ברק בכר מדבר לקראת הדרבי החיפאי בגביע
(ברק בכר מדבר לקראת הדרבי החיפאי בגביע)
אחרי הניצחון במשחק העונה מול הפועל באר-שבע, מכבי חיפה מתכוננת לדרבי בשמינית גמר הגביע מול הפועל חיפה מחר (רביעי) ובמועדון מבינים שמדובר במשוכה לא פשוטה. האלופה פתחה פער בפסגת ליגת העל בזכות הניצחון על החבורה של ברדה בליגה, אך הירוקים יודעים כי היכולת הייתה הרחוקה מלהשביע רצון.
מאמן הקבוצה ברק בכר אמר לקראת המשחק: "הכל יכול לקרות בכדורגל. בהחלט היה משחק לא טוב מול הפועל באר-שבע וזה לא רק השחקנים גם לי ולצוות יש חלק בזה שנראינו לא טוב. הבנו מה עשינו לא טוב ונתקן. בסוף ניצחנו את המשחק ואני מזהה התפתחות של ווינרים של השחקנים והקבוצה ויש הרבה עבודה ונשפר.
2 צפייה בגלריה
מאמן מכבי חיפה ברק בכר
מאמן מכבי חיפה ברק בכר
לא מקל ראש ביריבה העירונית. ברק בכר
(צילום: גילי נחושתן)
לקראת משחק הנוקאאוט מול היריבה העירונית: "נכון, מדובר בגביע ודרבי, אבל בסוף אנחנו מנסים להסתכל על זה אחרת ולהמשיך את הרצף מהליגה, למרות היכולת לקבל בטחון מהמשחק האחרון. בסוף זה משחק כדורגל שצריך לעלות ולנצח".
כשנשאל לזהות השוער שיפתח בדרבי, אמר בכר: "מחר תדעו מי משחק ומי לא גם בעמדת השוער. משפתי עשה את העבודה בצורה טובה וזה נותן בטחון לו ולהגנה. הוא עובד קשה". על פיירו: "לכל שחקן יש תקופות יותר טובות ופחות טובות. פיירו עושה מאמץ גדול לעזור לקבוצה וגם כשאין גולים הוא תורם, עובד קשה ומקריב את עצמו לפעמים. ברגע שנשחק יותר טוב הוא יקבל יותר מצבים".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו
שחקן מכבי חיפה פרנצדי פיירו
"ברגע שנשחק יותר טוב הוא יקבל יותר מצבים". פרנצדי פיירו
(צילום: עוז מועלם)
על היריבה: "הפועל חיפה תעלה עם 11 שחקנים טובים והם יבואו בטירוף. מי שיהיה יותר טוב ינצח. לקהל תמיד יש קשר אלינו ומשמעות. בדקות לא טובות הקהל יודע להרים אותנו ובמשחק הקודם לא במקרה הבקענו כמה דקות אחרי שהקהל נכנס למגרש".
על המוטיבציה להצליח בגביע לאור ההפסד בגמר בעונה שעברה: "ברור שאחרי שנה שעברה שהיינו קרובים ופספסנו יש מטרה לעשות את זה. גם בקרית שמונה הפסדתי בגמר הגביע ועונה לאחר מכן זכיתי, אני מקווה שכל יהיה גם כאן".
על הידיעה כי לראשונה ייעשה שימוש במערכת ה-VAR בשמינית גמר הגביע: "דבר מבורך שיש VAR כבר בשמינית. בלי ה-VAR ראינו ששופטים מאבדים ביטחון וזה טבעי. ההחלטה טובה ונכונה כי ברוב המקרים ה-VAR עושה צדק."