האם טיילר דורסי יכדרר בקרוב לצד לברון ג'יימס? כך זה לפחות נראה על-פי דיווחים שמגיעים מארה"ב. קירסטן פיק, הכתבת של "יאהו ספורטס" פרסמה ראשונה כי לוס אנג'לס לייקרס מקווה להחתים את דורסי על חוזה ל-10 ימים - בסופו ינסה להותיר חותם ואולי, מי יודע, להישאר בסגל עד לסיום העונה.
אקס מכבי ת"א, למי ששכח, שוחרר לאחרונה מדאלאס, בה לא באמת זכה להזדמנות אמיתית. הוא שיחק ב-3 משחקים בלבד לפני שנגרע מהסגל. בקבוצת הבת של המאבריקס, טקסס לג'נדס, הוא דווקא הרשים עם ממוצעים של 24 נקודות ו-5.1 ריבאונדים לערב.
2 צפייה בגלריה
טיילר דורסי
טיילר דורסי
יישאר ב-NBA? דורסי
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
דורסי בשיחה צפופה עם מיצ'ל, בקדנציה הקצרה שלו בדאלאס
דורסי בשיחה צפופה עם מיצ'ל, בקדנציה הקצרה שלו בדאלאס
דורסי בשיחה צפופה עם מיצ'ל, בקדנציה הקצרה שלו בדאלאס
(צילום: רויטרס)
הלייקרס, על-פי אותם דיווחים, משוועים לשחקן שישלים להם את המקום ה-15 והאחרון בסגל, לאור העובדה שהם סובלים מפציעות רבות (אנתוני דייויס, לוני ווקר וטרוי בראון, למשל). ב"יורוהופס" פרסמו שלשום כי מונאקו ואולימפיאקוס מעוניינות בשחקן, אבל כמובן שהוא יעדיף להישאר ולנסות לקבל חוזה ב-NBA.
דורסי בן ה-26 שיחק בעבר בליגה הטובה בעולם במדי אטלנטה וממפיס, ובעונה שעברה היה אחד הברגים המשמעותיים של אולימפיאקוס (12.8 נקודות בממוצע) ומסעה עד לפיינל-פור בבלגרד, שם הפסידה לאנאדולו אפס. דורסי כמובן זכור מימיו במכבי ת"א - שם שיחק גם בתקופת הקורונה. בעונתו השנייה העמיד ממוצעים של 11.2 נקודות, 2.7 כדורים חוזרים ו-1.6 אסיסטים למשחק במסגרת היורוליג.

אוואנס גמר את העונה

בשורות רעות, לעומת זאת, לאקס אחר של מכבי ת"א ושחקן ז'לגיריס קובנה כיום, קינן אוואנס. האמריקאי בן ה-26 נפצע אתמול (חמישי) בצורה קשה במהלך הרבע הראשון מול פנרבחצ'ה (66:86) ביורוליג. אוואנס, ששיחק בשתי העונות האחרונות בהפועל חיפה ומכבי ת"א, לקח ריבאונד בלי מאבק ואז נחת לא טוב על הרגל מה שהוביל לקרע בגיד האכילס שלו.
אוואנס כבר נותח בקובנה וצפוי להיעדר מהמגרשים לתקופה של בין 8-6 חודשים. אוואנס, שהיה בסך הכול 57 שניות במגרש בזמן שנפצע, היה בעונה טובה מאוד אחרי שעזב את מכבי ת"א. הוא קלע העונה 15.9 נקודות בממוצע למשחק כשהופעת השיא שלו הייתה עם 32 נקודות מול באיירן מינכן במחזור ה-15. עכשיו הוא גמר את העונה בצורה די אכזרית.