הארכת חוזה צ'ארון שרי
(צילום: מכבי חיפה)
מכבי חיפה תשחק הערב (ראשון, 20:15) מול סקציה נס ציונה כאשר 8,000 אוהדים בירוק צפויים לעודד את הקבוצה בפ"ת במשחק שעשוי להיות האחרון של נטע לביא בירוק. האלופה מקווה לא למעוד מול העולה החדשה, שמינתה את שלומי דורה למאמן הקבוצה לפני מספר ימים, ולהחזיר את הפער בפסגה ל-6 נקודות.
הירוקים יודעים שהמשחק תלוי רק בהם, אך לאור העבודה שההפסדים של הקבוצה העונה היו מול קבוצות נחותות (הפועל ירושלים ובני ריינה), בקרב האלופה לא מקלים ראש בנס ציונה.
2 צפייה בגלריה
נטע לביא
נטע לביא
משחק הפרידה של הקפטן? נטע לביא
(צילום: עוז מועלם )
מי שעומד במרכז המשחק הערב הוא הקפטן נטע לביא שזה עשוי להיות משחקו האחרון בירוק. המו"מ מול גמבה אוסקה היפנית מתקדם ולמרות שלירוקים יש תקווה שלביא יישאר בסופו של דבר, הקהל הירוק מתכוון מפגן תמיכה ועידוד מסיבי.
מוחמד אבו פאני, שעדיין סובל מכאבים בצלעות, ייעדר גם מהמשחק הערב כאשר לביא ועלי מוחמד יפתחו בקישור האחורי. עומר אצילי ופרנצדי פיירו צפויים לשוב להרכב של הירוקים, בעוד פיירו קורנו שהצטרף גם הוא לרשימת הנעדרים וייעדר בחודש וחצי הקרובים. מי שיפתחו כמגנים הם סאן מנחם ורז מאיר.
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו
צפוי לחזור להרכב. פרנצדי פיירו
(צילום: עוז מועלם)
בקבוצה של ברק בכר לא אוהבים את הפרסומים על כך שהכוכבים הגדולים של הקבוצה בדרך לעזוב. סוכנו של עומר אצילי הבהיר כי לא קיבלו שום הצעה מהאמירויות לגביו, ובמכבי חיפה בטוחים ששחקן ההתקפה יחתום בקרוב על החוזה החדש. במועדון הבהירו כי אין לאצילי סעיף יציאה לחו"ל בחוזה, כך שהוא ישאר בקבוצה לפחות עד לסיום העונה ביחד עם חזיזה: "אצילי וחזיזה יישארו לפחות עד לסיום העונה, יש לנו עוד מטרות להשיג", אמר גורם בקבוצה.