קבוצת הניהול האמריקאית שחתמה על הסכם הבנות להעברת הזכויות מול בעלי הפועל ת"א, בכפוף לתוצאה בדיקת הנאותות שאמורה הייתה להסתיים ביום ראשון הקרוב, ניצלה סעיף בחוזה שלה על מנת לקבל ארכה של שבועיים נוספים בכדי לקבל החלטה סופית האם ללכת על העסקה.
בכל מקרה, גם אם האמריקנים יקבלו החלטה ללכת על המהלך בסוף ינואר, את המושכות על הניהול הם יקבלו רק ביוני, אחרי שיציבו 7 מיליון אירו בדמי נאמנות.
1 צפייה בגלריה
ניק האמונד היועץ המקצועי של הרוכשים המיועדים של הפועל ת"א
ניק האמונד היועץ המקצועי של הרוכשים המיועדים של הפועל ת"א
היועץ המקצועי של קבוצת הניהול. ניק האמונד
(צילום: REX)
הדחייה המפתיעה של האמריקנים בהענקת האור גורמת לאי ודאות עם פתיחת חלון ההעברות. הבעלים הנוכחיים החליטו לזוז הצידה ולא להיות מעורבים בניהול השוטף - בין היתר מאחר והם מבינים כי כל החלטה שהם יקבלו בחלון ההעברות, רכישה או מכירה של שחקנים, תשפיע על האמריקנים - ולכן נוצר קפאון. בהפועל ת"א הוחלט להמתין כמה ימים נוספים על מנת לבחון את רצון האמריקנים ובכפוף לכך לקבל החלטה כיצד לנהל את חלון ההעברות הקרוב.
מי שצפוי לנחות בקרוב בארץ הוא היועץ המקצועי של קבוצת הניהול האמריקנית, הבריטי ניק האמונד , שוער העבר של ארסנל, שעוסק בייעוץ מקצועי ושימש בתפקידי מפתח בסלטיק ובניוקסאל. האמונד מתעדכן על ידי המנהל המקצועי, עומר בוקסנבוים, שצפוי להמשיך בתפקידו גם בעונה הבאה.