יום ראשון, 09.06.2024 שעה 05:50
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
8525-7536מכבי ת"א1
7428-7536מכבי חיפה2
6140-5536הפועל ב"ש3
5947-4836הפועל חיפה4
4444-3836מכבי בני ריינה5
4446-3936בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
4339-3833הפועל ירושלים1
4057-4433מכבי פ"ת2
3848-3633מכבי נתניה3
3745-2933מ.ס אשדוד4
3640-4533בית"ר ירושלים5
3649-2833הפועל חדרה6
3351-3533הפועל ת"א7
2451-2533הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 1 - 4
  • הפועל ב"ש
  • מכבי חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי ת"א
  • 0 - 2
  • מכבי בני ריינה

בכר, זוסמן וצוברי: דירוג מאמני השנה בישראל

ההצלחות הרבות בספורט הישראלי, בין אם בזירה המקומית ובין אם בזירה הבינ"ל, הושגו בזכות האנשים על הקווים. אלו המאמנים שעשו לנו את 2022. הצביעו

|
הרשקו, צוברי, בכר, זוסמן ואהרוני  (איגוד הג'ודו, חגי מיכאלי, עמרי שטיין, שחר גרוס וראובן שוורץ)
הרשקו, צוברי, בכר, זוסמן ואהרוני (איגוד הג'ודו, חגי מיכאלי, עמרי שטיין, שחר גרוס וראובן שוורץ)

שנת 2022 מגיעה לסיומה והיו בה הרבה רגעי שיא. מאחורי כל ספורטאי או קבוצה שמצליחים לרשום הישגים גדולים עומדים מאמנים שמלווים אותם ועובדים קשה כדי להגיע למטרה. כעת, עם סיום השנה האזרחית, ONE בוחר את המאמנים המובילים בישראל בדירוג מיוחד.

לרגל סיום השנה, להלן דירוג עשרת המאמנים המובילים שעשו את השנה החולפת בספורט הישראלי על פי התוצאות שהשיגו בכל ענפי הספורט השונים.

1. ברק בכר

בדרך להפוך למאמן הכדורגל הישראלי הגדול בכל הזמנים, אחרי שזכה בחמש אליפויות בשבע שנים - השנה ברק בכר הוריד עוד קוף מהגב והגיע להישג נוסף בקריירה האדירה שלו, לאחר שהוביל את מכבי חיפה לליגת האלופות. ניהול הקבוצה וסגל השחקנים, השגת הניצחון ההיסטורי על יובנטוס האימתנית והפסגות אליהן הוא הגיע בזמן קצר הופכים אותו למאמן הישראלי הטוב ביותר בשנה החולפת.

ברק בכר חוגג (עמרי שטיין)ברק בכר חוגג (עמרי שטיין)

2. שחר צוברי

גולש הרוח שפרש אחרי הקמפיין לאולימפיאדת טוקיו 2020, הפך למאמן אדיר שמוכיח כי נבחרת הנשים הישראלית מסוגלת להגיע רחוק, גם אם רוב הסגל שלה מורכב מצעירות שנמצאות בתחילת דרכן. בגביע הנסיכה בפלמה דה מיורקה, התחרות השלישית בחשיבותה בעולם, היו לו שלוש נציגות בטופ 10. באליפות אירופה היו שתיים. באליפות העולם היו כבר ארבע, כולל דניאלה פלג שסיימה עם מדליית הכסף, מאיה מוריס שסיימה עם הארד, קטי ספיצ'קוב שחזרה לעצמה ונעצרה במקום השישי, ושחר טיבי שעשתה הסבת מקצוע וסיימה שמינית. הספורטאיות שלו כל הזמן מתקדמות, תופסות מקום בטופ העולמי - ובעיקר מציגות גרף שיפור מדהים.

שחר צוברי (לילך וויס-רוזנברג)שחר צוברי (לילך וויס-רוזנברג)

3. שני הרשקו

נבחרת הנשים בג'ודו סיכמה שנת שיא, עם 26 מדליות בסבב העולמי היוקרתי. הנבחרת בראשותו זכתה בארבע מדליות בגראנד פרי, 15 בטורנירי הגראנד סלאם, שתיים במאסטרס, ארבע באליפות אירופה והייתה שותפה גם לזכייה במדליית הארד הקבוצתית באליפות העולם. חמש מהמדליות היו בצבע זהב, כולל של תמנע נלסון לוי שזכתה באליפות אירופה. בשנה זו הרשקו הוביל לתוך הדירוג האולימפי לא פחות מ-11 ג'ודאיות ישראליות בשבע קטגוריות משקל שונות, כך שכרגע מסתמן כי לראשונה אי פעם תהיה לישראל נבחרת נשים מלאה בפאריס.

