בשקט בשקט, בני הרצליה פתחה אמש את הסיבוב השני עם ניצחון נוסף על אחת מארבע הגדולות (מכבי ת"א, הפועל ת"א, בני הפועל חולון והפועל ירושלים) ובכך נמצאת במאזן מושלם מולן אחרי חמישה משחקים, הפעם עם ניצחון על הפועל חולון בשחזור הגמר של העונה שעברה, 64:77 באולם היובל.
קווינטון הוקר, שנעדר בניצחון הקודם של קבוצתו על חולון בחוץ בשל פציעה, הצטיין הפעם עם 17 נקודות, 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. "הדבר הכי גדול היה שנשארנו ביחד. לחבר'ה היו זריקות גדולות הלילה. זה היה מאמץ קבוצתי", אמר הרכז והוסיף: "ידענו שיהיה מאבק, במיוחד שיש לחולון את ליגת האלופות השבוע. הם קבוצה ברמה גבוהה ונלחמנו, במיוחד בהגנה, אבל בשני הצדדים".
1 צפייה בגלריה
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני עם יאיר קראביץ
מאמן בני הרצליה אורן אהרוני עם יאיר קראביץ
"ברבע הרביעי עשינו עצירות גדולות". אהרוני
(צילום: אתר פיב"א)
המאמן אורן אהרוני, שנבחר למאמן חודש דצמבר של הליגה, סיכם את המשחק: "היה קרב גדול פה היום. חולון קבוצה יוצאת מן הכלל עם הרבה יכולות. אחוזי הקליעה לא היו טובים לשתי הקבוצות, אבל אני חושב ששמרנו טוב בחצי הראשון. הרבע השלישי היה שלהם, אבל ברבע הרביעי עשינו עצירות גדולות. שחקנים עשו סלים גדולים אצלנו בעיקר כשהיינו בשוויון 54. פעולות גדולות בהגנה הכריעו את המשחק הזה".
על המשחק נגד מכבי ת"א ברבע גמר גביע המדינה ביום שני הבא אמר אהרוני: "זה המשחק הכי קשה בליגה, בטח בגביע. אני לא צריך להגיד שמכבי פייבוריטים ברורים. ננוח את היום-יומיים האלה ונכין את עצמנו למשחק הזה. אם שבוע מנוחה יעזור לנו? אין לזה נוסחה. בשלבים האחרונים של ליגת האלופות של פיב"א היה לנו מומנטום טוב אחרי הניצחון הגדול בוילנה. אין תשובה חד משמעית לכאן או לכאן".
הרצליה תזכה לשמונה ימים ללא משחק (מכבי ת"א מנגד תשחק שלוש פעמים עד אז), מה שאולי יעזור לגייב לוין, שהגיע בשבוע שעבר לקבוצה ולא נרשם למשחק אתמול, להתאקלם יותר. במועדון מספרים שהגעתו הייתה נחוצה בשל הסגל הישראלי הקצר. "קוטלת הגדולות", הכינוי לו זכתה הרצליה אחרי רצף הניצחונות בשנה הזו, תתארח בארנה אצל הפועל ירושלים חמישה ימים אחרי רבע גמר הגביע ותרצה לרשום דאבל גם מול האדומים אחרי הניצחון הביתי באוקטובר, מה שיעלה אותה למקום השישי, ממנו כזכור מעפילים לבית העליון.