לאחר כמעט יממה שלמה בדרכים, הגיעה אתמול (שני) הפועל חולון לבניה לוקה שבבוסניה, לקראת המשחק השני בסדרת הפליי-אין של ליגת האליפות של פיב"א נגד איגוקיאה, שייערך הערב (19:30).
המסע של הסגולים החל ביציאה לפנות בוקר מההיכל בחולון לטיסה לאיסטנבול, המשך לסרייבו ונסיעה של ארבע וחצי שעות באוטובוס לבניה לוקה. הקבוצה של גיא גודס כבר ערכה את האימון המסכם ומקווה לסיים את הסדרה בניצחון שייתן לשחקנים הפוגה קלה לקראת לוח הזמנים העמוס בהמשך.
1 צפייה בגלריה
שחקן הפועל חולון היידון דלטון
שחקן הפועל חולון היידון דלטון
"הם יבואו לשחק קשוח". דלטון
(צילום: יאיר שגיא)
ג'אבין דלורייה, שעלה לשחק חולה בהפסד לבני הרצליה בשבת וירד אחרי דקות ספורות, יצא עם הקבוצה ואמור לעמוד לרשות הצוות המקצועי.
"אנחנו יודעים שהם יבואו מוכנים לשחק קשוח", אמר היידן דלטון. "ראינו מה עובד טוב ומה לא אז נעשה התאמה איפה שאנחנו צריכים, על פי מה שהמאמנים ראו. אנחנו חייבים להיות מוכנים לקראת משחק לחימה קשה".
קנדריק ריי, אקס מכבי ת"א, שהיה פצוע במשחק הראשון ולא שיחק, כן ייקח חלק במשחק הביתי. גודס התייחס לכך: "מגיעים למשחק שונה בו ריי ישחק ונצטרך להתכונן אליו".
גודס הוסיף: "איגוקאה קבוצה יותר קשוחה ממה שנראה במשחק הראשון (כזכור, חולון גברה בבית 79:103 על הבוסנים). מצפה לנו קרב לא קל מול קבוצה אגרסיבית. נצטרך להתמודד עם זה כדי לחזור עם הכרטיס לטופ 16".