שני הרשקו (רדאד ג'בארה)שני הרשקו (רדאד ג'בארה)

4. איילת זוסמן

המאמנת שהובילה את לינוי אשרם לזכייה במדליית הזהב האולימפית, ממשיכה לעשות היסטוריה. היורשת דריה אטמנוב זכתה במדליית הזהב בקרב רב באליפות אירופה תחתיה, אבל לא פחות חשוב מכך גם נבחרת ההתעמלות האמנותית זכתה במדליית הזהב האירופית ובמדליית הכסף בקרב רב של אליפות העולם.

איילת זוסמן (איציק בלניצקי)איילת זוסמן (איציק בלניצקי)

5. דן סלפטר

מאמנה ובעלה של לונה סלפטר הוא אולי האיש הכי מחושב בספורט הישראלי. הכל מתוכנן אצלו לפרטי פרטים. כשהאתלטים שלו עובדים כך, אין ספק שהם מגיעים מוכנים לכל תרחיש. השנה דן הוביל את לונה לשיאים חדשים, עם מדליה ראשונה באליפות העולם במרתון ועם מדליה נוספת במקצוע משני כמו ריצת 10,000 מטר באליפות אירופה. בנוסף, הוא אחד מהמוחות שעמדו מאחורי ההצלחה המסחררת של נבחרת הגברים במרתון האירופי, שם הם זכו במדליית הזהב הקבוצתית.

דן סלפטר (נעם מורנו)דן סלפטר (נעם מורנו)

6. אופיר חיים

מאמן הכדורגל שעבר לעבוד עם נבחרת הנוער רשם את אחד מההישגים הגדולים בהיסטוריה של הענף, לאחר שהוביל את החבורה הצעירה לגמר אליפות אירופה עד גיל 19, תוך שניצחה בחצי הגמר את נבחרת צרפת ובגמר נכנעה לאנגליה. בעקבות זאת, זכתה בכרטיס למונדיאליטו וגרמה לאוהדי כדורגל רבים במדינה להאמין שיש עתיד טוב בדרך.

אופיר חיים (איציק בלניצקי)אופיר חיים (איציק בלניצקי)

7. אזאוונט טקה

מאמנת שהייתה אתלטית בעברה ובשנה האחרונה החלה לעבוד עם מארו טפרי. הם עובדים עם כוח רצון והתמדה, במחנות אימונים שנעשים לסירוגין בארץ ובאתיופיה. על פניו, נדמה שיש ביניהם חיבור מצוין והאתלט שדרג את יכולותיו בזכותה. באליפות עולם הובילה לסיום במקום ה-11, הישג שיא למרתוניסט ישראלי, ובהמשך הפך לסגן אלוף אירופה בריצה הארוכה.

יוסף גזצ'או, טקה אזוואנט, לונה צ'מטאי ודן סלפטר (רדאד ג'בארה)יוסף גזצ'או, טקה אזוואנט, לונה צ'מטאי ודן סלפטר (רדאד ג'בארה)

8. אהוד סגל

מאמן נבחרת השחייה הוביל את השחיינים הישראלים להישגים חסרי תקדים באליפות העולם, עם 11 חצאי גמר, 20 דירוגים בטופ 16, תשעה שחיינים שונים שהעפילו לחצאי הגמרים והגמרים, שישה שיאים ישראלים, וכמובן המקום החמישי של אנסטסיה גורבנקו בגמר - כל אלה נתונים היסטוריים. בנוסף להישג השיא של גורבנקו, הוא הוביל אותה גם לזכייה באליפות אירופה.

אהוד סגל - מאמן בנבחרת ישראל (נעם מורנו)אהוד סגל - מאמן בנבחרת ישראל (נעם מורנו)

9. יעקב בנינסון

מאמן השחייה הצליח גם השנה לרשום הצלחות, למרות ההיעדרות של איאד שלבי הפצוע. בשיא השנה, המשלחת הישראלית לאליפות העולם בשחייה פראלימפית חזרה הביתה עם חמש מדליות - שלוש מזהב לעמי דדאון, אחת מכסף לוורוניקה גירנקו ואחת מארד למארק מליאר.

יעקב בנינסון, חילי טרופר ורובי ריבלין (שחר גרוס)יעקב בנינסון, חילי טרופר ורובי ריבלין (שחר גרוס)

10. אורן אהרוני

מאמן הכדורסל שאימן בעבר בעיקר בנוער, חזר לקדמת הבמה כמאמן ראשי והוכיח בשנה האחרונה שהוא לא רק שייך לשם, אלא גם שהוא אחד מהכוחות העולים בקרב המאמנים הישראלים. אהרוני זכה בשנה האחרונה עם בני הרצליה בגביע המדינה וגם העפיל לגמר הפלייאוף בליגה, כך שיש לו מקום בין המאמנים הטובים ביותר.

אורן אהרוני (שחר גרוס)אורן אהרוני (שחר גרוס)
אסור לפספס
נגןמי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
מי הצטרף לליאו מסי בפרסומת של אדידס?
נגןגביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
נגןנטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ שלה
נטע אלחמיטסטר בפרסומת לדגמי הקיץ החדשים
נגןכשאבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו עם צמד
האבא מעודד ביציע: הבן של מרסלו כובש צמד
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */