לוחמים כאלה אף אחד לא ירצה להתעסק |
nitzan |
11.01.23 19:06 |
20 |
יתרה מזאת מרבית הסדכ הלוחם הסדיר של צהל בשנים האחרונות מגיע מהפריפריה וההתנחלויות |
cf7 |
11.01.23 19:17 |
35 |
אל תתבלבל, הליכוד ומצביעיו הם לא חלק מהציונות הדתית ולא קרובים אליו , מרביתם חילונים או מסורתיים שלא אוהבים |
nitzan |
11.01.23 19:29 |
46 |
הרהורי ליבך בלבד. |
TheRastaMan |
11.01.23 19:44 |
65 |
מכיר הרבה מצביעי ליכוד ולא תשמע מהם את השטויות של הדתיים |
nitzan |
11.01.23 19:49 |
71 |
חבריקו, הניסיון שלך להכליל את כל הימין כחרדים לא יצלח. יש פה ימין שעדיין מתנגד אליכם |
TheRastaMan |
11.01.23 19:55 |
77 |
בן גביר נוכל שסיפר לצעירים שהוא יביא פתרון בביטחון פנים ופתאום הוא ומפלגתו רודפים מגזרים. |
nitzan |
11.01.23 20:02 |
82 |
שוב ברחת לסיסמאות? אתה רוצה לנהל דיון או לברבר לי סיסמאות? |
TheRastaMan |
11.01.23 22:16 |
161 |
זה בדיוק מה שאמרתי, הליכוד הוא חלק מהמגזר החילוני ולכן קרוב אליו יותר , כן גם לשמאל שמעורבב יחד, זו הסיבה |
nitzan |
12.01.23 06:39 |
164 |
הנה הרשימה של מה ש''עלה להם לראש'' |
יחצניק |
12.01.23 09:35 |
169 |
שכוייח |
esim |
11.01.23 22:03 |
157 |
קשקוש. מחבקי ערבים ומחבלים לא בבית ספרנו. |
קונדור |
12.01.23 08:03 |
166 |
מרבית הסדכ ובכלל זה הזדכ הלוחם מגיע כמו שתמיד הגיע מהחילונים |
nitzan |
11.01.23 19:31 |
50 |
אולי הסדכ בקרייה וב8200 |
cf7 |
11.01.23 20:41 |
112 |
מכל השקרים שהפצת כאן (בתמימות, אני לא מאמין שזה מכוון) |
LMK |
11.01.23 21:32 |
144 |
רוב החיילים במרבית יחידות הצבא כולל הקרביות באים מהמגזר החילוני. אפשר לדמיין מה שרוצים אבל בכל שנות שרותי לא |
nitzan |
12.01.23 06:33 |
163 |
אני מזועזע מעצם השיח. אני לא אהיה מוכן!! לא אהיה מוכן למלחמה בשום צורה באחים שלי! את אחיי אנוכי מבקש. מספיק עם זה |
מלאכת_מחשבת |
11.01.23 19:33 |
51 |
הימין נגד מלחמת אחים ! נקודה ! |
Agent_Smith |
11.01.23 19:39 |
58 |
++ |
תמהוני |
11.01.23 19:47 |
66 |
++ |
esim |
11.01.23 22:04 |
158 |
איפה השמאל בארץ היה אלים? הוא לא זרק רימון על מפגינים, לא רצח ראש ממשלה, לא קורא לשוטרים נאצים.... |
nitzan |
12.01.23 07:02 |
165 |
אלימות שלטונית. מוסר כפול. אי קבלת הכרעת הבוחר. הקוזאק הנגזל. |
קונדור |
12.01.23 08:08 |
167 |
אהבתי את דיכוי עדות המזרח. לא ראינו את החברה המזרחיים (שגם אני בתוכם) עוזרים ומפנים מקום לעולים מרוסיה או |
nitzan |
12.01.23 09:21 |
168 |
אם יש משהו שעליו כדאי להילחם - חס וחלילה - אז זה העניין הזה. אנשים לא תופסים או לא רוצים לתפוס |
יצחק היקר |
11.01.23 20:30 |
103 |
נהיו רגישים בימין לביקורת נגד הרפורמה המשפטית וטוענים שזו לא פחות מהמרדה. הלכתי לבדוק מה |
Amadeus |
11.01.23 18:57 |
9 |
על פחות מזה פייגלין הורשע בהמרדה. עמית סגל. |
תמהוני |
11.01.23 19:05 |
17 |
כי עמית סגל משקר אי אפשר להשוות בכלל. |
Amadeus |
11.01.23 19:10 |
24 |
למה אי אפשר להשוות? משה פייגלין הורשע בגין קריאות לחסימת כבישים. אתה חולק על העובדה הזו? |
תמהוני |
11.01.23 19:15 |
29 |
הוא הקים תנועה , אנשי התנועה התעמתו מזפר פעמים עם משטרת ישראל הוגש נגדו כתב אישום כנגד |
Amadeus |
11.01.23 19:47 |
67 |
פייגלין הורשע על פי סעיפים 134 ו-151 לחוק העונשין. יפה שאתה טוען שאלה לא מתקיימים כלפי גולן ומפגיני השמאל. יפה. |
תמהוני |
11.01.23 19:58 |
79 |
אין להם חילים - לא בקרב הצבא ולא בקרב העם - הם נידונו לכישלון |
חוצב להבות |
11.01.23 19:23 |
42 |
סתם רטוריקה ריקה עם פמפום תקשורתי. לשמאל אין חיילים למלחמת אחים. אולי החמאס יתייצב עבורם למלחמה |
חוצן |
11.01.23 19:28 |
45 |
עד היום לא הבנתי למי אתה קורא שמאל? מי נחשב כשמאל? |
nitzan |
11.01.23 19:30 |
48 |
האוייבים הגדולים ביותר של הדיקטטורה השמאלנית הנפשעת הם: |
מקורי |
11.01.23 19:34 |
53 |
חלאס עם השיח הזה! אנשים אחים אנחנו!! |
בר כוכבא |
11.01.23 19:48 |
69 |
מבהירים למסיתים למה הם מובילים |
esim |
11.01.23 22:05 |
159 |
שופט זה עסק! הנפוטיזים יפסק השחיתות תתנקה והאמון יחזור |
WB |
11.01.23 20:26 |
99 |
אתה תותח |
מרסו |
11.01.23 20:51 |
119 |
++ |
תמהוני |
11.01.23 21:49 |
152 |
ככה מתחילה דמודיקטטורה בסגנון ארדואן ופוטין, בהשתלטות הרשות המבצעת על הרשות השופטת |
מאירקה |
11.01.23 18:53 |
3 |
ככה מתחילה החזרה לשגרה |
micmic |
11.01.23 18:54 |
5 |
ככה מתחילה חזרה לשגרה (נכנס לי מה שרשמת מיקמיק לתת מודע) |
totoloto |
11.01.23 18:59 |
10 |
השתלטות כמו בארה''ב ?? שם נשיא ארה''ב בוחר את שופטי בית המשפט העליון. ושם התובע הכללי- שזה המקבילה שלהם |
berale |
11.01.23 19:04 |
14 |
צודק. עד 1992 היתה כאן דקטטורה ורק מר''ן ברק הביא לנו אור. ולכן האמון עלה מ 98% ב1988 ל 7% ב2019 |
Kayser Soze |
11.01.23 19:05 |
15 |
בדמוקרטיה הדרישה לאיזונים ובלמים היא לגיטימית רק כאשר מדובר בין רשויות שלטון נבחרות, מיצגות. |
berale |
11.01.23 19:10 |
22 |
הרשות השופטת כשלה ! 78% חושבים ששופטים לוקחים שוחד! |
WB |
11.01.23 21:25 |
140 |
שקיפות מלאה |
totoloto |
11.01.23 18:55 |
6 |
מישהו יכול להפנות או להסביר איך תעבוד מערכת האיזונים ובלמים לפי שיטתו של לוין? |
פומפיה |
11.01.23 18:55 |
7 |
אין איזונים ובלמים, הממשלה תשלוט על בחירת השופטים (דרך רוב בועדה לבחירת שופטים) והם יהיו שפוטים שלה. |
מאירקה |
11.01.23 18:59 |
11 |
ידוע ששופטים לא מקבלים שוחד ואין מצב שהם מרימים נטל ראייה.. ממש מנטש.. |
Kayser Soze |
11.01.23 19:06 |
18 |
זאת אומרת שהם יוכלו לחוקק שראש הממשלה יכול להאריך את כהונתו ב20 שנה |
פומפיה |
11.01.23 19:10 |
25 |
לפסול חוקים שאמורים להגן על היהודים גרועים לא פחות מהפנטזיות שלך |
פרופט |
11.01.23 19:21 |
39 |
התשובה היא כן |
Zorro |
11.01.23 19:41 |
61 |
אז שפשוט יודו שהם רוצים לשנות הכל כאן ושהמהפכה החוקתית של אהרון ברק |
פומפיה |
11.01.23 19:52 |
75 |
זה בדיוק מה שהם רוצים לעשות |
Zorro |
11.01.23 19:54 |
76 |
אם אני עושה 1+1, מדובר בהפיכה שלטונית ולכן גנץ ולפיד צודקים שצריך ״להרעיד״ את המדינה |
פומפיה |
11.01.23 20:02 |
83 |
לא |
micmic |
11.01.23 20:04 |
84 |
למה לא? |
פומפיה |
11.01.23 20:04 |
86 |
היא סתם מעריצה עיוורת. |
Street |
11.01.23 22:17 |
162 |
יש משהו שכתבתי שהוא לא נכון? |
Zorro |
11.01.23 20:07 |
88 |
כן, בעיקר המילה ׳דמוקרטיה׳ שלא הייתה קיימת עד כה. |
TheRastaMan |
11.01.23 20:08 |
90 |
אפילו לא קראת, אין את המילה דמוקרטיה 🤦 |
Zorro |
11.01.23 20:09 |
91 |
מחילה, ׳פומפיה׳ כתב |
TheRastaMan |
11.01.23 20:10 |
92 |
מחקתי |
Zorro |
11.01.23 20:11 |
93 |
עד איזה שנה היא הייתה ״במצב הנכון״? |
פומפיה |
11.01.23 20:37 |
107 |
עד 95 הייתה במצב סביר, מאז נחטפה שמאלה חזק והיא משרתת את השמאל בעיקר. |
TheRastaMan |
11.01.23 20:39 |
110 |
אבל יש חוקים נוספים ברפורמה של לוין שלא היו ב95 |
פומפיה |
11.01.23 20:45 |
114 |
לביבי גם אסור להתעסק בזה כמובן |
Zorro |
11.01.23 20:07 |
87 |
הבחירות שיהיו פה כל כמה שנים על ידי האזרחים |
פרופט |
11.01.23 19:20 |
38 |
אם זה ככה אז למה לא מצהירים זאת? |
פומפיה |
11.01.23 19:37 |
56 |
לא מובטח כלום |
Zorro |
11.01.23 19:44 |
64 |
זה דיי יפה שאתם מאכילים זה את זה בלוקשים |
micmic |
11.01.23 20:07 |
89 |
אשמח להסבר מה לא נכון במה שכתבתי |
Zorro |
11.01.23 20:13 |
94 |
למה אתה חושב שכל הליכוד הוא מח אחד? אין מגוון דיעות בליכוד? |
TheRastaMan |
11.01.23 20:17 |
95 |
לא חושב שיכניסו להט״בים מחר לכלא |
Zorro |
11.01.23 20:21 |
96 |
למה לפיד לא העביר חוק כזה? כי אי אפשר. |
TheRastaMan |
11.01.23 20:26 |
97 |
הוא לא יכל להעביר חוק כזה |
Zorro |
11.01.23 20:28 |
101 |
לא אפשרי גם היום. חלאס עם הדמיונית. אנחנו מדינה דמוקרטית למרות דעותיו של לפיד. |
TheRastaMan |
11.01.23 20:38 |
108 |
אבל זה כן יהיה אפשרי מכל מה שקראתי |
Zorro |
11.01.23 20:39 |
109 |
מי ירים את ידו למהלך שכזה? למה אתם בטוחים שמצביעי הימין הם אוטומטים? |
TheRastaMan |
11.01.23 20:42 |
113 |
אתה לא עונה לי |
Zorro |
11.01.23 20:45 |
116 |
על מה לא עניתי בדיוק? |
TheRastaMan |
11.01.23 20:46 |
117 |
אני קראתי את מה שלבין הוציא |
Zorro |
11.01.23 21:02 |
124 |
כי שינוי חייב לקרות. חייב. זה מצב בלתי אפשרי מה שקורה כיום. ואת זה אומרים גדולי המשפטנים |
TheRastaMan |
11.01.23 21:07 |
128 |
ודא, אני אשמח לטעות |
Zorro |
11.01.23 20:35 |
106 |
