ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024
מי יחליפו?

דיווח: מצבו של פוטין מדרדר ומותו קרוב מאוד

לפי ראש המודיעין של אוקראינה נשיא רוסיה חולה בסרטן סופני. לדבריו, מקורות מודיעין המקורבים לפוטין אישרו כי מותו קרוב. ספקולציות לגבי בריאותו של ולדימיר פוטין נמשכות כבר כמה שנים

דיווח: מצבו של פוטין מדרדר ומותו קרוב מאוד
נשיא רוסיה ולדימיר פוטין צילום: דוברות הקרמלין

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין חולה עם סרטן סופני וימות בקרוב מאוד, כך טען ראש המודיעין הצבאי של אוקראינה, קירילו בודאנוב.

בודאנוב, מנהל המודיעין הראשי של משרד ההגנה של אוקראינה, דן במלחמה המתמשכת ובמנהיג הרוסי בראיון לרשת ABC האמריקנית. הוא הוסיף כי הוא מצפה שתהיה העברת שלטון למקורב רוסי אחר לאחר מותו של פוטין.

הוא נשאל אם פוטין חולה סופני, מפקד הריגול הגיב מיד "כמובן". בודאנוב הוסיף: "הוא חולה תקופה ארוכה", כשנשאל מתי הוא חושב שמותו של פוטין יגיע, אמר בודאנוב כי הוא חושב שזה יקרה בקרוב מאוד.

ספקולציות לגבי בריאותו של פוטין נמשכות כבר כמה שנים. על פי השמועות, המנהיג הרוסי בן ה-70 סובל מסרטן, מחלת פרקינסון ומחלות רבות אחרות. "אנחנו חושבים שזה סרטן" אמר בודאנוב. "אנחנו יודעים את זה ממקורות אנושיים הקרובים לפוטין", הוא הוסיף.

בודאנוב נשאל גם מה לדעתו יקרה לאחר מותו של פוטין, האם מישהו מתוך הקרמלין ישתלט והאם המלחמה באוקראינה תימשך. הוא השיב ואמר שהוא מצפה שתהיה "החלפה והעברת כוח", וטען כי זה יהיה אחד ממקורביו של פוטין. "צריך לסיים את המלחמה הזו לפני שפוטין ימות", הוסיף בודאנוב.

מלחמת אוקראינה רוסיה סרטן ולדימיר פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד