מכבי ת"א (7:9) המריאה היום (חמישי) לספרד לקראת משחק החוץ נגד ריאל מדריד מחר (21:45) במסגרת המחזור ה-17 ביורוליג. הצהובים צפויים לקבל בחזרה את וויד בולדווין, שערך היום אימון מלא. אם כן ישותף, זה יהיה המשחק הראשון של בגארד מאז ההפסד להפועל ירושלים בסוף נובמבר. במשחק האחרון בליגה, בו הצהובים הביסו 59:80 את הפועל חיפה, בולדווין כבר היה בסגל אך לא עלה על הפרקט.
המאמן עודד קטש אמר לקראת המשחק: "ריאל מדריד היא אחת מהקבוצות הטובות ביורוליג. אני חושב שהגודל שלהם מכתיב הרבה מאוד דברים גם הגנתית וגם התקפית. זאת קבוצה שאוהבת לרוץ עם הרבה מאוד יכולות, גם הגארדים הגדולים שלהם יודעים להגיע לטבעות. אם אנחנו רוצים שיהיה לנו סיכוי לנצח שם המפתחות זה למנוע מהם לרוץ ולסגור בריבאונד. אני חושב שבסוף זה משחק כדורסל רגיל אנחנו לא הולכים לשנות יותר מדי, אבל הגודל שלהם מונע מאיתנו לעשות כמה מהפתרונות שעשינו בתקופה האחרונה וזה מה שיחסר לנו".
1 צפייה בגלריה
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
מאמן מכבי ת"א עודד קטש
"ריאל מדריד היא אחת מהקבוצות הטובות ביורוליג". קטש
(צילום: עוז מועלם)
מכבי ת"א מגיעה למשחק הקשה במומנטום מצוין עם רצף של חמישה ניצחונות בכל המסגרות כולל שניים ביורוליג. ניצחון של הקבוצה של קטש ישווה את מאזנה לזה של היריבה, שכרגע מדורגת שישית בטבלה. מנגד, ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי שני הפסדים רצופים - הראשון לבאסקוניה ביורוליג, והשני לברצלונה בקלאסיקו הראשון של העונה בליגה.