לא מאפשרים ללוין אפילו להציג את התוכנית שלו וכבר מכפישים אותה. זה נקרא אוטומט לא? |
TheRastaMan |
11.01.23 20:45 |
115 |
צ’אנס בדברים כאלה בעייתי |
Zorro |
11.01.23 21:05 |
126 |
כמו בהסכם עם לבנון למשל? מניח שהוא לגיטימי בעיניך. |
TheRastaMan |
11.01.23 21:12 |
130 |
ממש לא לגיטימי וגם כתבתי את זה פה בעבר |
Zorro |
11.01.23 21:13 |
131 |
נכון, ואיפה היה הגורם המאזן הזה שחשוב לשמור עליו? נרדם? |
TheRastaMan |
11.01.23 21:14 |
132 |
אתה צודק |
Zorro |
11.01.23 21:17 |
134 |
אז בוא וניתן לרפורמה לצאת לדרך ונשפוט אותה לפי המציאות ולא הדמיון? מתאים? |
TheRastaMan |
11.01.23 21:21 |
136 |
כנראה שאין ברירה ;) |
Zorro |
11.01.23 21:21 |
137 |
לגמרי. הברירה שלפיד מציג לא באה בחשבון אצלנו. |
TheRastaMan |
11.01.23 21:22 |
138 |
זאת אומרת שאתה מקבל מהפכה (אולי עם אל חזור) שיכולה להשפיע על העתיד שלך ושל ילדיך רק בשביל |
פומפיה |
11.01.23 21:38 |
147 |
כמו שהיה עד 1992 אנחנו סומכים על נבחרי הציבור שלנו |
totoloto |
11.01.23 19:00 |
12 |
אחד לאחד? כלומר, אם תעשה השוואה לא תמצא הבדל? |
פומפיה |
11.01.23 19:08 |
21 |
עיקרי הרפורמה כן. עכשיו אתה יכול לומר לי על פיצול היועמש ואז תאמר לי כמה פעמים התערבו היועמשים לאורך השנים ולפי ממשלות ימין/שמאל.. |
totoloto |
11.01.23 19:10 |
23 |
ומה לגבי יועמשים של המשרדים? הם היו משרות אמון לפני 92? |
פומפיה |
11.01.23 19:12 |
27 |
אם יועמש לצורך הדוגמה מפריע לעבוד מתוך פוזיציה אז כמובן שכן. יועץ משפטי הוא יועץ... הוא לא קובע מדיניות |
totoloto |
11.01.23 19:16 |
31 |
לא הבנתי אותך, אני שואל מבחינת החוק, היה או לא היה |
פומפיה |
11.01.23 19:16 |
33 |
קח |
totoloto |
11.01.23 19:17 |
34 |
זה קצת ארוך אבל תודה על ההתאמצות. בכל מקרה, נראה שזה לא בדיוק לחזור ל92 |
פומפיה |
11.01.23 19:23 |
41 |
לא ממש |
gal24 |
11.01.23 19:30 |
49 |
יש בעיה של מערכת שלא רוצה שיתקנו אותה פרופסור פרידמן סיפר שהם לא הסכימו לשום שינוי. מול נציגי ציבור |
totoloto |
11.01.23 19:40 |
60 |
יש בעיה של מערכת שלא רוצה שיתקנו אותה פרופסור פרידמן סיפר שהם לא הסכימו לשום שינוי. |
totoloto |
11.01.23 19:42 |
63 |
אתה מצביע על כל מיני בעיות לכאורה במערכת המשפט אבל למה אתה לא מגיב תכלס? |
פומפיה |
11.01.23 19:49 |
72 |
תגובה |
gal24 |
11.01.23 19:11 |
26 |
פעם היה פיצול לתפקיד היועמש ויועמשי המשרדים היו משרות אמון? |
פומפיה |
11.01.23 19:15 |
30 |
תגובה |
gal24 |
11.01.23 19:19 |
36 |
נכון לעכשיו אף אחד לא סיפק לי את המידע באופן פשוט ומזוקק שתומך בטענה שהרפורמה של לוין |
פומפיה |
11.01.23 19:26 |
44 |
הרפורמה של לוין היא פיגוע נגד הדמוקרטיה |
פרופסור סנייפ |
11.01.23 20:02 |
81 |
קודם כל תודה על ההשקעה בכתיבת המכתב. אני מבין שאדוני בקיא בכל רזי הפרטים והחוקים ולכן אשאל |
פומפיה |
11.01.23 20:29 |
102 |
אני לא כזה בקי ברזים, ופרטים. ממה שפורסם תוכנית לוין אינה שינויים סתם אלא שינוי רדיקלי |
פרופסור סנייפ |
11.01.23 20:58 |
122 |
אני חושב שגם הגוש שמאל מרכז במידה מסויימת לא חף מאשמה |
פומפיה |
11.01.23 21:08 |
129 |
זאת בעיית יסוד מאז קום המדינה. בהכרזת העצמאות נכתב שתחוקק חוקה תוך 6 חודשים |
פרופסור סנייפ |
11.01.23 21:30 |
143 |
תפקיד היועמש הוא תפקיד בעייתי |
חמש חמש |
11.01.23 19:40 |
59 |
לא היה פיצול יועמ״ש ערב המהפכה החוקתית ב92 |
פומפיה |
11.01.23 19:56 |
78 |
בחירות כל 4 שנים |
חמש חמש |
11.01.23 19:29 |
47 |
למה לא מצהירים על זה? |
פומפיה |
11.01.23 19:39 |
57 |
לא מובטח והם לא יכולים להתחייב לגבי העתיד / מנהיגים אחרים |
Zorro |
11.01.23 19:49 |
73 |
אני אסביר. מערכת הבלמים תהיה הקואליציה שנבחרה ע״י העב במקום בג״צ שלא נבחר עד עכשיו. למה שבגצ יהיה בלם של הממשלה? |
swoll |
11.01.23 19:34 |
54 |
אז אתה אומר בעצם שהבלם של הממשלה זה הממשלה |
פומפיה |
11.01.23 19:41 |
62 |
אין שום בלמים במה שאתה כותב |
Zorro |
11.01.23 19:52 |
74 |
בקשת קבלת |
yama |
11.01.23 19:34 |
55 |
כמו שהיא עובדת היום, רק לכולם. ללא הבדל דת מין צבע והעדפה מינית. כ-ו-ל-ם. |
TheRastaMan |
11.01.23 19:48 |
70 |
ומי יקפיד שזה באמת יקרה? |
פומפיה |
11.01.23 19:59 |
80 |
מי שמסוגל לבצע את תפקידו ללא איפה ואיפה ומבלי לערבב את השקפותיו האישיות. רמז? |
TheRastaMan |
11.01.23 20:04 |
85 |
לא קפיש. אם יהיו כפופים לפוליטיקאים מהקואליציה, ואותם פוליטיקאים יחליטו להפלות קבוצה |
פומפיה |
11.01.23 20:34 |
105 |
כמו הפוליטיקאים ששלטו פה בשנה האחרונה? שבחרו להפלות מגזר אחד? לא חושב שזה הפריע לך… |
TheRastaMan |
11.01.23 20:50 |
118 |
אם מחר המהפכה המשפטית של לוין נכנסת לתוקף ומחרתיים הממשלה נופלת |
פומפיה |
11.01.23 20:55 |
120 |
אבל הצד השני הוא נאור וחכם לא? הוא מיד ישנה את החרפה הזו ויחזיר עטרה לאהרון ברק…. |
TheRastaMan |
11.01.23 20:56 |
121 |
אני מצפה מהממשלה הבאה לבטל ולהחזיר לקדמותו כמו עכשיו. לפיד גם הצהיר זאת |
פומפיה |
11.01.23 21:00 |
123 |
אתה נופל למלכודות של לפיד, קשה לנהל דיון ב׳אם ואם׳ אנחנו לא בגן. |
TheRastaMan |
11.01.23 21:05 |
125 |
אני מרגיש שהדיון איתך במעגלים אינסופיים. אם הפוליטיקאים ממנים |
פומפיה |
11.01.23 21:16 |
133 |
ואם השופטים ממנים שופטים? הם לא yes מנים? מה ההבדל? |
TheRastaMan |
11.01.23 21:19 |
135 |
נניח ואתה צודק - אפשר לעשות רפורמה משפטית אחרת. גנץ הציע יד לקואליציה וקיבל ברקס |
פומפיה |
11.01.23 21:24 |
139 |
אני לא נותן לאף אחד גו, להבדיל ממך שמאפשר לשופטים אותו. |
TheRastaMan |
11.01.23 21:29 |
142 |
אוקי, בוא נשים ססמאות של פוליטיקאים מחוץ לדיון |
פומפיה |
11.01.23 21:33 |
145 |
אחלק את התגובה שלי ל 2 |
TheRastaMan |
11.01.23 21:38 |
146 |
האם מערכת איזונים ובלמים שבה הקואליציה ״בולמת״ את הקואליציה כפי שכתבת מקודם, היא ראויה? |
פומפיה |
11.01.23 21:42 |
148 |
איםה כתבתי שהקואליציה תבלום את הקואליציה? למה את מעוות את דברי? יותר נוח לך להתמודד מולם ? |
TheRastaMan |
11.01.23 21:48 |
150 |
הקואליציה לא תהיה רק חלק מהועדה, אלא יהיה לה רוב! |
פומפיה |
11.01.23 22:13 |
160 |
הם נמצאים באותו מקום בו מופיעים האיזונים ובלמים של בית המשפט העליון. וברצינות, האם אתה לא מודאג |
רדיקל חופשי |
11.01.23 20:26 |
98 |
מישהו יכול לעלות את הקבצים? |
micmic |
11.01.23 18:55 |
8 |
ובטרם ראיתי את הנוסח המלא |
רוניר |
11.01.23 19:02 |
13 |
הבעיה הרבה יותר חמורה מבוטים, עכשיו הממשלה והפוליטיקאים שולטים במערכת המשפט |
מאירקה |
11.01.23 19:06 |
19 |
לא הבנתי ולא ידעתי |
רוניר |
11.01.23 21:44 |
149 |
מפחד שהמשפט יהיה צפוי? |
מי_ |
11.01.23 19:23 |
43 |
צפוי תמיד - בלתי אפשרי , על פי הבקיאים והמנוסים |
רוניר |
11.01.23 21:59 |
154 |
במילים אחרות אתה רוצה מצב שבו אין באמת חוק. הפסיקה תלויה לחלוטין בשופט עליו נפלת, במצב הרוח שלו |
רדיקל חופשי |
11.01.23 20:28 |
100 |
זה מה שקורה היום, מה שקובע את פסק הדין הוא זהות השופט וזה המצב שהביא יותר מידי אזרחים שנפגעו לחוסר אמון במערכת. |
Spook |
11.01.23 20:40 |
111 |
אתה טועה |
רוניר |
11.01.23 21:48 |
151 |
בדיוק ההפך |
רוניר |
11.01.23 22:01 |
155 |
מצוין , תמשיכו רק ככה נחזור לשפיות |
u174y |
11.01.23 19:05 |
16 |
ואז לחזור לנקודת ההתחלה |
רוניר |
11.01.23 21:50 |
153 |
הרפורמה לא תהיה שלמה בלי ביטול הקישקוש הזה שנשיא העליון קובע הרכבי דיונים |
ishayl |
11.01.23 19:13 |
28 |
לפנק, לפנק!!! |
לב של יהודי |
11.01.23 19:16 |
32 |
כנראה על זה ידונו בועדה בקרוב |
micmic |
11.01.23 19:21 |
40 |
סוכן הרפורמים בארץ התלונן היום בוועדת חוק חוקה ומשפט שאין תזכירים.... קיבל לפנים !!! |
yama |
11.01.23 19:19 |
37 |
נתניהו, אני מצטער ומתנצל ויוריד בפניך את הכובע. הייתי בטוח שתקפל את הימין כרגיל וטעיתי. סל |
swoll |
11.01.23 19:33 |
52 |
עילת סבירות היא חלק מכל שיטות המשפט. כל משפטן שנה א יודע זאת. |
Iceman |
11.01.23 20:32 |
104 |
להפגין זה הזכות הדמוקרטית הכי בסיסית שיש |
רק ימין |
11.01.23 21:05 |
127 |
חבר מתאריך 6.3.19
16430 הודעות, 140 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.01.23 בשעה 18:57 בברכה, תמהוני
השמאל עלה על מכרה זהב פוליטי: לא משנה תוצאות הבחירות, לא משנה מה הבוחר הדמוקרטי רוצה, לא משנה מה מקובל במשטרים דמוקרטיים אחרים, כולנו צריכים להיות אסירי תודה להוד מעלתו, כליל האלים, האדם הנשגב והמורם מעם: אהרן ברק, שייסד שיטה מעולה, במהלכה לא משנה מה הבוחר הדמוקרטי יבחר, השמאל עדיין יכתיב את מהלכי השלטון.
