צפו בזיו אריה אחרי התיקו הדרמטי בדרבי הירושלמי: "מקווה לפגוש את בית"ר עוד פעמיים"
(צילום: ONE)
"ירדן שועה הפך לאחד משחקני הליגה הטובים, הוא המנהיג שלנו עם עשרה בישולים, עם חיזוק נכון בחלון ההעברות הזה נהיה בפלייאוף העליון, שם תהיה לנו הזדמנות לנצח את הפועל ירושלים", בבית"ר ירושלים התאכזבו מאוד משער השוויון שספגו בדרבי הירושלמי בתוספת הזמן, אולם מרוצים מירדן שועה לאחד משחקני העונה שלהם.
שועה הפך בבית"ר למנהיג, השף של הליגה עם עשרה בישולים, כשנותרו עוד הרבה מחזורים עד לסיום העונה והמטרה שלו תהיה לנסות לשבור את שיא הבישולים של שחקן ישראלי בעונה. שועה בישל את השער של דנילו אספרייה בדקה ה-87, שהספיק לנקודה אחת בלבד, כשמלך שערי הליגה, יון ניקולאסקו לא שיחק בשל כרטיסים צהובים וישוב להרכב במשחק הקרוב נגד מכבי ת"א.
1 צפייה בגלריה
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים
ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים
ירדן שועה
(צילום: עוז מועלם)
המאמן יוסי אבוקסיס שראה את המשחק מיציע הכבוד בטדי ושוחח במהלך המשחק בטלפון עם אנשי הספסל, מחכה לחיזוק של לפחות שלושה שחקנים. בקבוצה עוד מנסים לפתור את המגעים עם הבלם של קרסנודאר, סרגיי בורודין, זאת לאחר שהבלם העלה את דרישותיו לשכר חודשי מ-15 אלף יורו ל-25 אלף יורו, ולכן בקבוצה מנסים לראות אם יש אפשרות להגיע עימו לסיכום מחודש, או שיבחנו אופציה אחרת.
בבית"ר רוצים גם שוער זר, מגן ימני וגם דן ביטון ממכבי ת"א על הפרק. "אברמוב מבין שאנחנו יכולים ללכת חזק בגביע המדינה (שני רבעי-גמר נגד הפועל עפולה מהלאומית) ולהיכנס לפלייאוף העליון ששווה הרבה כסף, אז הוא מתכוון לחזק את הקבוצה בצורה משמעותית, לכולם ברור שההגנה קודם כל", הסבירו במועדון.
אחרי ההכנסה הגבוהה מהמשחק מול נס ציונה משבת האחרונה, בבית"ר בונים על לפחות 25 אלף אוהדים במשחק בשני הבא בטדי נגד מכבי ת"א. "הדרבי היה פספוס גדול שלנו, מול 12 אלף אוהדים שלנו", אמרו בבית"ר. "זה משחק שיכול היה להכניס אותנו חזק לפלייאוף עליון ועוד עכשיו לפנינו משחק מול מכבי ת"א".