מכבי חיפה כבר סופרת 10 ניצחונות רצופים בליגת העל, אחרי שהערב (ראשון) רשמה 0:2 נוח בחוץ על נס ציונה, שהגדיל שוב את הפער בפסגה ל-6 נקודות.
"אמרתי לשחקנים לפני המשחק שאני סומך עליהם", אמר המאמן המנצח, ברק בכר, בסיום. "יש נטייה להוריד את הרגל מהגז אחרי ניצחונות כמו בדרבי, אבל סמכתי עליהם. גם דיברנו על הקהל שמילא אצטדיון חוץ - לדעתי פעם ראשונה שקורה דבר כזה - ולשמחתי במשחק עשינו את מה שצריך".
2 צפייה בגלריה
בכר
בכר
"עשינו את מה שצריך". בכר
(צילום: עוז מועלם)
בכר התייחס לפציעתו של דין דוד, שנפגע ברגלו לאחר כיבוש השער הראשון והוחלף: "הוא קיבל מכה, זו לא מתיחה או משהו. זה רגל עץ כמו שמכנים את זה. מעריך שהוא ינוח כמה ימים, יטופל ויעמוד לרשותנו בשבוע הבא".
כשנשאל לגבי נטע לביא, שאמור לעבור לגמבה אוסקה היפנית, הפתיע בכר: "זה לא אמור להיות המשחק האחרון שלו, אני לא מבין את הפרסומים. כל עוד הוא פה אנחנו נשתמש בו".
2 צפייה בגלריה
דין דוד
דין דוד
פציעה לא חמורה. דוד
(צילום: עוז מועלם)
מהעבר השני, שלומי דורה היה פחות שמח כמובן. "הדבר האחרון שרצינו זה להישאר עם המחמאות ולא עם הנקודות", אמר דורה לאחר הבכורה שלו בנס ציונה. "אבל אנחנו יוצאים מעודדים ובהבנה שיש עם מה לעבוד. פערי הרמות גדולים וזה בא לידי ביטוי בשני מצבים נייחים וחבל, כי החזקנו את מכבי חיפה רחוקה מהשער. בחצאי המצבים שלנו לא היינו מספיק חדים".
"לא באנו להסתגר ולהתבטל", המשיך דורה. "כשהכדור היה אצלנו אנחנו ניסינו לשחק וצריך להבין שמכבי חיפה זו קבוצה שכשהיא רוצה לחטוף, היא חוטפת. מכבי חיפה לא הגיעה למצבים קורצים, אבל נפלנו בקרן ובפנדל וחבל. ידענו שגם אם ניקח נקודות זה בונוס, הליגה האמיתית שלנו היא במשחקים האחרים. גם ההגנה היום עמדה יפה והמחליפים היו בסדר, אי אפשר לבוא בטענות למשחק ההגנתי".