ופושעי השמאל לא יוותרו בלי מלחמת אזרחים. ברור לכל בר דעת, שאם הם היו יכולים להורות לחטיבת גולני להסתער על לשכות נתניהו, לוין ובן גביר - הם היו עושים זאת, ועוד מצדיקים את המעשה באמירה שזה הביטוי הנעלה ביותר לדמוקרטיה.
אבל אין להירתע! דווקא ההתנגדות של השמאל למהלכים דמוקרטיים כה פשוטים וכה מוצדקים, דווקא האיומים שלו בשפיכות דמים ומלחמת אזרחים, צריכים להבהיר עד כמה אסור אסור אסור להישאר עם המצב הנוכחי.
מקבץ נקודות לעיון נוסף:
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
2079 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.11.11
13082 הודעות, 137 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
2573 הודעות, 13 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 4
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.7.14
3968 הודעות, 35 מדרגים, 69 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 68
אחים אנחנו - אמת!
מספיק עם ההסתה משני הצדדים, לא לתת יד לכל המסיתים למיניהם.
זה בדיוק מה שאויבנו רוצים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.12.22
238 הודעות
בתגובה להודעה מספר 141
אם אין ברירה והולכים למלחמת אחים עקב הסתת השמאל
הסיכויים שלהם קלושים
מה יעשו? חברה של 8200 ישביתו לי את הראוטר?
או גולנצ׳יק שיקרע להם את הסיב?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9719 הודעות, 39 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
2868 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 20
את זה לא אני אומר , אלא הרמטכ"ל בכבודו ובעצמו.
מאמין שגם מרבית השוטרים והמגבניקים הם ימניים.
כך שאף אחד לא יתן למצב הזה לגלוש למלחמת אזרחים.
לפריבילגים יש בעיקר את התקשורת וההגמוניה הממסדית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9719 הודעות, 39 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
חבריהם לקואליציה. הם קרובים הרבה יותר למרכז ולשמאל מאשר למעוז ויתר הקיצוניים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9719 הודעות, 39 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 65
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 71
ולשיטת השלטון שחטפתם.
אני ימני, חילוני שמעדיף את החרדים, איך זה? מסתדר לך? יושב לך טוב?
יש יותר כמוני מאשר ׳הימין מרכז׳ שהמצאת.
אין דבר כזה ׳ימין מרכז׳ כמו שאין ׳שמאל מרכז׳ זו המצאה שלכם, לעדן את השקפותיכם השמאליות מול העדר.
מי שאתה מדבר עליו הצביע לפיד.
ולפיד כאמור לא ימין.
והמספרים מוכיחים שהימין גדול יותר.
ולא שאני חושב שזה רלוונטי לדיון, אבל גם הרוב המכריע של חיילי צהל ימין - הבחירות הוכיחו שבן גביר מועדף על החיילים.
אז? מה אומר?
אולי תרדו מהעץ המיותר הזה שטיפסתם עליו?
שווה ערך לאיום של חמאס על ארהב.
לא כוחות.
נסו לפלג בדרך אחרת, לפיד מומחה בזה.
בהצלחה לך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9719 הודעות, 39 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 77
כמו כן אתה אולי מעדיף חרדים אבל מציע לך לבדוק מה החרדים חושבים עליך וגם אני לא מסכים שמצביעי הליכוד יעדיפו את החרדים על יתר החילונים. בוא נחשוב אם אתה חילוני עם מי תעדיף שהבן או הבת שלך יתחתנו? עם בחור משכיל שעובד ומתפרנס ומצביע לפיד או עם תלמיד ישיבה שמקבל קצבה ולומד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 82
סיסמאות אני שומע וקורא מספיק.
והבקשה אל תציע לי הצעות, אולי כדאי לך לשבת קצת עם חרדי ולדבר. תגלה משהו אחר לגמרי מהתיאור של לפיד.
לשאלתך, אני מעדיף את החילוני שמחובר לארצו ולמורשתו על זה שלא מעניין איתו איפה הוא חי ועם מי.
ולא ממש משמה לי למי הוא מצביע, אני לא גזען ובתי יכולה לבחור את אהבתה בלי קשר לדעותיו הפוליטיות. אני מקווה מאוד שגם אתה.
אשתי למשל הצביעה עבודה ואבא שלה מצביע ש״ס וזה לא מפחיד אותי.
איך זה מסתדר לך?
אולי החושך בא מהכיוון שלך?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9719 הודעות, 39 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 161
ערכתי לאחרונה בתאריך 12.01.23 בשעה 06:45 בברכה, nitzan
שהטירוף של הציונות הדתית שמשהו כנראה עלה להם לראש לא מתאים ולא מאפיין את מצביעי הליכוד, גם החרדים לא כל כך קרובים אליהם, אין קשר להיכרות עם חרדים ואף חלק מחברי חרדים, ההנהגה שלהם והאידיאולוגיה שלהם שונה משל הליכוד ורואה בו לכל היותר חמור שאפשר לרכב עליו ושסופו להיעלם יום אחד.
ובענין הפילוג ושאר השטויות האלה לדעתי זה קורה רק ברוטר, בעולם האמיתי כולם יחד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.2.16
6306 הודעות, 32 מדרגים, 62 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 164
ממשלת בנט-לפיד- ליברמן שהסיתה נגד הימין והחרדים והעבירה נגדם חוקים בפועל!
פרקליטות לעומתית ומושחתת שפסלה כל חוק ימני או חרדי והכשירה "שרצים" מהצד שלהם גם בניגוד לחוק כמו ההסכם הלבנוני, ושתפרה תיקים לראש ממשלה בישראל כמו במאפיה קולומביאנית.
מערכת משפט שממנה את עצמה תוך נפוטיזם מושחת שכל בן משפחה אפשרי שלהם כלול בה, ושמשתלטת על החוק בישראל באופן דיקטטורי שלא נמצא בשום מקום בעולם.
עיתונאות שמסיתה נגד הימין והחרדים באופן קבוע, תוך הדלפות מתוך מערכת המשפט לביסוס ההסתה הזו, וניסיון לדרוס את הבחירות הדמוקרטיות בישראל.
ואת כל זה "באנו לשנות"!!!
לרוב שנבחר באופן דמוקרטי יש זכות להעביר חוקים, גם כאלו שמשנים את שיטת הממשל, בחירת השוטים, וגם לקבוע מה תפקידו של יועמ"ש או אפילו לבטלו אם בא לרוב.
זו בדיוק מהות החלפת הממשלה ורצון העם בבחירות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.12.22
238 הודעות
בתגובה להודעה מספר 77
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.10
9118 הודעות, 73 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 46
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9719 הודעות, 39 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 35
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.3.19
2868 הודעות, 10 מדרגים, 19 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 50
לחץ כאן לצפיה דרך יוטיוב
להקשיב עד הסוף
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.1.17
476 הודעות
בתגובה להודעה מספר 50
זה השקר הכי גדול.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9719 הודעות
בתגובה להודעה מספר 144
ראיתי יחידה שיש בה רוב דתי , למעט כמובן יחידות יעודיות לחרדים וכו'. בוא תאיר את עיננו באיזו יחידה יש רוב דתי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.2.21
3030 הודעות, 56 מדרגים, 105 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
השמאל יוציא קיטור ויצעקו חזק, החוקים יעברו והשיירה תעבור. כל אומות העולם מסתכלות עלינו ומחככות ידיים בהנאה, זה הדבר הכי טוב שיכלו לבקש. אנחנו לא יורדים לשם, אין סיכוי.
אם הפוליטיקאים לא מסוגלים לרסן את עצמם, לפחות שאנחנו לא ניגרר לזה. הדבר הכי נוראי, יותר מהכל, שיכול לקרות כאן - זו מלחמת אחים. בבקשה מספיק עם זה!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
2079 הודעות, 14 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 51
אבל ... השמאל מאיים עלינו , בין אם זה האיש הקטן ברחוב , ובין אם אלו ראשיו לפיד , גנץ וחבריהם .
גם אני מזועזע מהשיח הזה , אך אסור לשכוח שהשמאל הוא אלים בצורה קיצונית , ולא הייתי מזלזל באיומים האלה ..
לא רחוק היום בו יקום איש שמאל וינסה לפגוע בפוליטיקאי .
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.19
16430 הודעות, 140 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.12.22
238 הודעות
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9719 הודעות, 39 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 58
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 12.4.10
9118 הודעות, 73 מדרגים, 130 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 165
שופטים שמונו כדי להרוס, להשמיד ולחבל בממשלות הימין.
החייאת האוייב הפלסטיזי בכל מחיר.
הרס ההתפתחות הכלכלית, כמו התנגדות להוצאת הגז מהמים.
מידור ודיכוי עדות המזרח לאורך שנות דור ועוד דור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9719 הודעות, 39 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 167
לעולים מאתיופיה. מה שאתה מתאר סביר שנכון לכל מדינת מהגרים באשר היא, התפתחות עד לאיזון נכון יותר שיבוא עם הזמן. וגם בין האלימות שאתה מתאר לבין אלימות ממש, פגיעה בחיילים, בשוטרים, בפוליטיקאים, במפגינים, בלהט''ב, נראה לי שגם אתה תעדיף את האפשרות הראשונה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 20.6.15
13423 הודעות, 87 מדרגים, 165 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 2
שהעניין כאן הוא משילות. מי שולט במדינה - העם על ידי נבחריו - או האליטה על ידי נבחריה.
ואולי זה יישמע מוזר- אבל אני סומך על השמאל המתון והשפוי שיתנגד להביא אותנו למלחמת אחים, אבל אם זה ייכפה עלינו - אז כדאי כעת להילחם כי אין משהו חשוב יותר להילחם עליו.
שופט שמאלן שהביא מדינה שלמה לתוהו ובוהו משפטי - שאין דוגמתו בכל העולם המערבי - שלקח בעורמה שיפוטית את תפקיד הריבון- חובה לקחת ממנו ונתיניו את הכוח הבלעדי - ואם זה ידרוש מלחמה - אזי מלחמה.
אני מתפלל שלא נגיע לידי זה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
2282 הודעות
בתגובה להודעה מספר 1
נתניהו עצמו אמר ממש לא מזמן /1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.19
16430 הודעות, 140 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 9
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
2282 הודעות
בתגובה להודעה מספר 17
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.19
16430 הודעות, 140 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 24
יאיר גולן לא קורא שם להשבתת שירותים ולחסימת כבישים? אם אנחנו נמצאים במדינת חוק, בה לכולם אסור לעבור על החוק, וכולם שווים מול החוק, יש לך ערעור על כך שיאיר גולן צריך לשבת באותו ספסל נאשמים בו פייגלין ישב?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.11.22
2282 הודעות
בתגובה להודעה מספר 29
יאיר גולן לא קורא שם להשבתת שירותים ולחסימת כבישים? אם אנחנו נמצאים במדינת חוק, בה לכולם אסור לעבור על החוק, וכולם שווים מול החוק, יש לך ערעור על כך שיאיר גולן צריך לשבת באותו ספסל נאשמים בו פייגלין ישב
התקהלות אסורה, שילם קנס של 10,000 שח לאחר מכן
קרא לתפוס מאחזים ביהודה ושומרון ולחסום צמתים מרכזיים במדינה כמחאה על הסכמי אוסלו
פייגלין נדון ל-18 חודשי מאסר, מתוכם שישה חודשים בפועל. נוסף על כך, הופעל נגדו באופן חופף המאסר על תנאי לשישה חודשים שהיה תלוי נגדו. פייגלין ריצה את עונשו בעבודות שירות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.19
16430 הודעות, 140 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 67
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 29.7.20
3954 הודעות, 28 מדרגים, 47 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.10.20
3476 הודעות, 29 מדרגים, 48 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
9719 הודעות, 39 מדרגים, 63 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 45
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.1.11
29503 הודעות, 239 מדרגים, 464 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
1. ההגינות, המציאות והאמת (לכן הם שומרים על המבצר התקשורתי שתשלה את הציבור במציאות אלטרנטיבית)
2. הארכיון שמגלה את הצביעות שלהם
3. הדמוקרטיה והכרעת העם
4. השכל הישר (לכן הם אוהבים לערפל מושגים ולכבס מילים).
5. העם היהודי הניצחי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 19.4.15
2573 הודעות, 13 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.12.22
238 הודעות
בתגובה להודעה מספר 69
מלחמת אחים לא תשתלם להם
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.7.02
17981 הודעות, 252 מדרגים, 489 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 1
קיצור תולדות הקומבינה במערכת המשפט
1. אז יש עכשיו דיבור על קומבינות שופטים וקץ הדמוקרטיה ואובדנה של מדינת ישראל ואילה פרוק'ציה זועקת גוועלד. ומרוב דכדוך ואובדן כמעט וכבר קצתי בחיי - עד שפתאום נזכרתי.
נזכרתי שגם פרוקצ'יה המגדלור המתייפח, קימבנה בעצמה את בנה יובל בהתמחות אצל דורנר שסידרה לבן אריאל מקום אצל שלמה לוין שעל הדרך פינק את אמיר הבן של יואל זוסמן, שאת הבן השני אמנון העביר לבייניש שדחפה את הבת דניאלה לחברתה הטובה נאוה בן אור שאת המועמדות שלה לעליון ארגנה בייניש ממש כמו שמינתה את החברה הטובה עדנה ארבל תמורת רובינשטיין (שאשתו מרים הייתה המשנה לפרקליט המדינה אבל עזבו את זה עכשיו).
2. אתם איתי? רק התחלנו. אז אחרי שזוסמן סידר את הנסיכים הוא קיבל באבירות את אשתו של אהרון ברק אלישבע, מתמחה בת 40 פלוס וציירת בדימוס שחיש קל התקדמה לשפיטה. מיד אחרי האשה דאג ברק המסור גם לבן אבנר שהגיע לבייניש המפנקת, ולבת מיכל שמצאה את עצמה אצל גבריאל בך ורק לאסתר ברק לא נשאר אז היא הלכה הלכה עד שאיכשהו הגיעה ללשכה של תיאודור אור.
3. תיאודור אור, חוץ מקימבונים של החתן סוקול, גם דאג למנות את אשתו מיכאלה למחוזי (פלוס ג'ובים וניגודי עניינים בהמשך). וגם החבר שלו טירקל שלח את הבת לימור למנחם אילן שמיד שלח את הבן ישי חזרה לטירקל וסגר את הפינה.
תחזיקו חזק כי גם ברק הוא אח ולכן פינק את אנגלרד האחוק מהאוניברסיטה במינוי לעליון וכבונוס לקח גם את הבן אסף ללשכה. ברק לא שכח גם את יצחק זמיר ופינק את בנו רמק'ה, וכמובן לקח אליו את דני הבן של מאיר שמגר שאת הבן השני שלו רם, שמגר כבר שינע לחברתו מרים בן פורת.
תאמינו לי אני אעצור את זה כאן - אבל לבורדל הזה אין סוף.
3. שווה לציין שברק הוא המאסטר אבל ממש לא המציא את השיטה.
נו קידינג, לכו אחורה אל ענקי המשפט, נפילי הצדק. אל השופט זילברג שסידר לבתו אסנת מנדל (שכבר 16 שנה מנהלת את מחלקת הבגצים ברוח עדאללה) התמחות אצל חיים כהן שגם קיבל את אילן הבן של יצחק שילה, כשכהן בעצמו הקפיד על דם כחול והתחתן עם מיכל בתו של משה זמורה הנשיא הראשון שאפילו הוא מונה בקומבינה מכוערת על ידי שר המשפטים - ובמקרה שותפו למשרד - פנחס רוזן.
גם זכותם של נכדים עומדת להם ולכן אורית סון, הנכדה של אגרנט, התמחתה אצל יצחק כהן שבעצמו מונה לעליון אחרי שעבד במשרד של אגרנט שגם הוא התקבל לשפיטה בזכות דוד של אשתו נורמן בנטוויץ' שהיה המזכיר המשפטי של המנדט הבריטי (!) והתחיל את השכונה הזו אי שם לפני טריליון שנה חד גדיא חד גדיא.
4. אני לא רופא, אבל יש לי כלים לדעת מתי רופא התרשל. אני לא טייס, אבל יש לי כלים לדעת מתי טייס התרשל. אני לא רמטכ”ל, אבל יש לי כלים לדעת מתי רמטכ”ל ביצע את תפקידו באופן לא ראוי. זה המקצוע שלי.
כך אמר נשיא בית-המשפט העליון לשעבר אהרן ברק, ותמצת באחת את הכשל הגדול של שיטתו: המחשבה כי ניתן להכריע בשאלות פרקטיות, הנושאות סיכונים וגובות מחירים, באמצעות מערכת ערכים מופשטת ומנותקת מן ההבנה בביצוע. “זכויות אדם”, “איזון ערכים” ו”מידתיות” אפשרו לו לרדד כל דילמה לבעיה מוסרית/אתית פסאודו-מתמטית. ארגז הכלים האקטיביסטי נתן לו את הכוח לפקד על המערכה
פרופ' אהרון ברק טרם לקח אחריות על מעשיו ולא הביע חרטה
החלטתו השגויה שלא לפסול את השופטת ורדה אלשיך הוביל לחיסול תשלובת פיקנטי על 1064 עובדיה ויוקר מחייה מטורף, בעלה הישיש של השופטת מונה לדירקטור באסם וכך גם חברה קרובה של פרופ' ברק.
הטענה שאפשר לערער הפכה לטענה מגוחכת והנה דוגמא: פרופ' אהרון ברק נשיא בית המשפט העליון לשעבר נחשב בעיני עצמו ובעיני השופטים כמומחה לשיפוט...אך במבחן התוצאה הוא שופט שאינו מבחין בין אמת לשקר, עיוור משפטי , בעוד שמכונת תעמולה הכניסה לראשי האנשים שמדובר בשופט גאון... מבין... ולכן גם ישר... אבל העובדות שונות...ולמצער אין דרך לתבוע אותו על טעויותיו כשופט רשלן...רופא מנתח רשלן ניתן לתבוע למרות שבניתוח הוא עובד תחת לחץ וההחלטות מתקבלות מידיות... לאהרון ברק כנשיא בית משפט העליון הוגש ערעור ע"י פיקנטי לפסילת השופטת ורדה אלשיך בגלל קשריה הקרובים עם מנהל באסם...אלשיך שיקרה והכחישה...ברק הפתי האמין והעובדות שהתגלו לאחר שנים שאלשיך קרובה למנהל באסם, ומקבלת מהם כסף רב ! מי יפצה על מחדלי השופט פרופ' אהרון ברק שאינו מבחין בין אמת לשקר... מי יפצה על אבדן 1064 מקומות עבודה שאבדו... מי ייקח לברק את הפנסיה הענקית על חשבון הציבור? אם ברק טועה כשופט והורס חברה שההרס מועיל לחברה אחרת האם הוא פעל בתום לב ...? או בשיטת ורדה אלשיך ומכר משפט בכסף? אין ספק שבאם אלשיך הייתה נפסלת ע"י הצדיק ברק, תשלובת המזון פיקנטי הייתה קימת ומחירי המזון היו מחצית מהיום...הקשר פרופ' אהרון ברק אלשיך אסם מטריד בעיקר שמסתבר שבסמוך להחלטה זו חברתו הקרובה מונתה גם היא לדירקטור באסם...!
5.בקיצור, אם אתם רגישים ומזדעזעים בקלות תעשו לעצכם טובה ואל תתקרבו לאנשים גדולים, שמא תראו עד כמה קטנים הם.
ובחייאת, אל תהיו פאפטס שקונים את כל הנהי והבכי על קץ הדמוקרטיה.
הדרעק אותו דרעק, הקומבינות פשוט קצת ברחו מהידיים של משפחת העליונים.
זה הכל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.9.20
18418 הודעות, 178 מדרגים, 327 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
כמה טוב שחזרת לכתוב ולהשמיע את קולך. איש אמיץ ומעורר השראה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 6.3.19
16430 הודעות, 140 מדרגים, 249 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 99
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
2436 הודעות, 8 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
104850 הודעות, 298 מדרגים, 526 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
16989 הודעות, 157 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%9E%D7%94%D7%A4%D7%9B%D7%94_%D7%94%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%AA%D7%99%D7%AA
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
14716 הודעות, 124 מדרגים, 231 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
ליועמ"ש- הוא מיוני אישי של הנשיא, כמו שר בממשלתו?
כזו השתלטות?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
20290 הודעות, 106 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 22.11.19
14716 הודעות, 124 מדרגים, 231 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
לרשות שאינה נבחרת ואינה מייצגת את הציבור אין בכלל שום לגיטימציה לבלום או לאזן רשויות שפועלות מתוקף האמון שקיבלו מהעם. מהריבון.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 8.7.02
17981 הודעות, 252 מדרגים, 489 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 3
הסקר היה ב2011 מאז המצב יותר גרוע! 78% מהציבור הישראלי סבורים ששופטים מקבלים שוחד, ורוב הגדול סבור ששופטים מקבלים שוחד סקר של האיחוד האירופי חושף את היקף חוסר האמון במערכת החוק והמשפט: רק 22% מהישראלים סבורים ששופטים לא מקבלים שוחד
מידת שביעות הרצון של הציבור בישראל מהמגע עם המשטרה היא הנמוכה ביותר בהשוואה ל-20 מדינות שנבדקו באירופה. רק 22% מהציבור הישראלי סבורים ששופטים לא מקבלים אף פעם שוחד, והרוב הגדול סבור ששופטים מקבלים שוחד בתדירות נמוכה או נמוכה מאוד. נתונים אלה עולים מניתוח הממצאים של הסקר האירופי החברתי, המבוסס על מחקר בהשתתפות 20 מדינות באירופה, שכלל מדגם מייצג של 1,700 נבדקים בישראל.
הסקר נערך כחלק ממחקר במסגרת פרויקט שמבצע האיחוד האירופי, באמצעות הקרן האירופית למדע וגופים מדעיים אובייקטיביים במדינות האיחוד. במחקר השתתפו 30 מדינות, כולל חברות נלוות המשתתפות בפעילות של האיחוד, ובסוף השבוע האחרון פורסמו לראשונה נתונים עבור 20 מדינות שהשתתפו בסקר ב-2010 ו-2011. במחקר נכללו לראשונה שאלות הקשורות לאמון ולעמדות כלפי מערכת החוק והמשפט במדינות שנבדקו.
ממצאי המחקר נותחו על ידי פרופ' אריה רטנר, נשיא המכללה האקדמית כנרת וחוקר במרכז לחקר פשיעה, משפט וחברה באוניברסיטת חיפה, שעורך ב-11 השנים האחרונות סקר שנתי על אמון הציבור במערכת אכיפת החוק.
המשתתפים במחקר נשאלו בין השאר באיזו תדירות לדעתם שופטים מקבלים שוחד. המשתתפים התבקשו לציין את תשובותיהם בסולם מ-0 עד 10. עשר מבטא את התדירות הגבוהה ביותר של לקיחת שוחד ו-0 פירושו אף פעם לא מקבלים שוחד.
משקלול ממוצע התשובות עולה כי בדנמרק, נורווגיה ושוודיה, סבורים הנשאלים במידה נמוכה (בין 1.09 ל-1.83) כי שופטים לוקחים שוחד, לעומד מדינות כבולגריה, רוסיה וצ'כיה, בהן סבורים הנשאלים כי שופטים מקבלים שוחד במידה גבוהה יחסית (בין 5.37 ל-6.48). ישראל ממוקמת במקום התשיעי מתוך 20 מדינות, ובמקום הראשון דנמרק, עם ממוצא של 2.69.
בשאלה נוספת על מערכת המשפט, התבקשו המשיבים לדרג את המידה שבה לדעתם בתי משפט מקבלים החלטות הוגנות ובלתי מוטות על סמך ראיות, בסולם מ-0 עד 10. 10 מבטא את רמת ההסכמה הגבוהה ביותר שבתי המשפט מקבלים החלטות הוגנות ובלתי מוטות.
בשאלה זאת נמצאת ישראל בשליש התחתון של הדירוג, עם ממוצע של 5.98. הנשאלים בדנמרק, פינלנד ונורווגיה מובילים את הטבלה בעמדה כי בתי המשפט שלהם מקבלים החלטות הוגנות ובלתי מוטות על סמך ראיות (בין 7.13 ל-7.65). בולגריה, פורטוגל ורוסיה נמצאות בתחתית הטבלה (עם ממוצע של 4.56-5.44).
הנחקרים נשאלו גם לגבי הסיכוי של נאשמים בעלי רקע שונה למשפט הוגן. אחת השאלות היתה "עשיר ועני ששניהם חפים מפשע עומדים לדין פלילי בנפרד בשל עבירה זהה שלא ביצעו. מי לדעתך סביר יותר שיימצא אשם?".
על פי התוצאות, בישראל סברו הנשאלים באופן מובהק כי לעשיר סיכוי גדול יותר להיחלץ מהדין מלעני. 61% מהמשתתפים ענו שלעני סיכוי
http://www.haaretz.co.il/news/law/1.1536267
מה יכול לחשוב הציבור על המקרה בו שופטת עברה עבירות פליליות והתיק נגדה נגנז? והיא ממשיכה לכהן!
מעט על איריס אסל שהשמיטה לאחורנה את השם ארבל ממשפחתה
היא הבת של מנהל בתי המשפט בעבר דן ארבל
ביוני 2001 הוסמכה כעורכת-דין.ואז באותו חודש ממש מיוני 2001 מונתה ללא מכרז ובניגוד לדין למנהלת המחלקות המשפטיות לניהול תיקים (מנ"ת) וקיבלה החזקת רכב בניגוד לתקשיר ולדין.
הממונה עליה היה באותה עת כפוף לאביה דן ארבל
ב2014 מונתה לשופטת בבית משפט למשפחה שם נתפסה מקיימת יחסים בבית המשפט ובמקומות מפגש מחוץ לבית המשפט במרמה עם סטודנט כמחצית מגילה.
המרמה/הפיתוי היה להעביר לסטודנט תיקים לכתיבת פסקי דין והבטחה שיהיה מתמחה אצלה. ובכך קיימה יחסים במרמה עם הסטודנט בבית המשפט ומחוץ לבית המשפט
באותה עת וגם היום היא נשואה לעו"ד לוליק אסל עו"ד מוכשר בעל משרד מצליח.
9 תיקים חסויים נעלמו והם הועברו על ידה לסטודנט -מעשה חמור ופלילי של הפרת אמונים
נציב קבילות על שופטים כתב דו"ח מהחומרים שנכתבו עם המלצה להעמדה לדין. https://www.docdroid.net/JHWG7lO/document
התיק לבסוף נגנז ע"י החברה של אביה מרים נאור בכהונתה כנשיאת בית המשפט העליון ואיילת שקד כשרת המשפטים ווינשטין כיועמ"ש.
בתיק עזבון15093/01/19 קבעה המוכשרת איריס ארבל אסל שזכות עמידה יעלה לבן הנפטר 50000 שקלים כן חמישים אלף שקל ולבסוף נתנה צו קיום לצוואה מזויפת של חסר ישע בן 92 מבלי שהתקיים דיון או הוצגו ראיות בתחבולה משפטית והונאה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
16989 הודעות, 157 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
2436 הודעות, 8 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
המערכת המשפטית מסיימת את תפקידה בשמירת הציבור כנגד שרירות שלטונית.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.4.12
20290 הודעות, 106 מדרגים, 177 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
הם יכולים גם לבטל את חוק יסוד הצבא או הכנסת ואין מי שיעצור את זה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.17
9393 הודעות, 46 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 25
עם 61 אפשר לחוקק כל חוק.
גם חוק גיוס חובה לחרדים, לימודי ליבה, וכו. לכן לדעתי זה רע לכולם, כל אחד בתורו (לפי ה״צד״ השולט במדינה באותו הזמן).
יהיה שמח, זה בטוח.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 61
זה מס שפתיים
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 75
ביבי היה בשילטון 12 שנה ולא שינה כלום במערכת המשפט. עכשיו זה פתאום מאוד חשוב לו מסיבה כלשהי, והוא הולך על שינוי מלא מלא.
תעשה 1 + 1
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 76
וכל מי שבעד מדינה דמוקרטית צריך לצאת להפגין, לחסום כבישים, להשבית ועוד
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
104850 הודעות, 298 מדרגים, 526 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.17
22025 הודעות
בתגובה להודעה מספר 86
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 84
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 88
הדמוקרטיה כמו שהיא אמורה להיות נשדדה מאיתנו, עכשיו היא חוזרת למצבה הנכון. צדק ל-כ-ו-ל-ם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
תגובות על אוטומט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 91
ואם להתייחס למה שכתבת אתה, אז הבחירות הוכרעו על סדר במערכת המשפט, בוחרי הימין בחרו את זה.
ויש בן גביר בפנים ככה שיהיה קשה למסמס.
אז הוא עובד מול מה שבוחריו ביקשו והצביעו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 92
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 90
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 107
כדי להתנגד לרצון העם שלא מתיישב עם רצון אלה שבחרו את עצמם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 110
לצורך העניין, לפני 95 לא היו יועמשים במשרות אמון והיועמש לא היה מפוצל
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 83
אז הוא אומר שיריב לבין מריץ את כל זה בלעדיו 😂
זה יותר מצחיק/עצוב מההסבר שלו מדוע שיחרר את שליט (כדי לתקוף באיראן 🤣)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.5.17
9393 הודעות, 46 מדרגים, 83 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 11
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 38
למה לא בא יריב לוין או ביבי ואומר, חברים אנחנו מתנצלים אבל מה שהיה הוא לא מה שיהיה, מערכת האיזונים ובלמים היחידה שיש זה בחירות כל ארבע שנים.
ודרך אגב, איך זה מובטח שיהיו בחירות? הרי אפשר לשנות את החוק (כי אין שום בלם אחר חוץ מזה).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 56
כמו שכתבתי למעלה, 61 חכים זה הכי ״חזק שיש״. עם תמיכה כזו אפשר לעשות הכל. אם 61 רוצים שיהיו בחירות כל 12 שנה, מחוקקים ונגמר הסיפור.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
104850 הודעות, 298 מדרגים, 526 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 64
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 89
ולא תגובות על אוטומט
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 94
כל ה 61 חושבים אותו דבר בכל נושא?
נו באמת….
כל קבוצה של 3 ישראלים מחזיקים ב 6 דעות שונות.
להגיע להסכמה מלאה על חוקים טיפשיים שהשמאל ממציא כדי להפחיד… לא ריאלי.
לא יוציאו להורג להט״בים
לא יכפו חיג׳אב על נשים
הן תוכלנה לנהוג ולהצביע ולהתלבש איך שבא להן.
בדיוק כמו שהיה עד לפני שנה.
הכל במוחו הריק של החלול בלבד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 95
ואכן לא פשוט ש61 יסכימו על משהו.
אבל, למה שכל הימין (או כל השמאל) לא יסכימו להפוך את הבחירות לפעם ב6 או 8 שנים כשהם בשילטון (כמובן עם הסבר יפה למה זה ״נכון״ ו״חשוב״?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 96
יכול היה לשדוד את השלטון לנצח,לא?
לא כל חירטוט שיוצא מפה של פוליטיקאי הוא בר ביצוע.
הרוב נועד כדי להפחיד, ובעת הזו - בייתר שאת.
לכן לא צריך להתרגש מכל ציוץ מימין או משמאל, מה שהיה הוא שיהיה עם תיקונים קטנים המתבקשים כבר שנים רבות.
גם אתה לא רוצה מערכת משפט עם 98%
הרשאות.
גם אתה רוצה שיהיה לך ייצוג הולם, גם בבג״צ.
אז ככה כל העם.
וזה בדיוק הרפורמה איזון גם בבג״צ .
הכח חייב לחזור לעם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
בג״ץ היה מעיף אותו ממדרגות בית המשפט
עכשיו זה יהיה אפשרי
זה בדיוק העניין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 101
היינו כזו לפניו ומשאר אחריו.
ההפחדות האלה עובדות בייקר על האוטומטים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 108
ואם לדעתך לא, אשמח להסבר…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 109
להזכירך, הימין מעניש את נבחריו בקלפי.
מי שלא עומד בהבטחותיו - יורד בדרוג.
ככה דמוקרטיה עובדת.
בשמאל זה לא ככ עובד ככה.
לשמאל חשוב לשלוט, ואם צריך לדרוס מגזר כזה או אחר בשביל קצת כפיים מהעדר - עוד יותר טוב.
בינתיים הממשלה שהפלתה הכי הרבה הייתה זו שאורזת חפציה כעת.
קצת יושרה חבר, טיפה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 113
ומכניס אותי לקבוצה (״אתם״) שאני אפילו לא מכיר.
ויתרתי
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 116
ב׳אתם׳ אני מכוון לאלו המתנגדים אוטומט מבלי טפילו לשמוע את התוכנית מפיו של לוין.
שמעת אותה רק מפיו של לפיד וחבריו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 117
לא אוטומט ולא נעליים.
ואם אף אחד לא יודע מה יש שם, למה כולם פה ככ בעד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 124
בעולם. לא ביבי.
אין לדבר הזה אח ורע באף דמוקרטיה נורמלית בעולם.
יש ממשלה נבחרת
יש כנסת מחוקקת
ויש מערכת משפט השופטת ואמונה על סגירת פרצות בחוק. זהו.
כל אחד יעשה את תפקידו והכל יבוא על מקומו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 97
אני לא כותב מפוזיציה.
אם זה באמת ככ טוב, שיריב לבין יעשה סירטון שכל המדינה תצפה, בו הוא מסביר למה זה טוב לכולם. מה היתרונות, למה זה טוב לאזרחי מדינת ישראל.
הוא רץ על 200קמש להעביר את זה מיום הקמת הממשלה, זה לא מריח טוב…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 106
צ’אנס נתנו? לא.
הם יודעים מה התוכנית עוד לפני שנכתבה.
קצת מפמפמים לעדר והופ…. מייצרים מציאות מדומה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 115
אפשר להגיע למצב של אין חזור.
אם מישהו מכיר את לבין או את אחד היועצים שלו, שיבקש שיוציא סירטון ביוטיוב/פייסבוק שמסביר את השינויים בשפה פשוטה כך שאם היא באמת טובה, אולי כולם ירגעו. זה מתפקידו כשר המשפטים של כל העם.
אני אישית מאוד מקווה שהיא טובה (למרות שכרגע זה לא נראה לי כך). מקווה שטועה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 126
לא הכל מסתדר בחיים כמו שרוצים, אבל צריך לשאוף לשם ולנסות.
מי שלא מנסה לא מצליח.
לדוגמא אהרון ברק ניסה, והצליח.
הממשלה מקבלת מנדט מהעם כדי ליישם מדיניות שאותה היא מייצגת.
זה לא הפריע ללפיד לדרוס את מתנגדיו
ולא ראיתי את בגצ מאזן אותו.
או לפחות מנסה להראות בכאילו.
אבל זה היה נח לך כנראה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 130
היה צריך לעבור לאישור בכנסת.
(אישית היה נראה לי הסכם טוב)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 131
והנה לך דוגמא אחת מיני רבות.
שבה הגורם ׳המאזן׳ פועל לפי השקפותיו ולא ע״פ החוק.
ופה נדרש השינוי.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 132
אבל השינוי ממה שקראתי לא מתקן את זה (ספציפית). ראש ממשלה בעתיד יכול לעשות את אותו דבר שוב גם אחרי הרפורמה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 134
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 136
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 137
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 137
״לתת לזה צ׳אנס״?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
16989 הודעות, 157 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 12
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
16989 הודעות, 157 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 21
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 23
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
16989 הודעות, 157 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 27
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 31
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
16989 הודעות, 157 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 33
https://www.google.com/amp/s/mida.org.il/2019/12/12/%25D7%259B%25D7%2599%25D7%25A6%25D7%2593-%25D7%2594%25D7%25A4%25D7%259A-%25D7%2594%25D7%2599%25D7%2595%25D7%25A2%25D7%259E%25D7%25A9-%25D7%259C%25D7%259B%25D7%259C-%25D7%2599%25D7%259B%25D7%2595%25D7%259C-%25D7%25A4%25D7%25A8%25D7%25A7-%25D7%259E%25D7%2594%25D7%25A1%25D7%25A4%25D7%25A8-%25D7%2594%25D7%2597%25D7%2593/amp/
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 34
אלא יותר אחורה.
מה שקרה מאז 92 ועד היום, אם זה טוב או לא, זה עדיין לא משנה את העובדה שאנחנו לא חוזרים למה שהיה, אלא חוזרים למה שהיה פלוס עוד דברים.
מה שאומר שיש פוטנציאל לנזק חמור לשלטון החוק במדינה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.07
1700 הודעות, 17 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
הרי ב1992 עברו 2 חוקי יסוד, שבית המשפט החליט על *דעת עצמו* שחוקים אלא הם כמו חוקה, ומתוקף זה הוא רשאי לבטל חוקים אם הם עומדים בסתירה *לדעתו* עם חוקי היסוד.
ואני מציע לך לקרוא את זה, כי אתה תקרא ציטוטים של אהרון ברק ושות' שהם מודעים לזה שהם נותנים לעצמם יותר כוח בלי לשאול אף אחד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
16989 הודעות, 157 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
המייצגים מליוני אנשים שמרגישים שאין להם יצוג שם... תמצא מזרחי שם או שופט ימני. הם לא מוכנים לשום ביקורת. ובהסכם הגז לא התערבו כלל שדילגו על הכנסת ובכך הכניסו אג'נדה רבה.... עכשיו מתקנים. חבל שלא הסכימו לתיקון לפני כן. ולמה אין שקיפות על ועדת השתיים?
https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%A2%D7%93%D7%AA_%D7%94%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D
ומצטער על הדילאיי האפליקציה לא מראה לי התראות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.4.12
16989 הודעות, 157 מדרגים, 307 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 41
יש בעיה של מערכת שלא רוצה שיתקנו אותה פרופסור פרידמן סיפר שהם לא הסכימו לשום שינוי. מול נציגי ציבור
המייצגים מליוני אנשים שמרגישים שאין להם יצוג שם... תמצא מזרחי שם או שופט ימני. הם לא מוכנים לשום ביקורת. ובהסכם הגז לא התערבו כלל שדילגו על הכנסת ובכך הכניסו אג'נדה רבה.... עכשיו מתקנים. חבל שלא הסכימו לתיקון לפני כן. ולמה אין שקיפות על ועדת השתיים?
https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%95%D7%A2%D7%93%D7%AA_%D7%94%D7%A9%D7%AA%D7%99%D7%99%D7%9D
ומצטער על הדילאיי האפליקציה לא מראה לי התראות
תגובה
עריכה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 63
אתם רוצים לחזור ל-92 והתוכנית של לוין יש בה הרחבה מעבר למה שהיה ב-92.
אז למה לא פשוט להודות בזה שאתם רוצים סדר חדש שלא היה מעולם והמהפכה החוקתית של אהרון ברק היא בסך הכל תירוץ?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.07
1700 הודעות, 17 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מציע לך לעבור קצת על הדך הזה
https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%9E%D7%94%D7%A4%D7%9B%D7%94_%D7%94%D7%97%D7%95%D7%A7%D7%AA%D7%99%D7%AA
וכשאתה תקרא אתה תבין שסה"כ כל המהלך הזה זה חזרה למה שהיה פעם.
באחד הציטוטים שמה, אתה תבין איך אהרון ברק ביודעין החליט על דעת עצמו שאיזה חוק יסוד הוא פתאום שווה ערך לחוקה שאין לנו, ככה לבד על דעת עצמו.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 26
חיפשתי מקור שיותר מפשט את זה כי יקח הרבה זמן לקרוא ולהתעמק גם במהפכה החוקתית וגם במהפכה של לוין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.10.07
1700 הודעות, 17 מדרגים, 28 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
אם אתה רוצה באמת להבין את הדברים, ולא להיות ניזון מהתקשרות, תקרא מה קרה ואז לבד תחליט האם מה שקורה עכשו זאת "מהפכה" או שכמו שציינו כבר לפני "חזרה לשגרה".
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 36
היא חזרה ל92 ולא יותר, וגם, שהרפורמה הזאת תביא מערכת איזונים ובלמים ראויה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9271 הודעות, 78 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 44
ערכתי לאחרונה בתאריך 11.01.23 בשעה 20:18 בברכה, פרופסור סנייפ
מפני שהוא פוגע בעיקרון הגבלת השלטון, ובאי תלות הרשות השופטת.
לפני שאמשיך, מבקש מכל מי שלא למד אזרחות (בביה"ס בלי"בה או עצמאית) שלא יגיב תגובות בורות ונבערות. בדיוק כמו שאני (אתיאיסט למהדרין), לא אגיב תגובה דעתנית ומטופשת באשכול הילכתי, אלא אקרא ואשתדל ללמוד.
(עוד דוגמא: מאמר ה "דעה" המטופש וההזוי על פרסומים מדעיים בוואי נט מהבוקר, שננעל בצדק)
בוועדה למינוי שופטים יש רוב לאנשי המקצוע ע"פ פוליטיקאים, כמו כן יש נציגים משתי רשויות השילטון האחרות(עם ייצוג גדול יותר למבצעת ונציגות של האופוזיציה).
אנשי המקצוע- כוללים 3 שופטים ושני נציגים מלשכת עורכי הדין-שהיא גוף סטטוטרי https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%90%D7%92%D7%99%D7%93_%D7%A1%D7%98%D7%98%D7%95%D7%98%D7%95%D7%A8%D7%99.
הפיכת בית המשפט לנשלט ע"י הרשות המבצעת אינה מקובלת ע"פ עיקרון הפרדת הרשויות בשעה שאין אמצעי הגבלת שלטון אחרים כמו : חוקה, הגבלת כהונה, שייכות לבית דין אזורי בינ"ל או ביזור סמכויות לשלטון מקומי ויצירת תחרות מבוססת שוק חופשי
בכל מקרה, להשוות את ישראל לארה"ב זו בורות .משטר נשיאותי בפדרציה עם בחירות אזוריות-אישיות של מדינות מול משטר פרלמנטרי עם בחירות יחסיות. זה כמו להשוות את מסי ללוקה דונציץ בפרמטרים של כמה הבקיע\קלע ולהחליט שלוקה הרבה יותר טוב..
ולמי שצועק "בריטניה" שיעיין בקישור הבא:https://www.idi.org.il/media/13741/distribution-of-power-not-separation-of-branches-preventing-the-concentration-of-political-power-in-israel.pdf
"עד סוף ספטמבר 2009 היו בידי בית הלורדים סמכויות שיפוטיות נוסף על
סמכויות החקיקה, והוא שימש ערכאה עליונה של מערכת המשפט בבריטניה.
סמכויות אלו בוטלו עם כניסתו לתוקף של חוק הרפורמה החוקתית מ־2005
שהקנה אותן לגוף חדש שנקרא "בית המשפט העליון של הממלכה המאוחדת".
בגוף זה מכהנים 12 שופטים. בעקבות הרפורמה הזאת המערכת המשפטית
פועלת באופן עצמאי ובלתי תלוי ברשות המבצעת וברשות המחוקקת.
עד תחילת פעולתו של בית המשפט העליון של הממלכה המאוחדת בשנת 2009
כערכאה השיפוטית העליונה וכבית משפט עליון לערעורים החזיק בית הלורדים
בסמכויות אלו. הן מומשו על ידי ועדת הערעורים של בית הלורדים, שהורכבה
מ־12 שופטים מקצועיים אשר מונו כחברים בבית הלורדים כדי לבצע את
פעולותיו השיפוטיות. אחת הסיבות להקמת בית משפט העליון הייתה חקיקת
ה־act rights human בשנת 1998 ,חוק המחיל רשמית את הדין האירופי בעניין
זכויות אדם על החוק הבריטי. סעיף 6 לאמנת זכויות האדם האירופית קובע
שלכל אדם הזכות לבירור שיפוטי על ידי טריבונל משפטי הוגן. בבריטניה התגברה
ההבנה שהמערכת השיפוטית המרכזית שלה, ובפרט הערכאה העליונה, אינה
עולה בקנה אחד עם עקרונות האמנה. כל אלה, ולצדם הרצון לצמצם את הסיכון
שהציבור ייחס להחלטות בית המשפט מניעים פוליטיים, הובילו לחקיקת חוק
הרפורמה החוקתית, שכאמור העביר את סמכויות הערכאה העליונה מידי בית
הלורדים לבית המשפט העליון של הממלכה.
בחוק הרפורמה החוקתית מעוגן הליך המינוי של שופט בבית המשפט העליון.
כדי למנות שופט חדש נדרש הלורד צ'נסלור )שר המשפטים הבריטי( לכנס את
הוועדה לבחירת שופטים, שמספר חבריה לא יפחת מחמישה. בוועדה חייבים
לכהן נשיא בית המשפט העליון, המשנה לנשיא ונציג מכל ועדת מינויים לבתי
המשפט באנגליה, בסקוטלנד ובצפון אירלנד, שלפחות אחד מהם אינו שופט.
לאחר בחירת המועמד המתאים למילוי המשרה, על הלורד צ'נסלור לאשר את
המינוי. הוא גם רשאי לדחות את ההמלצה )פעם אחת בלבד( ולבקש מהוועדה
לשקול שוב את המלצתה. אם הלורד צ'נסלור מאשר את המינוי, ראש הממשלה
חייב להמליץ עליו למלכה, והיא ממנה את השופט באופן פורמלי. במילים
אחרות, הליך מינוי השופטים בבריטניה מקנה משקל רב לגורמים מקצועיים
ומשקל מועט לרשות המבצעת ולפוליטיקאים."
גם שם זה שונה מאוד מהצעת לוין (בנוסף ההבדלים בשיטת הבחירות ושני הבתים)
או פה:
https://www.idi.org.il/articles/16357
כנ"ל הפיכת היועמ"שים לעורכי הדין של השרים. הם לא. הם גם לא סתם "פקידים" כמו קלדנית או מנהלן. הם מייעצים לשר על חוקיות ההחלטות והפעולות שמשרדו מבצע. עיקרון שילטון החוק קובע שכל פעולה או החלטה של הממשלה צריכה להיות ע"פ חוק ובהתאם לחוק. כל אדם שהחירות וטוהר המידות של נבחרינו חשובים לו צריך להתנגד לסעיף הזה של הגדרת יועמ"ש כמשרת אמון של שר(חישבו על רשימת השרים המורשעים ב20 השנה האחרונות והכפילו במאה)
אם למשל השר יחליט למנות את סוסו לקונסול(או מנכ"ל..) רצוי שיהיה אדם שייאמר לו : זה לא חוקי, ולא עורך דין מטעם שיעזור לו לגנוב ולעבור על החוק..
ויש עוד, אבל לפחות נתחיל לדבר עניינית .
(או שהבורות והנבערות הם הבון טון של השלטון החדש ושופרותיו באתר זה ההולך ומידרדר לתהומות של שטחיות שנאה ואלימות מילולית בכל אשכול-כותב בכאב ובעצב).
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 81
האם השיטה שנהוגה כיום (אולי לא לעוד הרבה זמן) היא לכשעצמה לא טובה, שכן אם הרשות השופטת לא מסוגלת לבלום את הרפורמה הזאת ברוב של 64 שהוא זעום באופן יחסי.
אז אולי היה צריך רפורמה אחרת שדוקא מחזקת את שלטון החוק והשופטים, והממשלה הקודמת נרדמו על המשמר?
דבר נוסף הוא, איפה הנשיא? למה הוא לא מגנה אם הדברים כל כך ברורים? איפה האינטלקטואלים הימניים המתונים? הם לא מבינים את המשמעות ואוכלים את כל הלוקשים האלה של ״גם ארה״ב ככה״ או ״אהרון ברק והתקשורת״ וכו…?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9271 הודעות, 78 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 102
שתוצאתו אחת- הכפפת המערכת המשפטית לממשלה ועיקור שומרי הסף של שלטון החוק .
המצב בישראל, אינו שונה מדמוקרטיות פרלמנטריות אחרות, ששם יכולת הרשות המחוקקת לפקח על הרשות המבצעת חלשה. מרגע שלממשלה יש רוב בפרלמנט, היא יכולה טכנית להעביר (ליזום) איזה חוק שתרצה ולקבל כל החלטה שתיבחר. לכן קיימים בכל מדינה מספר איזונים ובלמים, ביזור סמכויות ועירוב סמכויות (למשל, לכנסת יש תפקיד מעין שיפוטי-החלטה על חסינות ח"כ והיא מגבילה את מערכת המשפט ביכולת לחוקק חוקים- למשל עונשי מינימום על פגיעה בחסרי ישע,ונציגים בוועדה למינוי שופטים)לא הפרדה סטייל מונטסקייה.
ברוב המדינות יש- חוקה(גם באנגליה יש, היא פשוט מבטאת מסורת של מאות שנים ומבוססת על נורמות ,תקדימים שיפוטיים והסכמים חברתיים ומקובלות מהעבר ולא כתובה במסמך אחד.אם תרצה-חוקי היסוד שלנו בעוד 100 שנה של אבולוציה),הגבלת כהונה,שני בתים ו\או בחירות אזוריות, שייכות מחייבת לבית דין בינ"ל אזורי. אצלנו- רק ביקורת שיפוטית ומבקר המדינה, שמי בכלל שם עליו חוץ מהתקשורת, שגם היא כידוע כבר לא "כלב השמירה" של הדמוקרטיה, אלא כתלבים ושקרנים בתשלום שמלחכים פנכת פוליטיקאים.
הנשיא- כמו שהיה פוליטיקאי-פרווה..
אינטלקטואלים מהימין-אין מתונים, הם הוכרזו כשמאלנים אויבי הלאום כבר מזמן...
(ע"ע מכונת הרעל) והזויים כמו צביקה פוגל ועדת מעריציו הם פני המחנה "הלאומי", תוכל לראות אותם מככבים באשכול עם תגובות השנאה צמאות הדם..שאר ה 20 אחוז, מנסה לתרץ מתוך ההסברה שמייצרת "סביבת רוה"מ",עם הפלקטים על אהרון ברק ומשפחתו, אבל כמו שלא ענו על שאלתך ביושר, אל תצפה להגינות משם..
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 122
הגוש לא זיהה את הסכנה והיה בגישה של ״יהיה בסדר״.
למה כצעד מנע הם לא קמו ויזמו חוקה כמו שיש בהרבה מדינות מערביות נורמליות
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 24.12.16
9271 הודעות, 78 מדרגים, 96 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 129
והכנסת הראשונה (שלא נבחרה כפרלמנט, אלא כיהנו בה חברי הנהגת מוסדות טרום המדינה) הייתה אמורה לכהן כרשות מכוננת(מייסדת) חוקה ולהתפזר. בפועל בגלל המלחמה לא התפזרה ובגלל היעדר הסכמיות לא ניסחה חוקה. חוקי היסוד שלנו ,והיסודות החוקתיים(ההכרזה, חוק האזרחות ,חוק השבות) הם התחליף הלא בשל. לקח לנו 45 שנה להכניס זכויות טבעיות כמו חירות תחת הגנת חוקי יסוד ויותר מ 60 לנסח את חוק הלאום שמגדיר את המדינה(בדיוק כמו בהכרזה) כמדינת הלאום של העם היהודי.
רק בישראל, לדעתי, ראש התביעה הכללית הוא גם היועמ"ש, רק בישראל שורר מצב חירום מאז הקמתה ורק בישראל- יש הרבה לקונות במשפט החוקתי ובמערכות השלטון אצלנו.
היעדר ההסכמיות המחריף והולך מאיים גם על הסדרים שביטאו הסכמיות וממלכתיות בעבר-סטטוס קוו,
שת"פ בכנסת בין קואליציה לאופוזיציה לטובת הכלל ,למשל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
2883 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 30
גם יש בו ניגוד עניינים כשהיועץ שמייעץ לשרי הממשלה בבוקר צריך לתבוע אותם בערב.
גם נטל על עצמו את נושא ייצוג הממשלה בערכאות באופן בלעדי - כלומר - לא מאפשר לאחרים לייצג את הממשלה בערכאות.
וגם קיבל מבגץ סמכויות נרחבות שלא ניתנו לו עפ"י חוק(כי החוק לא ממש הגדיר את תפקידו).
ראה מקרה מהשבוע שאסתר חיות אומרת שראש הממשלה צריך לקבל את עמדת היועמש.
אם יש משהו מקולקל - למה שלא יתקנו אותו? גם אם זה היה נכון לפני 50 שנה.
זה עדיין מקולקל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 59
אז אם אומרים שרוצים לחזור ל92 - זה שקר, לפחות לפי התוכנית של השר לוין
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.11.20
2883 הודעות, 13 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
(או פחות)
קל.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 47
למה לא בא יריב לוין או ביבי ואומר, חברים אנחנו מתנצלים אבל מה שהיה הוא לא מה שיהיה, מערכת האיזונים ובלמים היחידה שיש זה בחירות כל ארבע שנים.
ודרך אגב, איך זה מובטח שיהיו בחירות? הרי אפשר לשנות את החוק (אין בלם אחר חוץ מבחירות)
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 57
צריך בשביל זה משהו דומה לחוקה, ואין לנו
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
13308 הודעות, 126 מדרגים, 232 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
הרבה יותר עדיף שהממשלה תהיה בלם של בגצ
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.10.22
522 הודעות, 1 מדרגים, 2 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 54
מה שאתה אומר זה שפשוט צריך לסמוך על הקואליציה.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
1968 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
1. כמו בארה"ב בה השלטון מתחלף וכל צד ממנה שופטים בעלי עמדה משפטית "ספציפית", גם בישראל חילופי שלטון יביאו לאיזון בין הדעות המשפטיות פוליטיות בבית המשפט. בספורט האמריקני קוראים לזה: הסטטיסטיקה מתיישרת...
2. נדרש רוב של 80% לפסילת חוק יסוד שאינו סביר. האם משהו חושב שחוקים לא סבירים ימצאו יותר מ-20%. האם חוק להוצאה להורג של להטבים (מיכל שיר טוענת ששמעה משהו...) יזכה לתמיכה של שופט אחד?!
3. גם לאחר מימוש פסקת התגברות (במידה וביהמ"ש יגייס רוב של 80% לפסילת החוק) לביהמ"ש יהיו תחנות זמן נוספות לפסול את החוק כפי שמופיע בתזכיר
כמובן שיש בתזכירים עוד איזונים ובלמים אבל לא הספקתי לעבור עליהם כולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
בגצ אמור לאזן את כולם או אף אחד.
עד היום הוא איזן צד אחד.
נגמר. עכשיו אתם שווים כמו כולם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 70
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 80
לא אהרון ברק, לא חיות, לא בן ארי, לא שי ניצן, לא הג’ינג’י לא מזוז. כל אלה כבר הוכיחו שאין להם את היכולות האלה.
יש מספיק שופטים ישרים והגונים.
לא נותנים להם להגיע לראש, את הסיבה את יודע.
