אל-נאסר כבר מכרה את כל הכרטיסים לקראת המשחק שלה מחר (חמישי) בליגה הסעודית, אבל ייתכן כי עשרות אלפי הצופים יהיו מאוכזבים. ב"דיילי מייל" מדווח כי כריסטיאנו רונאלדו למעשה מורחק מהמשחק, השעיה שהוא סוחב ממנצ'סטר יונייטד.
ההתאחדות האנגלית הרחיקה את רונאלדו לשני משחקים לאחר ששבר טלפון של נער שניסה לצלם אותו במפגש מול אברטון באפריל האחרון. ההתאחדות האנגלית הודיעה על העונש שלו במהלך פגרת המונדיאל: הרחקה משני משחקים וקנס של 50 אלף ליש"ט. רונאלדו שוחרר ממנצ'סטר יונייטד, אולם לפי חוקי פיפ"א העונש לא בוטל והוא יצטרך לרצות אותו.
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל-נאסר
כריסטיאנו רונאלדו שחקן אל-נאסר
כריסטיאנו רונאלדו. הבכורה תידחה
(צילום: רויטרס)
לאל-נאסר יש משחק מחר מול אל-טאי (17:00) ורונאלדו היה אמור לקבל בו דקות ראשונות, הוא גם היה אמור לפתוח בהרכב במשחק העונה בליגה הסעודית בשבוע הבא מול השנייה בטבלה אל-שבאב (מפגרת בנקודה אחרי אל-נאסר), וזה גם כנראה כבר לא יקרה. אם כך, הבכורה של תהיה רק בעוד שבועיים בחצי, ב-21 בינואר מול אל אטיפאק.
"האתלטיק" דיווח כי לפני החתימה בסעודיה, רונאלדו הציע את עצמו למגוון קבוצות באירופה תמורת שכר "צנוע" יחסית של 80 אלף ליש"ט בשבוע, אבל נדחה ע"י כולן. עכשיו הוא הולך להרוויח כ-200 מיליון אירו בעונה.