עכשיו הם יגיעו. המכשול יוסר בקרוב.
בגצ יורכב מכל קשת הצבעים של עם ישראל, לא רק הלבן. זה משעמם.
לא יוכלו לשים עלה תאנה ימני בהרכב של 3 שופטים ולייתר את עמדתו.
קפיש?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 85
כזו או אחרת - אזי אין שום בלם והשופטים יהיו בעצם באי כוחם של הפוליטיקאים.
איך הם יהיו שייכים ״לכל הקשת״, איזה אינטרס יש לפוליטיקאים ימניים למשל לשים 2 שופטים ערבים בבית המשפט העליון
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 105
בטח לא צעקת על סוף הדמוקרטיה.
בוא תשאיר את הצביעות בצד אם אתה רוצה לנהל איתי דיון עינייני.
בינתיים ממשלת ימין הייתה הרבה יותר מאוזנת כלפי כלל הציבור מאשר ממשלות שמאל, ממשלת ימין מעולם לא התעמרה במכוון במתנגדיה.
מוזמן לבדוק אותי בציציות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 118
זה אומר שהגוש השני יוכל ״להנות״ מהמהפכה הזאת ולהפלות קבוצות כנגד, וחוזר חלילה.
כמו-כן, בג״צ פסל כמה מהלכים נגד הממשלה הקודמת. וזאת כיבדה אותם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 120
אז מה הפחד?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 121
ועדיין לא קיבלתי תשובה על איפה ״איזונים ובלמים״ יהיו במהפכה של לוין. אפילו מבחינה לוגית, זה לא הגיוני שהממשלה תבלום את עצמה.
זה כמו שאם אני עושה פשע אני אדאג להעניש את עצמי ולכן לא צריך משטרה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 123
ובוא, אם אתה קונה את מרכולתו של לפיד…. אחרי השנה הזו…. אשריך.
לפיד לא יבחר יותר. עשה את הפדיחה שלו.
בגצ עדיין יורכב ממגוון שופטים
הממשלה היא רק חלק אחד בבחירתם
להבדיל מהמצג שווא שקיים עכשיו.
כיום בגצ הוא חד גוני. ממחר כבר לא.
אבל עדיין יישבו שם שופטים שקיבלו אמון
מאותה מערכת שמינתה איתם, רק מנעה מהם להגיע לראש.
למה אתה מפחד מהם? זה לא שעכשיו יישבו בבג״צ שופטי כדורגל מליגה ג.
במה הם שונים מאלה שבוחר אהרון ברק?
חוץ מהצבע…
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 125
שופטים הם יכולים לשים ״שופטים ליגה ז׳״. או yes man שיעשה בדיוק מה שאומרים לו.
ועדיין לא ענית באופן ישיר וענייני איך אמורה להתנהל מערכת האיזונים והבלמים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 133
אתה נותן יותר מידי קרדיט לשופטים.
הם בני אדם רגילים לחלוטין.
הם גם טועים וגם מוטים וגם מערבבים את דיעותיהם.
רק שאותם לא ניתן להחליף בקלפי, או בכלל.
מקווה שההבדל מובן לך.
ואם לא, אז סחרחורת נעימה, כי אתה כנראה לא מוכן לרדת מהקרוסלה עדיין.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 135
אבל התוכנית המוצעת מבטלת את מערכת האיזונים והבלמים.
למה אתה לא מוכן לקבל את איזשהי רפורמה שמשנה דברים לטובת הבעיות שלכאורה קיימות שהזכרת, אבל תיצור מערכת איזונים ובלמים ראויה?
או שאתה נגד איזונים ובלמים ונותן לפוליטיקאים Go, סומכים עליכם.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 139
מה הרפורמה שהציע גנץ? הוא לא.
הוא רק הציע לחשוב על אחת ביחד.
פופוליסט כמו החבר ששלח אותו לדבר.
אותו גנץ שהחרים את ביבי עכשיו בא לעשות איתו רפורמה במערכת המשפט?
אתה אמיתי או צוחק?
בשנייה שהוא יכתוב את הכותרת ״רפורמה במערכת המשפט״ יזמנו איתו לחקירה על המימד החמישי.
איי ולא הייתה לו שום כוונה כזו, צריך להשאיר סיסמאות חלולות של פוליטיקאים מחוץ לדיון.
גנץ לא יישב עם ביב על שום רפורמה, קוראים לזה עשב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 142
האם אתה בעד מערכת איזונים ובלמים ראויה והאם אתה מוכן לקבל דיון פתוח ומעמיק שיכול להיות מוצע ע״י גורם כלשהו (לאו דוקא גורם כמו גנץ) לגבי הצעה אלטרנטיבית - פשרה בין שני צידי המתרס.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 145
ראשית, כן. אני בעד מערכת בלמים ואיזונים תמיד. בכל גוף.
ושנית, לא. אני לא חושב שבמצב הנתון זה נכון לדון על רפורמה כזו עם הצד השני, כי הוא פשוט לא בשל לזה ואין לו גם את הכח האלקטורלי לכך.
מעבר לעובדה שהוא לא ממש מעוניין ברפורמה היות והמצב הנוכחי משרת אותו
מצויין עד כה.
לפיד זימן את ביבי לדון על ההסכם עם לבנון? לשמוע את דעתו? לקבל ממנו דיעה שונה? לא. ולא סתם.
כי הוא ידע מה עמדתו של ביבי.
וביבי יודע מה עמדתו של לפיד.
לכן אין לכך היתכנות ריאלית, גם אם שולחים את הבובה גנץ לדבר את זה.
לצערי הרב! המצב הפוליטי הנוכחי לא מאפשר שיח פורה בין הצדדים.
יש מי שדאג לייצר חוצץ.
ואם להיות כנים עם עצמנו, אנחנו יכולים להצביע על האחראים לכך.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 146
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 14.3.11
12951 הודעות, 114 מדרגים, 219 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 148
הקואליציה היא רק חלק אחד מבוחרי השופטים, זה קודם כל.
ושנית מערכת הבלמים נשארת אצל בגצ, רק שהוא יהיה מגוון דיעות. ולא כמו שאמר שמש העמים בעצמו פה: ״היא לא מתאימה לאג’נדה של בית המשפט העליון״
אתה הבנת את זה?
https://twitter.com/kann_news/status/1613233231645790211
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 23.5.20
9374 הודעות, 45 מדרגים, 26 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 150
ושוב, בג״צ יהיה כפוף לפוליטיקאים מהקואליציה ולכן לא יהיה לו שיניים.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.15
2538 הודעות, 11 מדרגים, 22 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 7
מכך שלבית המשפט אין שום איזונים ובלמים?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
104850 הודעות, 298 מדרגים, 526 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
7255 הודעות, 29 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
גם לא כהצעת חוק , אני עדיין מקווה שאין שם ביטול מלא של הלכת הסבירות.
שאחרת ניתן יהיה להחליף את השופטים בבוטים.
ובוטים כבר עדיפים על שופטים טכנאים ועוד יותר עדיפים על שופטים מטעם ,
ובמיוחד אם פניהם יהיו כפני הכלב.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 13.11.20
2436 הודעות, 8 מדרגים, 7 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 13
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
7255 הודעות, 29 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 19
איזה ממשלה שולטת במערכת המשפט.
ומה עמדתך על החידושים הצפויים מבית מדרשו של המשפטן המהולל.
מכל מקום החשש שלי הוא משופטים מטעם בכלל וביטול הפרדת הרשויות בפרט.
ומפילים בחנות חרסינה,
ומדיליטנטים במערכת המשפט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 2.1.23
21 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
איזה טיעון זה?? באמת אחת הבעיות היום (ולא רק באשמת עילת הסבירות) שאדם לא יכול לקבל שום מושג על תוצאות המשפט גם אם כל העובדות לפניו. הכל ארטילאי לחלוטין ונתון לשרירות לב השופטים. אין משמעות לחוק. זה לא משפט.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
7255 הודעות
בתגובה להודעה מספר 43
לגבי המקרים הרגילים בוטים יהיו יותר ידענים ובקיאים , בים החוקים הדינים ובכללם ההלכות.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 27.1.15
2538 הודעות
בתגובה להודעה מספר 13
ואולי אפילו בכמה הוא מחבב כל אחד מהצדדים. זה נראה לך שפוי?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 9.12.12
26745 הודעות, 152 מדרגים, 300 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 100
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
7255 הודעות, 29 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 100
אבל לא ניתן ללמד את כל התורה על רגל אחת,
ואפילו לא בעמידה רצופה על שתיים.
אבל ניתן להתחיל באהבת לרעך כמוך.
כך למדתי מהלל הזקן.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
7255 הודעות, 29 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 100
אבל יתכן בהחלט שנכשלתי בלהסביר וללמד.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 28.11.21
1368 הודעות, 8 מדרגים, 16 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
לחתוך בבשר החי ולא להתרגש מרעשי רקע , לא הפגנות , לא עצומות , לא שביתות , ולא התנהגויות אנרכיסטיות , לעשות רק את מה שטוב למדינה ולאזרחיה ,
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 26.5.22
7255 הודעות, 29 מדרגים, 12 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 16
וגם לשפיות .
לא שאין מה לשפר.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.5.04
6262 הודעות, 20 מדרגים, 36 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 1.6.22
1773 הודעות, 14 מדרגים, 23 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מה אם חוק היועמשי"ם?
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 21.12.14
104850 הודעות, 298 מדרגים, 526 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 32
גם יהיה
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.11.21
1968 הודעות, 16 מדרגים, 27 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
כאשר חלק גדול מהמתנגדים ילמדו את המונחים מהפיכה חוקתית ואקטיביזם שיפוטי ויבינו את ההשלכות שלהם על מדינת היהודים, רוב מוחלט מהם לא רק שלא יתנגד לחקיקה החדשה אלא יתמוך בה בכל לב.
מתנגדים שייחשפו להחלשת הצבא, לפגיעה ביכולת של צה"ל לנצח, ביכולת של פלסטינים כולל מחבלים לתבוע פיצוי כספי מהמדינה בשטח המוגדר מלחמתי, מתביעות הזויות של פלסטינים לבעלות על שטחים לא להם, לעיקור היכולת להתמודד עם תופעת הפזורה הבדואית על השלכותיה (השתלטות על קרקעות, פרוטקשן ופשע בכלל, פוליגמיה ועוד), מניעת המאבק במסתננים, החלת חוקי העבודה והשכר על עובדים זרים ופלסטינים תוך פגיעה באזרחי ישראל וכלכלה הישראלית ועוד ועוד
כל מי שנשמה יהודית בלבו לא יתנגד לחקיקה החדשה. אין אפשרות אחרת. אין דרך אחרת. אם לא נתקן נאבד את מדינת היהודים !!!
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 18.12.13
13308 הודעות, 126 מדרגים, 232 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 15.6.16
1718 הודעות, 9 מדרגים, מינוס 13 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד
חבר מתאריך 3.7.22
2671 הודעות, 8 מדרגים, 15 נקודות. ראה משוב
בתגובה להודעה מספר 0
וזו זכותם, אבל מפגין שיצםרע יהיה הםרעה לכוחות השיטור יפר את הסרר הציבורי ישתמש בכל זוג של אלימות או הסתה לאלימות דינו כלא אחרי שיחטוף ניקיון ממכתזית.
יש תהפגין ויש להתפרע ולהסית לאלימות ואף לרצח וזה לא מקובל.
לגבי הרפורמה יריב לוין כרגע לא מאכזב לשניה וביבי נותן רוח גבית שאני בהלם ממנה וכל הכבוד רק שילכו עד הסוף.
מכתב זה והנלווה אליו, על אחריות ועל דעת הכותב בלבד